Ja die Zangeres Jitske kan er wat van.quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ondertussen in de studioKijk ze gaan.
Tijdens de uitzendingen op maandagochtend hoor je Marijke regelmatig een sigaretje opsteken achter de microfoon. Savannah is trouwens niet echt in vorm.quote:Op maandag 22 november 2010 19:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Silverlady zit nu trouwens te paffen zegt Savannah.
Alleen als ik een duet met jou mag zingen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef MeissieMeissie het volgende:
Volgende keer gaan we mee met z'n allen he jongens ?!?!
Tuurlijk !!!quote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als ik een duet met jou mag zingen.
De haiiffes maar even in de gaten houden.quote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
Er werd net een foto gemaakt zag ik, zijn die foto's ergens terug te kijkon?
Ik wed dat Greetje foto's aan 't maken is...quote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
Er werd net een foto gemaakt zag ik, zijn die foto's ergens terug te kijkon?
Hij is "in da house"... maar hij moet nog...quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef 16meter het volgende:
Heeft Petro fok! al genoemd? Of is hij nog niet aan de beurt geweest?
DJ Heinie waarschijnlijk wel. Of Fred.quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Penisbaard het volgende:
Wie zou Jitske de vrijgezelle smartlapkoningin geven?
Lang verhaal, maar uiteindelijk komt het er op neer dat haar video's van Youtube werden verwijderd en opeens haar hyves ook weg was dankzij FOK!. Daarom heb ik toen ook zelf een account aan moeten maken om die filmpjes weer opnieuw up te loaden.quote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Heeft Silverlady weleens ervaring gehad met Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |