quote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef eleusis het volgende:
Laat maar komen die kerstnummers, ik heb nog helemaal niet de kerstsfeer
Rob van Daalquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef Rectum het volgende:
Rob van Daal heeft weer net iets te lang onder de zonnebank gelegen.
quote:
Bij het eerste gedeelte loopt het geluid niet helemaal synchroon. Weer een wanproduct van Frank te Hennepe dus.quote:
Als ik die Jeroen Stevens hoor praten , krijg toch altijd het idee , dat hij ook van de mannenliefde isquote:
Jeroen Stevens in pak, daar word ik toch zo hitsig van.quote:
Wel een prachtige intro: Ik ben zin in een borrel. - HAHAHAquote:Op donderdag 2 december 2010 23:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jeroen Stevens in pak, daar word ik toch zo hitsig van.
Daar zou ik ook wel eens een kerstboompje mee willen versieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef eleusis het volgende:
Niemand minder dan Marlous en René "Ik wil zo graag weer 20 zijn" Karst hebben een kerstduet opgenomen
Het is alsof ik kadootjes uitpak onder de boom, en elk kadootje is precies wat ik wou.
Ja, die alcoholverslaving van Frank te Hennepe komt weer eens naar voren in zijn werk.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wel een prachtige intro: Ik ben zin in een borrel. - HAHAHA
Moet zeggend dat ik die Bob nog wel vooruit vind gaan. Al heeft hij zijn reputatie deels verpest sinds het prille begin van zijn zang'cariere'quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Rectum het volgende:
Zelfs Zanger Bob komt met een winterclipje.
Dan kunnen Hilko en Danny natuurlijk niet achterblijven.
Wat de fyuck. (Geweldig dat wereldbolletje.)quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Gronkel het volgende:
Helaas is de kwaliteit van de audio niet optimaal.
vraag me af wat ie uitspookt met die 3 rondborstige dames als zij er niet is...quote:
Ga ergens anders haten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:08 schreef patrick1234 het volgende:
hans breij, zo'n mafkees die hier een acount heeft ik wens je het alleslechtste toe
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Bij het eerste gedeelte loopt het geluid niet helemaal synchroon. Weer een wanproduct van Frank te Hennepe dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |