Hij heeft zijn schaapjes allang op het droge natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:18 schreef mlg het volgende:
[..]
48? Hij heeft het er altijd over dat hij goed verdient voor 'zijn leeftijd', dan denk ik niet aan iemand van 48.
Misschien kun je haar af en toe sms'en?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, maar soms komt onder de duim zitten wel goed uit.
In ieder geval zal ik wat aardiger tegen je doen, nu ik wat meer over jouw identiteit weet. Zand erover?
Eigenlijk woon ik op straat en kan ik af en toe Fokken door mn laptopje aan te sluiten op een aggregaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:18 schreef mlg het volgende:
[..]
48? Hij heeft het er altijd over dat hij goed verdient voor 'zijn leeftijd', dan denk ik niet aan iemand van 48.
Het was geen minderwaardige opmerking hoor, wat interesseert mij nou wat je verdient, liefst zoveel mogelijk natuurlijk, maar het ging me meer op de manier hoe je erover praat.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk woon ik op straat en kan ik af en toe Fokken door mn laptopje aan te sluiten op een aggregaat.
Je bent een excentrieke miljonair?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk woon ik op straat en kan ik af en toe Fokken door mn laptopje aan te sluiten op een aggregaat.
Ik ben gewoon een heel openhartig persoon. Het kan mij doorgaans weinig rotten of jullie weten waar ik werkquote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Het was geen minderwaardige opmerking hoor, wat interesseert mij nou wat je verdient, liefst zoveel mogelijk natuurlijk, maar het ging me meer op de manier hoe je erover praat.
Dat zou overigens wel een topbestaan zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent een excentrieke miljonair?
Ik bedoel dus dat je zei dat je voor je leeftijd 'veel' verdient en over een tijdje naar de hoogste schaal ging verhuizen, maar met 48 ga je niet zoveel meer stijgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel openhartig persoon. Het kan mij doorgaans weinig rotten of jullie weten waar ik werk
Ik ben dan ook 25.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je zei dat je voor je leeftijd 'veel' verdient en over een tijdje naar de hoogste schaal ging verhuizen, maar met 48 ga je niet zoveel meer stijgen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou overigens wel een topbestaan zijn.
Tenzij je de loterij wint.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je zei dat je voor je leeftijd 'veel' verdient en over een tijdje naar de hoogste schaal ging verhuizen, maar met 48 ga je niet zoveel meer stijgen.
Blijf eens van mijn meisje af.quote:
Ligt eraan hoeveel geld er tegenover staat, ik doe toch alles voor de grote portemonnee?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Blijf eens van mijn meisje af.
Boze_Appel is geen meissie hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld er tegenover staat, ik doe toch alles voor de grote portemonnee?
Oeps, ik dacht dat appel mij quote op de vorige pagina. Maarrre, appel weet nog niet dat er bij ethiresath wat anders zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Boze_Appel is geen meissie hoor..
Nee, idd, hij is nog in limbo.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat appel mij quote op de vorige pagina. Maarrre, appel weet nog niet dat er bij ethiresath wat anders zit.
Ik dacht trouwens altijd dat jij een gast was van een jaartje of 20quote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Blijf eens van mijn meisje af.
Waar heb jij dat op gebaseerd?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij een gast was van een jaartje of 20
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij een gast was van een jaartje of 20
zoals iedereen op internet er zo uitziet natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ethiraseth is een meissie zoals op dit plaatje staat, wist je dat niet?
Maarre, zand erover?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
zoals iedereen op internet er zo uitziet natuurlijk.
oh, gemist in de postfurie van de laatste uren. Maar tuurlijk, even goede vriendjes.quote:
Iedereen op internet ziet er toch zoquote:Op donderdag 11 november 2010 16:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
zoals iedereen op internet er zo uitziet natuurlijk.
Jij ziet er zo uitquote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen op internet ziet er toch zo [ http://static.funnyjunk.com/CommentPhoto/thumbnail/ceff1f4f_27dd_35c9.jpg&t=1]afbeelding ]uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |