Een half uurtje geleden al eens bekeken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
16.08.2011 vergeet die datum niet mensen
Cashewnotenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Een half uurtje geleden al eens bekeken...
Maar ik snap de clou niet...
Cashew noten ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef eleusis het volgende:
Het is één van de beste dingen die Nederland videoland te bieden heeft.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
????????????????????????????? ik vind veel dingen mooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
hallo rob en jolanda bogers hier haal deze video omidellijk weg u krijgt hier problemmen mee op gerechterlijk gebied wij zijn hier niet mee van gediendquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef bogerssound het volgende:
[..]
hallo rob en jolanda bogers hier haal deze video omidellijk weg u krijgt hier problemmen mee op gerechterlijk gebied wij zijn hier niet mee van gediend
Yep ! Allemaal ideeën voor een leuke teaser... Maar een teaser met het woord 'dood' en dan een datum ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Sorry, maar ik vind het filmpje geniaal. Ik vind Roomboterboy69 en Roeldriesvink geniaal!
Er wordt toch helemaal niet gezegd wie of wat er dood is of gaat? Het is een teaser zoals een teaser hoort te zijn! Je kijkt een teaser, je voelt je geteast, en daarom wil je dus weten hoe het afloopt. Als je dan uiteindelijk het eindproduct gaat bekijken, valt het meestal tegen.
Net zoals Zanger Petro binnenkort op de voorpagina van de Prive prijkt met de teaser:
"Zanger Petro aan lager wal geraakt?"
En dan met een foto erbij van Petro dat hij net uit z'n bed komt, met z'n haar in de war ([ afbeelding ]), in z'n badjas en slippers, de vuilniszak buiten aan het zetten is.
En dan koop je die Prive en dan zoek je het artikel over Zanger Petro op en dan staat erboven:
"Zanger Petro aan lager wal geraakt? Nee."
Met een leuke gezellige foto erbij van hem en zijn gezin.
Dát is dan weer 't leukere nieuws van vandaag !quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:37 schreef sjakie007 het volgende:
En Zanger Petro wordt weer gedraaid op silverladyradio
Laat maar gaan met die banaan. Daar kom je ook niet mee aan. Gelukkig zijn wij wel beschaafd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Zó ver had ik nog niet nagedacht...
Maar uiteraard koppel ik die datum aan het woordje 'dood'...
Ik kan het moeilijk overeenstemmen met het woord 'cashewnoot', toch ?!
Meer tekst is er niet...
Maar goed...
Ik ga d'r niet meer woorden aan vuil maken...
De maker is daar hoogstwaarschijnlijk op uit...
![]()
Mijn humor is nou eenmaal ietsje anders en ik ga anders met mensen om...
Iedereen is anders...
speciaal voor de fokkers heb ik aangevraagt ik had gezien sjakie dus ff voor julliequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:17 schreef sjakie007 het volgende:
En wederom Petro op de silverladyradio! Wordt deze zender ook meegenomen voor de telling van de mega top 50?
Kijk, het sinterklaasweekend kan niet stuk! Zijn de opnames geslaagd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
speciaal voor de fokkers heb ik aangevraagt ik had gezien sjakie dus ff voor jullie
Raap me op hier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |