abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88601303
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:26:26 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88601333
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, zo'n iemand is wel makkelijk te verslaan :')
En hij is ook nog lid van het CDA. Ach tis een goeie gozer.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 17:26:44 #3
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88601337
Ik krijg het gewoon warm van deze TT :D
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88601350
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg het gewoon warm van deze TT :D
Pas nu wel op dat je niet overhit raakt o|O
  donderdag 11 november 2010 @ 17:29:59 #5
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88601419
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Pas nu wel op dat je niet overhit raakt o|O
Ik zal het proberen :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 17:32:31 #6
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_88601497
Zakkenvullers!
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  donderdag 11 november 2010 @ 17:33:53 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88601535
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:32 schreef TomLievense het volgende:
Zakkenvullers!
Dat zeg je niet over de VVD :(!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 17:36:39 #8
295457 TomLievense
pi_88601620
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat zeg je niet over de VVD :(!
Allemaal, ook de VVD.
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_88601627
PVV make my day *O*

Een mooie rijm om alvast een beetje in de Sinterklaas-temming te komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88601697
VVD vind ik een vreselijke partij.
pi_88601722
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En hij is ook nog lid van het CDA. Ach tis een goeie gozer.
Dus wel politiek betrokken. Maar had je wel goed verstaan wat hij zei? Sloeg het echt op de PVV?
pi_88602138
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo ken ik je weer :P

Hoi iedereen trouwens :Y)
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_88602251
Hoi :W
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88602308
Hoi allemaal :W
  donderdag 11 november 2010 @ 18:01:05 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88602392
quote:
Waarom?
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dus wel politiek betrokken. Maar had je wel goed verstaan wat hij zei? Sloeg het echt op de PVV?
Ja en hij is op zich best slim maar hier slaat ie de plank finaal mis. Anyway, wij gaan nog naar het provinciehuis met de klas en dan zei hij dat we nog gaan debatteren. Ik zag al dat een paar klasgenoten in het maatschappijleer boek hadden ingevuld dat VVD en PVV kut partijen waren :( Dus dat kan nog lachen worden, aangezien ik verbaal gezien in het echt toch wel wat sterker uit de hoek kom dan dat ik hier laat zien.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88602534
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Omdat de partij bijkans slechts vanuit het eigen ik, het "indivudu" benadert. Vanuit sociologische hoek is dat imo "fout". Mensen zijn sociale wezens, je kan niet buiten het geheel om. De VVD heeft geen/ onvoldoende oog voor de zwakken. Solidariteit is voor VVD zo ongeveer een vloek. Vanuit die invalshoek kan je imo geen goed beleid maken .
quote:
Ja en hij is op zich best slim maar hier slaat ie de plank finaal mis. Anyway, wij gaan nog naar het provinciehuis met de klas en dan zei hij dat we nog gaan debatteren. Ik zag al dat een paar klasgenoten in het maatschappijleer boek hadden ingevuld dat VVD en PVV kut partijen waren :( Dus dat kan nog lachen worden, aangezien ik verbaal gezien in het echt toch wel wat sterker uit de hoek kom dan dat ik hier laat zien.
Jammer voor jou dat Het Lagerhuis op de TV niet meer loopt. ;)
pi_88602535
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dus dat kan nog lachen worden, aangezien ik verbaal gezien in het echt toch wel wat sterker uit de hoek kom dan dat ik hier laat zien.
Dan vallen de kromme zinnen minder op :P?
  donderdag 11 november 2010 @ 18:05:35 #18
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88602555
quote:
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88602643
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je hoeft met spelling dan weer geen rekening te houden.

Het lijkt mij best lastig hoor om face tot face je punt te maken. :P

Ben jij irl een schreeuwerd, die bijvoorbeeld in het Lagerhuis kan scoren? :)
  donderdag 11 november 2010 @ 18:08:11 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88602663
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kweet't, als ik een normale formele brief moet opstellen dan gebeurd mij dat niet. Wel als ik uit hobbyisme op FOK! aan het posten ben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88602726
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je hoeft met spelling dan weer geen rekening te houden.

Het lijkt mij best lastig hoor om face tot face je punt te maken. :P

Ben jij irl een schreeuwerd, die bijvoorbeeld in het Lagerhuis kan scoren? :)
Dat lagerhuisgedoe erger ik me over het algemeen voornamelijk aan :P. irl heb ik eeen vrij grote dossierkennis en dat werkt vaak wel heel aardig.
pi_88602763
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat lagerhuisgedoe erger ik me over het algemeen voornamelijk aan :P. irl heb ik eeen vrij grote dossierkennis en dat werkt vaak wel heel aardig.
Dat geloof ik direct.

Maar ben jij een irl een vlammert als Wilders of bedeesje als een Donnertje? :P
pi_88602780
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct.

Maar ben jij een irl een vlammert als Wilders of bedeesje als een Donnertje? :P
Liever Donner-achtig dan :P. Met op z'n tijd een fijne droge opmerking.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:11:25 #24
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88602781
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar je dossier over goud en geld ben je kwijt. :)
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:12:00 #25
294269 mlg
pi_88602805
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zo'n type ben ik ook meer. Altijd chill, pownen waar nodig.
pi_88602814
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ook. Maar af en toe lekker vlammen kan ik ook. Net zoals Wilders. :)
pi_88602898
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef mlg het volgende:

[..]

Maar je dossier over goud en geld ben je kwijt. :)
quote:
dinsdag 9 november 2010 door NRC Handelsblad
Goud in het internationale monetaire systeem? Maarten Schinkel
Terwijl de goudprijs de 1.400 dollar passeert komt de rol van het edelmetaal als fundament voor een multilateraal valutasysteem weer ter sprake.

73 jaar oud is ze alweer, maar in mei van dit jaar stond ze nog in Carnegie Hall. Shirley Bassey brak in 1964 door met Goldfinger, de introductiesong van de gelijknamige James-Bondfilm. Het thema van de film is veelzeggend voor het tijdperk waarin hij werd gemaakt. De schurk Goldfinger pot zelf goud op, en plant een aanslag op Fort Knox waarbij de gehele goudvoorraad van de Amerikaanse regering radioactief wordt gemaakt. Het onbeschadigde goud van de schurk wordt daardoor schaars, en dus duur. Bond verijdelt uiteraard het complot.

Nu was in 1964 de gemiddelde goudprijs 35,10 dollar per troy ounce (31,1 gram). Vanmorgen bereikte de prijs van goud een record van 1.407 dollar. Als Goldfinger geduld had gehad, in plaats van zich te vergrijpen aan een nodeloos ingewikkeld plot, dan zou zijn wens vanzelf zijn uitgekomen: hij zou tussen toen en nu een gemiddeld rendement hebben gemaakt van 8,4 procent per jaar. Niet spectaculair, maar zeker ook niet slecht. Zelfs ná de tussentijdse inflatie, zou er nog een reëel rendement van 3,8 procent voor hem zijn overgebleven.

Geloofwaardige autoriteit

Maar waarom ging goud gisteren door het dak? Dat heeft te maken met de president van de Wereldbank Robert Zoellick, die gisteren in de Financial Times opriep tot een coöperatief monetair systeem voor de wereld, waarbij een rol voor goud moet worden overwogen als referentie voor de marktverwachtingen over de waarde van valutas.
Hoe omzichtig Zoellick het ook formuleerde, het was voor het eerst in zeer lange tijd dat een geloofwaardige autoriteit refereerde aan een mogelijke rol voor goud als maatstaf voor een internationaal valutasysteem.

Maar heeft het zin? In de jaren dertig, toen de meeste munten nog waren gekoppeld aan goud, bezweek deze Gouden Standaard onder de golf van devaluaties die optrad toen de economische crisis en protectionisme om zich heen grepen. Na de oorlog werd die Gouden Standaard in een andere vorm voortgezet. Onder afspraken die in 1944 in het Amerikaanse Bretton Woods werden gemaakt, hadden munten voortaan een vaste waarde tegenover de Amerikaanse dollar, en waren dollars op hun beurt gedekt door goud: de beroemde Amerikaanse goudvoorraad in Fort Knox die Goldfinger trachtte te saboteren.
Ook dat systeem ging ten onder, aan wantrouwen in het Amerikaanse monetaire beleid. Steeds meer versgemaakte dollars, met name door de kosten van Vietnam, stonden tegenover de goudreserves.
Begin jaren zeventig liet Amerika de koppeling van de dollar aan goud los, en begon een lang tijdperk van zwevende wisselkoersen. Afgezien van een korte theoretische goudvrijage van de Amerikaanse minister van Financiën James Baker in de jaren tachtig, is het voor het eerst dat een hoge functionaris het idee opwerpt.

Nieuw monetair systeem

Dat er een zoektocht is naar een nieuw soort van monetair systeem is begrijpelijk. De wereld verschuift snel van een unipolair systeem waarin de munt van de supermacht de toon aangaf naar een multipolair systeem met meer gelijkwaardige, rivaliserende machten en dus ook wedijverende valutas.

De tijd komt dichterbij dat de dollar niet meer de enige reservemunt is. De discussie bij de twintig belangrijkste industrielanden (G20) die donderdag bijeenkomen in Zuid-Korea gaat daar formeel niet over, maar raakt er wel degelijk aan.

Op het spel staat daar hoe de belangrijke landen tot een overeenkomst kunnen komen waarbij de waarde van hun valutas, en hun onderlinge handels- en betalingsstromen, meer met elkaar in balans raken. Dat is uitermate lastige materie, en het is begrijpelijk dat er een zoektocht is naar een mate van objectiviteit.

Goudprotagonisten

Maar kan goud die bieden? Zoellicks voorzichtige suggestie werd gisteren al snel neergesabeld. Geen staat, en geen autoriteit, die zijn vingers wil branden aan dit onderwerp.

Maar toch: op de financiële markten zelf is goud al tijdenlang het onderwerp van een debat. En hoe hoger de goudprijs stijgt, hoe meer verhit de discussie wordt. Het ultrasoepele Amerikaanse monetaire beleid, met zijn nulrente, werd al door de goudprotagonisten gezien als een aanwijzing voor hun eigen gelijk. De dollar is voor hen een verdachte munt, die door het beleid zelf wordt uitgehold. De beslissing van de Amerikaanse centrale bank van vorige week om 600 miljard euro aan Amerikaanse obligaties op te kopen met nieuwe dollars, heeft de goudprijs niet verrassend naar een nieuw record geduwd.

Complexiteit als probleem

De goudmannen zijn niet van mening dat de top al is bereikt. Nominaal staat de goudprijs hoger dan ooit. Maar gecorrigeerd voor inflatie zou de prijs van goud moeten stijgen tot meer dan 2.000 dollar om het vorige record van 1980 te doorbreken. Het wantrouwen in de waarde van valutas, en dan met name de dollar, is voor hen een legitieme reden zijn om goud te kopen. Maar het idee dat goud een come back maakt als spil in een internationaal monetair systeem getuigt vooral van een hunkering naar overzichtelijker tijden.

Het monetaire wereldsysteem is veel te complex geworden om een simpele basis als goud te kunnen rusten. Al kan er ook iets gezegd worden voor het argument dat juist de complexiteit van het systeem zelf het probleem is geworden. Maar voorlopig lijkt roeren, niet schudden, de beste manier om de oplossing te vinden.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:15:58 #28
294269 mlg
pi_88602954
Dat ga ik later lezen, eerst eten!
  donderdag 11 november 2010 @ 18:16:11 #29
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88602963
Ik ben in het echt behoorlijk gepassioneerd en op het momenten wil ik nog wel eens de kwinkslag maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 18:20:29 #30
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88603113
http://www.elsevier.nl/we(...)kers-naar-Belgie.htm

Zelfs in Cohens stoutste dromen zou dit te ver gaan. 500 eurie perdag, dat is een fucking top inkomen.

Oh, en wmb verhogen ze dit bedrag naar 5000 euro :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88603411
'navond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 11 november 2010 @ 18:31:03 #32
294269 mlg
pi_88603484
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

[..]

Ah, deze ontwikkeling was me al bekend en zat er natuurlijk ook aan te komen. Ik heb ook het idee dat China het een en ander met goud wil, ze hadden het tenminste of een hervorming van het monetair beleid. Ik vraag me alleen af of overheden, en met name Amerika nog wel zoveel goud heeft.. ze doen er in ieder geval wel heel geheimzinnig over. Er is al een hele lange tijd geen foto van de 'goudvoorraad' verschenen.
pi_88603893
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)kers-naar-Belgie.htm

Zelfs in Cohens stoutste dromen zou dit te ver gaan. 500 eurie perdag, dat is een fucking top inkomen.

Oh, en wmb verhogen ze dit bedrag naar 5000 euro :P
Trias politica. De overheid die zich probeert te kwijten van haar taak wordt door het gerecht op de vingers getikt ^O^. En van dit soort kosten leren ze het snel genoeg.

p.s. je weet voor welke wetgeving Cohen verantwoordelijk was en waar dat ons asielbeleid in Europees verband bracht?
pi_88604062
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Trias politica. De overheid die zich probeert te kwijten van haar taak wordt door het gerecht op de vingers getikt ^O^. En van dit soort kosten leren ze het snel genoeg.

p.s. je weet voor welke wetgeving Cohen verantwoordelijk was en waar dat ons asielbeleid in Europees verband bracht?
Ja, van PvdA'ers moeten de asielzoekers het niet hebben. De "sober doch humaan"-versobering van Kosto was de grootste beleidswijzing daarvoor meen ik.

Bom d'r onder! Dat kon toen nog. Toen terroristen nog gewoon van vreemde smetten vrij waren.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 11 november 2010 @ 18:49:12 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88604235
quote:

[..]

Ja dat weet ik, en weet jij dat Cohen dat in eerste instantie niet wilde uitvoeren, tot Bolkeistein hem het vuur aan de schenen legde?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 18:50:12 #36
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88604275
Ik begin nu al de pijn te voelen van Rutte 1. 2 accijnze verhoging op de tabak. Weer zo'n rotstreek van de Christelijke politiek :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2010 @ 18:50:31 #37
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_88604286
quote:

[..]

Trias politica.
Grapjas. De politiek die de rest financierd funciioneerd prima.
Carpe Libertatem
pi_88604468
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja dat weet ik,
Vanwaar dan je opmerking?
quote:
en weet jij dat Cohen dat in eerste instantie niet wilde uitvoeren, tot Bolkeistein hem het vuur aan de schenen legde?
Bolkenstein ging er ongeveer vandoor naar Europa toen Cohen daarover staatssecretaris werd dus dat lijkt me vreemd.
pi_88604491
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, van PvdA'ers moeten de asielzoekers het niet hebben. De "sober doch humaan"-versobering van Kosto was de grootste beleidswijzing daarvoor meen ik.
Klopt hoor.
quote:
Bom d'r onder! Dat kon toen nog. Toen terroristen nog gewoon van vreemde smetten vrij waren.
:P.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:58:44 #40
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88604625
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vanwaar dan je opmerking?

[..]

Bolkenstein ging er ongeveer vandoor naar Europa toen Cohen daarover staatssecretaris werd dus dat lijkt me vreemd.
En die wet van Cohen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88604719
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En die wet van Cohen?
Was toen nog niet klaar dus kon nog niet uitgevoerd worden of aangemoedigd door Bolkje.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:11:09 #42
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88605233
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Was toen nog niet klaar dus kon nog niet uitgevoerd worden of aangemoedigd door Bolkje.
Maar aanvankelijk weigerde hij hem wel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88605275
Je bent wel heel vaag PHP :P
pi_88605812
Titel is wel heel lief!! :Y

Probeer nu wat dichter bij jezelf te blijven en niet zo heftig te reageren PHP!! Dan komt het helemaal goed!! ^O^
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_88605853
Regen, regen, alle snoepjes zijn voor Picchia.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:22:14 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88605861
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef du_ke het volgende:
Je bent wel heel vaag PHP :P
Het was diep graven, maar hier.

http://www.nrc.nl/DenHaag/Actueel/2000/51/001218-4.html
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 19:24:20 #47
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88605983
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Picchia het volgende:
Regen, regen, alle snoepjes zijn voor Picchia.
O+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef xandra47 het volgende:
Titel is wel heel lief!! :Y

Probeer nu wat dichter bij jezelf te blijven en niet zo heftig te reageren PHP!! Dan komt het helemaal goed!! ^O^
^O^
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88606093
Hallo.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:28:09 #49
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88606191
Zo en nu ga ik met veel passie en liefde alle sovjets vermoorden met red alert 1 :(!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88606550
quote:
Nederland koploper in opvragen bel- en mailgegevens
Eigenlijk zouden ze ook moeten aangeven in hoeverre het opvragen van deze gegevens ook tot de beoogde resultaten heeft geleid. Dan wordt het interessant.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 11-11-2010 19:40:42 ]
pi_88607321
quote:
Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Monidique het volgende:
Hallo.

pi_88608285
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het was diep graven, maar hier.

http://www.nrc.nl/DenHaag/Actueel/2000/51/001218-4.html
Dit gaat in dat stukje over de vreemdelingenwet

quote:
Hij is een rasbestuurder die boven alles graag resultaat boekt en hoogst verbaasd is als de wijze waarop dat wordt bereikt op kritiek stuit. De belangrijkste opdracht die hij in zijn hoofdpijnportefeuille aantrof was de totstandkoming van een nieuwe Vreemdelingenwet. Cohen bewandelde daarbij een onorthodoxe weg, door een duur organisatiebureau in te schakelen, dat discussiebijeenkomsten belegde voor ambtenaren, advocaten, rechterlijke macht en verenigingen voor vluchtelingen.

Er werd een soort consensus bereikt, die tot een wetsontwerp leidde. Vervolgens verdween het ontwerp in een reeks 'achterkamertjes' aan het Binnenhof, waar de coalitiefracties zich geconcentreerd over elke punt en komma bogen. Bedoeling van die langdurige onderonsjes was om met name woordvoerder Kamp (VVD), die geen gelegenheid voorbij laat gaan om er op te wijzen dat Nederland veel te populair is voor 'asiel- en gelukszoekers', voor de wet te winnen. Mogelijk strookte Cohens aanpak niet met de regels van de dualistische parlementaire democratie, effectief was zij wel, want de wet passeerde zowel Tweede als Eerste Kamer zonder noemenswaardig lawaai.
Volgens mij heeft hij het onorthodox maar wel heel effectief aangepakt. Aanvankelijk weigeren vind ik nergens terug...
  donderdag 11 november 2010 @ 20:12:26 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88608404
Nu blijkt Lucassen (tot aan hoger beroep toe) ook veroordeeld te zijn veroordeeld te zijn voor ontucht..

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/lucassen-ontucht-militair.xml
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 11 november 2010 @ 20:21:14 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88608864
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu blijkt Lucassen (tot aan hoger beroep toe) ook veroordeeld te zijn veroordeeld te zijn voor ontucht..

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/lucassen-ontucht-militair.xml
Zijn positie is nu wel onhoudbaar geworden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 20:22:50 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88608948
Ik denk dat er bij de VVD nu wel inmiddels de champagne fles ontkurkt wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88608996
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

Dat hoorde ik net ook op het NOS journaal!!!
Hij moet nu volgens mij toch echt weg.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_88609030
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zijn positie is nu wel onhoudbaar geworden.
Nu pas?
  donderdag 11 november 2010 @ 20:27:25 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88609190
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nu pas?
Die eerste paar verhaaltjes zouden nog wel te weerleggen zijn. Maar ontucht? :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88609233
PHPmystyle, PVV verdediger tot in den dood.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 11 november 2010 @ 20:30:33 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88609362
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
PHPmystyle, PVV verdediger tot in den dood.
Nee hoor, al mijn voorspellingen komen zowat uit hoor. Ook klinkt wat arrogant, maar hij zou er niet uit gegooid worden om wat vage buurttokkies verhalen. Maar dit is niet meer recht te lullen. Sowieso ontucht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88609765
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Die eerste paar verhaaltjes zouden nog wel te weerleggen zijn. Maar ontucht? :r
Hij is wrs niet meer te handhaven. Als hij uit de partij wordt gezet en hij neemt zijn zetel mee, dan heeft het land een probleem :)
pi_88609821
Inmiddels is Lucassen nr. 8.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:42:52 #63
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88609982
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij is wrs niet meer te handhaven. Als hij uit de partij wordt gezet en hij neemt zijn zetel mee, dan heeft het land een probleem :)
Gebeurt niet, dan zet hij zichzelf helemaal ter schande. Hij wordt gewoon opgebeld door Geert, en die legt hem wel even uit hoe de vork in de steel zit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88610063
quote:
Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gebeurt niet, dan zet hij zichzelf helemaal ter schande. Hij wordt gewoon opgebeld door Geert, en die legt hem wel even uit hoe de vork in de steel zit.
Denk je dat Lucassen nog te handhaven is?
  donderdag 11 november 2010 @ 20:45:39 #65
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88610132
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Denk je dat Lucassen nog te handhaven is?
Nee natuurlijk niet, maar ik ging in op jouw suggestie dat ie z'n zetel mee zou nemen. Doet ie heus niet, dat maakt Geert'm wel duidelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 21:13:02 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88611512
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Inmiddels is Lucassen nr. 8.
9. Als je Wilders ook meetelt (rechtszaak)
pi_88611607
Lucassen gaat zijn zetel niet opgeven hoor. Dat kost hem een ton per jaar. Ik vermoed dat hij zich gaan ingraven in de kamer als rasechte militair
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  donderdag 11 november 2010 @ 21:19:28 #68
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88611821
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Lucassen gaat zijn zetel niet opgeven hoor. Dat kost hem een ton per jaar. Ik vermoed dat hij zich gaan ingraven in de kamer als rasechte militair
Wat lul jij nou dom. Verdiep je eerst eens in die materie. Elk stoppend kamerlid heeft RECHT op wachtgeld.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88612022
GAW, :'). Die PVV....
pi_88612198
Hoi
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_88612241
Hoi.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:29:07 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88612318
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Dat zou wel een "leuk"vervolg geven aan de soapserie ;)

Maar ik verwacht het niet eigenlijk...
  donderdag 11 november 2010 @ 21:48:14 #73
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88613376
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zou wel een "leuk"vervolg geven aan de soapserie ;)

Maar ik verwacht het niet eigenlijk...
Ach Balkenende Bos was toch mooier.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88613455
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat lul jij nou dom. Verdiep je eerst eens in die materie. Elk stoppend kamerlid heeft RECHT op wachtgeld.
Het was ook niet echt heel serieus bedoelt eigenlijk.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  donderdag 11 november 2010 @ 21:52:13 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613593
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Ga jij eens lekker op die bank hangen... o|O
Het is al bijna weer tijd om terug te komen.. ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 21:55:28 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88613753
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Je poneerde het iig wel serieus.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88613869
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je poneerde het iig wel serieus.
Mijn excuses daarvoor :)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:41:04 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615846
Mario Vargas Llosa zegt wel wat verstandige dingen in Nieuwsuur... :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 22:47:22 #79
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88616098
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Altijd weer die buitenlanders.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:51:25 #80
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88616270
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alleen jammer dat die feitelijk onjuist waren. Een aantal dingen die hij zei kloppen (aantoonbaar) niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88616385
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Alleen jammer dat die feitelijk onjuist waren. Een aantal dingen die hij zei kloppen (aantoonbaar) niet.
Dat kan best. Overigens doet dat niet af aan zijn hele verhaal. Dat was een verstandig verhaal waar ik me volledig bij aansluit.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:23:44 #82
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88617483
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dat kan best. Overigens doet dat niet af aan zijn hele verhaal. Dat was een verstandig verhaal waar ik me volledig bij aansluit.
Mensen uitmaken voor fascist zonder dat dat gefundeerd is vind ik alles behalve verstandig.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 november 2010 @ 23:33:47 #83
104871 remlof
Europees federalist
pi_88617805
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mensen uitmaken voor fascist zonder dat dat gefundeerd is vind ik alles behalve verstandig.
Dat zei hei niet, alleen dat de PVV fascistische trekjes heeft. Dat is ook zo, en dan drukte hij zich nog behoedzaam uit.
pi_88618131
Avond :W
  donderdag 11 november 2010 @ 23:47:49 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_88618282
Avond, kameraad Koos :W
pi_88618347
Kameraad. Dat klinkt als muziek in de oren O+

Wat is trouwens rustig in POL. Had wel wat meer spektakel verwacht na de nieuwe ontwikkelingen rond Lucassen-gate.
pi_88618474
PVV-taferelen wekken geen verbazing en verontwaardiging meer.
pi_88618548
Zou het? Ach, laten we ons met meer zinniger zaken gaan bezighouden. Zoals de intocht van Sinterklaas, komende zaterdag.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:55:47 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_88618569
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Kameraad. Dat klinkt als muziek in de oren O+

Wat is trouwens rustig in POL. Had wel wat meer spektakel verwacht na de nieuwe ontwikkelingen rond Lucassen-gate.
Ow ja, verrek: 'PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht' _O-

Ok, die is dus definitely exit :')
  donderdag 11 november 2010 @ 23:56:12 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618583
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Zou het? Ach, laten we ons met meer zinniger zaken gaan bezighouden. Zoals de intocht van Sinterklaas, komende zaterdag.
In jouw woonplaats ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 23:56:59 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618608
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Zou moeten ja... Eerst zien..
pi_88618644
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In jouw woonplaats ;)
Jaja O+ Moet er ook verslag van doen. Dus ben aanwezig bij de persconferentie van de Sint 8-)
pi_88618654
quote:

[..]

Denk het eerlijk gezegd niet.
pi_88618717
quote:

[..]

Neuj, hij zit niet op een plek waar hij naar huis gestuurd kan worden, het is niet recentelijk en de prijs om hem uit de partij te schoppen is te hoog. Dit gaat gewoon de doofpot in.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:01:11 #95
104871 remlof
Europees federalist
pi_88618761
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk het eerlijk gezegd niet.
Ik hoop het niet, want dan toont de PVV haar werkelijke aard. Bij elke andere partij had zo'n fractielid al lang zijn biezen kunnen pakken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:02:21 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88618805
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Picchia het volgende:

[..]

Neuj, hij zit niet op een plek waar hij naar huis gestuurd kan worden, het is niet recentelijk en de prijs om hem uit de partij te schoppen is te hoog. Dit gaat gewoon de doofpot in.
Ontucht & verooordeeld?? Kweet niet..
Misschien iets minder makkelijk in de doofpot dan "complotten van linkse buren"...
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:02:59 #97
104871 remlof
Europees federalist
pi_88618826
Maar goed, met laptop in hotel via een mobiele verbinding is ook niet alles, ik ga nog effe lezen en dan slapen :W
pi_88618880
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, want dan toont de PVV haar werkelijke aard. Bij elke andere partij had zo'n fractielid al lang zijn biezen kunnen pakken.
Maar of dat gevolgen heeft voor de PVV, durf ik te betwijfelen. Maar het aantal incidenten stapelt zich wel op. Wilders versus Leers is bijvoorbeeld ook zo'n tikkende tijdbom.
pi_88618927
Remlof :W

Ik ga trouwens ook richting bed met een boekje. Morgen weer vroeg dag (en dat terwijl ik net een half uurtje thuis ben van werken ;( )
pi_88618939
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof :W

Ik ga trouwens ook richting bed met een boekje. Morgen weer vroeg dag (en dat terwijl ik net een half uurtje thuis ben van werken ;( )
Financiële raad :P?
pi_88618967
De verkiezingen zijn ook net geweest. Er valt dus ook niets te verliezen door hem nog aan te houden.

Markuszower had nog de timing waarop het uitkwam tegen zich.
pi_88619071
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Financiële raad :P?
Begrotingsraad inderdaad. Duurde een eeuwigheid en uiteindelijk werden vrijwel alle moties en amendamenten verworpen. Lekker nutteloos dus.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:08:16 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88619084
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef Picchia het volgende:
De verkiezingen zijn ook net geweest. Er valt dus ook niets te verliezen door hem nog aan te houden.

Markuszower had nog de timing waarop het uitkwam tegen zich.
Dream on
pi_88619160
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Begrotingsraad inderdaad. Duurde een eeuwigheid en uiteindelijk werden vrijwel alle moties en amendamenten verworpen. Lekker nutteloos dus.
Ja altijd spannend die lokale politiek :')
pi_88619250
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja altijd spannend die lokale politiek :')
Ach, soms is het best de moeite waard. Maar verder is het vooral erg leerzaam. Heb via de lokale politiek de landelijke politiek beter leren begrijpen. Verder staat het fraai op mn cv als ik richting Den Haag wil :)
pi_88619424
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, soms is het best de moeite waard. Maar verder is het vooral erg leerzaam. Heb via de lokale politiek de landelijke politiek beter leren begrijpen. Verder staat het fraai op mn cv als ik richting Den Haag wil :)
Het kan wel boeiend zijn maar vaak gaat het echt nergens over. Zeker zo kort na de verkiezingen. De coalitiegenoten gaan elkaar nu echt niet afvallen :P.
pi_88619568
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het kan wel boeiend zijn maar vaak gaat het echt nergens over. Zeker zo kort na de verkiezingen. De coalitiegenoten gaan elkaar nu echt niet afvallen :P.
Haha, het gaat inderdaad meestal nergens over. Toch betrap ik mijzelf erop dat ik me soms echt kan verheugen op een bepaald onderwerp. Maar momenteel gebeurt er inderdaad weinig verrassends. De coalitie heeft 3/4 van de zetels in handen en is bovendien erg lief tegen elkaar. Hopen op moties van wantrouwen in de nabije toekomst 8-)

Maar ik gaat slapen. Adieu :W
pi_88638834
Straks persconferentie met Rutte. 16:15 op politiek24.

Weer in Nieuwspoort *O*
pi_88642888
johh
deel 5 alweer van lucassijn-gate
waar blijft de tijd?
pi_88644059
Hallo.
pi_88644060
BARBRA STREISAND!

OEOHEOHEOHEOEEOEOHOEOHEOHEOEOHOEE!
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:16:34 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88644200
Ik heb het eea inside gehoord van de VVD. Straks topic over.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:17:59 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_88644253
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Wat heb je gehoord?
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:18:56 #114
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88644290
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen; de overige aantijgingen zijn duidelijk ernstiger, maar zijn nog steeds niet meer dan aantijgingen. De aantijgingen lijken me vanuit een lekenperspectief genoeg voor het OM om een onderzoek in te stellen en eventueel tot vervolging over te gaan, maar totdat een rechter heeft gesproken blijft hij onschuldig ten aanzien van betreffende zaken.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:19:19 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88644306
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat heb je gehoord?
e.e.a, over de hervormingen en dingen omtrent Wilders.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88644440
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
BARBRA STREISAND!

OEOHEOHEOHEOEEOEOHOEOHEOHEOEOHOEE!
Is ze dood?
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:24:50 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_88644497
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

e.e.a, over de hervormingen en dingen omtrent Wilders.
Ik ben benieuwd! Van wie heb je het?
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:25:19 #118
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88644509
Vrolijk liedje.

En de VVD is niets anders dan praten over hervormingen en piekeren over Wilders.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:25:40 #119
294269 mlg
pi_88644523
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Van mij.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:25:51 #120
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88644530
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen; de overige aantijgingen zijn duidelijk ernstiger, maar zijn nog steeds niet meer dan aantijgingen. De aantijgingen lijken me vanuit een lekenperspectief genoeg voor het OM om een onderzoek in te stellen en eventueel tot vervolging over te gaan, maar totdat een rechter heeft gesproken blijft hij onschuldig ten aanzien van betreffende zaken.
Juridisch heb je gelijk, maar sociaal maatschappelijk zijn er toch wel dingen op Lucassen aan te merken als je het mij vraagt.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88644571
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef Montov het volgende:
Vrolijk liedje.

En de VVD is niets anders dan praten over hervormingen en piekeren over Wilders.
PVV--.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:27:39 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88644587
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Namen ga ik niet noemen, maar wat ik wel kan zeggen is het volgende : Ik sprak vandaag een oud leraar en die heeft een zwager die staatssecretaris is in het kabinet, dus die wist wel het een en ander af van de hervormingen en de totstandkoming van het kabinet. Verder had hij ook interessante weetjes over de oppositie die er gaat komen.

Hoe dan ook, ik maak er vanavond een topic over om die discussie aan te zwengelen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88644595
OEHEOEHOEOHOEOHEOEOEOEOEOEOE

BARBRA STREISAND!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88644609
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
OEHEOEHOEOHOEOHEOEOEOEOEOEOE

BARBRA STREISAND!
Leeft ze?
pi_88644639
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:38 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88644700
Mijn achterneef heeft een zwager wiens schoonzus een vriendin heeft die nog eens de schoenen van Ilja Leonard Pfeijffer heeft gepoetst.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:58 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_88644713
Ik zie de link tussen Barbra Streisand en de PVV *O*

Het is allebei kitsch :+
pi_88644792
quote:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen;
een getuige van Ermelo zegt wat anders;
quote:
De militaire geestelijk verzorger die de Ermelose ontuchtzaak in 2001 aan het licht bracht kan er nog steeds boos over worden. 'Wat deze meiden toen werd aangedaan is een grove vorm van onderdrukking'.
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt

je weet toch dat gerommel in een ongelijke machtsituatie snel tot misbruik kan leiden en dat leerlingen in deze situatie maar ja zeggen om de opleiding met succes te kunnen afsluiten/ cq niet weggepest te worden door de meerdere...
daaarom is het verboden in het leger
pi_88644846
quote:
Ik neem aan dat je met 'dat gedoe' de media-aandacht en de reactie van Wilders bedoelt. De media-aandacht vind ik niet echt verbazingwekkend. Het is volledig in lijn met de media-aandacht voor de andere PVV-schandaaltjes.

De reactie van Wilders is ook niet vreemd, aangezien dit de zoveelste keer is dat een kamerlid vanwege zijn verleden negatief in de media komt. Ik denk dat het vanuit politiek oogpunt niet handig is om hier op te handelen, het is de politieke schade zeker niet waard, maar ik kan me best voorstellen dat Wilders hier sterke gevoelens over heeft. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich hier even over wil beraden. En, zoals gewoonlijk bij Wilders, gaat dit gepaard met veel bombarie in de media.
pi_88645164
Incident, doorlopen jongens!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88645275
De hele dag als man op Fok! klonen maken die zich voordoen als debiele vrouwen, is dat sneu of simpelweg ziek, als in letterlijk ziek, geestesziek?
pi_88645356
Wie doet dat dan?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:45:00 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88645367
Remmie, even serieus en geen partijpolitiek nu. Weet jij waar ik kan vinden welke voorstellen/moties er zijn ingediend door de PvdA of mede door de PvdA? Ik ben namelijk rete nieuwsgierig welke voorstellen de linkse tegenbegroting bevatte. Er waren er 2 toch? 1 met d66 pvda GL en SP. En een met d66 pvda GL.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:46:23 #135
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88645433
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

een getuige van Ermelo zegt wat anders;

[..]

http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt

je weet toch dat gerommel in een ongelijke machtsituatie snel tot misbruik kan leiden en dat leerlingen in deze situatie maar ja zeggen om de opleiding met succes te kunnen afsluiten/ cq niet weggepest te worden door de meerdere...
daaarom is het verboden in het leger
Uiteraard, en daarom is hij er ook - terecht - voor bestraft; echter, er is een behoorlijk verschil tussen seksuele relaties met ondergeschikten en aanranding c.q. verkrachting. In het tweede geval staat de onvrijwilligheid van de handeling min of meer vast, in het eerste geval kan door de aard van de professionele relatie niet worden gegarandeerd dat een relatie geheel op vrijwilligheid is gebaseerd.

Het eerste geval is strafbaar, omdat het een glijdende schaal richting onvrijwillige relaties vormt, maar is daar daardoor nog niet gelijk aan. Vast staat dat Lucassen onvoorzichtig en onprofessioneel is geweest, maar niet dat hij tot seks heeft gedwongen. In het laatste geval zou ik zeggen dat een politieke partij zich er nimmer mee zou moeten associeren; in het eerste geval spelen ook nog andere zaken mee, zoals wanneer het gebeurd is, of het (aantoonbaar) schadelijke gevolgen heeft gehad, en of de betreffende persoon er open over is, en er spijt van getuigt. Dat laatste is inderdaad niet het geval, maar dan zouden we nog steeds niet al te snel louter andermans splinter moeten duiden.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:46:40 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88645444
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Monidique het volgende:
De hele dag als man op Fok! klonen maken die zich voordoen als debiele vrouwen, is dat sneu of simpelweg ziek, als in letterlijk ziek, geestesziek?
Wat jij bedoelt snap ik, maar dat wordt gedaan door zowel links radicale en rechts radicale users gedaan die alleen maar dogma;s posten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88645573
Is dat een bekentenis?
pi_88646293
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Uiteraard, en daarom is hij er ook - terecht - voor bestraft; echter, er is een behoorlijk verschil tussen seksuele relaties met ondergeschikten en aanranding c.q. verkrachting. In het tweede geval staat de onvrijwilligheid van de handeling min of meer vast, in het eerste geval kan door de aard van de professionele relatie niet worden gegarandeerd dat een relatie geheel op vrijwilligheid is gebaseerd
De details wat er gebeurd was weet ik niet... Maar de hele sfeer op die opleiding was intimiderend voor de meisjes. Ze hadden het gevoel dat ze wel moesten "vrijwillig ja" zeggen om niet weggepest te worden en de opleiding te halen. En toen gingen ze praten met de aalmoezenier en die maakte er werk van .
Jouw idee dat die 2 meisjes vrijwillig aan het rommelen waren met Lucassen kun je niet zonder meer voor waar aannemen..
Hoe het precies wel zat.. weet ik ook niet.
Maar natuurlijk is het sowieso onfris.. dat een groep instructeurs (machtsrelatie !) een oversexede sfeer scheppen.
Het is net zo fout als je bejaarde buurman en buurvrouw intimideren
.
quote:
Het eerste geval is strafbaar, omdat het een glijdende schaal richting onvrijwillige relaties vormt, maar is daar daardoor nog niet gelijk aan. Vast staat dat Lucassen onvoorzichtig en onprofessioneel is geweest, maar niet dat hij tot seks heeft gedwongen.
Dat hij persoonlijk in die 2 gevallen directe dwang gebruikte is mij niet bekend,maar het tegendeel weet ik ook niet.. maar de hele sfeer was wel intimiderend.. en ik hoorde net iets op tv dat de meisjes eerst dronken werd gevoerd.
pi_88646432
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Monidique het volgende:
Bedoel je Hanneke ?
hannekerijp
Hoeveel posts zou 'ze ' halen op haar 'eerste' Fok-dag ?

35 ?
pi_88646684
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Benieuwd :)
pi_88646716
Reya, dit jaar geen POL verkiezing?
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:18:07 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88646754
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Reya, dit jaar geen POL verkiezing?
Wat is dat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:29:27 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647174
http://www.omroepbrabant.(...)t+provinciehuis.aspx

Dit ziet er wel weer professioneel uit van de PVV. Op het eerste oog lijken mij het keurige mensen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:37:29 #144
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88647450
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

Dit ziet er wel weer professioneel uit van de PVV. Op het eerste oog lijken mij het keurige mensen.
Vooral het feit om Richard de Mos als opleider en scout te hebben kan als uiterst professioneel worden aangemerkt.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88647593
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

Inderdaad ogen ze keurig. Toch zie ik nu al deze mensen graag bevelen van Wilders opvolgen. De partij heeft geen toekomst. Wilders kan niet in elke provincie alles gaan bepalen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:42:56 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647695
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Inderdaad ogen ze keurig. Toch zie ik nu al deze mensen graag bevelen van Wilders opvolgen. De partij heeft geen toekomst. Wilders kan niet in elke provincie alles gaan bepalen.
Klopt, daarom laat hij langzaam dingen los. En ja natuurlijk slippen er ook wel wat virussen zo tussen de mazen door. Verrander je niks meer aan. De partij groeit te hard. Geen toekomst? Mwah, ze zijn'n keer zo als de PvdA.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:43:53 #147
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647735
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef Arglist het volgende:

[..]

Vooral het feit om Richard de Mos als opleider en scout te hebben kan als uiterst professioneel worden aangemerkt.
Mwah, tis een boer. Tgaat erom dat die boer zijn boerenverstand gebruikt. Kom je een heel end mee in de politiek. Volgensmij is Geert daar het levende voorbeeld van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:44:38 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647763
Interessant feitje is dat er veel oud CDA'ers op de lijst staan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:53:07 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_88651329
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mwah, tis een boer. Tgaat erom dat die boer zijn boerenverstand gebruikt. Kom je een heel end mee in de politiek. Volgensmij is Geert daar het levende voorbeeld van.
Geert is geen boer, hij is echt intelligent.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:59:03 #150
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88651662
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Geert is geen boer, hij is echt intelligent.
Dat ook, maar het is ook iemand van de logica, gewoon normaal doen en niet te ingewikkeld denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:01:39 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_88651810
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat ook, maar het is ook iemand van de logica, gewoon normaal doen en niet te ingewikkeld denken.
Nee, hij speelt zijn spelletje heel weloverwogen. Hij wil macht, niet het beste voor ons land.
pi_88651818
quote:
Straks word jij een leraartje ergens, een 17-jarig bakvisje wordt flieft op je, want kijkt op tegen je in dit geval eruditie en niet spieren, en wat doe jij dan als vrijgezel?
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:08:42 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88652197
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, hij speelt zijn spelletje heel weloverwogen. Hij wil macht, niet het beste voor ons land.
Klopt, en ''macht'' wil denk ik elke zelf respecterende premiers-kandidaat, ik vind het alleen zo jammer dat jij en anderen hem fascist noemen, zijn standpunten zou je uit een links perspectief discriminatoir kunnen noemen, maar niet extreemrechts e.d. Noem het dan extreem onredelijk. Daarbij verneuken dit soort uitspraken de sfeer en de discussies op FOK!, jij scheldt Wilders uit voor iets, ik of holograupf maken Cohen weer uit voor een of andere jandoedel, en zo schiet iedereen zichzelf in de voet. Daarbij moet je altijd uitkijken met dit soort predicaten, straks hebben we echt een engerd in onze gelederen die misschien wel echt ''fascistisch'' is en dan wil de politiek Nederland echt wakker schudden voor die crêpe, en dan zal blijken dat het volk immuun is geworden voor dat soort excessieve taal.

Ooh, heb jij de link van de linkse tegenbegroting? waar zowel pvda en sp en GL en D66 aan mee deden, en de begroting van pvda GL en d66?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:36:04 #154
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_88653621
Lucassen heeft een onbetrouwbare kop. Elke aantijging is dan er een teveel.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:43:28 #155
Stranger than fiction
pi_88653947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Straks word jij een leraartje ergens, een 17-jarig bakvisje wordt flieft op je, want kijkt op tegen je in dit geval eruditie en niet spieren, en wat doe jij dan als vrijgezel?
Wat zou jij doen, ouwe glijer?
pi_88654042
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat zou jij doen, ouwe glijer?
Daar kun je niet instappen. Ik zou daar niets meedoen. Dat zijn echter wel de dingen waar je voor moet op passen imho.
Maar jij hebt ook met dat bijltje gekapt, dus zeg maar wat jij deed.
I´m back.
pi_88654202
Dit is wel een goed moment om ook eens de andere PVV-Kamerleden te screenen aangezien de beweging dat niet zo goed doet. En ook andere kamerleden zouden gescreend moeten worden, hoewel de rest partijen zijn en die doen het wel zelf.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:55:29 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_88654482
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt, en ''macht'' wil denk ik elke zelf respecterende premiers-kandidaat, ik vind het alleen zo jammer dat jij en anderen hem fascist noemen, zijn standpunten zou je uit een links perspectief discriminatoir kunnen noemen, maar niet extreemrechts e.d. Noem het dan extreem onredelijk. Daarbij verneuken dit soort uitspraken de sfeer en de discussies op FOK!, jij scheldt Wilders uit voor iets, ik of holograupf maken Cohen weer uit voor een of andere jandoedel, en zo schiet iedereen zichzelf in de voet. Daarbij moet je altijd uitkijken met dit soort predicaten, straks hebben we echt een engerd in onze gelederen die misschien wel echt ''fascistisch'' is en dan wil de politiek Nederland echt wakker schudden voor die crêpe, en dan zal blijken dat het volk immuun is geworden voor dat soort excessieve taal.

Ooh, heb jij de link van de linkse tegenbegroting? waar zowel pvda en sp en GL en D66 aan mee deden, en de begroting van pvda GL en d66?
Ik scheld Wilders niet uit, ik benoem hem alleen wat hij is. Ik wou eerst niet verder gaan dan extreem-rechts, maar na het lezen van het boekje van Rob Riemen kan ik met hem toch echt niet anders concluderen dan dat de PVV een fascistische partij is.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:55:55 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_88654505
En die tegenbegroting heb ik niet, maar die is vast wel te vinden online als ie gepubliceerd is.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:02:17 #160
Stranger than fiction
pi_88654830
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar kun je niet instappen. Ik zou daar niets meedoen. Dat zijn echter wel de dingen waar je voor moet op passen imho.
Maar jij hebt ook met dat bijltje gekapt, dus zeg maar wat jij deed.
:) Ik deed niks. Zo moeilijk is dat niet.
pi_88654901
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

:) Ik deed niks. Zo moeilijk is dat niet.
Maar waarom deed je niets?
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:07:41 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88655114
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik scheld Wilders niet uit, ik benoem hem alleen wat hij is. Ik wou eerst niet verder gaan dan extreem-rechts, maar na het lezen van het boekje van Rob Riemen kan ik met hem toch echt niet anders concluderen dan dat de PVV een fascistische partij is.
Je luistert niet naar wat ik zeg. Ongetwijfeld zal Rob Riemen een zeer onderbouwde en gedetailleerde beschrijving hebben gegeven over de vraag waarom de PVV fascistisch is. Dit is precies hetzelfde wat er 9 jaar geleden gebeurde, toen was er ook eensgezindheid over de vraag als Pim Fortuyn een rechts-extremist was. Nu 9 jaar later is dat sterk genuanceerd. Daarbij kan jij ook rationele argumenten gaan gebruiken. Wilders komt uit de VVD, daar heeft ie zijn eerste anti-islam perikelen opgedaan (hirsi ali Israël etc), dat bij elkaar opgeteld maakt iemand nog niet tot een fascist. Allicht dat de PVV enkele dingen bevat die het fascisme ook kent, maar dat is echt summier om zulke verregaande conclusies te trekken. Ook zou jij je eens kunnen afvragen als je een fascist bent of een fascist kan worden. Ik denk namelijk dat dat soort ideologieën toch meer in je bloed zit dan dat je dat in de loop der jaren zelf ontwikkeld. Temeer omdat Wilders zich aardig lang heeft weten te handhaven binnen de VVD.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:17:19 #163
104871 remlof
Europees federalist
pi_88655572
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je luistert niet naar wat ik zeg. Ongetwijfeld zal Rob Riemen een zeer onderbouwde en gedetailleerde beschrijving hebben gegeven over de vraag waarom de PVV fascistisch is. Dit is precies hetzelfde wat er 9 jaar geleden gebeurde, toen was er ook eensgezindheid over de vraag als Pim Fortuyn een rechts-extremist was. Nu 9 jaar later is dat sterk genuanceerd. Daarbij kan jij ook rationele argumenten gaan gebruiken. Wilders komt uit de VVD, daar heeft ie zijn eerste anti-islam perikelen opgedaan (hirsi ali Israël etc), dat bij elkaar opgeteld maakt iemand nog niet tot een fascist. Allicht dat de PVV enkele dingen bevat die het fascisme ook kent, maar dat is echt summier om zulke verregaande conclusies te trekken. Ook zou jij je eens kunnen afvragen als je een fascist bent of een fascist kan worden. Ik denk namelijk dat dat soort ideologieën toch meer in je bloed zit dan dat je dat in de loop der jaren zelf ontwikkeld. Temeer omdat Wilders zich aardig lang heeft weten te handhaven binnen de VVD.
Wat probeer je nu te zeggen? Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt binnen de VVD en is toen zijn eenmansbeweging (dus geen partij, want niet democratisch) gestart met zeer radicale standpunten die alleen maar de onderbuikgevoelige burgers aanspreken. Hij heeft totaal geen werkbare oplossingen, heeft niets met cultuur (dat is een linkse hobby) en maakt z'n anti-islam standpunt tot de kern van z'n beleid. Dan vergeet ik vast nog een paar dingen maar het geheel kan je niet anders kwalificeren dan als FASCISME.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:25:20 #164
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88656037
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat probeer je nu te zeggen? Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt binnen de VVD en is toen zijn eenmansbeweging (dus geen partij, want niet democratisch) gestart met zeer radicale standpunten die alleen maar de onderbuikgevoelige burgers aanspreken. Hij heeft totaal geen werkbare oplossingen, heeft niets met cultuur (dat is een linkse hobby) en maakt z'n anti-islam standpunt tot de kern van z'n beleid. Dan vergeet ik vast nog een paar dingen maar het geheel kan je niet anders kwalificeren dan als FASCISME.
Dat noem je geen fascisme :') Aldus het woordenboek. Maar wat zijn jouw oplossingen dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:32:25 #165
104871 remlof
Europees federalist
pi_88656491
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat noem je geen fascisme :') Aldus het woordenboek. Maar wat zijn jouw oplossingen dan?
De oplossing voor het immigrantenprobleem is de integratie bevorderen, niet ze wegzetten als liegende, onbetrouwbare mensen.

Of bedoelde je dat niet?
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:36:26 #166
Stranger than fiction
pi_88656750
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar waarom deed je niets?
Daar valt niks mee te winnen, alleen maar mee te verliezen.
Bovendien doet en deed t grut me niks.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:37:05 #167
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88656777
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef remlof het volgende:

[..]

De oplossing voor het immigrantenprobleem is de integratie bevorderen, niet ze wegzetten als liegende, onbetrouwbare mensen.

Of bedoelde je dat niet?
Dat hebben we de afgelopen 20 jaar ook niet gedaan, en dat weet jij ook. Waarom vergrijpen landen als FR en Duitsland zich dan ook in Wilderiaanse oplossingen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:38:14 #168
104871 remlof
Europees federalist
pi_88656838
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat hebben we de afgelopen 20 jaar ook niet gedaan, en dat weet jij ook. Waarom vergrijpen landen als FR en Duitsland zich dan ook in Wilderiaanse oplossingen?
Dat doen ze niet. Ze proberen oplossingen te vinden, dat is iets dat de PVV absoluut niet doet en/of wil.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:43:01 #169
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88657133
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat doen ze niet. Ze proberen oplossingen te vinden, dat is iets dat de PVV absoluut niet doet en/of wil.
Maar integratie bevorderen is ook nogal een hol begrip, dat is hetzelfde als ''wij gaan de financiele crisis oplossen door de bureacratie te verminderen). Snapje wat ik bedoel? En ik weet zeker dat met Geert prima een biertje te drinken is onder het genot van een peukie. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het echt niet zo'n verkeerde man is, hij zal echt geen genocide plegen als ie al de kans zou krijgen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:11:45 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_88658783
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar integratie bevorderen is ook nogal een hol begrip, dat is hetzelfde als ''wij gaan de financiele crisis oplossen door de bureacratie te verminderen). Snapje wat ik bedoel? En ik weet zeker dat met Geert prima een biertje te drinken is onder het genot van een peukie. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het echt niet zo'n verkeerde man is, hij zal echt geen genocide plegen als ie al de kans zou krijgen.
De integratie bevorderen staat in ieder geval haaks op moslims weg zetten als een aparte groep en ze minder rechten geven. Daarmee sluit je ze alleen maar meer buiten en dat gaat onze samenleving echt geen goed doen.
pi_88658848
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef remlof het volgende:

[..]

De integratie bevorderen staat in ieder geval haaks op moslims weg zetten als een aparte groep en ze minder rechten geven. Daarmee sluit je ze alleen maar meer buiten en dat gaat onze samenleving echt geen goed doen.
Remlof, ik stuur je even een peemmetje joh.
I´m back.
pi_88659062
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Daar valt niks mee te winnen, alleen maar mee te verliezen.
Bovendien doet en deed t grut me niks.
Maar als je er wat mee wint of het je iets doet dan zou je het dus wel doen?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:47:42 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660606
quote:

[..]

^O^
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:57:42 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88660954
quote:

[..]

Nogmaals, het beleid van de afgelopen 30 jaar was niet zo, toch helpt het niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:03:24 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661135
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nogmaals, het beleid van de afgelopen 30 jaar was niet zo, toch helpt het niet.
Wat helpt dan wel volgens jou?? Alle moslims verketteren???
Jongen toch... ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:16:24 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88661488
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat helpt dan wel volgens jou?? Alle moslims verketteren???
Jongen toch... ;)
Ga toch weg. Heb ik nog nooit gezegd en zal ik ook nooit zeggen. Wat hebben jouw reacties toch een hoog simplisme gehalte :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:25:43 #177
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88663958
pi_88664413
BARBRA STREISAND!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88664435
Morguh :W

Lang geleden dat ik zo vroeg uit de veren was op zaterdag :O
pi_88664532
Erm? Werk je niet dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_88664536
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
Erm? Werk je niet dan?
O, op zaterdag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88665710
Hoi allemaal, voor mij wordt dit een pvv-post-vrije-dag :D
Op deze na dan
pi_88665792
pi_88665801
Hmmm billen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:34:14 #185
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88665966
Even een tvp'tje hoor.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88665979
Nee, verzuurde mensen zijn niet welkom in POL SC.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:35:50 #187
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88665993
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:54:05 #188
Stranger than fiction
pi_88666428
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar als je er wat mee wint of het je iets doet dan zou je het dus wel doen?
Dat weet ik niet. Het is nooit gebeurd. Maar er zijn natuurlijk voorbeelden te vinden van stelletjes waarin de verhouding enigzins discutabel was en men desondanks erg gelukkig is.
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:09:41 #189
Stranger than fiction
pi_88666948
quote:
Ik heb t al gezien. Als men nu een paar stevige keuzes maakt, moet t binnen paar maanden kunnen.

Zo spannend is het nu ook weer niet.
pi_88668078
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Je kan veel van Erik zeggen, maar niet dat hij verzuurd is.
pi_88670808
Snel. Gaaf.
pi_88670843
en VVD :)
pi_88670900
Alleen nog even een verloopstekkertje van HDMI naar VGA.
pi_88671035
dvi to hdmi :P
pi_88671139
quote:
De heer Lucas moet aanblijven.
Hij weet wat het is als je een bepaald gedrag vertoont. Hij kruipt niet in de huid van de dader, heeft gewoonweg ervaring. Op basis van zijn kennis kan hij een uitstekend woordvoerder zijn.
Voor zijn daden heeft hij terecht gestaan. Is dus verleden tijd.
Daarnaast: Toen hij de fout inging, was die vast links. Het is dus de schuld van links.
Jakov, Leiden op 13-11-2010, 13:54

Grappig voorbeeldje hoe men in de jihad het straatje schoon veegt en de rommel dumpt bij de vijand...
To frame or not to frame
http://www.trouw.nl/nieuw(...)iet_vertrekken_.html
pi_88671165
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:40 schreef EchtGaaf het volgende:
dvi to hdmi :P
Daar heb ik niets aan.
pi_88671725
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Grappig voorbeeldje hoe men in de jihad het straatje schoon veegt en de rommel dumpt bij de vijand...
To frame or not to frame
http://www.trouw.nl/nieuw(...)iet_vertrekken_.html
Is die gast nou serieus? :{
pi_88673849
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan veel van Erik zeggen, maar niet dat hij verzuurd is.
HAHAHAHAHAHAHAH!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88674401
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAH!
Gewoon een VVD-er. Die ken ik doorgaans niet als zuur. :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:03:12 #200
Stranger than fiction
pi_88674410
:') :') :') :')
quote:
'Bush pleegde plagiaat in memoires

Rotterdam, 13 nov. Het schrijven van zijn memoires ging oud-president George W. Bush gemakkelijk af, zei hij deze week nog tegen Oprah Winfrey. Veel mensen denken dat ik niet kan lezen, laat staan schrijven.

In werkelijkheid leunt het net verschenen Decision Points deels op citaten en beschrijvingen van anderen, die Bush zich toegeëigend heeft, schrijft website The Huffington Post.

Zo beschrijft Bush hoe de Afghaanse president Karzai voor zijn inauguratie in 2001 op het vliegveld van Kabul arriveert. Een geallieerde krijgsheer uit Tadzjikistan vraagt Karzai waar zijn mannen zijn. Waarom Generaal, antwoordt deze, u bent mijn mannen u bent allen Afghanen en mijn mannen.

Bush zelf was echter niet aanwezig bij de inauguratie. De anekdote en het citaat komt letterlijk uit The Mess in Afghanistan (2004) van auteur Ahmed Rashid.

Elders beschrijft Bush ogenschijnlijk een tweegesprek met senator John McCain over de troepenversterking in Irak in 2007. Succes kan ik niet garanderen, sprak McCain. Maar mislukking is zeker als we deze nieuwe strategie niet uitvoeren. McCain zei het alleen niet tegen Bush, maar tegen de Washington Post.

The Huffington Post concludeert dat Bush te lui is om zelf een boek te schrijven. Zoals hij ooit zei: I use the Google.
:') :') :')
pi_88674432
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daar heb ik niets aan.
Want?

Ik heb een pc met DVI uitgang. Als ene TV alleen HDMI heeft, dan kan dat toch met een DVI to HDMI converter :?
pi_88674471
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]

Tja. Beter goed gejat dan slecht bedacht :)
pi_88674570
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]

:D
pi_88674579
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gewoon een VVD-er. Die ken ik doorgaans niet als zuur. :)
Raap me op. Geert Wilders, Rita Verdonk, Fred Teeven....
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:10:57 #205
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88674615
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Fijn dat je mij ook in de rij plaatst :P Wat een compliment. Not.
Bis bis bis
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:16:06 #206
Stranger than fiction
pi_88674748
quote:
Smit gaf aandeelhouders voorkeur boven pensioenfonds

Papendrecht, 13 nov. Havensleepbedrijf Smit heeft tot driemaal toe een aanbod van overnamepartner baggeraar Boskalis geweigerd om 25 miljoen euro bij te storten in zijn noodlijdend pensioenfonds.
De bestuurstop van Smit gaf er de voorkeur aan te kiezen voor de belangen van de aandeelhouders en het geld als dividend uit te keren. Dat blijkt uit een interview met Boskalis-topman Berdowski, vandaag in NRC Handelsblad.

Het pensioenfonds van Smit is een van de vijf fondsen die vanaf begin 2011 noodgedwongen hun uitkeringen korten.

Desgevraagd bevestigt Smit-topman Ben Vree het aanbod van Boskalis bij de overnamegesprekken dit voorjaar: De onderhandelingen over de waardebepaling van het bedrijf en de latente tekorten van het pensioenfonds waren al afgerond. Er was een herstelplan en uit onderzoek bleek dat er geen juridische verplichting was tot bijstorting. Van een korting was nog geen sprake. Vree vond het niet aan hem om met geld van aandeelhouders en werknemers te schuiven.
Gvd, wat een incompetente boeven. :') Het is een sneu stel samen. Wat is de wereld toch vergeven van incompetente prutsers.
pi_88674786
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Gvd, wat een incompetente boeven. :') Het is een sneu stel samen. Wat is de wereld toch vergeven van incompetente prutsers.
Nou inderdaad :')
pi_88674787
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Probeer eens wat objectiever te zijn. Erik en ik zijn het meestal oneens, maar ik zeg dat hij niet zuur reageert. :)

Maar jij reageert ietwat teveel uit emotie :) Zodra het over islam gaat, dan ben je zo op je teentjes getrapt. Mensen mogen toch best kritisch zijn over een godsdienst?
pi_88674820
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je zou niet willen weten hoeveel schrijvers plagiaat plegen. :)
pi_88674829
Ik ben hier geweest
pi_88674858
Liever een wijze appel dan een boze. Die laatste vind ik wel zuur. :)
pi_88675131
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Probeer eens wat objectiever te zijn. Erik en ik zijn het meestal oneens, maar ik zeg dat hij niet zuur reageert. :)

Maar jij reageert ietwat teveel uit emotie :) Zodra het over islam gaat, dan ben je zo op je teentjes getrapt. Mensen mogen toch best kritisch zijn over een godsdienst?
Er is een verschil tussen kritisch zijn en geen reet weten waar je over spreekt. De GBL napraten kunnen we allemaal wel.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:40:49 #213
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88675445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen kritisch zijn en geen reet weten waar je over spreekt. De GBL napraten kunnen we allemaal wel.
Ik ben nu toch wel benieuwd naar wat quotes van mij die je haat hebben veroorzaakt.
Bis bis bis
pi_88675494
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Liever een wijze appel dan een boze. Die laatste vind ik wel zuur. :)
Nee joh boze is ok, hij levert me een goede fles Whisky op :9.
pi_88675498
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik ben nu toch wel benieuwd naar wat quotes van mij die je haat hebben veroorzaakt.
Wie zegt a) dat ik het nu over jou heb en b) hoe kom je erbij dat er enige vorm van "haat" bij me is?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:43:46 #216
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88675521
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie zegt a) dat ik het nu over jou heb en b) hoe kom je erbij dat er enige vorm van "haat" bij me is?
Nouja, haat is misschien een wat groot woord. Ongemak dan.

Je reageert op EG zijn post die over mij gaat, dus ik had de indruk dat het over mij ging?
Bis bis bis
pi_88675667
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nouja, haat is misschien een wat groot woord. Ongemak dan.

Je reageert op EG zijn post die over mij gaat, dus ik had de indruk dat het over mij ging?
Laat ik het zo zeggen, ongenuanceerde tirades over dingen die betrekking hebben op iets wat mij intrinsiek raakt, dat kan ik niet waarderen nee. Zeker als deze tirades vaak nergens op slaan en een leuke versimpeling zijn van eigenlijke complexe en serieuze zaken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88675714
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Haat niet, maar je sprak toch echt over "verzuurd"in de richting van Eriksd. Of trek je dat nu in? :)
pi_88675786
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ongenuanceerde tirades over dingen die betrekking hebben op iets wat mij intrinsiek raakt, dat kan ik niet waarderen nee. Zeker als deze tirades vaak nergens op slaan en een leuke versimpeling zijn van eigenlijke complexe en serieuze zaken.
Natuurlijk is het pijnlijk als iets je intrinsiek raakt. Je hebt een gevoelige plek als het om integratie, islam, Marokkanen etc. gaat. Snap ik ook wel, maar je schiet dan erg in de emotie. Merkte ik eerder :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:53:08 #220
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88675798
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar het slaat dus niet op mij?
Bis bis bis
pi_88675834
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee joh boze is ok, hij levert me een goede fles Whisky op :9.
Pardon?

Hij gaat jou toch niet vergiftigen met teveel alcohol?
pi_88675854
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Natuurlijk is het pijnlijk als iets je intrinsiek raakt. Je hebt een gevoelige plek als het om integratie, islam, Marokkanen etc. gaat. Snap ik ook wel, maar je schiet dan erg in de emotie. Merkte ik eerder :)
Pardon? Dat is je eigen constatering, maar zeker geen waarheid. Het kan mij geen reet schelen als iemand kritiek heeft op wat dan ook, mits deze kritiek op een normale manier gegeven wordt. En dan maakt het mij ook niet uit of het me intrinsiek raakt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88675914
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Pardon?

Hij gaat jou toch niet vergiftigen met teveel alcohol?
Er lopen nog een paar weddenschappen. En die ga ik natuurlijk glansrijk winnen :7.
pi_88675927
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Dat is je eigen constatering, maar zeker geen waarheid. Het kan mij geen reet schelen als iemand kritiek heeft op wat dan ook, mits deze kritiek op een normale manier gegeven wordt. En dan maakt het mij ook niet uit of het me intrinsiek raakt.
Uiteraard neem ik zelf waar. Maar dat zal best met je achtergrond te maken hebben.

Tekenend is zo'n sneer in de richting van ErikSD.

Je hebt echt lange teentjes ;)
pi_88675941
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er lopen nog een paar weddenschappen. En die ga ik natuurlijk glansrijk winnen :7.
Waarover als ik vragen mag? :)
pi_88675963
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Uiteraard neem ik zelf waar. Maar dat zal best met je achtergrond te maken hebben.

Tekenend is zo'n sneer in de richting van ErikSD.

Je hebt echt lange teentjes ;)
Net als dit een sneer is richting mij bedoel je. Overigens is het een beetje pot-ketel verhaal, remember het gebeuren rond het woordje Gristenen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88675966
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waarover als ik vragen mag? :)
Iets over EU-bemoeienis met fietshelmen en iets over kernenergie geloof ik :P.
pi_88675992
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Iets over EU-bemoeienis met fietshelmen en iets over kernenergie geloof ik :P.
Je moet het wel zeker weten, he? :(
pi_88676031
pi_88676081
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net als dit een sneer is richting mij bedoel je.

Daar ga je weer. Dit is GEEN sneer in jouw richting. Je laat weer zien dat je lange teentjes hebt. :)
quote:
Overigens is het een beetje pot-ketel verhaal, remember het gebeuren rond het woordje Gristenen.
Was ik niet over gekwetst, wel vond ik het vreemd dat jij niet zou weten dat de spelling als kwetsend bedoeld is. Je probeerde iets wat krom was recht te lullen. :)
pi_88676092
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je moet het wel zeker weten, he? :(
Daar hebben we fok-bookmarks voor :P.
pi_88676133
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar hebben we fok-bookmarks voor :P.
De techniek moet je weer redden als Korsakov dreigt. o|O
pi_88676153
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:

Daar ga je weer. Dit is GEEN sneer in jouw richting. Je laat weer zien dat je lange teentjes hebt. :)
Neen, dat is mijn constatering. Ik vind dit overduidelijk een sneer. Typisch.

quote:
Was ik niet over gekwetst, wel vond ik het vreemd dat jij niet zou weten dat de spelling als kwetsend bedoeld is. Je probeerde iets wat krom was recht te lullen. :)
Onzin. Volgens mij was ik heel duidelijk. Wederom een constatering van jouw kant die totaal verschilt van de mijne.

Ik ga het hierbij laten, want ik verwachtte sowieso al weinig van deze discussie. Mijn constatering is dat eriksd - net als jij overigens - erg verzuurd is. En jouw constatering is dat ik lange tenen heb.

Eind goed al goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88676162
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De techniek moet je weer redden als Korsakov dreigt. o|O
:P. Heb ze wel ongeveer in mijn hoofd maar ze lopen al een jaar of 2-3 zo lang hoef ik de details niet onthouden :+
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:06:06 #235
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88676169
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Neen, dat is mijn constatering. Ik vind dit overduidelijk een sneer. Typisch.

[..]

Onzin. Volgens mij was ik heel duidelijk. Wederom een constatering van jouw kant die totaal verschilt van de mijne.

Ik ga het hierbij laten, want ik verwachtte sowieso al weinig van deze discussie. Mijn constatering is dat eriksd - net als jij overigens - erg verzuurd is. En jouw constatering is dat ik lange tenen heb.

Eind goed al goed.
Maar waarom ben ik dan zo zuur. Want daar heb je nog niets over gezegd.
Bis bis bis
pi_88676194
Civ is awesome op deze PC.
pi_88676201
Dit topic is er ook niet boeiender op geworden.
pi_88676254
Barbra Streisand!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88676262
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

Maar waarom ben ik dan zo zuur. Want daar heb je nog niets over gezegd.
Het lijkt mij in deze sessie wel duidelijk wie zuur reageert. Volgens mij is Ad Melkert gereïncarneerd.
pi_88676285
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

:P. Heb ze wel ongeveer in mijn hoofd maar ze lopen al een jaar of 2-3 zo lang hoef ik de details niet onthouden :+
Pas maar op dat de kwestie niet verjaart. :7
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:11:01 #241
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88676289
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het lijkt mij in deze sessie wel duidelijk wie zuur reageert. Volgens mij is Ad Melkert gereïncarneerd.
Volgens mij heeft Ad zijn draai nu wel gevonden bij de VN.
Bis bis bis
pi_88676317
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef eriksd het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ad zijn draai nu wel gevonden bij de VN.
Ik denk het ook. Ik hoop het iig voor hem. :Y
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:17:11 #243
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_88676480
1:16:HBO:Tyson
pi_88676508
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
inderdaad dat gezeik op elkaar hoeft van mij ook niet :{
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:32:03 #245
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_88676829
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik zag een paar weken terug op het strand een eekhoorn over een rasta zeiken. Dat was dan wel weer best aardig om te zien.
pi_88676845
pi_88676925
Rakkers, rakkers.. toch.
Denk er aan:

Niet meer zuur zien
niet meer shitten hier

EG.... vol verwachting klopt ons hart ... wanneer komt je traditionele sinttopic?
pi_88677433
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach, gezeik gezeik. Noem het maar gewoon constateringen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:08:47 #249
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88677813
Hallo allemaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88677839
Ach, constateringen constateringen. Noem het maar gewoon religieuze oorlogsvoering.
pi_88677864
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Picchia het volgende:
Ach, constateringen constateringen. Noem het maar gewoon religieuze oorlogsvoering.
Hoe werkt dat in de praktijk?
Allah Al Watan Al Malik
pi_88677895
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat in de praktijk?
Religieuze uitspraken aan de hand van gezeik en constateringen.
pi_88677960
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Picchia het volgende:

[..]

Religieuze uitspraken aan de hand van gezeik en constateringen.
Dus religieuze oorlogsvoering is het doen van religieuze uitspraken aan de hand van gezeik en constateringen.

Ik noem dat gewoon politiek.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88677984
Dan ben je in het juiste topic.
pi_88678258
Daarmee bedoel ik dat die uitspraken in het juiste topic zijn gedaan. Ik bedoel niet dat ik in het verkeerde topic ben wanneer ik een andere terminologie hanteer. Maar dat spreekt voor zich. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Picchia op 13-11-2010 19:29:17 ]
pi_88678546
Ikke niet begreip.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88678634
Jij noemt het politiek - dus je bent in het juiste topic.
De uitspraken betreffen politiek, dus je bent in het juiste topic.

Jij noemt het politiek - dus je bent in het juiste topic.
A contrario: Als je het niet politiek noemt ben je niet in het juiste topic.
pi_88678668
Waarom doe je zo moeilijk op de zaterdagavond?
Allah Al Watan Al Malik
pi_88678720
Oh ja Muttie, we gaan weer niet naar Marokko. Canarische eilanden. Ik zal zwaaien naar het vaste land.
pi_88678835
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef sigme het volgende:
Oh ja Muttie, we gaan weer niet naar Marokko. Canarische eilanden. Ik zal zwaaien naar het vaste land.
Schan-da-lig. Half uur met de boot en je zit in Laayoune.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88678934
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Schan-da-lig. Half uur met de boot en je zit in Laayoune.
Als er een betrouwbaar veer ging deed ik dat misschien wel. Een van mijn twee favoriete Marokkaanse campings ligt in Laayoune. Nou ja, min of meer in de buurt, in de woestijn.
pi_88678972
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Als er een betrouwbaar veer ging deed ik dat misschien wel. Een van mijn twee favoriete Marokkaanse campings ligt in Laayoune. Nou ja, min of meer in de buurt, in de woestijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij was er sinds kort een nieuwe ferry gelanceerd, maar dat weet ik niet zeker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88679054
Onee, zie dat er maar 1 per week gaat - en die doet er 8 uur over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88679056
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom doe je zo moeilijk op de zaterdagavond?
Sorry. Net geslapen. Klaar wakker en niets te doen. w/

Ik zal wel even wat gaan doen.
pi_88679077
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij was er sinds kort een nieuwe ferry gelanceerd, maar dat weet ik niet zeker.
Ja zeg, verdomd! Gran Canaria - Laayoune. 1 keer per week, juli t/m december. Nou moe.
Ik heb er niks aan, want we gaan in januari, maar bedankt voor het onder de aandacht brengen ^O^ .
pi_88679372
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja zeg, verdomd! Gran Canaria - Laayoune. 1 keer per week, juli t/m december. Nou moe.
Ik heb er niks aan, want we gaan in januari, maar bedankt voor het onder de aandacht brengen ^O^ .
Tsk, laat je Saidia weer links liggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88679445
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tsk, laat je Saidia weer links liggen.
Jah, andere keer. Maar 8 uur varen naar Laayoune lijkt me geweldig. Ik wil ook nog een keer van Cadiz naar de Canaren, dit lijkt me dan wel een mooie voortzetting. En dan via Saida en Nador weer terugvaren.
pi_88679526
Boot = :r

8 uur niks doen en misselijk worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88679643
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef Picchia het volgende:

[..]

Sorry. Net geslapen. Klaar wakker en niets te doen. w/

Ik zal wel even wat gaan doen.
Slapen?
pi_88679690
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef sigme het volgende:
Die eilanden vind ik ietwat Oh Oh.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:42:36 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_88680758
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:07:27 #272
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88681383
quote:
Shimkus appeared to wholly reject any potential for man-made climate consequences due to his faith that only God can "destroy this Earth."

First, he noted God's post-Flood promise to Noah in Genesis 8:21-22.

"Never again will I curse the ground because of man, even though all inclinations of his heart are evil from childhood and never again will I destroy all living creatures as I have done.

"As long as the earth endures, seed time and harvest, cold and heat, summer and winter, day and night, will never cease."

"I believe that's the infallible word of God, and that's the way it's going to be for his creation," Shimkus said.

Then he quoted Matthew 24:31.

"And he will send his angels with a loud trumpet call, and they will gather his elect from the four winds from one end of the heavens to the other."

"The Earth will end only when God declares it's time to be over. Man will not destroy this Earth. This Earth will not be destroyed by a Flood," Shimkus asserted. "I do believe that God's word is infallible, unchanging, perfect."
Republikeinen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88682389
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die eilanden vind ik ietwat Oh Oh.
Oh?

Ben je er ooit geweest en kijk je zulke rommel op tv?
Er is overal vrij makkelijk te ontsnappen aan de touristenenclaves, zeker op deze eilanden.

Dit is op een héél klein Canarietje:
graciosa.jpg

11.jpg
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:55:27 #274
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_88682803
Waar dan? Ik zie alleen maar kont.
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:56:16 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88682826
O+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:59:05 #276
295457 TomLievense
pi_88682924

Inhoudelijk beter. :)

Helaas niet sexy.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:43:10 #277
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88686273
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ] O+
Ochjee, dat een dergelijk figuur ooit leider zou worden van het machtigste land ter wereld. Enige die er baat bij hebben zijn de topfunctionarissen.

Sarah Palin :')
Bis bis bis
  zondag 14 november 2010 @ 01:33:37 #278
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88689746
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:07 schreef Montov het volgende:

[..]

Republikeinen.
Ik ben overtuigd.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88690834
quote:
[ afbeelding ] O+
  zondag 14 november 2010 @ 03:56:38 #280
177885 JoaC
Het is patat
pi_88691685
quote:
[ afbeelding ] O+
Omdat?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88692060
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef sigme het volgende:
Wat is er mis met Vlieland?
(zelf overigens Australië op het programma voor 2011, toch ook een soort eiland)

Hey alles goed?
pi_88695245
Hello.
  zondag 14 november 2010 @ 12:40:39 #283
Stranger than fiction
pi_88695863
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
MONO!!!!!
pi_88697495
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ochjee, dat een dergelijk figuur ooit leider zou worden van het machtigste land ter wereld. Enige die er baat bij hebben zijn de topfunctionarissen.

Sarah Palin :')
Ik hoop dat God moge verhoeden dat het Amerikaanse volk deze vergissing zou begaan. :{
pi_88697664
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh?

Ben je er ooit geweest

Neen, in alle eerlijkheid moet ik het hebben van omschrijvingen van derden.
quote:
en kijk je zulke rommel op tv?

Toen de hype daar was, heb ik even op RTL gemist gekeken naar een impressie om een idee te krijgen waarover het ging..... Ik hield dit niet lang vol, het is ronduit stuitend om te merken hoe een groot deel van het volk zich inlaat met ordinair, platvloers volksvermaak. :{ Lang leve de VPRO wmb.
quote:
Er is overal vrij makkelijk te ontsnappen aan de touristenenclaves, zeker op deze eilanden.

Mooi dat het kan :)
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie plaatjes, sigme :Y Ik moet je zeggen dat ik mij ook niet kon voorstellen dat je zou begeven in een ordinaire strandvakantie met drank, sex en feestvieren. :Y
  zondag 14 november 2010 @ 14:21:57 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88698850
RIP zorgpakket ;(
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88698877
quote:
18s.gif Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
RIP zorgpakket ;(
Dankzij de VVD :r
  zondag 14 november 2010 @ 14:25:17 #288
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88698959
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dankzij de VVD :r
Net zo goed de PvdA en CDA. En met name de PvdA, iedereen weet donders goed waarom de zorgkosten zo exponentieel uit de hand zijn gelopen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88699124
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Net zo goed de PvdA en CDA. En met name de PvdA, iedereen weet donders goed waarom de zorgkosten zo exponentieel uit de hand zijn gelopen.
De VVD wel voorop hoor. PvdA was bmw niet voor het huidige stelsel. Melkert had het destijds goed voorzien: de zorgtoeslag was een zoethoudertje en wordt gaandeweg afgeschaft.

Het oude ziekenfonds was veel meer solidair: de zorgpremie was volledig inkomensafhankelijk.

Nu betalen de laagstbetaalden relatief veel meer, en de buitensporige verhoging dit jaar komt vooral bij de laagstbetaalden het hardste aan. Een asociaal systeem, de VVd was en is groot voorstander, want daar zitten de grootverdieners.

VVD is een asociale partij. De PVV heeft veel socialere ideeën op dit terrein.
  zondag 14 november 2010 @ 14:34:31 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88699269
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De VVD wel voorop hoor. PvdA was bmw niet voor het huidige stelsel. Melkert had het destijds goed voorzien: de zorgtoeslag was een zoethoudertje en wordt gaandeweg afgeschaft.

Het oude ziekenfonds was veel meer solidair: de zorgpremie was volledig inkomensafhankelijk.

Nu betalen de laagstbetaalden relatief veel meer, en de buitensporige verhoging dit jaar komt vooral bij de laagstbetaalden het hardste aan. Een asociaal systeem, de VVd was en is groot voorstander, want daar zitten de grootverdieners.

VVD is een asociale partij. De PVV heeft veels socialere ideeën op dit terrein.
Ook de PVV is niet voor inkomensafhankelijke premies etc. Maar de crush ligt'm in het feit dat zorg onbetaalbaar is geworden, er zijn teveel mensen die wel zorg genieten en te weinig die een plus leveren omdat te betalen. Ja en dat zijn oa de massa immigranten :r De vele uitkeringsgenieters hier, die gewoon horen te werken. En dat er te lang is gewacht met meer marktwerking :r. Maar waarom alles inkomensafhankelijk maken? Mensen mogen toch best wel heel veel meer verdienen als jij? Ik heb er iig geen problemen mee.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88699526
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ook de PVV is niet voor een inkomensafhankelijke premies etc. Maar de crush ligt'm in het feit dat zorg onbetaalbaar is geworden, er zijn teveel mensen die wel zorg genieten en te weinig die een plus leveren omdat te betalen. Ja en dat zijn oa de massa immigranten :r De vele uitkeringsgenieters hier die gewoon horen te werken. En dat er te lang is gewacht met meer marktwerking :r. Maar waarom alles inkomensafhankelijk maken? Mensen mogen toch best wel heel veel meer verdienen als jij? Ik heb er iig geen problemen mee.
Crux ;)

Massa-immigratie speelt zeker, en dat wordt alleen maar erger. Al 1.5 miljoen (van de 3.5 miljoen) Albanezen hebben in een een paar weken tijd een biometrisch paspoort aangevraagd, hebben geen visum meer nodig. Ook voor de groep Bosniërs geldt bmw straks geen visumplicht meer.

Die massa immigratie kan een klein land als Nederland nooit torsen zonder de welvaart afbreuk te doen.

Marktwerking is mooi, als het concurrentiemechanisme goed zijn werk kan doen. Dat is thans in Nederland niet het geval. De ong. 25 aanbieders behoren in werkelijkheid tot 4 grote consortia: gevolg: geen/amper concurrentie dus. Dat betekent dat een groot deel van de premies dus naar winsten gaan en de peperdure reclamecampagnes.

Ik zeg ook niet dat alles inkomensafhankelijk moet worden. Een brood is immers ook voor iederen net zo duur, maar een basisvoorziening als zorg moet voor iedereen imo even toegankelijk te zijn. Steeds meer mensen kunnen de torenhoge zorgpremies niet meer ophoesten. Amerikaanse toestanden liggen op de loer, moeten we nooit willen :)
  zondag 14 november 2010 @ 14:47:45 #292
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88699686
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Crux ;)

Massa-immigratie speelt zeker, en dat wordt alleen maar erger. Al 1.5 miljoen (van de 3.5 miljoen) Albanezen hebben in een een paar weken tijd een biometrisch paspoort aangevraagd, hebben geen visum meer nodig. Ook voor de groep Bosniërs geldt bmw straks geen visumplicht meer.

Die massa immigratie kan een klein land als Nederland nooit torsen zonder de welvaart afbreuk te doen.

Marktwerking is mooi, als het concurrentiemechanisme goed zijn werk kan doen. Dat is thans in Nederland niet het geval. De ong. 25 aanbieders behoren in werkelijkheid tot 4 grote consortia: gevolg: geen/amper concurrentie dus. Dat betekent dat een groot deel van de premies dus naar winsten gaan en de peperdure reclamecampagnes.

Ik zeg ook niet dat alles inkomensafhankelijk moet worden. Een brood is immers ook voor iederen net zo duur, maar een basisvoorziening als zorg moet voor iedereen imo even toegankelijk te zijn. Steeds meer mensen kunnen de torenhoge zorgpremies niet meer ophoesten. Amerikaanse toestanden liggen op de loer, moeten we nooit willen :)
Natuurlijk gaat het er altijd wel wat mis met marktwerking, maar ik denk dat er zonder marktwerking de kosten nog veel meer uit het lood geslagen zouden zijn. Kijk maar eens naar Amerika, daar is heel veel geprivatiseerd maar wel goed geregeld (mits goed verzekerd :P)

Ik denk dat het tussen de 5-10 jaar echt wel afgelopen is met de massaimmigratie. Wij nederige Hollanders pikken alles, zie hoe FR reageert op de bezuinigingen, hulde daarvoor, Sarkozy wordt met 1 opdracht op pat gestuurd en dat is de massaimmigratie de nek om te draaien. Of kijk naar Duitsland. Het multiculturalisme staat met 1 been in haar graf! Lang leven het Conservatisme!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88700234
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het er altijd wel wat mis met marktwerking, maar ik denk dat er zonder marktwerking de kosten nog veel meer uit het lood geslagen zouden zijn. Kijk maar eens naar Amerika, daar is heel veel geprivatiseerd maar wel goed geregeld (mits goed verzekerd :P)

Mits goed verzekerd houdt in dat voor lager betaalden (en daar kan iedereen ongewild toebehoren) het stelsel niet bereikbaar is. Ik zou daar nooit voor willen kiezen. Je kan een stelsel nog beter bij de overheid onderbrengen die geen winstoogmerk heeft, dan het aan partijen over te laten die aan prijsafspraken doen. Met dat laatste weet je zeker dat je veelste veel betaalt.
quote:
Ik denk dat het tussen de 5-10 jaar echt wel afgelopen is met de massaimmigratie.

Als dat nog zo lang door gaat, dan is het land allang naar de knoppen.
quote:
Wij nederige Hollanders pikken alles, zie hoe FR reageert op de bezuinigingen, hulde daarvoor,

Van harte eens. Nederlanders zijn veel te laks en pikken alles. Polici weten dat en spelen daarop in. Tja, een land krijgt wat het verdient.
quote:
Sarkozy wordt met 1 opdracht op pat gestuurd en dat is de massaimmigratie de nek om te draaien. Of kijk naar Duitsland. Het multiculturalisme staat met 1 been in haar graf! Lang leven het Conservatisme!
Eens :)
  zondag 14 november 2010 @ 15:09:58 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88700411
Anyway. langzamerhand ben ik liever Amerikaan dan Europeaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88702670
Wanneer ga je je koffers inpakken?
Allah Al Watan Al Malik
pi_88703014
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway. langzamerhand ben ik liever Amerikaan dan Europeaan.
:')
  zondag 14 november 2010 @ 16:36:24 #297
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88703631
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer ga je je koffers inpakken?
Als ik dat al zou dan dan zou ik naar Duitsland verkassen. 20 min rijden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 14 november 2010 @ 16:36:44 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88703638
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')
Ach schei toch uit, we betalen 100 euro pmd voor wat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88703725
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ach schei toch uit, we betalen 100 euro pmd voor wat?
Hebben we het over ziektekosten?
  zondag 14 november 2010 @ 16:40:27 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88703750
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hebben we het over ziektekosten?
ja
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88703876
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

ja
Ach, je betaalt zodat wanneer er wat gebeurt, je ook wordt geholpen. Overigens betaal ik lekker 85 euro p/m. :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')