abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:38 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88644700
Mijn achterneef heeft een zwager wiens schoonzus een vriendin heeft die nog eens de schoenen van Ilja Leonard Pfeijffer heeft gepoetst.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:30:58 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_88644713
Ik zie de link tussen Barbra Streisand en de PVV *O*

Het is allebei kitsch :+
pi_88644792
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen;
een getuige van Ermelo zegt wat anders;
quote:
De militaire geestelijk verzorger die de Ermelose ontuchtzaak in 2001 aan het licht bracht kan er nog steeds boos over worden. 'Wat deze meiden toen werd aangedaan is een grove vorm van onderdrukking'.
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt

je weet toch dat gerommel in een ongelijke machtsituatie snel tot misbruik kan leiden en dat leerlingen in deze situatie maar ja zeggen om de opleiding met succes te kunnen afsluiten/ cq niet weggepest te worden door de meerdere...
daaarom is het verboden in het leger
pi_88644846
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen; de overige aantijgingen zijn duidelijk ernstiger, maar zijn nog steeds niet meer dan aantijgingen. De aantijgingen lijken me vanuit een lekenperspectief genoeg voor het OM om een onderzoek in te stellen en eventueel tot vervolging over te gaan, maar totdat een rechter heeft gesproken blijft hij onschuldig ten aanzien van betreffende zaken.
Ik neem aan dat je met 'dat gedoe' de media-aandacht en de reactie van Wilders bedoelt. De media-aandacht vind ik niet echt verbazingwekkend. Het is volledig in lijn met de media-aandacht voor de andere PVV-schandaaltjes.

De reactie van Wilders is ook niet vreemd, aangezien dit de zoveelste keer is dat een kamerlid vanwege zijn verleden negatief in de media komt. Ik denk dat het vanuit politiek oogpunt niet handig is om hier op te handelen, het is de politieke schade zeker niet waard, maar ik kan me best voorstellen dat Wilders hier sterke gevoelens over heeft. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich hier even over wil beraden. En, zoals gewoonlijk bij Wilders, gaat dit gepaard met veel bombarie in de media.
pi_88645164
Incident, doorlopen jongens!
Allah Al Watan Al Malik
pi_88645275
De hele dag als man op Fok! klonen maken die zich voordoen als debiele vrouwen, is dat sneu of simpelweg ziek, als in letterlijk ziek, geestesziek?
pi_88645356
Wie doet dat dan?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:45:00 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88645367
Remmie, even serieus en geen partijpolitiek nu. Weet jij waar ik kan vinden welke voorstellen/moties er zijn ingediend door de PvdA of mede door de PvdA? Ik ben namelijk rete nieuwsgierig welke voorstellen de linkse tegenbegroting bevatte. Er waren er 2 toch? 1 met d66 pvda GL en SP. En een met d66 pvda GL.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:46:23 #135
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88645433
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

een getuige van Ermelo zegt wat anders;

[..]

http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt

je weet toch dat gerommel in een ongelijke machtsituatie snel tot misbruik kan leiden en dat leerlingen in deze situatie maar ja zeggen om de opleiding met succes te kunnen afsluiten/ cq niet weggepest te worden door de meerdere...
daaarom is het verboden in het leger
Uiteraard, en daarom is hij er ook - terecht - voor bestraft; echter, er is een behoorlijk verschil tussen seksuele relaties met ondergeschikten en aanranding c.q. verkrachting. In het tweede geval staat de onvrijwilligheid van de handeling min of meer vast, in het eerste geval kan door de aard van de professionele relatie niet worden gegarandeerd dat een relatie geheel op vrijwilligheid is gebaseerd.

Het eerste geval is strafbaar, omdat het een glijdende schaal richting onvrijwillige relaties vormt, maar is daar daardoor nog niet gelijk aan. Vast staat dat Lucassen onvoorzichtig en onprofessioneel is geweest, maar niet dat hij tot seks heeft gedwongen. In het laatste geval zou ik zeggen dat een politieke partij zich er nimmer mee zou moeten associeren; in het eerste geval spelen ook nog andere zaken mee, zoals wanneer het gebeurd is, of het (aantoonbaar) schadelijke gevolgen heeft gehad, en of de betreffende persoon er open over is, en er spijt van getuigt. Dat laatste is inderdaad niet het geval, maar dan zouden we nog steeds niet al te snel louter andermans splinter moeten duiden.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:46:40 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88645444
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Monidique het volgende:
De hele dag als man op Fok! klonen maken die zich voordoen als debiele vrouwen, is dat sneu of simpelweg ziek, als in letterlijk ziek, geestesziek?
Wat jij bedoelt snap ik, maar dat wordt gedaan door zowel links radicale en rechts radicale users gedaan die alleen maar dogma;s posten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88645573
Is dat een bekentenis?
pi_88646293
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Uiteraard, en daarom is hij er ook - terecht - voor bestraft; echter, er is een behoorlijk verschil tussen seksuele relaties met ondergeschikten en aanranding c.q. verkrachting. In het tweede geval staat de onvrijwilligheid van de handeling min of meer vast, in het eerste geval kan door de aard van de professionele relatie niet worden gegarandeerd dat een relatie geheel op vrijwilligheid is gebaseerd
De details wat er gebeurd was weet ik niet... Maar de hele sfeer op die opleiding was intimiderend voor de meisjes. Ze hadden het gevoel dat ze wel moesten "vrijwillig ja" zeggen om niet weggepest te worden en de opleiding te halen. En toen gingen ze praten met de aalmoezenier en die maakte er werk van .
Jouw idee dat die 2 meisjes vrijwillig aan het rommelen waren met Lucassen kun je niet zonder meer voor waar aannemen..
Hoe het precies wel zat.. weet ik ook niet.
Maar natuurlijk is het sowieso onfris.. dat een groep instructeurs (machtsrelatie !) een oversexede sfeer scheppen.
Het is net zo fout als je bejaarde buurman en buurvrouw intimideren
.
quote:
Het eerste geval is strafbaar, omdat het een glijdende schaal richting onvrijwillige relaties vormt, maar is daar daardoor nog niet gelijk aan. Vast staat dat Lucassen onvoorzichtig en onprofessioneel is geweest, maar niet dat hij tot seks heeft gedwongen.
Dat hij persoonlijk in die 2 gevallen directe dwang gebruikte is mij niet bekend,maar het tegendeel weet ik ook niet.. maar de hele sfeer was wel intimiderend.. en ik hoorde net iets op tv dat de meisjes eerst dronken werd gevoerd.
pi_88646432
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Monidique het volgende:
Bedoel je Hanneke ?
hannekerijp
Hoeveel posts zou 'ze ' halen op haar 'eerste' Fok-dag ?

35 ?
pi_88646684
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het eea inside gehoord van de VVD. Straks topic over.
Benieuwd :)
pi_88646716
Reya, dit jaar geen POL verkiezing?
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:18:07 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88646754
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Reya, dit jaar geen POL verkiezing?
Wat is dat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:29:27 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647174
http://www.omroepbrabant.(...)t+provinciehuis.aspx

Dit ziet er wel weer professioneel uit van de PVV. Op het eerste oog lijken mij het keurige mensen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:37:29 #144
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88647450
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

Dit ziet er wel weer professioneel uit van de PVV. Op het eerste oog lijken mij het keurige mensen.
Vooral het feit om Richard de Mos als opleider en scout te hebben kan als uiterst professioneel worden aangemerkt.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88647593
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

Inderdaad ogen ze keurig. Toch zie ik nu al deze mensen graag bevelen van Wilders opvolgen. De partij heeft geen toekomst. Wilders kan niet in elke provincie alles gaan bepalen.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:42:56 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647695
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Inderdaad ogen ze keurig. Toch zie ik nu al deze mensen graag bevelen van Wilders opvolgen. De partij heeft geen toekomst. Wilders kan niet in elke provincie alles gaan bepalen.
Klopt, daarom laat hij langzaam dingen los. En ja natuurlijk slippen er ook wel wat virussen zo tussen de mazen door. Verrander je niks meer aan. De partij groeit te hard. Geen toekomst? Mwah, ze zijn'n keer zo als de PvdA.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:43:53 #147
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647735
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef Arglist het volgende:

[..]

Vooral het feit om Richard de Mos als opleider en scout te hebben kan als uiterst professioneel worden aangemerkt.
Mwah, tis een boer. Tgaat erom dat die boer zijn boerenverstand gebruikt. Kom je een heel end mee in de politiek. Volgensmij is Geert daar het levende voorbeeld van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:44:38 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88647763
Interessant feitje is dat er veel oud CDA'ers op de lijst staan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:53:07 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_88651329
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mwah, tis een boer. Tgaat erom dat die boer zijn boerenverstand gebruikt. Kom je een heel end mee in de politiek. Volgensmij is Geert daar het levende voorbeeld van.
Geert is geen boer, hij is echt intelligent.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:59:03 #150
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88651662
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Geert is geen boer, hij is echt intelligent.
Dat ook, maar het is ook iemand van de logica, gewoon normaal doen en niet te ingewikkeld denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')