Ik ben een negerd.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij ziet er zo uit [ afbeelding ] op internet.
Dwerg?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:15 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben de tofste dawg van het internet.
Geen idee. Heb ethiraseth wel eens zien babbelen over een studie. Leeftijdsindicatie is gebaseerd op mn dikke duim. Eigenlijk denk ik nog steeds dat iedereen op dit forum jong is.quote:
Tss, alsof vrouwen niet kunnen studeren.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ethiraseth wel eens zien babbelen over een studie. Leeftijdsindicatie is gebaseerd op mn dikke duim. Eigenlijk denk ik nog steeds dat iedereen op dit forum jong is.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tss, alsof vrouwen niet kunnen studeren.
Beide.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef mlg het volgende:
ethiraseth, jij werkte toch in financiele dienstverlening, of studeer je nog?
Zit je nu toch te flirten?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef mlg het volgende:
ethiraseth, jij werkte toch in financiele dienstverlening, of studeer je nog?
Ik schat haar rond de 23 a 25.
Zat me ook net te bedenken hoe ik mij hieruit ga lullenquote:
Ooh, maar daar kun je zelfs minister-president mee wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef ethiraseth het volgende:
Filosofie. en heb een BA in geschiedenis. Alfa4lyfe yo.
Too obvious.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ooh, maar daar kun je zelfs minister-president mee worden
Een boom adopteren?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat me ook net te bedenken hoe ik mij hieruit ga lullen
...die is de weg dus kwijt.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, mijn leraar maatschappijleer stelde dat de PVV een progressiefe partij isIk heb er maar niets over gezegd omdat ik niet wijsneuzerig wilde overkomen. Maar....
quote:
Blijkbaar. Maar we krijgen nog een soort debatje. Dan zal ik wel even flink los gaan.quote:
Geen idee. Ik mag het misschien niet hard op zeggen maar ik denk dat Remlof zelf ook door had dat ie wel erg snel was..quote:Op donderdag 11 november 2010 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
mien jong, hoe hedde ge dat gedaan?
Tja, zo'n iemand is wel makkelijk te verslaanquote:Op donderdag 11 november 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar we krijgen nog een soort debatje. Dan zal ik wel even flink los gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |