Alle beetjes helpen...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
Maar die video duurt maar 1 minuut en 34 seconden. Dat kan natuurlijk nooit de hele clip zijn.
Dat nummer heb ik voor Greetje mijn vrouwtje geschrevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hebben jullie deze clip van Petro al gezien? Een verborgen pareltje.
* JoepiePoepie is de nieuwe Johan Bos:quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Jumparound het volgende:
Adolf Hitler
Roel Driesvink, mijn held
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[me=JoepiePoepie] is de nieuwe Johan Bos:
[/me]
Luister naar de gesproken versie van: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Petro![]()
quote:Optreden volledig verzorgd met mogelijkheid tot
60 minuten, ¤ 0
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
Absoluut, en ook goede productie en goede oefening. Cees Vermeulen kan hier niets op aanmerken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!
Die clip van de Zingende Kangaroe , doet me een beetje denken aan die video van Remi Gaillardquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
goffer, die badbrothers zijn slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Gronkel het volgende:
Kapalone zingt een liedje over de Silverlady:
Bad Brothers:
Waar ligt er sneeuw dan ?!quote:Op zondag 28 november 2010 10:23 schreef eleusis het volgende:
Nu de sneeuw door het land waart, verlang je zo terug naar de zomer...
Je fans zitten weer met een nieuwe topic bezig:quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
sorry dat ik gisteren niet naar tv oranje kon kijken we moesten we i.v.m optredens dus ik weet niet of de clip jij bent mijn leven er in stond Wie weet het??
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen bij silverlady radio hoppa door al jullie stemmen ben ik nu ster van de week
superrrrrrrr jullie zijn kanjers
zo nu ff het geluid in de auto doen wat we gaan weer naar t volgende optreden (in Doornspijk) op een camping Scheepsbel even kijken of daar de tafels wel stevig genoeg zijn![]()
![]()
groetjes Zanger Petro
quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
sorry dat ik gisteren niet naar tv oranje kon kijken we moesten we i.v.m optredens dus ik weet niet of de clip jij bent mijn leven er in stond Wie weet het??
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen bij silverlady radio hoppa door al jullie stemmen ben ik nu ster van de week
zo nu ff het geluid in de auto doen wat we gaan weer naar t volgende optreden (in Doornspijk) op een camping Scheepsbel even kijken of daar de tafels wel stevig genoeg zijn![]()
![]()
groetjes Zanger Petro
Hee kale gek! Het Petro-topic is hier!quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
![]()
groetjes Zanger Petro
O.k., dit heeft mij overtuigd: Chinese jurk gaat terug, want ik wil ook zo'n spencerquote:
Ik hoorde anders net Marijke live vanuit de studio in Raalte.quote:Op maandag 29 november 2010 10:13 schreef eleusis het volgende:
Waarom is er non-stop muziek op Silverlady Radio en niet de Silverlady?
Hoe kan ik GVD mijn week zo beginnen?
dit lijstje ziet er puik uit gronkel, ga thuis lekker genieten van al deze meezingers!quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Gronkel het volgende:
Gronkel helpt je op muzikale wijze de winter door. Alexander Urban is toch wel mijn favoriet.
-snip-
En? Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit lijstje ziet er puik uit gronkel, ga thuis lekker genieten van al deze meezingers!
Alleen als hij zijn accordeon ook meeneemt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zou de helft van Duo Nationaal () wel eens willen boeken.
Nanananana en lekker puh, om 17.00 uur moet je weer lekker door de kouw, Jumparouwnd!quote:
wat moet je nouw!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nanananana en lekker puh, om 17.00 uur moet je weer lekker door de kouw, Jumparouwnd!
Inderdaad. Toen MeissieMeissie nog jong was waren de winters veel kouder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat moet je nouw!
Het valt overigens best wel mee met de kouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |