abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:59:05 #276
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_88682924

Inhoudelijk beter. :)

Helaas niet sexy.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:43:10 #277
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88686273
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ] O+
Ochjee, dat een dergelijk figuur ooit leider zou worden van het machtigste land ter wereld. Enige die er baat bij hebben zijn de topfunctionarissen.

Sarah Palin :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 14 november 2010 @ 01:33:37 #278
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88689746
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:07 schreef Montov het volgende:

[..]

Republikeinen.
Ik ben overtuigd.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_88690834
quote:
[ afbeelding ] O+
  zondag 14 november 2010 @ 03:56:38 #280
177885 JoaC
Het is patat
pi_88691685
quote:
[ afbeelding ] O+
Omdat?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88692060
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef sigme het volgende:
Dit is op een héél klein Canarietje:
Wat is er mis met Vlieland?
(zelf overigens Australië op het programma voor 2011, toch ook een soort eiland)

Hey alles goed?
pi_88695245
Hello.
  zondag 14 november 2010 @ 12:40:39 #283
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_88695863
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
Dit topic is er ook niet boeiender op geworden.
MONO!!!!!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_88697495
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ochjee, dat een dergelijk figuur ooit leider zou worden van het machtigste land ter wereld. Enige die er baat bij hebben zijn de topfunctionarissen.

Sarah Palin :')
Ik hoop dat God moge verhoeden dat het Amerikaanse volk deze vergissing zou begaan. :{
pi_88697664
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh?

Ben je er ooit geweest

Neen, in alle eerlijkheid moet ik het hebben van omschrijvingen van derden.
quote:
en kijk je zulke rommel op tv?

Toen de hype daar was, heb ik even op RTL gemist gekeken naar een impressie om een idee te krijgen waarover het ging..... Ik hield dit niet lang vol, het is ronduit stuitend om te merken hoe een groot deel van het volk zich inlaat met ordinair, platvloers volksvermaak. :{ Lang leve de VPRO wmb.
quote:
Er is overal vrij makkelijk te ontsnappen aan de touristenenclaves, zeker op deze eilanden.

Mooi dat het kan :)
quote:
Dit is op een héél klein Canarietje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie plaatjes, sigme :Y Ik moet je zeggen dat ik mij ook niet kon voorstellen dat je zou begeven in een ordinaire strandvakantie met drank, sex en feestvieren. :Y
  zondag 14 november 2010 @ 14:21:57 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88698850
RIP zorgpakket ;(
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_88698877
quote:
18s.gif Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
RIP zorgpakket ;(
Dankzij de VVD :r
  zondag 14 november 2010 @ 14:25:17 #288
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88698959
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dankzij de VVD :r
Net zo goed de PvdA en CDA. En met name de PvdA, iedereen weet donders goed waarom de zorgkosten zo exponentieel uit de hand zijn gelopen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88699124
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Net zo goed de PvdA en CDA. En met name de PvdA, iedereen weet donders goed waarom de zorgkosten zo exponentieel uit de hand zijn gelopen.
De VVD wel voorop hoor. PvdA was bmw niet voor het huidige stelsel. Melkert had het destijds goed voorzien: de zorgtoeslag was een zoethoudertje en wordt gaandeweg afgeschaft.

Het oude ziekenfonds was veel meer solidair: de zorgpremie was volledig inkomensafhankelijk.

Nu betalen de laagstbetaalden relatief veel meer, en de buitensporige verhoging dit jaar komt vooral bij de laagstbetaalden het hardste aan. Een asociaal systeem, de VVd was en is groot voorstander, want daar zitten de grootverdieners.

VVD is een asociale partij. De PVV heeft veel socialere ideeën op dit terrein.
  zondag 14 november 2010 @ 14:34:31 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88699269
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De VVD wel voorop hoor. PvdA was bmw niet voor het huidige stelsel. Melkert had het destijds goed voorzien: de zorgtoeslag was een zoethoudertje en wordt gaandeweg afgeschaft.

Het oude ziekenfonds was veel meer solidair: de zorgpremie was volledig inkomensafhankelijk.

Nu betalen de laagstbetaalden relatief veel meer, en de buitensporige verhoging dit jaar komt vooral bij de laagstbetaalden het hardste aan. Een asociaal systeem, de VVd was en is groot voorstander, want daar zitten de grootverdieners.

VVD is een asociale partij. De PVV heeft veels socialere ideeën op dit terrein.
Ook de PVV is niet voor inkomensafhankelijke premies etc. Maar de crush ligt'm in het feit dat zorg onbetaalbaar is geworden, er zijn teveel mensen die wel zorg genieten en te weinig die een plus leveren omdat te betalen. Ja en dat zijn oa de massa immigranten :r De vele uitkeringsgenieters hier, die gewoon horen te werken. En dat er te lang is gewacht met meer marktwerking :r. Maar waarom alles inkomensafhankelijk maken? Mensen mogen toch best wel heel veel meer verdienen als jij? Ik heb er iig geen problemen mee.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88699526
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ook de PVV is niet voor een inkomensafhankelijke premies etc. Maar de crush ligt'm in het feit dat zorg onbetaalbaar is geworden, er zijn teveel mensen die wel zorg genieten en te weinig die een plus leveren omdat te betalen. Ja en dat zijn oa de massa immigranten :r De vele uitkeringsgenieters hier die gewoon horen te werken. En dat er te lang is gewacht met meer marktwerking :r. Maar waarom alles inkomensafhankelijk maken? Mensen mogen toch best wel heel veel meer verdienen als jij? Ik heb er iig geen problemen mee.
Crux ;)

Massa-immigratie speelt zeker, en dat wordt alleen maar erger. Al 1.5 miljoen (van de 3.5 miljoen) Albanezen hebben in een een paar weken tijd een biometrisch paspoort aangevraagd, hebben geen visum meer nodig. Ook voor de groep Bosniërs geldt bmw straks geen visumplicht meer.

Die massa immigratie kan een klein land als Nederland nooit torsen zonder de welvaart afbreuk te doen.

Marktwerking is mooi, als het concurrentiemechanisme goed zijn werk kan doen. Dat is thans in Nederland niet het geval. De ong. 25 aanbieders behoren in werkelijkheid tot 4 grote consortia: gevolg: geen/amper concurrentie dus. Dat betekent dat een groot deel van de premies dus naar winsten gaan en de peperdure reclamecampagnes.

Ik zeg ook niet dat alles inkomensafhankelijk moet worden. Een brood is immers ook voor iederen net zo duur, maar een basisvoorziening als zorg moet voor iedereen imo even toegankelijk te zijn. Steeds meer mensen kunnen de torenhoge zorgpremies niet meer ophoesten. Amerikaanse toestanden liggen op de loer, moeten we nooit willen :)
  zondag 14 november 2010 @ 14:47:45 #292
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88699686
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Crux ;)

Massa-immigratie speelt zeker, en dat wordt alleen maar erger. Al 1.5 miljoen (van de 3.5 miljoen) Albanezen hebben in een een paar weken tijd een biometrisch paspoort aangevraagd, hebben geen visum meer nodig. Ook voor de groep Bosniërs geldt bmw straks geen visumplicht meer.

Die massa immigratie kan een klein land als Nederland nooit torsen zonder de welvaart afbreuk te doen.

Marktwerking is mooi, als het concurrentiemechanisme goed zijn werk kan doen. Dat is thans in Nederland niet het geval. De ong. 25 aanbieders behoren in werkelijkheid tot 4 grote consortia: gevolg: geen/amper concurrentie dus. Dat betekent dat een groot deel van de premies dus naar winsten gaan en de peperdure reclamecampagnes.

Ik zeg ook niet dat alles inkomensafhankelijk moet worden. Een brood is immers ook voor iederen net zo duur, maar een basisvoorziening als zorg moet voor iedereen imo even toegankelijk te zijn. Steeds meer mensen kunnen de torenhoge zorgpremies niet meer ophoesten. Amerikaanse toestanden liggen op de loer, moeten we nooit willen :)
Natuurlijk gaat het er altijd wel wat mis met marktwerking, maar ik denk dat er zonder marktwerking de kosten nog veel meer uit het lood geslagen zouden zijn. Kijk maar eens naar Amerika, daar is heel veel geprivatiseerd maar wel goed geregeld (mits goed verzekerd :P)

Ik denk dat het tussen de 5-10 jaar echt wel afgelopen is met de massaimmigratie. Wij nederige Hollanders pikken alles, zie hoe FR reageert op de bezuinigingen, hulde daarvoor, Sarkozy wordt met 1 opdracht op pat gestuurd en dat is de massaimmigratie de nek om te draaien. Of kijk naar Duitsland. Het multiculturalisme staat met 1 been in haar graf! Lang leven het Conservatisme!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88700234
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het er altijd wel wat mis met marktwerking, maar ik denk dat er zonder marktwerking de kosten nog veel meer uit het lood geslagen zouden zijn. Kijk maar eens naar Amerika, daar is heel veel geprivatiseerd maar wel goed geregeld (mits goed verzekerd :P)

Mits goed verzekerd houdt in dat voor lager betaalden (en daar kan iedereen ongewild toebehoren) het stelsel niet bereikbaar is. Ik zou daar nooit voor willen kiezen. Je kan een stelsel nog beter bij de overheid onderbrengen die geen winstoogmerk heeft, dan het aan partijen over te laten die aan prijsafspraken doen. Met dat laatste weet je zeker dat je veelste veel betaalt.
quote:
Ik denk dat het tussen de 5-10 jaar echt wel afgelopen is met de massaimmigratie.

Als dat nog zo lang door gaat, dan is het land allang naar de knoppen.
quote:
Wij nederige Hollanders pikken alles, zie hoe FR reageert op de bezuinigingen, hulde daarvoor,

Van harte eens. Nederlanders zijn veel te laks en pikken alles. Polici weten dat en spelen daarop in. Tja, een land krijgt wat het verdient.
quote:
Sarkozy wordt met 1 opdracht op pat gestuurd en dat is de massaimmigratie de nek om te draaien. Of kijk naar Duitsland. Het multiculturalisme staat met 1 been in haar graf! Lang leven het Conservatisme!
Eens :)
  zondag 14 november 2010 @ 15:09:58 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88700411
Anyway. langzamerhand ben ik liever Amerikaan dan Europeaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88702670
Wanneer ga je je koffers inpakken?
Allah Al Watan Al Malik
pi_88703014
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway. langzamerhand ben ik liever Amerikaan dan Europeaan.
:')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 november 2010 @ 16:36:24 #297
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88703631
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wanneer ga je je koffers inpakken?
Als ik dat al zou dan dan zou ik naar Duitsland verkassen. 20 min rijden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 14 november 2010 @ 16:36:44 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88703638
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')
Ach schei toch uit, we betalen 100 euro pmd voor wat?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88703725
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ach schei toch uit, we betalen 100 euro pmd voor wat?
Hebben we het over ziektekosten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 november 2010 @ 16:40:27 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88703750
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hebben we het over ziektekosten?
ja
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')