En hij is ook nog lid van het CDA. Ach tis een goeie gozer.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, zo'n iemand is wel makkelijk te verslaan
Pas nu wel op dat je niet overhit raaktquote:Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg het gewoon warm van deze TT
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pas nu wel op dat je niet overhit raakt
Dat zeg je niet over de VVDquote:
Allemaal, ook de VVD.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg je niet over de VVD!
Dus wel politiek betrokken. Maar had je wel goed verstaan wat hij zei? Sloeg het echt op de PVV?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hij is ook nog lid van het CDA. Ach tis een goeie gozer.
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 11 november 2010 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
VVD vind ik een vreselijke partij.
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja en hij is op zich best slim maar hier slaat ie de plank finaal mis. Anyway, wij gaan nog naar het provinciehuis met de klas en dan zei hij dat we nog gaan debatteren. Ik zag al dat een paar klasgenoten in het maatschappijleer boek hadden ingevuld dat VVD en PVV kut partijen warenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus wel politiek betrokken. Maar had je wel goed verstaan wat hij zei? Sloeg het echt op de PVV?
Omdat de partij bijkans slechts vanuit het eigen ik, het "indivudu" benadert. Vanuit sociologische hoek is dat imo "fout". Mensen zijn sociale wezens, je kan niet buiten het geheel om. De VVD heeft geen/ onvoldoende oog voor de zwakken. Solidariteit is voor VVD zo ongeveer een vloek. Vanuit die invalshoek kan je imo geen goed beleid maken .quote:
Jammer voor jou dat Het Lagerhuis op de TV niet meer loopt.quote:Ja en hij is op zich best slim maar hier slaat ie de plank finaal mis. Anyway, wij gaan nog naar het provinciehuis met de klas en dan zei hij dat we nog gaan debatteren. Ik zag al dat een paar klasgenoten in het maatschappijleer boek hadden ingevuld dat VVD en PVV kut partijen warenDus dat kan nog lachen worden, aangezien ik verbaal gezien in het echt toch wel wat sterker uit de hoek kom dan dat ik hier laat zien.
Dan vallen de kromme zinnen minder opquote:Op donderdag 11 november 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat kan nog lachen worden, aangezien ik verbaal gezien in het echt toch wel wat sterker uit de hoek kom dan dat ik hier laat zien.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Je hoeft met spelling dan weer geen rekening te houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan vallen de kromme zinnen minder op?
Kweet't, als ik een normale formele brief moet opstellen dan gebeurd mij dat niet. Wel als ik uit hobbyisme op FOK! aan het posten ben.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan vallen de kromme zinnen minder op?
Dat lagerhuisgedoe erger ik me over het algemeen voornamelijk aanquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hoeft met spelling dan weer geen rekening te houden.
Het lijkt mij best lastig hoor om face tot face je punt te maken.![]()
Ben jij irl een schreeuwerd, die bijvoorbeeld in het Lagerhuis kan scoren?
Dat geloof ik direct.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lagerhuisgedoe erger ik me over het algemeen voornamelijk aan. irl heb ik eeen vrij grote dossierkennis en dat werkt vaak wel heel aardig.
Liever Donner-achtig danquote:Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct.
Maar ben jij een irl een vlammert als Wilders of bedeesje als een Donnertje?
Maar je dossier over goud en geld ben je kwijt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lagerhuisgedoe erger ik me over het algemeen voornamelijk aan. irl heb ik eeen vrij grote dossierkennis en dat werkt vaak wel heel aardig.
Zo'n type ben ik ook meer. Altijd chill, pownen waar nodig.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Liever Donner-achtig dan. Met op z'n tijd een fijne droge opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |