Begrotingsraad inderdaad. Duurde een eeuwigheid en uiteindelijk werden vrijwel alle moties en amendamenten verworpen. Lekker nutteloos dus.quote:
Dream onquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef Picchia het volgende:
De verkiezingen zijn ook net geweest. Er valt dus ook niets te verliezen door hem nog aan te houden.
Markuszower had nog de timing waarop het uitkwam tegen zich.
Ja altijd spannend die lokale politiekquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begrotingsraad inderdaad. Duurde een eeuwigheid en uiteindelijk werden vrijwel alle moties en amendamenten verworpen. Lekker nutteloos dus.
Ach, soms is het best de moeite waard. Maar verder is het vooral erg leerzaam. Heb via de lokale politiek de landelijke politiek beter leren begrijpen. Verder staat het fraai op mn cv als ik richting Den Haag wilquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja altijd spannend die lokale politiek
Het kan wel boeiend zijn maar vaak gaat het echt nergens over. Zeker zo kort na de verkiezingen. De coalitiegenoten gaan elkaar nu echt niet afvallenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, soms is het best de moeite waard. Maar verder is het vooral erg leerzaam. Heb via de lokale politiek de landelijke politiek beter leren begrijpen. Verder staat het fraai op mn cv als ik richting Den Haag wil
Haha, het gaat inderdaad meestal nergens over. Toch betrap ik mijzelf erop dat ik me soms echt kan verheugen op een bepaald onderwerp. Maar momenteel gebeurt er inderdaad weinig verrassends. De coalitie heeft 3/4 van de zetels in handen en is bovendien erg lief tegen elkaar. Hopen op moties van wantrouwen in de nabije toekomstquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan wel boeiend zijn maar vaak gaat het echt nergens over. Zeker zo kort na de verkiezingen. De coalitiegenoten gaan elkaar nu echt niet afvallen.
Wat heb je gehoord?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het eea inside gehoord van de VVD. Straks topic over.
e.e.a, over de hervormingen en dingen omtrent Wilders.quote:
Is ze dood?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
BARBRA STREISAND!
OEOHEOHEOHEOEEOEOHOEOHEOHEOEOHOEE!
Ik ben benieuwd! Van wie heb je het?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
e.e.a, over de hervormingen en dingen omtrent Wilders.
Van mij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Van wie heb je het?
Juridisch heb je gelijk, maar sociaal maatschappelijk zijn er toch wel dingen op Lucassen aan te merken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen; de overige aantijgingen zijn duidelijk ernstiger, maar zijn nog steeds niet meer dan aantijgingen. De aantijgingen lijken me vanuit een lekenperspectief genoeg voor het OM om een onderzoek in te stellen en eventueel tot vervolging over te gaan, maar totdat een rechter heeft gesproken blijft hij onschuldig ten aanzien van betreffende zaken.
PVV--.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef Montov het volgende:
Vrolijk liedje.
En de VVD is niets anders dan praten over hervormingen en piekeren over Wilders.
Namen ga ik niet noemen, maar wat ik wel kan zeggen is het volgende : Ik sprak vandaag een oud leraar en die heeft een zwager die staatssecretaris is in het kabinet, dus die wist wel het een en ander af van de hervormingen en de totstandkoming van het kabinet. Verder had hij ook interessante weetjes over de oppositie die er gaat komen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Van wie heb je het?
Leeft ze?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
OEHEOEHOEOHOEOHEOEOEOEOEOEOE
BARBRA STREISAND!
een getuige van Ermelo zegt wat anders;quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen;
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegtquote:De militaire geestelijk verzorger die de Ermelose ontuchtzaak in 2001 aan het licht bracht kan er nog steeds boos over worden. 'Wat deze meiden toen werd aangedaan is een grove vorm van onderdrukking'.
Ik neem aan dat je met 'dat gedoe' de media-aandacht en de reactie van Wilders bedoelt. De media-aandacht vind ik niet echt verbazingwekkend. Het is volledig in lijn met de media-aandacht voor de andere PVV-schandaaltjes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Ben ik de enige die het gedoe rondom Lucassen overdreven vindt? Goed, hij heeft de militaire code overtreden en is daar ook voor veroordeeld, maar een ernstig delict is het toch bezwaarlijk te noemen; de overige aantijgingen zijn duidelijk ernstiger, maar zijn nog steeds niet meer dan aantijgingen. De aantijgingen lijken me vanuit een lekenperspectief genoeg voor het OM om een onderzoek in te stellen en eventueel tot vervolging over te gaan, maar totdat een rechter heeft gesproken blijft hij onschuldig ten aanzien van betreffende zaken.
Uiteraard, en daarom is hij er ook - terecht - voor bestraft; echter, er is een behoorlijk verschil tussen seksuele relaties met ondergeschikten en aanranding c.q. verkrachting. In het tweede geval staat de onvrijwilligheid van de handeling min of meer vast, in het eerste geval kan door de aard van de professionele relatie niet worden gegarandeerd dat een relatie geheel op vrijwilligheid is gebaseerd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
een getuige van Ermelo zegt wat anders;
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)erlid_lucassen_liegt
je weet toch dat gerommel in een ongelijke machtsituatie snel tot misbruik kan leiden en dat leerlingen in deze situatie maar ja zeggen om de opleiding met succes te kunnen afsluiten/ cq niet weggepest te worden door de meerdere...
daaarom is het verboden in het leger
Wat jij bedoelt snap ik, maar dat wordt gedaan door zowel links radicale en rechts radicale users gedaan die alleen maar dogma;s posten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Monidique het volgende:
De hele dag als man op Fok! klonen maken die zich voordoen als debiele vrouwen, is dat sneu of simpelweg ziek, als in letterlijk ziek, geestesziek?
De details wat er gebeurd was weet ik niet... Maar de hele sfeer op die opleiding was intimiderend voor de meisjes. Ze hadden het gevoel dat ze wel moesten "vrijwillig ja" zeggen om niet weggepest te worden en de opleiding te halen. En toen gingen ze praten met de aalmoezenier en die maakte er werk van .quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard, en daarom is hij er ook - terecht - voor bestraft; echter, er is een behoorlijk verschil tussen seksuele relaties met ondergeschikten en aanranding c.q. verkrachting. In het tweede geval staat de onvrijwilligheid van de handeling min of meer vast, in het eerste geval kan door de aard van de professionele relatie niet worden gegarandeerd dat een relatie geheel op vrijwilligheid is gebaseerd
Dat hij persoonlijk in die 2 gevallen directe dwang gebruikte is mij niet bekend,maar het tegendeel weet ik ook niet.. maar de hele sfeer was wel intimiderend.. en ik hoorde net iets op tv dat de meisjes eerst dronken werd gevoerd.quote:Het eerste geval is strafbaar, omdat het een glijdende schaal richting onvrijwillige relaties vormt, maar is daar daardoor nog niet gelijk aan. Vast staat dat Lucassen onvoorzichtig en onprofessioneel is geweest, maar niet dat hij tot seks heeft gedwongen.
Bedoel je Hanneke ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef Monidique het volgende:
De hele dag als man op Fok! klonen maken die zich voordoen als debiele vrouwen, is dat sneu of simpelweg ziek, als in letterlijk ziek, geestesziek?
Benieuwdquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het eea inside gehoord van de VVD. Straks topic over.
Wat is dat?quote:
Vooral het feit om Richard de Mos als opleider en scout te hebben kan als uiterst professioneel worden aangemerkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)t+provinciehuis.aspx
Dit ziet er wel weer professioneel uit van de PVV. Op het eerste oog lijken mij het keurige mensen.
Inderdaad ogen ze keurig. Toch zie ik nu al deze mensen graag bevelen van Wilders opvolgen. De partij heeft geen toekomst. Wilders kan niet in elke provincie alles gaan bepalen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)t+provinciehuis.aspx
Dit ziet er wel weer professioneel uit van de PVV. Op het eerste oog lijken mij het keurige mensen.
Klopt, daarom laat hij langzaam dingen los. En ja natuurlijk slippen er ook wel wat virussen zo tussen de mazen door. Verrander je niks meer aan. De partij groeit te hard. Geen toekomst? Mwah, ze zijn'n keer zo als de PvdA.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Inderdaad ogen ze keurig. Toch zie ik nu al deze mensen graag bevelen van Wilders opvolgen. De partij heeft geen toekomst. Wilders kan niet in elke provincie alles gaan bepalen.
Mwah, tis een boer. Tgaat erom dat die boer zijn boerenverstand gebruikt. Kom je een heel end mee in de politiek. Volgensmij is Geert daar het levende voorbeeld van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Vooral het feit om Richard de Mos als opleider en scout te hebben kan als uiterst professioneel worden aangemerkt.
Geert is geen boer, hij is echt intelligent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, tis een boer. Tgaat erom dat die boer zijn boerenverstand gebruikt. Kom je een heel end mee in de politiek. Volgensmij is Geert daar het levende voorbeeld van.
Dat ook, maar het is ook iemand van de logica, gewoon normaal doen en niet te ingewikkeld denken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert is geen boer, hij is echt intelligent.
Nee, hij speelt zijn spelletje heel weloverwogen. Hij wil macht, niet het beste voor ons land.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ook, maar het is ook iemand van de logica, gewoon normaal doen en niet te ingewikkeld denken.
Straks word jij een leraartje ergens, een 17-jarig bakvisje wordt flieft op je, want kijkt op tegen je in dit geval eruditie en niet spieren, en wat doe jij dan als vrijgezel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Reya het volgende:
Klopt, en ''macht'' wil denk ik elke zelf respecterende premiers-kandidaat, ik vind het alleen zo jammer dat jij en anderen hem fascist noemen, zijn standpunten zou je uit een links perspectief discriminatoir kunnen noemen, maar niet extreemrechts e.d. Noem het dan extreem onredelijk. Daarbij verneuken dit soort uitspraken de sfeer en de discussies op FOK!, jij scheldt Wilders uit voor iets, ik of holograupf maken Cohen weer uit voor een of andere jandoedel, en zo schiet iedereen zichzelf in de voet. Daarbij moet je altijd uitkijken met dit soort predicaten, straks hebben we echt een engerd in onze gelederen die misschien wel echt ''fascistisch'' is en dan wil de politiek Nederland echt wakker schudden voor die crêpe, en dan zal blijken dat het volk immuun is geworden voor dat soort excessieve taal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij speelt zijn spelletje heel weloverwogen. Hij wil macht, niet het beste voor ons land.
Wat zou jij doen, ouwe glijer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Straks word jij een leraartje ergens, een 17-jarig bakvisje wordt flieft op je, want kijkt op tegen je in dit geval eruditie en niet spieren, en wat doe jij dan als vrijgezel?
Daar kun je niet instappen. Ik zou daar niets meedoen. Dat zijn echter wel de dingen waar je voor moet op passen imho.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, ouwe glijer?
Ik scheld Wilders niet uit, ik benoem hem alleen wat hij is. Ik wou eerst niet verder gaan dan extreem-rechts, maar na het lezen van het boekje van Rob Riemen kan ik met hem toch echt niet anders concluderen dan dat de PVV een fascistische partij is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en ''macht'' wil denk ik elke zelf respecterende premiers-kandidaat, ik vind het alleen zo jammer dat jij en anderen hem fascist noemen, zijn standpunten zou je uit een links perspectief discriminatoir kunnen noemen, maar niet extreemrechts e.d. Noem het dan extreem onredelijk. Daarbij verneuken dit soort uitspraken de sfeer en de discussies op FOK!, jij scheldt Wilders uit voor iets, ik of holograupf maken Cohen weer uit voor een of andere jandoedel, en zo schiet iedereen zichzelf in de voet. Daarbij moet je altijd uitkijken met dit soort predicaten, straks hebben we echt een engerd in onze gelederen die misschien wel echt ''fascistisch'' is en dan wil de politiek Nederland echt wakker schudden voor die crêpe, en dan zal blijken dat het volk immuun is geworden voor dat soort excessieve taal.
Ooh, heb jij de link van de linkse tegenbegroting? waar zowel pvda en sp en GL en D66 aan mee deden, en de begroting van pvda GL en d66?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar kun je niet instappen. Ik zou daar niets meedoen. Dat zijn echter wel de dingen waar je voor moet op passen imho.
Maar jij hebt ook met dat bijltje gekapt, dus zeg maar wat jij deed.
Maar waarom deed je niets?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik deed niks. Zo moeilijk is dat niet.
Je luistert niet naar wat ik zeg. Ongetwijfeld zal Rob Riemen een zeer onderbouwde en gedetailleerde beschrijving hebben gegeven over de vraag waarom de PVV fascistisch is. Dit is precies hetzelfde wat er 9 jaar geleden gebeurde, toen was er ook eensgezindheid over de vraag als Pim Fortuyn een rechts-extremist was. Nu 9 jaar later is dat sterk genuanceerd. Daarbij kan jij ook rationele argumenten gaan gebruiken. Wilders komt uit de VVD, daar heeft ie zijn eerste anti-islam perikelen opgedaan (hirsi ali Israël etc), dat bij elkaar opgeteld maakt iemand nog niet tot een fascist. Allicht dat de PVV enkele dingen bevat die het fascisme ook kent, maar dat is echt summier om zulke verregaande conclusies te trekken. Ook zou jij je eens kunnen afvragen als je een fascist bent of een fascist kan worden. Ik denk namelijk dat dat soort ideologieën toch meer in je bloed zit dan dat je dat in de loop der jaren zelf ontwikkeld. Temeer omdat Wilders zich aardig lang heeft weten te handhaven binnen de VVD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik scheld Wilders niet uit, ik benoem hem alleen wat hij is. Ik wou eerst niet verder gaan dan extreem-rechts, maar na het lezen van het boekje van Rob Riemen kan ik met hem toch echt niet anders concluderen dan dat de PVV een fascistische partij is.
Wat probeer je nu te zeggen? Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt binnen de VVD en is toen zijn eenmansbeweging (dus geen partij, want niet democratisch) gestart met zeer radicale standpunten die alleen maar de onderbuikgevoelige burgers aanspreken. Hij heeft totaal geen werkbare oplossingen, heeft niets met cultuur (dat is een linkse hobby) en maakt z'n anti-islam standpunt tot de kern van z'n beleid. Dan vergeet ik vast nog een paar dingen maar het geheel kan je niet anders kwalificeren dan als FASCISME.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je luistert niet naar wat ik zeg. Ongetwijfeld zal Rob Riemen een zeer onderbouwde en gedetailleerde beschrijving hebben gegeven over de vraag waarom de PVV fascistisch is. Dit is precies hetzelfde wat er 9 jaar geleden gebeurde, toen was er ook eensgezindheid over de vraag als Pim Fortuyn een rechts-extremist was. Nu 9 jaar later is dat sterk genuanceerd. Daarbij kan jij ook rationele argumenten gaan gebruiken. Wilders komt uit de VVD, daar heeft ie zijn eerste anti-islam perikelen opgedaan (hirsi ali Israël etc), dat bij elkaar opgeteld maakt iemand nog niet tot een fascist. Allicht dat de PVV enkele dingen bevat die het fascisme ook kent, maar dat is echt summier om zulke verregaande conclusies te trekken. Ook zou jij je eens kunnen afvragen als je een fascist bent of een fascist kan worden. Ik denk namelijk dat dat soort ideologieën toch meer in je bloed zit dan dat je dat in de loop der jaren zelf ontwikkeld. Temeer omdat Wilders zich aardig lang heeft weten te handhaven binnen de VVD.
Dat noem je geen fascismequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen? Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt binnen de VVD en is toen zijn eenmansbeweging (dus geen partij, want niet democratisch) gestart met zeer radicale standpunten die alleen maar de onderbuikgevoelige burgers aanspreken. Hij heeft totaal geen werkbare oplossingen, heeft niets met cultuur (dat is een linkse hobby) en maakt z'n anti-islam standpunt tot de kern van z'n beleid. Dan vergeet ik vast nog een paar dingen maar het geheel kan je niet anders kwalificeren dan als FASCISME.
De oplossing voor het immigrantenprobleem is de integratie bevorderen, niet ze wegzetten als liegende, onbetrouwbare mensen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat noem je geen fascismeAldus het woordenboek. Maar wat zijn jouw oplossingen dan?
Daar valt niks mee te winnen, alleen maar mee te verliezen.quote:
Dat hebben we de afgelopen 20 jaar ook niet gedaan, en dat weet jij ook. Waarom vergrijpen landen als FR en Duitsland zich dan ook in Wilderiaanse oplossingen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De oplossing voor het immigrantenprobleem is de integratie bevorderen, niet ze wegzetten als liegende, onbetrouwbare mensen.
Of bedoelde je dat niet?
Dat doen ze niet. Ze proberen oplossingen te vinden, dat is iets dat de PVV absoluut niet doet en/of wil.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen 20 jaar ook niet gedaan, en dat weet jij ook. Waarom vergrijpen landen als FR en Duitsland zich dan ook in Wilderiaanse oplossingen?
Maar integratie bevorderen is ook nogal een hol begrip, dat is hetzelfde als ''wij gaan de financiele crisis oplossen door de bureacratie te verminderen). Snapje wat ik bedoel? En ik weet zeker dat met Geert prima een biertje te drinken is onder het genot van een peukie. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het echt niet zo'n verkeerde man is, hij zal echt geen genocide plegen als ie al de kans zou krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Ze proberen oplossingen te vinden, dat is iets dat de PVV absoluut niet doet en/of wil.
De integratie bevorderen staat in ieder geval haaks op moslims weg zetten als een aparte groep en ze minder rechten geven. Daarmee sluit je ze alleen maar meer buiten en dat gaat onze samenleving echt geen goed doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar integratie bevorderen is ook nogal een hol begrip, dat is hetzelfde als ''wij gaan de financiele crisis oplossen door de bureacratie te verminderen). Snapje wat ik bedoel? En ik weet zeker dat met Geert prima een biertje te drinken is onder het genot van een peukie. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het echt niet zo'n verkeerde man is, hij zal echt geen genocide plegen als ie al de kans zou krijgen.
Remlof, ik stuur je even een peemmetje joh.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De integratie bevorderen staat in ieder geval haaks op moslims weg zetten als een aparte groep en ze minder rechten geven. Daarmee sluit je ze alleen maar meer buiten en dat gaat onze samenleving echt geen goed doen.
Maar als je er wat mee wint of het je iets doet dan zou je het dus wel doen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar valt niks mee te winnen, alleen maar mee te verliezen.
Bovendien doet en deed t grut me niks.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De integratie bevorderen staat in ieder geval haaks op moslims weg zetten als een aparte groep en ze minder rechten geven. Daarmee sluit je ze alleen maar meer buiten en dat gaat onze samenleving echt geen goed doen.
Nogmaals, het beleid van de afgelopen 30 jaar was niet zo, toch helpt het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat helpt dan wel volgens jou?? Alle moslims verketteren???quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, het beleid van de afgelopen 30 jaar was niet zo, toch helpt het niet.
Ga toch weg. Heb ik nog nooit gezegd en zal ik ook nooit zeggen. Wat hebben jouw reacties toch een hoog simplisme gehaltequote:Op zaterdag 13 november 2010 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat helpt dan wel volgens jou?? Alle moslims verketteren???
Jongen toch...
?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, verzuurde mensen zijn niet welkom in POL SC.
Dat weet ik niet. Het is nooit gebeurd. Maar er zijn natuurlijk voorbeelden te vinden van stelletjes waarin de verhouding enigzins discutabel was en men desondanks erg gelukkig is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar als je er wat mee wint of het je iets doet dan zou je het dus wel doen?
Ik heb t al gezien. Als men nu een paar stevige keuzes maakt, moet t binnen paar maanden kunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:25 schreef sigme het volgende:
Voor Rock:
Inwerkingtreding nieuwe wet afhankelijk van ICT (dus vertraging)
Je kan veel van Erik zeggen, maar niet dat hij verzuurd is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, verzuurde mensen zijn niet welkom in POL SC.
Grappig voorbeeldje hoe men in de jihad het straatje schoon veegt en de rommel dumpt bij de vijand...quote:De heer Lucas moet aanblijven.
Hij weet wat het is als je een bepaald gedrag vertoont. Hij kruipt niet in de huid van de dader, heeft gewoonweg ervaring. Op basis van zijn kennis kan hij een uitstekend woordvoerder zijn.
Voor zijn daden heeft hij terecht gestaan. Is dus verleden tijd.
Daarnaast: Toen hij de fout inging, was die vast links. Het is dus de schuld van links.
Jakov, Leiden op 13-11-2010, 13:54
Is die gast nou serieus?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Grappig voorbeeldje hoe men in de jihad het straatje schoon veegt en de rommel dumpt bij de vijand...
To frame or not to frame
http://www.trouw.nl/nieuw(...)iet_vertrekken_.html
HAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan veel van Erik zeggen, maar niet dat hij verzuurd is.
quote:'Bush pleegde plagiaat in memoires
Rotterdam, 13 nov. Het schrijven van zijn memoires ging oud-president George W. Bush gemakkelijk af, zei hij deze week nog tegen Oprah Winfrey. Veel mensen denken dat ik niet kan lezen, laat staan schrijven.
In werkelijkheid leunt het net verschenen Decision Points deels op citaten en beschrijvingen van anderen, die Bush zich toegeëigend heeft, schrijft website The Huffington Post.
Zo beschrijft Bush hoe de Afghaanse president Karzai voor zijn inauguratie in 2001 op het vliegveld van Kabul arriveert. Een geallieerde krijgsheer uit Tadzjikistan vraagt Karzai waar zijn mannen zijn. Waarom Generaal, antwoordt deze, u bent mijn mannen u bent allen Afghanen en mijn mannen.
Bush zelf was echter niet aanwezig bij de inauguratie. De anekdote en het citaat komt letterlijk uit The Mess in Afghanistan (2004) van auteur Ahmed Rashid.
Elders beschrijft Bush ogenschijnlijk een tweegesprek met senator John McCain over de troepenversterking in Irak in 2007. Succes kan ik niet garanderen, sprak McCain. Maar mislukking is zeker als we deze nieuwe strategie niet uitvoeren. McCain zei het alleen niet tegen Bush, maar tegen de Washington Post.
The Huffington Post concludeert dat Bush te lui is om zelf een boek te schrijven. Zoals hij ooit zei: I use the Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |