Weltschmerz is ook homo hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat-ie een meissie was?
In ieder geval heb ik die linkse krengen altijd wel goed onder de duim.quote:Bit on the side?
Dat is jouw probleem hoor, jij mist wat, niet ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alsof MLG ook maar enige kans zou maken. Ik heb nog enige standaarden hoor.
Hij heeft ongetwijfeld een grote jongeheer.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alsof MLG ook maar enige kans zou maken. Ik heb nog enige standaarden hoor.
Italianen formaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld een grote jongeheer..
op internet heeft elke man dat.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld een grote jongeheer..
Ik vind 't niet iets om cool over te doen, maar goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
op internet heeft elke man dat.
You got to be kidding me.quote:
Ondanks dat ze feministisch is, knap hoor.quote:In ieder geval heb ik die linkse krengen altijd wel goed onder de duim.
Hmm, denken dat het meer voorstelt dan het doet en daarnaast ook nog eens niet weten wat ermee te doen dus.quote:
En elke vrouw heeft een diep putje op internet.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
op internet heeft elke man dat.
U jelly?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef mlg het volgende:
In ieder geval mag ik van mijn vriendin niet met andere meisjes praten, jammer ethisraeth.
En iedereen is hetero op internet.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En elke vrouw heeft een diep putje op internet.
Behalve Piet.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef mlg het volgende:
[..]
En iedereen is hetero op internet.
bron? Zonder .jpeg geen geldige bron.quote:
quote:
Dat-ie 48 is?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook altijd het idee dat Koos iets verbergt.
wie heeft wie nu onder de duim?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef mlg het volgende:
In ieder geval mag ik van mijn vriendin niet met andere meisjes praten, jammer ethisraeth.
Daar zijn we ook weer vanaf
Reverse psychology is dat.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
wie heeft wie nu onder de duim?
Ik jouw meisje.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
48? Hij heeft het er altijd over dat hij goed verdient voor 'zijn leeftijd', dan denk ik niet aan iemand van 48.quote:
Ja, maar soms komt onder de duim zitten wel goed uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |