Ja zekers we zijn vanmorgen hier in almelo naar de stad gegaan om wat te filmen,quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:21 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Kijk, het sinterklaasweekend kan niet stuk! Zijn de opnames geslaagd?
Ga je nog een meetje en greetje weggeven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ja zekers we zijn vanmorgen hier in almelo naar de stad gegaan om wat te filmen,
en we gaan nu zo even naar meissiemeissie om wat binnen opnamens te maken voor de clip maar brrrrr was erg koud vanmorgen in de stad. maaaaaaaaaaar hele mooie opnamens gemaakt zeker weten dus meissie meissie kan aan het werk met de beelden wat we hebben opgenomen maar dat gaat zekers wel lukken![]()
![]()
jullie zijn altijd welkom allemaal dus ik hoef ze niet weg te mijn vrienden zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ga je nog een meetje en greetje weggeven?
Petromeet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
jullie zijn altijd welkom allemaal dus ik hoef ze niet weg te mijn vrienden zijn altijd welkom
hallo allemaal...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:11 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanavond clips opgenomen bij de kersboom voor Petro's nieuwe kersthit "Met Kerst alleen..."![]()
En gezéllig dat Petro en Meissiemeissie 't hadden !!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben momenteel druk aan het editen...quote:Op zondag 5 december 2010 10:50 schreef Rectum het volgende:
Prachtige foto's.Wanneer kunnen we het eindresultaat verwachten?
Strak plan !quote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef eleusis het volgende:
Ik wil acapella tracks, om een trance versie te maken
Wordt zijn gezang dan niet op een ander spoor opgenomen?quote:Op zondag 5 december 2010 10:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Maar dan zal Petro em opnieuw in moeten zingen...
Goedzo, hij krijgt al sterallures, zoals het een echte ster betaamtquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef MeissieMeissie het volgende:
Misschien wil hij em niet eerder op Youtube dan dat 'ie op TV Oranje is geweest...
quote:Op zondag 5 december 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wordt zijn gezang dan niet op een ander spoor opgenomen?
Van verschillende 'sporen' heb ik geen kaas gegeten...quote:Op zondag 5 december 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Goedzo, hij krijgt al sterallures, zoals het een echte ster betaamt
Dat topic hebben straks nodig voor de kersthit.quote:Op zondag 5 december 2010 11:23 schreef Gronkel het volgende:
Is dit topic nu van een volksmuziektopic verandert in het Petro-topic? Dan kan het andere Petro-topic wel dicht.
Je hebt gelijk Gronkel...quote:Op zondag 5 december 2010 11:23 schreef Gronkel het volgende:
Is dit topic nu van een volksmuziektopic verandert in het Petro-topic? Dan kan het andere Petro-topic wel dicht.
Wow superquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef Rectum het volgende:
Helaas geen bewegend beeld, wel prachtige muziek en zang.
Zanger Carlo is een lief trutje.quote:lieftrutje1981 | 4 december 2010 | 0 stemmen voor leuk, 0 stemmen voor niet leuk
hallo allemaal
ik ben zanger carlo en heb een paar nummers opgenomen die ik dus nu op youtube heb laten zetten ben benieuwd wat jullie ervan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |