Ochjee, dat een dergelijk figuur ooit leider zou worden van het machtigste land ter wereld. Enige die er baat bij hebben zijn de topfunctionarissen.quote:
Ik ben overtuigd.quote:
Omdat?quote:
Wat is er mis met Vlieland?quote:
MONO!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
Dit topic is er ook niet boeiender op geworden.
Ik hoop dat God moge verhoeden dat het Amerikaanse volk deze vergissing zou begaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ochjee, dat een dergelijk figuur ooit leider zou worden van het machtigste land ter wereld. Enige die er baat bij hebben zijn de topfunctionarissen.
Sarah Palin
Neen, in alle eerlijkheid moet ik het hebben van omschrijvingen van derden.quote:
Toen de hype daar was, heb ik even op RTL gemist gekeken naar een impressie om een idee te krijgen waarover het ging..... Ik hield dit niet lang vol, het is ronduit stuitend om te merken hoe een groot deel van het volk zich inlaat met ordinair, platvloers volksvermaak.quote:en kijk je zulke rommel op tv?
Mooi dat het kanquote:Er is overal vrij makkelijk te ontsnappen aan de touristenenclaves, zeker op deze eilanden.
Mooie plaatjes, sigmequote:
Net zo goed de PvdA en CDA. En met name de PvdA, iedereen weet donders goed waarom de zorgkosten zo exponentieel uit de hand zijn gelopen.quote:
De VVD wel voorop hoor. PvdA was bmw niet voor het huidige stelsel. Melkert had het destijds goed voorzien: de zorgtoeslag was een zoethoudertje en wordt gaandeweg afgeschaft.quote:Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net zo goed de PvdA en CDA. En met name de PvdA, iedereen weet donders goed waarom de zorgkosten zo exponentieel uit de hand zijn gelopen.
Ook de PVV is niet voor inkomensafhankelijke premies etc. Maar de crush ligt'm in het feit dat zorg onbetaalbaar is geworden, er zijn teveel mensen die wel zorg genieten en te weinig die een plus leveren omdat te betalen. Ja en dat zijn oa de massa immigrantenquote:Op zondag 14 november 2010 14:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De VVD wel voorop hoor. PvdA was bmw niet voor het huidige stelsel. Melkert had het destijds goed voorzien: de zorgtoeslag was een zoethoudertje en wordt gaandeweg afgeschaft.
Het oude ziekenfonds was veel meer solidair: de zorgpremie was volledig inkomensafhankelijk.
Nu betalen de laagstbetaalden relatief veel meer, en de buitensporige verhoging dit jaar komt vooral bij de laagstbetaalden het hardste aan. Een asociaal systeem, de VVd was en is groot voorstander, want daar zitten de grootverdieners.
VVD is een asociale partij. De PVV heeft veels socialere ideeën op dit terrein.
Cruxquote:Op zondag 14 november 2010 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook de PVV is niet voor een inkomensafhankelijke premies etc. Maar de crush ligt'm in het feit dat zorg onbetaalbaar is geworden, er zijn teveel mensen die wel zorg genieten en te weinig die een plus leveren omdat te betalen. Ja en dat zijn oa de massa immigrantenDe vele uitkeringsgenieters hier die gewoon horen te werken. En dat er te lang is gewacht met meer marktwerking
. Maar waarom alles inkomensafhankelijk maken? Mensen mogen toch best wel heel veel meer verdienen als jij? Ik heb er iig geen problemen mee.
Natuurlijk gaat het er altijd wel wat mis met marktwerking, maar ik denk dat er zonder marktwerking de kosten nog veel meer uit het lood geslagen zouden zijn. Kijk maar eens naar Amerika, daar is heel veel geprivatiseerd maar wel goed geregeld (mits goed verzekerdquote:Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Crux
Massa-immigratie speelt zeker, en dat wordt alleen maar erger. Al 1.5 miljoen (van de 3.5 miljoen) Albanezen hebben in een een paar weken tijd een biometrisch paspoort aangevraagd, hebben geen visum meer nodig. Ook voor de groep Bosniërs geldt bmw straks geen visumplicht meer.
Die massa immigratie kan een klein land als Nederland nooit torsen zonder de welvaart afbreuk te doen.
Marktwerking is mooi, als het concurrentiemechanisme goed zijn werk kan doen. Dat is thans in Nederland niet het geval. De ong. 25 aanbieders behoren in werkelijkheid tot 4 grote consortia: gevolg: geen/amper concurrentie dus. Dat betekent dat een groot deel van de premies dus naar winsten gaan en de peperdure reclamecampagnes.
Ik zeg ook niet dat alles inkomensafhankelijk moet worden. Een brood is immers ook voor iederen net zo duur, maar een basisvoorziening als zorg moet voor iedereen imo even toegankelijk te zijn. Steeds meer mensen kunnen de torenhoge zorgpremies niet meer ophoesten. Amerikaanse toestanden liggen op de loer, moeten we nooit willen
Mits goed verzekerd houdt in dat voor lager betaalden (en daar kan iedereen ongewild toebehoren) het stelsel niet bereikbaar is. Ik zou daar nooit voor willen kiezen. Je kan een stelsel nog beter bij de overheid onderbrengen die geen winstoogmerk heeft, dan het aan partijen over te laten die aan prijsafspraken doen. Met dat laatste weet je zeker dat je veelste veel betaalt.quote:Op zondag 14 november 2010 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het er altijd wel wat mis met marktwerking, maar ik denk dat er zonder marktwerking de kosten nog veel meer uit het lood geslagen zouden zijn. Kijk maar eens naar Amerika, daar is heel veel geprivatiseerd maar wel goed geregeld (mits goed verzekerd)
Als dat nog zo lang door gaat, dan is het land allang naar de knoppen.quote:Ik denk dat het tussen de 5-10 jaar echt wel afgelopen is met de massaimmigratie.
Van harte eens. Nederlanders zijn veel te laks en pikken alles. Polici weten dat en spelen daarop in. Tja, een land krijgt wat het verdient.quote:Wij nederige Hollanders pikken alles, zie hoe FR reageert op de bezuinigingen, hulde daarvoor,
Eensquote:Sarkozy wordt met 1 opdracht op pat gestuurd en dat is de massaimmigratie de nek om te draaien. Of kijk naar Duitsland. Het multiculturalisme staat met 1 been in haar graf! Lang leven het Conservatisme!
quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway. langzamerhand ben ik liever Amerikaan dan Europeaan.
Als ik dat al zou dan dan zou ik naar Duitsland verkassen. 20 min rijden.quote:
Ach schei toch uit, we betalen 100 euro pmd voor wat?quote:
Hebben we het over ziektekosten?quote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach schei toch uit, we betalen 100 euro pmd voor wat?
jaquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we het over ziektekosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |