Mijn gedicht:quote:Alle mensen die op mij in hun TOP 5 hebben gezet (en dus op mij gestemd hebben) tot nu toe:
De mensen die mij op 1 hebben gezet:
Flammie, _Led_, ZangerPetro, Gronkel, 9611Niels, MeissieMeissie, Penisbaard, Jumparound, Michielos, JanPiraat, Nikmans, tho_Omas, naatje_1, keesjeislief, 045represent, Kuhly, dandybleu, Prof.Farnswort, Rectum, mousy31, KeizerKuzco, Pizzakoppo, Longcat., Broodmongool
De mensen die mij op 2 hebben gezet:
kanovinnie, HappyBob
De mensen die mij op 3 hebben gezet:
Xessive
De mensen die mij op 4 hebben gezet:
JJH, Laysa, ecktebaas,
De mensen die mij op 5 hebben gezet:
Dyr., Michhas, Annnet, Szura, K-Cash, Ugjerke, Flippiee
En er zijn in totaal 22 finalisten.
P.S.: Zet ook meteen JanPiraat in je top 5.quote:JoepiePoepie (TRU)
TRU is het forum van jogy, Bastard, en Lavenderr
Het gaat hier onder andere over de Maya-Kalender
Eind 2012 gaan we er allemaal aan
We hebben dus nog 3 Sinterklaasfeesten te gaan!
In TRU kan iedereen het heel goed met elkaar vinden
_Led_ en Summers zijn elkaars grootste vrinden
Summers heeft een heleboel spoken in huis
Dat is fijn, want dan is ze niet zo eenzaam thuis
_Led_ heeft een groot hart en voor iedereen een luisterend oor
Met hem valt goed te praten, dat had ik meteen al door
Jogy is verliefd op de webbot
Maar volgens mij is die bot al járen kapot
TRU is meestal een plek bezeten door liefde en jolijt
Totdat Bastard weer eens met de duivel smijt
Hij vindt het leuk om mensen notes te geven
Zodat hij weer lekker verder kan zweven
Lavenderr is uniek
Zij heeft namelijk 3 tieten, nee, ze is niet ziek
Mijn wens aan de lieve Sint:
Ik hoop dat iemand van TRU het Monopoly-spel wint!
![]()
![]()
Gladde jongen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef 045represent het volgende:
dat gedicht boeit me niet ik stem op jou
Jaloers zijn op dandybleuquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef DeepRiver het volgende:
dandybleu is een zielepoot die tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
Bedankt, bovendien is mijn topic voor een goed doelquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht, ik zie dat JanPiraat ook een spamtopic heeft: Stemt mij voor ONZ
Dan mag jij dat natuurlijk ook.
Spam maar lekker verder hier.
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Wat is er niet mis meequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?
Ik denk dat jij gewoon nog niet zover bent, je moet nog veel leren en dan zul ook jij bijzondere dingen ervaren en misschien zelfs wel paranormale gaven en speciale superkrachten ontwikkelen.
Tevens:dandybleu
pm'tje gestuurd
Dit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef DeepRiver het volgende:
dandybleu is een zielepoot die tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
Tja, zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
En dan zelf de hele avond zitten Monopoliën met je oneerlijk verkregen spel.
Mensen die in spoken gelovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee?
Ik denk dat jij gewoon nog niet zover bent, je moet nog veel leren en dan zul ook jij bijzondere dingen ervaren en misschien zelfs wel paranormale gaven en speciale superkrachten ontwikkelen.
Kortzichtige mensen die nog niet zover zijn en daarom dingen uitlachen die ze niet begrijpen en die poëtische hoogstandjes niet kunnen waarderen...quote:
Tevens: Jaloerse mensen die een ander niks gunnen en daarom gaan afgeven op een goed doel...quote:lieve sint
ik wil graag een hont
als u die regelen kunt
graag
Niet begrijpen? Alles wat 'jullie' niet begrijpen wordt gewoon op het paranormale gegooid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen die nog niet zover zijn en daarom dingen uitlachen die ze niet begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |