Dit gaat in dat stukje over de vreemdelingenwetquote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was diep graven, maar hier.
http://www.nrc.nl/DenHaag/Actueel/2000/51/001218-4.html
Volgens mij heeft hij het onorthodox maar wel heel effectief aangepakt. Aanvankelijk weigeren vind ik nergens terug...quote:Hij is een rasbestuurder die boven alles graag resultaat boekt en hoogst verbaasd is als de wijze waarop dat wordt bereikt op kritiek stuit. De belangrijkste opdracht die hij in zijn hoofdpijnportefeuille aantrof was de totstandkoming van een nieuwe Vreemdelingenwet. Cohen bewandelde daarbij een onorthodoxe weg, door een duur organisatiebureau in te schakelen, dat discussiebijeenkomsten belegde voor ambtenaren, advocaten, rechterlijke macht en verenigingen voor vluchtelingen.
Er werd een soort consensus bereikt, die tot een wetsontwerp leidde. Vervolgens verdween het ontwerp in een reeks 'achterkamertjes' aan het Binnenhof, waar de coalitiefracties zich geconcentreerd over elke punt en komma bogen. Bedoeling van die langdurige onderonsjes was om met name woordvoerder Kamp (VVD), die geen gelegenheid voorbij laat gaan om er op te wijzen dat Nederland veel te populair is voor 'asiel- en gelukszoekers', voor de wet te winnen. Mogelijk strookte Cohens aanpak niet met de regels van de dualistische parlementaire democratie, effectief was zij wel, want de wet passeerde zowel Tweede als Eerste Kamer zonder noemenswaardig lawaai.
Zijn positie is nu wel onhoudbaar geworden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu blijkt Lucassen (tot aan hoger beroep toe) ook veroordeeld te zijn veroordeeld te zijn voor ontucht..
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/lucassen-ontucht-militair.xml
Dat hoorde ik net ook op het NOS journaal!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu blijkt Lucassen (tot aan hoger beroep toe) ook veroordeeld te zijn veroordeeld te zijn voor ontucht..
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/lucassen-ontucht-militair.xml
Nu pas?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn positie is nu wel onhoudbaar geworden.
Die eerste paar verhaaltjes zouden nog wel te weerleggen zijn. Maar ontucht?quote:
Nee hoor, al mijn voorspellingen komen zowat uit hoor. Ook klinkt wat arrogant, maar hij zou er niet uit gegooid worden om wat vage buurttokkies verhalen. Maar dit is niet meer recht te lullen. Sowieso ontucht.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
PHPmystyle, PVV verdediger tot in den dood.
Hij is wrs niet meer te handhaven. Als hij uit de partij wordt gezet en hij neemt zijn zetel mee, dan heeft het land een probleemquote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die eerste paar verhaaltjes zouden nog wel te weerleggen zijn. Maar ontucht?
Gebeurt niet, dan zet hij zichzelf helemaal ter schande. Hij wordt gewoon opgebeld door Geert, en die legt hem wel even uit hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is wrs niet meer te handhaven. Als hij uit de partij wordt gezet en hij neemt zijn zetel mee, dan heeft het land een probleem
Denk je dat Lucassen nog te handhaven is?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gebeurt niet, dan zet hij zichzelf helemaal ter schande. Hij wordt gewoon opgebeld door Geert, en die legt hem wel even uit hoe de vork in de steel zit.
Nee natuurlijk niet, maar ik ging in op jouw suggestie dat ie z'n zetel mee zou nemen. Doet ie heus niet, dat maakt Geert'm wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Denk je dat Lucassen nog te handhaven is?
9. Als je Wilders ook meetelt (rechtszaak)quote:
Wat lul jij nou dom. Verdiep je eerst eens in die materie. Elk stoppend kamerlid heeft RECHT op wachtgeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Lucassen gaat zijn zetel niet opgeven hoor. Dat kost hem een ton per jaar. Ik vermoed dat hij zich gaan ingraven in de kamer als rasechte militair
Dat zou wel een "leuk"vervolg geven aan de soapseriequote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef Zolcon het volgende:
Lucassen gaat zijn zetel niet opgeven hoor. Dat kost hem een ton per jaar. Ik vermoed dat hij zich gaan ingraven in de kamer als rasechte militair
Ach Balkenende Bos was toch mooier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou wel een "leuk"vervolg geven aan de soapserie
Maar ik verwacht het niet eigenlijk...
Het was ook niet echt heel serieus bedoelt eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dom. Verdiep je eerst eens in die materie. Elk stoppend kamerlid heeft RECHT op wachtgeld.
Ga jij eens lekker op die bank hangen...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het was ook niet echt heel serieus bedoelt eigenlijk.
Je poneerde het iig wel serieus.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het was ook niet echt heel serieus bedoelt eigenlijk.
Mijn excuses daarvoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je poneerde het iig wel serieus.
Altijd weer die buitenlanders.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mario Vargas Llosa zegt wel wat verstandige dingen in Nieuwsuur...
Alleen jammer dat die feitelijk onjuist waren. Een aantal dingen die hij zei kloppen (aantoonbaar) niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mario Vargas Llosa zegt wel wat verstandige dingen in Nieuwsuur...
Dat kan best. Overigens doet dat niet af aan zijn hele verhaal. Dat was een verstandig verhaal waar ik me volledig bij aansluit.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die feitelijk onjuist waren. Een aantal dingen die hij zei kloppen (aantoonbaar) niet.
Mensen uitmaken voor fascist zonder dat dat gefundeerd is vind ik alles behalve verstandig.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat kan best. Overigens doet dat niet af aan zijn hele verhaal. Dat was een verstandig verhaal waar ik me volledig bij aansluit.
Dat zei hei niet, alleen dat de PVV fascistische trekjes heeft. Dat is ook zo, en dan drukte hij zich nog behoedzaam uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen uitmaken voor fascist zonder dat dat gefundeerd is vind ik alles behalve verstandig.
Ow ja, verrek: 'PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht'quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
Kameraad. Dat klinkt als muziek in de oren![]()
Wat is trouwens rustig in POL. Had wel wat meer spektakel verwacht na de nieuwe ontwikkelingen rond Lucassen-gate.
In jouw woonplaatsquote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Zou het? Ach, laten we ons met meer zinniger zaken gaan bezighouden. Zoals de intocht van Sinterklaas, komende zaterdag.
Zou moeten ja... Eerst zien..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, verrek: 'PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht'
Ok, die is dus definitely exit
Jajaquote:
Denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuj, hij zit niet op een plek waar hij naar huis gestuurd kan worden, het is niet recentelijk en de prijs om hem uit de partij te schoppen is te hoog. Dit gaat gewoon de doofpot in.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan toont de PVV haar werkelijke aard. Bij elke andere partij had zo'n fractielid al lang zijn biezen kunnen pakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet.
Ontucht & verooordeeld?? Kweet niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Neuj, hij zit niet op een plek waar hij naar huis gestuurd kan worden, het is niet recentelijk en de prijs om hem uit de partij te schoppen is te hoog. Dit gaat gewoon de doofpot in.
Maar of dat gevolgen heeft voor de PVV, durf ik te betwijfelen. Maar het aantal incidenten stapelt zich wel op. Wilders versus Leers is bijvoorbeeld ook zo'n tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan toont de PVV haar werkelijke aard. Bij elke andere partij had zo'n fractielid al lang zijn biezen kunnen pakken.
Financiële raadquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof![]()
Ik ga trouwens ook richting bed met een boekje. Morgen weer vroeg dag (en dat terwijl ik net een half uurtje thuis ben van werken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |