Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.
Maar bevooroordeeld ben je niet, en je rookt vast ook niet... blank, toevallig?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Ik denk dat een vrouw vooral liefde en erkenning zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Ik rook. En ben blank.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Maar bevooroordeeld ben je niet, en je rookt vast ook niet... blank, toevallig?
Niemand weet wat een vrouw zoekt, ook vrouwen niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw vooral liefde en erkenning zoekt.
Is daar statistische data voor beschikbaar? Ik neem aan van wel, je bent nogal stellig, dus laat maar weten waar ik die gegevens kan inzien dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik rook. En ben blank.
Ik zeg niet dat ALLE negers lamzakken zijn. Ik heb het over gemiddeldes. En als je daar naar kijkt, kom je met een blanke man het beste uit de bus.
Ik neem ook aan van welquote:Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Is daar statistische data voor beschikbaar? Ik neem aan van wel, je bent nogal stellig, dus laat maar weten waar ik die gegevens kan inzien dan?
Hoogste inkomen gemiddeld, da's waar. Maar dat neemt niet weg dat er genoeg allochtonen zijn die ook goed verdienen. Bovendien gaat het niet om geld. Liefde kan je niet kopen. Jij zou toch ook niet willen dat je vriendin jou kiest omdat je veel verdient?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat feitelijk gewoon een racistisch statement isquote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Jaja, ik wil DATA, geen BLAHBLAH. Dat is namelijk niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem ook aan van welMaar ik ga het niet voor je opzoeken. Is mijn stelling nu meteen null&void?
Ja, het is inderdaad ook gewoon discriminatie.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat feitelijk gewoon een racistisch statement is
En als ik wel de statistieken erbij haal, is het dan geen discriminatie meer?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad ook gewoon discriminatie.
Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jaja, ik wil DATA, geen BLAHBLAH. Dat is namelijk niet helemaal hetzelfde.
En je hebt geen stelling geponeerd, maar een vooroordeel.
Haarkleur heeft niets met een ras te maken, druif. En haal je statistieken eerst maar eens... toe maar. Kom maar op met data, ik ben benieuwd. Wel data van een officieel onderzoeksinstituut graag.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ik wel de statistieken erbij haal, is het dan geen discriminatie meer?
Wat als ik niet op blond val, discrimineer ik dan ook?
Ik doe sowieso niet aan bronnen erbij halen op FOK!, schiet je geen ene fuck mee op. Ook al kom je met 4GB aan data, op FOK! wordt toch genegeerd wat niet in iemands straatje past.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.
Hij heeft gelijk, blanken zijn gemiddeld rijker.
Zoals hierboven, ik wil data van een normaal onderzoeksinstituut. Geen gepauperpeupel.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.
Hij heeft gelijk, blanken zijn gemiddeld rijker.
Dan heb je dus een discriminerend vooroordeel geponeerd. PVV gestemd?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan bronnen erbij halen op FOK!, schiet je geen ene fuck mee op. Ook al kom je met 4GB aan data, op FOK! wordt toch genegeerd wat niet in iemands straatje past.
We hadden het ook over discriminatie, niet over racisme, appel.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Haarkleur heeft niets met een ras te maken, druif. En haal je statistieken eerst maar eens... toe maar. Kom maar op met data, ik ben benieuwd. Wel data van een officieel onderzoeksinstituut graag.
Hij is even groot alleen slap is het een groter ding.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
hun piemel is gewoon groter. en dat zoeken vrouwen.
Nee, D66.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan heb je dus een discriminerend vooroordeel geponeerd. PVV gestemd?
Is dat zo? We krijgen geen goede stijve?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hij is even groot alleen slap is het een groter ding.
Plus dat negers geen goede stijve krijgen dus daar gaat het de vrouwen niet om.
Ik heb geen problemen met vrouwen 'scoren'. Ik heb er ook geen enkel probleem mee als er iemand (van wat voor kleur dan ook) er vandoor gaat met een meid die ik interessant vind. Ik denk alleen dat een meid in veel gevallen het beter voor elkaar heeft als ze een blanke (of aziatische) man aan de haak slaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Mannen die zich hier druk om maken zijn over het algemeen bange onzekere mannen die zich gepasseerd voelen door meisjes in het algemeen. Ze begrijpen niet dat ze zelf gewoon weinig aantrekkelijk zijn en schuiven dat liever af op die "enge" neger dan dat ze bij zichzelf te rade gaan.
maar je partner uitzoeken uitgaande van gemiddeldes is nogal biasedquote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik rook. En ben blank.
Ik zeg niet dat ALLE negers lamzakken zijn. Ik heb het over gemiddeldes. En als je daar naar kijkt, kom je met een blanke man het beste uit de bus.
Ja, oke. Negers doen goed in sport en muziek, maar niet zo goed in wiskunde en natuurkunde.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66.
En het is alleen discriminerend als je niet mag zeggen dat bepaalde groepen ergens beter/slechter in zijn dan andere.
Is het ook discriminerend als ik zeg dat negers de meeste hardrenwedstrijden winnen, ook al is dat voor iedereen overduidelijk?
Dat doe ik dus ook niet. Ik kies mijn partners uit op basis van aantrekkelijkheid voor mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
maar je partner uitzoeken uitgaande van gemiddeldes is nogal biased
Als je alleen die dingen aanhaalt, weinig tot niks.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, oke. Negers doen goed in sport en muziek, maar niet zo goed in wiskunde en natuurkunde.
Wat heeft dat verder met liefde te maken?
Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noem een Schenkstroop...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Mannen die zich hier druk om maken zijn over het algemeen bange onzekere mannen die zich gepasseerd voelen door meisjes in het algemeen. Ze begrijpen niet dat ze zelf gewoon weinig aantrekkelijk zijn en schuiven dat liever af op die "enge" neger dan dat ze bij zichzelf te rade gaan.
Maar dat zie je niet he, als je ze op straat tegenkomt. En aangezien er minder liberale succesvolle negers zijn dan blanken, is mijn gedachte heul niet zo vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.
Een liberale, succesvolle neger gun ik een meisje net zo hard als een liberale succesvolle blanke
skin deep dusquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet he, als je ze op straat tegenkomt. En aangezien er minder liberale succesvolle negers zijn dan blanken, is mijn gedachte heul niet zo vreemd.
Seriemoordenaars zijn over het algemeen blanke mannen. Pyromanen overigens ook. Gemiddeld dan he.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pechtold belde, hij hoeft jouw stem nietquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66.
En het is alleen discriminerend als je niet mag zeggen dat bepaalde groepen ergens beter/slechter in zijn dan andere.
Is het ook discriminerend als ik zeg dat negers de meeste hardrenwedstrijden winnen, ook al is dat voor iedereen overduidelijk?
Tis niet mijn topic schatquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef Ebbao het volgende:
stbabylon, wat wil je met dit topic bereiken? Ofwel, wat is je punt?
Ik was gisteren in een psychologie boek aan het lezen en toen kwam ik op het onderwerp van hoe vrouwen hun partners kiezen. Ze noemen het "cad or dad" theorie.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alleen die dingen aanhaalt, weinig tot niks.
Maar als je er bijv. trouw zijn bij haalt...
He, Re, ga jij lekker elk stelletje dat je op straat tegenkomt aanspreken en ga een goed gesprek aan over hun relatie. Dan hou ik het voorlopig even op oppervlakkige waarnemingen.quote:
En past het?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
Hier moet ik gewoon even gepast hebben!
Nee, dit is een blank topic en ik heb neger afmetingen!quote:
Als het gaat over mensen die ik persoonlijk ken heb ik uiteraard een mening die ik baseer op die personen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pechtold belde, hij hoeft jouw stem niet
Statistieken zeggen niets over een individueel persoon. Het feit dat jij een meisje een blanke man toewenst, ongeacht de persoonlijkheid van een individuele zwarte man, is niet minder dan racistisch.
Eerder zo'n half slappe half hardequote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is dat zo? We krijgen geen goede stijve?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef SicSicSics het volgende:
Gemiddeld/ statistisch genomen vinden 9 van de 10 mensen groepsverkrachting leuk!
Misschien kun je beter gewoon helemaal geen oordelen ophangen aan mensen die je niet kent?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het gaat over mensen die ik persoonlijk ken heb ik uiteraard een mening die ik baseer op die personen.
Maar ik ken niet iedereen, dus ik kan DAN alleen met gemiddeldes werken. Als jou die gemiddeldes niet aanstaan, kan ik niks aan doen, maar daar word ik niet racistisch van.
Uiteindelijk onmogelijk. Hij is tenminste eerlijk erover.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien kun je beter gewoon helemaal geen oordelen ophangen aan mensen die je niet kent?
Ben het hier wel mee eens, dat is een ingebouwd overlevingsmeganisme. (het hebben van vooroordelen dan hè)quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Uiteindelijk onmogelijk. Hij is tenminste eerlijk erover.
Dus je wilt alleen maar onderzoeken die in jouw straatje/gedachtegoed vallen?quote:Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.
Precies.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Dus je wilt alleen maar onderzoeken die in jouw straatje/gedachtegoed vallen?
Het was sarcastisch bedoelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Wat vind je zelf? (and WHY)quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
P.S. Ben ik racistisch als ik vind dat we rassen zuiver moeten houden? Dus blanken bij blanken, enzovoort.
Daarvoor hoef je niet eens meer te lezen. Ga maar eens een dagje in bepaalde wijken staan in Gouda, Amsterdam, Rotterdam, ....quote:Op woensdag 3 november 2010 11:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Precies. ^o^
Geen zin om te lezen over hoe dom, crimineel, lui, inferieus niet blanke mensen zijn.
Eigenlijk wel, ja. Maar niks mis daarmee verder, er zijn andere mensen die dezelfde mening als jou delen. Dus ga met dat soort mensen om, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
P.S. Ben ik racistisch als ik vind dat we rassen zuiver moeten houden? Dus blanken bij blanken, enzovoort.
Maar je kan toch niet serieus over iedereen die je op straat tegenkomt een oordeel vellen? Als ik op straat loop of in een cafe zit zijn er zoveel mensen die gewoon compleet langs me heengaan. Het zou me doodvermoeiend lijken om overal maar een oordeel over te moeten bedenken. Dan word ik moe en val ik in slaap.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, erg he? Blijf maar in beter in je dorp, zou ik zeggen. Dan hoef je die gasten nooit te zien. En stem Geert Wilders, dan komen er geen enkele meer bij.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens meer te lezen. Ga maar eens een dagje in bepaalde wijken staan in Gouda, Amsterdam, Rotterdam, ....
Ik woon in een stad en ik heb (noodgedwongen) op de VVD gestemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, erg he? Blijf maar in beter in je dorp, zou ik zeggen. Dan hoef je die gasten nooit te zien. En stem Geert Wilders, dan komen er geen enkele meer bij.
Welke stad/omgeving? En waarom noodgedwongen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:49 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en ik heb (noodgedwongen) op de VVD gestemd.
Groningen. En noodgedwongen omdat de partij die mijn gedachtegoed wil verspreiden nog niet mee doet aan de Tweede Kamer verkiezingen. De VVD was de meest dichtsbijzijnde partij.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welke stad/omgeving? En waarom noodgedwongen?
Ik charcheer enorm (is veel leuker als je iedereen dan zo op de kast krijgtquote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niemand wordt hier gebanned omdat hij/zij racisistisch/xenofobisch IS, als je er naar gaat handelen en daarin erg ver doorgaat, dan zou het kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Groningen. En noodgedwongen omdat de partij die mijn gedachtegoed wil verspreiden nog niet mee doet aan de Tweede Kamer verkiezingen. De VVD was de meest dichtsbijzijnde partij.
[Edit]Shit. Note to self: oppassen met posten voordat iemand mij rapporteert als racististisch/xenofobisch en ik weer word gebanned.![]()
Associaties met groepen zijn een middel om ons "winnaars" te voelen. Of dat nou op basis van huidskleur, muzieksmaak, sexuele voorkeur, voetbalclub, intelligentieniveau of favoriete gel is, maakt niet uit. Het is net zo fout om jezelf te identificeren met een 'ras' als dat het is om je te vereenzelvigen met welke andere voorkeur dan ook.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Altijd zo mooi van "houdt het ras zuiver" volkEen zuiver ras
jezelf associeren met andere om een stuk land
denken dat er een zuiver ras bestaat
+ grenzen zijn ook maar lijntjesquote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Altijd zo mooi van "houdt het ras zuiver" volkEen zuiver ras
jezelf associeren met andere om een stuk land
denken dat er een zuiver ras bestaat
Ik zie het foute er niet van, zolang er maar geen geweld aan te pas komt. Als je mij vraagt of ik liever in een multiculti samenleving zou wonen of in een blanke samenleving, dan zou ik voor de laatste kiezen. Dat betekent niet dat ik alle negers wil afmaken o.i.d.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Associaties met groepen zijn een middel om ons "winnaars" te voelen. Of dat nou op basis van huidskleur, muzieksmaak, sexuele voorkeur, voetbalclub, intelligentieniveau of favoriete gel is, maakt niet uit. Het is net zo fout om jezelf te identificeren met een 'ras' als dat het is om je te vereenzelvigen met welke andere voorkeur dan ook.
Wat een onzin. Het zijn allemaal aspecten die deel van je identiteit uit kunnen maken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Associaties met groepen zijn een middel om ons "winnaars" te voelen. Of dat nou op basis van huidskleur, muzieksmaak, sexuele voorkeur, voetbalclub, intelligentieniveau of favoriete gel is, maakt niet uit. Het is net zo fout om jezelf te identificeren met een 'ras' als dat het is om je te vereenzelvigen met welke andere voorkeur dan ook.
Enige wat ik heb, is dat ik moeilijk kan inschatten wanneer een blanke jongen "knap" is. Als ik een blanke man ziet dan weet ik nooit of hij gevaarlijke competitie is (quote:Op woensdag 3 november 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik charcheer enorm (is veel leuker als je iedereen dan zo op de kast krijgt), maar dus wel met een kern van waarheid. Ik denk best wel eens als ik op straat een gemengd stelletje zie: "zonde meid, kon je geen blanke jongen vinden". Ik weet dat dat tegen het racistische aan zit, maar ja, zo voel ik dat soms. Als ik nieuwe mensen ontmoet, dus er mee ga kletsen, laat ik direct zoveel mogelijk vooroordelen vallen, op alle vlakken, en bekijk ik die persoon, als een persoon
Ja, omdat alle blanken op elkaar lijken zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Enige wat ik heb, is dat ik moeilijk kan inschatten wanneer een blanke jongen "knap" is. Als ik een blanke man ziet dan weet ik nooit of hij gevaarlijke competitie is () of dat ik mezelf geen zorgen hoef te maken. Tenzij het natuurlijk overduidelijk is dat die jongen knap is.
Komt omdat je de meerwaarde van Roti, Pizza, Lahmacun e.d. niet ziet, je bent verblind door de angst voor het vreemde.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:02 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Ik zie het foute er niet van, zolang er maar geen geweld aan te pas komt. Als je mij vraagt of ik liever in een multiculti samenleving zou wonen of in een blanke samenleving, dan zou ik voor de laatste kiezen. Dat betekent niet dat ik alle negers wil afmaken o.i.d.
[Edit]Hoi! Ik herken jouw naam ook uit dat andere topic.![]()
Superioriteitsgevoel is een bepaalde houding, die zolang niet conflicteert met een bepaalde machtspositie (sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld) enkel voor de zender van dit signaal tot negatieve gevolgen leidt. Wat maakt het jou uit of ik negers, voetballers of fans van Jannes "minderwaardig" vindt, je hoeft niets van mij en als jij bij een van deze groepen mensen hoort zal je mij ook vast om een of andere reden wel minder sympathiek vinden.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zijn allemaal aspecten die deel van je identiteit uit kunnen maken.
Het wordt pas fout als je die associaties gaat verwarren met een misplaatst superieuriteitsgevoel ten opzichte van anderen.
Je bent een slimme gozerquote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een psychologie boek aan het lezen en toen kwam ik op het onderwerp van hoe vrouwen hun partners kiezen. Ze noemen het "cad or dad" theorie.
http://www.webmd.com/sex-(...)cads-sex-dads-mating
Kort samengevat, vrouwen kiezen seks-partners of partners voor korte relaties die meer een "cad" zijn, dus van die gezellige extraverte spontane charmante types.
Voor een lange serieuze relatie kiezen ze mannen die meer "dad" zijn.
Toevallig dat negers gemiddeld meer die "cad" stereotype hebben. En blanken die "dad" stereotype.
Prachtigquote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superioriteitsgevoel is een bepaalde houding, die zolang niet conflicteert met een bepaalde machtspositie (sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld) enkel voor de zender van dit signaal tot negatieve gevolgen leidt. Wat maakt het jou uit of ik negers, voetballers of fans van Jannes "minderwaardig" vindt, je hoeft niets van mij en als jij bij een van deze groepen mensen hoort zal je mij ook vast om een of andere reden wel minder sympathiek vinden.
Hallo Leucoperus
Nee, niet echt. Ik kan serieus goed onderscheid maken tussen Nederlandersquote:Op woensdag 3 november 2010 12:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, omdat alle blanken op elkaar lijken zeker?
Of een gevalletje van "just not in my backyard".quote:Op woensdag 3 november 2010 12:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Komt omdat je de meerwaarde van Roti, Pizza, Lahmacun e.d. niet ziet, je bent verblind door de angst voor het vreemde.
Als ik geen (zand)negers in mijn bedrijf wil, om wat voor reden dan ook, dan ben ik van mening dat de overheid mij geen straf kan opleggen. Dat doet de vrije markt wel in een ideale wereld.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superioriteitsgevoel is een bepaalde houding, die zolang niet conflicteert met een bepaalde machtspositie (sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld) enkel voor de zender van dit signaal tot negatieve gevolgen leidt. Wat maakt het jou uit of ik negers, voetballers of fans van Jannes "minderwaardig" vindt, je hoeft niets van mij en als jij bij een van deze groepen mensen hoort zal je mij ook vast om een of andere reden wel minder sympathiek vinden.
Hallo Leucopterus
Inderdaad.quote:Of een gevalletje van "just not in my backyard".
Een boel zogenaamd geemancipeerde, liberale, vrijgevochten en linkse vader zien hun dochter toch niet graag met een neger thuis komen, terwijl op macroniveau ze niets tegen een samenleving met een paar Roti- of Donerinvloeden hebben. Verblind door angst lijkt me wat vergezocht, denk dat Leucopterus graag op vakantie naar het buitenland gaat.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Leucopterus
Je bent de eerste die het zegtquote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PrachtigEn het dan vreemd vinden dat mensen je een anti-sociale mafkees vinden he? Echt, leer eens nuances kennen en stop met generaliseren.
Daar pleit ik al veel langer voorquote:Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef Leucopterus het volgende:
Als ik geen (zand)negers in mijn bedrijf wil, om wat voor reden dan ook, dan ben ik van mening dat de overheid mij geen straf kan opleggen. Dat doet de vrije markt wel in een ideale wereld.
Je hebt het recht om te discrimineren.
Vakantie naar het buitenland en dan lago di Garda, Marmaris of Salou noemen. Ik denk dat je als vader niet goed snik bent als je per definitie ontevreden bent als er een neger met je dochter meekomt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of een gevalletje van "just not in my backyard".
Een boel zogenaamd geemancipeerde, liberale, vrijgevochten en linkse vader zien hun dochter toch niet graag met een neger thuis komen, terwijl op macroniveau ze niets tegen een samenleving met een paar Roti- of Donerinvloeden hebben. Verblind door angst lijkt me wat vergezocht, denk dat Leucopterus graag op vakantie naar het buitenland gaat.
Ik heb het over de schadelijkheid van een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik ben blij voor je dat je een cursus psychologie oid heb gevolgd. Nu nog leren om normaal te communiceren met anderen zonder dat je bij voorbaat van alles en nog wat veronderstelt.
Mensen hebben een heel lang tijd een uitgebreide mening mogen hebben over (zand)negers. Was niet een leuke tijd voor bepaalde bevolkingsgroepen. Raad eens welke.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt
[..]
Daar pleit ik al veel langer voor
Maar zover zijn we nog niet, eerst maar eens voor elkaar krijgen dat we allemaal mogen zeggen over zandnegers wat we willen. Maar het lijkt steeds verder weg, met quota die voorgesteld worden voor zwakkeren en kansarmen zijn we de verkeerde kant op aan het gaan.
Eens, maar wat is je punt?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat ik altijd mis bij types zoals jullie is de gigantische hoeveelheid white trash waar men niet over spreekt, ik heb serieus meer een hekel aan die kneuzen die mocro's imiteren dan de mocro's zelf en dan heb ik het nog niet eens over de ongelofelijke grote groep tokkies die in "volksbuurten" wonen.
Dus dwingen we het nu af en geef je daarmee eigenlijk toe dat er geen sprake is van emancipatie van rassen, maar dat dit moraal ons is opgelegd. Er zijn hartstikke veel succesvolle, goedgekwalificeerde en professionele negers.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen hebben een heel lang tijd een uitgebreide mening mogen hebben over (zand)negers. Was niet een leuke tijd voor bepaalde bevolkingsgroepen. Raad eens welke.
Inderdaad. Leuke toevoeging dat tot nu toe het geweld altijd van links komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het over de schadelijkheid van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Werkelijk, ik kan er met mijn hoofd niet bij wat er schadelijk is aan een stel kale neo-nazi's die willen demonstreren in een of andere polder, hoe gek hun denkbeelden ook zijn. Pas schadelijk wordt het zodra ze geweld gebruiken.
Mijn punt is dat je met het teruggaan naar een Nederland waarin alleen blanke Nederlanders wonen er nog gewoon geen fuck verandert. Criminaliteit zal blijven bestaan, een sociale onderklasse zal blijven bestaan en kneuzen die blank tuig zijn zullen blank tuig blijven. Het enige wat verandert is dat er aan diversiteit ingeboet wordt en die diversiteit is wat mij betreft van toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens, maar wat is je punt?
Ik voel mezelf ook niet aangetrokken tot mensen met namen als "destenie", een goudverzameling waar BA jaloers op zou zijn, uggs of een woonwagen. Maar dit is een zelfde argumentatie van jouw kant als huurders die zodra over liberalisering gesproken wordt meteen HRA! gaan roepen.
Amen, dat geforceerde voortrekkersgedrag moet helemaal wegwezen. Als ik competent ben heb ik meer recht op een baan dan Ali de excuusturk.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus dwingen we het nu af en geef je daarmee eigenlijk toe dat er geen sprake is van emancipatie van rassen, maar dat dit moraal ons is opgelegd. Er zijn hartstikke veel succesvolle, goedgekwalificeerde en professionele negers.
Zelfs de president van de USA is donker.
Maar waarom wij in Nederland geen vooruitgang boeken, is omdat het opgelegd wordt en vrouwen nog steeds gezien worden als "excuustruus" wanneer ze een hoge functie bekleden en ook een Marokkaan of neger de gedachte opwekt dat dit om marketingredenen wordt gedaan, in plaats van dat er naar de kwaliteiten gekeken wordt. Je wilt als neger toch helemaal niet werken voor een baas die je liever niet heeft, maar nu eenmaal moet? Daar zou ik persoonlijk te trots voor zijn.
Ah, jij kunt die honderdduizenden uitkeringstrekkers wel op waarde stellen met hun koeltoor? Good for you. Kijk hier even hoe koeltoor in de rest van de wereld op waarde wordt gesteld: http://gatesofvienna.blog(...)chment-archives.htmlquote:Op woensdag 3 november 2010 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je met het teruggaan naar een Nederland waarin alleen blanke Nederlanders wonen er nog gewoon geen fuck verandert. Criminaliteit zal blijven bestaan, een sociale onderklasse zal blijven bestaan en kneuzen die blank tuig zijn zullen blank tuig blijven. Het enige wat verandert is dat er aan diversiteit ingeboet wordt en die diversiteit is wat mij betreft van toegevoegde waarde.
Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus dwingen we het nu af en geef je daarmee eigenlijk toe dat er geen sprake is van emancipatie van rassen, maar dat dit moraal ons is opgelegd. Er zijn hartstikke veel succesvolle, goedgekwalificeerde en professionele negers.
Zelfs de president van de USA is donker.
Maar waarom wij in Nederland geen vooruitgang boeken, is omdat het opgelegd wordt en vrouwen nog steeds gezien worden als "excuustruus" wanneer ze een hoge functie bekleden en ook een Marokkaan of neger de gedachte opwekt dat dit om marketingredenen wordt gedaan, in plaats van dat er naar de kwaliteiten gekeken wordt. Je wilt als neger toch helemaal niet werken voor een baas die je liever niet heeft, maar nu eenmaal moet? Daar zou ik persoonlijk te trots voor zijn.
Even wat anders, jouw avatar:quote:
Maar hoe weet je dat dan? Juist, dat weet je niet als neger. Affirmative Action is wel erg.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien.
En trouwens, alles wat ik heb gelezen over die Affirmative Action of hoe ze dat ook noemen hier in Nederland helemaal niet zo erg is. Het is nog steeds zo dat voornamelijk blanken de goede banen krijgen en als een allochtoon voorgetrokken wordt krijgt die blanke makkelijk een andere baan. Bovendien krijgen geen ondergeschikte allochtonen die banen.
Er zijn hier in Nederland toch ook veel professionele negers?
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Bij deze wil ik mij even ver distansieren van Leucopterus en GSbrdr
Ik ben ook voor vrijheid boven alles, maar dit is nogal eenrichtingsverkeer. Als jij zonodig wilt discrimineren moet de ander daar vrijheid voor inboeten, omdat die dan dus geen gelijke beginkansen krijgt als zijn blanke medemens.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef Leucopterus het volgende:
Je hebt het recht om te discrimineren. Dat hoort, in mijn inziens, bij de vrijheid van meningsuiting.
En wat is het verschil tussen Harry de uitkeringstrekker en Ali de uitkeringstrekker? Je bent selectief bezig.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Ah, jij kunt die honderdduizenden uitkeringstrekkers wel op waarde stellen met hun koeltoor? Good for you. Kijk hier even hoe koeltoor in de rest van de wereld op waarde wordt gesteld: http://gatesofvienna.blog(...)chment-archives.html
En het probleem ligt aan het huidige politieke stelsel. Libertarisme is het antwoord.
En ik ben er van overtuigd dat jij een baan kan krijgen, uit de discussies die ik heb gevoerd blijf je in ieder geval respectvol en kom je intelligent over, of je als excuusneger gezien wordt hangt meer van de politieke maatregelen af dan van je eigen handelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien.![]()
Eens, on topic, ik vind het ook wel een beetje gek om een blank meisje met een donkere man te zien, maar ik moet zeggen dat veel mannen, waaronder ik, natuurlijk ook liever een blanke gast naast Doutzen of Heidi zagen staan. Dat is makkelijker te vergelijken denk ik, of dat "concurreert" fijner.quote:Maar goed, we gaan nu off topic.
Nee hoor. Hij heeft geen recht op een baan bij XYZ. Het staat hem vrij om zijn eigen bedrijf te beginnen. De vrije markt zet de dingen uiteindelijk recht als iets krom is.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik ben ook voor vrijheid boven alles, maar dit is nogal eenrichtingsverkeer. Als jij zonodig wilt discrimineren moet de ander daar vrijheid voor inboeten, omdat die dan dus geen gelijke beginkansen krijgt als zijn blanke medemens.
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen Harry de uitkeringstrekker en Ali de uitkeringstrekker? Je bent selectief bezig.
Uiteindelijk worden blanken nog steeds voorgetrokken natuurlijk. Alle onderzoeken wijzen daarop. Affirmative Action is geloof ik het enige wat allochtonen voortrekt en dat gebeurt echt niet zo vaak als sommige mensen zeggen dat het gebeurt. Het is echt niet zo dat de merendeel van blanken hun baan niet krijgen, of zelfs dat een groot percentage door affirmative action genaaid wordt. Maar goed, van mij mag affirmative action ook afgeschaft worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan? Juist, dat weet je niet als neger. Affirmative Action is wel erg.
En bovendien: als jij denkt dat blanken nog worden voorgetrokken anno 2010, dan moet jij je oogkleppen even af doen en wat koffie tot je nemen.
[..]
![]()
Onderzoek door Liberale bolwerken uit Amerika zijn natuurlijk 100% betrouwbaar en helemaal niet biased.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden blanken nog steeds voorgetrokken natuurlijk. Alle onderzoeken wijzen daarop. Affirmative Action is geloof ik het enige wat allochtonen voortrekt en dat gebeurt echt niet zo vaak als sommige mensen zeggen dat het gebeurt. Het is echt niet zo dat de merendeel van blanken hun baan niet krijgen, of zelfs dat een groot percentage door affirmative action genaaid wordt. Maar goed, van mij mag affirmative action ook afgeschaft worden.
Dat dus. Als er ergens onbenutte potentie zit, of als er een grote groep succesvolle en ondernemende negers bestaat die door discriminatie nu over het hoofd gezien worden, zal deze groep zich in een vrije markt openbaren en als het gros van de blanken echt zo geemancipeerd is, als ze nu doen voorkomen, zullen deze producten en diensten ook worden afgenomen.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Leucopterus het volgende:
Nee hoor. Hij heeft geen recht op een baan bij XYZ. Het staat hem vrij om zijn eigen bedrijf te beginnen. De vrije markt zet de dingen uiteindelijk recht als iets krom is.
Ik gaf een aanzet.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar we gaan off topic. Deze topic gaat over Donkere mannen met mooie blanke vrouwen. Niet affirmative action.
$$$$$$quote:Op woensdag 3 november 2010 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, blanke mannen doen het ook goed bij Aziaten. Waarom dat?
Hé, TS begon met juist verwijzen naar aannames waarbij je zou verwachten dat hij daar statistisch bewijs voor kan leveren.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.
Een liberale, succesvolle neger gun ik een meisje net zo hard als een liberale succesvolle blanke
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.quote:
Als jij denkt dat het merendeel van de meiden in Azie die achter blanke mannen aanzitten dat doen uit liefde, moet jij misschien eens controleren of je oogkleppen op hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.
Nee, dat heb ik niet. Ik ben in staat om dat per geval te beoordelen, iets wat juist oogkleppen onmogelijk maken. Je klinkt nogal gefrustreerd. Ben je genaaid door een vrouwtje uit het buitenland? Zo kom je wel een beetje over...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het merendeel van de meiden in Azie die achter blanke mannen aanzitten dat doen uit liefde, moet jij misschien eens controleren of je oogkleppen op hebt.
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..quote:
Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:24 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ik ben in staat om dat per geval te beoordelen, iets wat juist oogkleppen onmogelijk maken. Je klinkt nogal gefrustreerd. Ben je genaaid door een vrouwtje uit het buitenland? Zo kom je wel een beetje over...
QFT.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..
Misschien moet je eens flink genomen worden door een donkere vrouw??![]()
En blijkbaar heb jij als ''blanke'' neem ik aan ook een ''laag inkomen'' en nogal veel tijd want je bent continue aan het posten???
Ga jij nou maar minder druk maken om donkere mensen en bemoei lekker met je zelf..
Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..
En blijkbaar heb jij als ''blanke'' neem ik aan ook een ''laag inkomen'' en nogal veel tijd want je bent continue aan het posten???
Ga jij nou maar minder druk maken om donkere mensen en bemoei lekker met je zelf..
Ah gossie, glimt je eikeltje al lekker...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.
Ieder geval apart beoordelen lukt geen mens, dus kom alsjeblieft van dat paard af en besef je dat de wereld niet zo mooi is als jij hoopt.
Waar ben je nu op uit, kleuter? Ga gewoon lekker in de zandbak spelen, je bent nog niet eens droog achter de oren. Oh, en als je een puber bent, pak een sok uit je kast en ga je zielig in een hoekje van je kamer zitten rukken met een Playboy... dan doe je nog iets nuttigs...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.
Nee, vanochtend na het rukken goed schoongemaakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah gossie, glimt je eikeltje al lekker...
Ah, maar die viel leuk na mijn vorige post.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, vanochtend na het rukken goed schoongemaakt.
ALS je het hele topic had gelezen, dan wist je het alquote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waar ben je nu op uit, kleuter? Ga gewoon lekker in de zandbak spelen, je bent nog niet eens droog achter de oren. Oh, en als je een puber bent, pak een sok uit je kast en ga je zielig in een hoekje van je kamer zitten rukken met een Playboy... dan doe je nog iets nuttigs...
Ja, dat was wel lekker getimedquote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, maar die viel leuk na mijn vorige post.
Grotendeels, ben druk op kantoor, en ik struikel steeds over je debiele posts in dit topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALS je het hele topic had gelezen, dan wist je het al
Wat dus ook precies de bedoeling was. Kun je nu weer van de kast af komenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Grotendeels, ben druk op kantoor, en ik struikel steeds over je debiele posts in dit topic.
Ik zit niet op de kast, zit gewoon op kantoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dus ook precies de bedoeling was. Kun je nu weer van de kast af komen
Laat maarquote:Op woensdag 3 november 2010 14:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik zit niet op de kast, zit gewoon op kantoor.
Probeer je je er nu zo uit te lullen? Wat sneu, joh.quote:
In een serieus forum? Dat is niet de bedoeling, maar het kan aan mij liggen. En de OP leek niet op trollen. Dus stil maar. En trollen is voor kutkleuters, maar ja, dat ben je ook, dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand AlphaOmega even vertellen dat ik op een zeer flauwe manier zat te trollen? En dat hij ondanks de doorzichtigheid en faal van mijn trollen (zoals aangegeven door Re), alsnog zo'n twee uur later blijkbaar nog honger heeft?
Nee echt? Is dat niet de bedoeling? Goh, dat wist ik niet na zo'n 8 jaar op FOK!. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
In een serieus forum? Dat is niet de bedoeling, maar het kan aan mij liggen. En de OP leek niet op trollen. Dus stil maar. En trollen is voor kutkleuters, maar ja, dat ben je ook, dus daar ligt het niet aan.
En ik ben niet de enige met honger, dus ook daar, stil maar.
Of ik blank ben of niet doet er NIET toe.. en het is voor jou een vraag voor mij een weet..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.
Er is geen statistisch bewijs voor die aannames. Onderzoek naar dat soort dingen is net zo onwenselijk als onderzoek naar de kosten van immigranten of naar het aandeel van allochtonen in de criminaliteit. Niemand wil die onderzoeken uitvoeren (of in ieder geval de resultaten naar buiten brengen).quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef AlphaOmega het volgende:
Hé, TS begon met juist verwijzen naar aannames waarbij je zou verwachten dat hij daar statistisch bewijs voor kan leveren.
Is dat een bijzondere ervaring? Verschilt dat van seks met een blanke vrouw?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
Denk t niet.. maar misschien moet de uber poster van deze topic het eens ervaren.. met zoveel vooroordelenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere ervaring? Verschilt dat van seks met een blanke vrouw?
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.
Evenveel als seks van vrouw tot vrouw verschilt, ongeacht huidskleur. Kan ik uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere ervaring? Verschilt dat van seks met een blanke vrouw?
Ga jij nou op basis van vooroordelen en middels ad hominae iemand manen minder bevooroordeeld te zijn? Wat een bijzondere wereld leven we toch in.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Maar daar ging mijn opmerking niet om, en nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef beatrijs het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Aziatisch en kan je vertellen dat 99,9% van de vrouwen in Azie die met een blanke/buitenlander getrouwd zijn het doen omdat ze een betere toekomst willen.
Het joodse principe, toch? An eye for an eye.... what comes around, goes around? De wereld is simpel, kijk maar naar TS. Het al in je lelijke kop kunnen halen om over iets dergelijks te gaan trollen, het spijt me, maar dat ben ik sinds mijn 4de ongeveer al wel ontgroeid.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij nou op basis van vooroordelen en middels ad hominae iemand manen minder bevooroordeeld te zijn? Wat een bijzondere wereld leven we toch in.
O o kom jij nou ook slim spelen met de ad hominea?? Ik zeg wat ik wil en wat ik vind. En dat doe jij en de uber poster stbabylon ook en dat is prima maar ik reageer op zijn ''domme'' stellingen en daar heb ik alle recht toequote:Op woensdag 3 november 2010 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij nou op basis van vooroordelen en middels ad hominae iemand manen minder bevooroordeeld te zijn? Wat een bijzondere wereld leven we toch in.
Ik maak ook grapjes over kinderlijkjes. Erg hequote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het joodse principe, toch? An eye for an eye.... what comes around, goes around? De wereld is simpel, kijk maar naar TS. Het al in je lelijke kop kunnen halen om over iets dergelijks te gaan trollen, het spijt me, maar dat ben ik sinds mijn 4de ongeveer al wel ontgroeid.
Lola, schat, jij hebt het vooroordeel dat stbabylon blank en laag-opgeleid, danwel laagverdienend is. En vervolgens is het gek dat ik me verbaas over jouw hypocrisie.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:27 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
O o kom jij nou ook slim spelen met de ad hominea ae?? Ik zeg wat ik wil en wat ik vind. En dat doe jij en de uber poster stbabylon ook en dat is prima maar ik reageer op zijn ''domme'' stellingen en daar heb ik alle recht toe
Nee, van een kleuter kan ik dat begrijpen, die weten niet beter.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak ook grapjes over kinderlijkjes. Erg he
Zwarte humor is jouw vreemd blijkbaar. Kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:31 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, van een kleuter kan ik dat begrijpen, die weten niet beter.
Het is geen humor wat jij er op nahoudt, hooguit kinderachtig, maar verder dan dat kom je niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwarte humor is jouw vreemd blijkbaar. Kan.
Jij hebt een enorm hoge moraal, dat accepteer ik. Daardoor kun je dat niet inzien. Dat geeft niet, maar wil je mij aub in mijn waarde laten?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het is geen humor wat jij er op nahoudt, hooguit kinderachtig, maar verder dan dat kom je niet.
Ja, en dan veroordeelt ze me er ook nog eens op. En ik ben ook echt laag-opgeleid, ik heb alleen Havoquote:Op woensdag 3 november 2010 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lola, schat, jij hebt het vooroordeel dat stbabylon blank en laag-opgeleid, danwel laagverdienend is. En vervolgens is het gek dat ik me verbaas over jouw hypocrisie.
Vraag dan gewoon om een transfer van het topic richting KLB, dan kun je lekker daar de kutkleuter uithangen. Verder schattig dat je mijn hoge moraal accepteert, maar er zijn nog wat andere dingen die nog wel wat werk nodig hebben bij je.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt een enorm hoge moraal, dat accepteer ik. Daardoor kun je dat niet inzien. Dat geeft niet, maar wil je mij aub in mijn waarde laten?
Q.E.D.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dan veroordeelt ze me er ook nog eens op. En ik ben ook echt laag-opgeleid, ik heb alleen Havo
De volgende keer dat je hier op FOK! zo enorm hard op je pik wordt getrapt, moet je niet weer zo gaan janken als vandaag. Just a tip.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon om een transfer van het topic richting KLB, dan kun je lekker daar de kutkleuter uithangen. Verder schattig dat je mijn hoge moraal accepteert, maar er zijn nog wat andere dingen die nog wel wat werk nodig hebben bij je.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.
Zelfde gedachte ..zat ook alle posts te lezen en te denken wat een trieste mensen hier hahaha. Alsof een meisje die met een niet-blanke Nederlandse man gaat maling heeft aan jullie mening.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Drakire het volgende:
In het begin dacht ik, wat een figuren in dit topic.
Maar nu realiseer ik me waarom zou je je als mooi blank meisje of zwarte man druk maken om wat random mensen op random fora te zeggen hebben.
Als je gelukkig bent met elkaar dan kun je volgens mij niets anders dan keihard lachen om sommige reacties hier.
Je realiseerd je dat je hier precies dezelfde fout maakt als de TS maar dan vanuit het andere standpunt? Hypocriet gepeupel.quote:Op donderdag 4 november 2010 04:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
En sowieso alsof blanke Nederlandse mannen beter zijn dan de rest hahahahahahahahaha! GRAP VAN DE EEUW!!! En ja ik spreek uit ervaring
smerige halfbloed kindjes die er binnenkort uitkruipenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gaf een aanzet.
Misschien dat het sterker wordt als het wordt geassisteerd met wat beelden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
hun piemel is gewoon groter. en dat zoeken vrouwen.
Jij bent zeker fan van adolfquote:Op donderdag 4 november 2010 17:45 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
smerige halfbloed kindjes die er binnenkort uitkruipen![]()
Totaal geen probleem. Tis niet dat ik zelf dan met zo'n meid wat wil hequote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Begrijp ik goed, dat het voor TS geen probleem is als het lelijke blanke meisjes zijn?
Leg eens uit dan? Ik vind het dan wel erg als een gevalletje jaloezie gaan klinken.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totaal geen probleem. Tis niet dat ik zelf dan met zo'n meid wat wil he
Omdat ik op dat soort momenten wel eens de rare gedachte gekregen (ben ik mezelf van bewust), dat zo'n blanke meid beter af zou zijn met een blanke jongen. Ik vind het jammer voor haar dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Ik vind het dan wel erg als een gevalletje jaloezie gaan klinken.
Dat is zijn eigenlijke probleem ja. Als hij daar wat minder tijd in stak, kan hij beter meer tijd steken in het versieren van leuke blanke meiden , toch ts? ...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Begrijp ik goed, dat het voor TS geen probleem is als het lelijke blanke meisjes zijn?
Ik heb een hele leuke vriendinquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Dat is zijn eigenlijke probleem ja. Als hij daar wat minder tijd in stak, kan hij beter meer tijd steken in het versieren van leuke blanke meiden , toch ts? ...
Heb je dat met alle negers? Of alleen met echte gangsta negers? Als het alleen met gangsta negers is dan ben je niet racistisch bezig. Als het met alle negers is, van de neger in een pak tot de studentenneger tot de mooiboy negers tot de blue collar neger, dan ben je racistisch bezig.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik op dat soort momenten wel eens de rare gedachte gekregen (ben ik mezelf van bewust), dat zo'n blanke meid beter af zou zijn met een blanke jongen. Ik vind het jammer voor haar dan.
Helaas is het niet zo dat alle vrouwen altijd een man kiezen of willen die feministisch ingesteld is of hoog opgeleid is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Compatibel het volgende:
TS begrijpt niet dat gemiddelden niets over een individu zeggenDaarnaast denk ik dat vrouwen zelf wel kunnen bepalen wat 'goed' voor ze is, daar zijn ze TS niet voor nodig.
dan snap ik echt niet je probleemquote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke vriendin
Nee hoor! TS beweert dat vrouwen beter af zijn met blanke mannen. Het enige wat ik zeg is dat er blanke mannen zijn waar je als vrouw niet beter bij af bent (uit ervaring weet ik dit) dit betekent niet dat alle blanken mannen niet geschikt zijn voor een relatiequote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef Frag_adder het volgende:
Een belangrijk onderdeel van een relatie is dat je je tot elkaar voelt aangetrokken. Daar hoort fysieke aantrekkings kracht ook bij. En als sommige blanke vrouwen nou eerder op een neger vallen dan boeit dat toch niet? Er zijn ook vast zwarte vrouwen die liever een blanke man hebben. Of blanke mannen die weer liever een aziatische vrouw hebben. So what? Dit is echt een klacht dat je jaloers bent op een vrouw die toevallig een donkere man boven de TS verkoos.
Overigens is het maar geweldig dat dit wel gewoon voor komt want halfbloedjes zijn vaak![]()
[..]
Je realiseerd je dat je hier precies dezelfde fout maakt als de TS maar dan vanuit het andere standpunt? Hypocriet gepeupel.
Ik heb dus ook echt geen mening over iemand zolang ik niets weet van diegene. Zo onmogelijk is dat dus niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.
Ieder geval apart beoordelen lukt geen mens, dus kom alsjeblieft van dat paard af en besef je dat de wereld niet zo mooi is als jij hoopt.
Wat een argument: 'mensen zijn nu eenmaal van nature bevooroordeeld, dus racisme is prima'. Over je voorbeeld: het gaat er om hoe bedreigend mensen in een situatie overkomen, autochtone kampers of kutmarokkaantjes, voor mij even beangstigend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millenea geleden zijn uitgestorven. Leuk dat jij denkt dat jij iedereen apart denkt te beoordelen, zeker ook elke situatie waar je in belandt?
Als jij 's avonds laat op straat alleen loopt en verderop staat een groep jongens. Daar loop jij dan in alle gevallen gewoon dicht langs, compleet los van hoe ze er uit zien? Zonder daar verder ook maar iets van te vinden?
En dan wel even goed nadenken voor je daar antwoord op geeft. Of je wel eerlijk antwoord geeft!
Nee ik blijf liever op FOK! waar vrijwel iedereen geen vooroordelen heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:46 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat een argument: 'mensen zijn nu eenmaal van nature bevooroordeeld, dus racisme is prima'. Over je voorbeeld: het gaat er om hoe bedreigend mensen in een situatie overkomen, autochtone kampers of kutmarokkaantjes, voor mij even beangstigend.
Door geen specifieke omschrijving te geven van de 'neger' die je ziet lopen met het blanke meisje wek je sterk de indruk een racist te zijn. Huidskleur bepaald niet, karaktereigenschappen doen dat wel. Een zelfbenoemde gangstah-nigger gun ik niemand, blank of zwart, maar een normale donkere jongen doet volgens mij niet onder voor blanke jongens.
Beter ga je naar stormfront oid, daar worden dit soort denkbeelden nog gewaardeerd.
Op fok! regeert de ratio en is iedereen gelijk; autochtoon of Marokkaan, links of rechts en Voe of kort pittig kapselquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik blijf liever op FOK! waar vrijwel iedereen geen vooroordelen heeft
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Op fok! regeert de ratio en is iedereen gelijk; autochtoon of Marokkaan, links of rechts en Voe of kort pittig kapsel
Nee, dat is geen feit. Dat jij dat doet, maakt het niet gelijk een feit. En volgens mij verwar je twee zaken met elkaar, maar daar ga ik zo op in, eerst (een eerlijk (maar dat was het al)) antwoord op je vraag:quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millenea geleden zijn uitgestorven. Leuk dat jij denkt dat jij iedereen apart denkt te beoordelen, zeker ook elke situatie waar je in belandt?
Als jij 's avonds laat op straat alleen loopt en verderop staat een groep jongens. Daar loop jij dan in alle gevallen gewoon dicht langs, compleet los van hoe ze er uit zien? Zonder daar verder ook maar iets van te vinden?
En dan wel even goed nadenken voor je daar antwoord op geeft. Of je wel eerlijk antwoord geeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat "De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millennia geleden zijn uitgestorven" hoef ik eigenlijk niet eens uitleg te geven... Het deugt voor geen meter! Ik hoop dat je dit zelf inziet! "Pas op voor leeuwen, want deze kunnen je aanvallen" is echt wat anders dan bijvoorbeeld "Begin geen relatie met een donkere man, want hij is vaak promiscue en gewelddadig", kom op nou!
Daaahaaag hele argument dat je niet bevoordeeld bent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef HappyGirl91 het volgende:
Bevooroordeeld zijn wil zeggen dat je van tevoren al denkt te weten hoe iemand is. In plaats van bij een stel kakkers te denken van "Oh, dat zijn arrogante jongens" of bij kale jongens die kisten dragen "Oh, die zijn racistisch", denk ik wellicht "Hmmm, wat een kakker... (m.b.t kledingstijl) ik vraag me af of het een vriendelijk persoon is" of "Kale kop, kistjes.... Ik vraag me of hij dat niet gewoon leuke kleding vindt, of dat hij er een statement mee maakt".
Nadat het al gezegd is zelfsquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef Murmeli het volgende:
Grappig dat mensen nog reageren in dit trolltopic.....
quote:
Er staat "kakker (mb.t. kledingstijl)." Het is dus een kledingstijl, net zoals Gothic en Emo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daaahaaag hele argument dat je niet bevoordeeld() bent.
Ja sorry hoor, maar als ze blijven happen, nadat zelfs 100% duidelijk is dat ik aan het trollen ben, vind ik het heerlijk om door te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar ik moet ook wel zeggen dat je echt onuitstaanbaar aan het doen bent..... Ik wilde bijna ook gaan reageren
Klopt! Je moet ook niet serieus op babs happen..... Hij zit te klieren!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Er staat "kakker (mb.t. kledingstijl)." Het is dus een kledingstijl, net zoals Gothic en Emo.
Daaahaaag weerlegging argument dat ik niet bevooroordeeld ben.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als ze blijven happen, nadat zelfs 100% duidelijk is dat ik aan het trollen ben, vind ik het heerlijk om door te gaan
Vanaf mijn eerste reactie in het vorige topic...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Fuck! - Ik was nog nooit getrolld!![]()
![]()
Maar wanneer begon je dan met trollen? Vanaf het begin? Die comment van "dat vind ik zonde", was dat getroll of was dat de echte stbabylon?
Het hele topic volgens mij....quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Fuck! - Ik was nog nooit getrolld!![]()
![]()
Maar wanneer begon je dan met trollen? Vanaf het begin? Die comment van "dat vind ik zonde", was dat getroll of was dat de echte stbabylon?
Da's op zich wel menselijk, I guess. Zolang je niet star aan die vooroordelen vasthoudt, en mensen er ook naar gaat behandelen, is het wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
@HappyGirl91 neemt overigens niet weg dat ik best wil toegeven dat ik af en toe, over zeer uiteenlopende onderwerpen, merk dat ik bevoordeeld ben. Maar zeker niet zo extreem als dat ik het hier portretteer
Neh, als ik eenmaal met iemand aan de klets ben, stel ik me wel open.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Da's op zich wel menselijk, I guess. Zolang je niet star aan die vooroordelen vasthoudt, en mensen er ook naar gaat behandelen, is het wel begrijpelijk.
He ja. Lekker generaliseren. Laten we elke Antiliaan over dezelfde kam scheren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zit nu 5 minuten in een documentaire over relaties tussen blanke meisje en Antiliaanse straatjongens ik schrik me werkelijk te pletter.
http://player.omroep.nl/?aflID=10378136
Die meiden zijn wel fucking dom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zit nu 5 minuten in een documentaire over relaties tussen blanke meisje en Antiliaanse straatjongens ik schrik me werkelijk te pletter.
Tja botsing tussen polygamisch ingestelde antillianen en monogaam ingestelde blanke vrouwen, dat gaat nooit werken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die meiden zijn wel fucking dom.
Die meisjes zijn echt niet monogaam ingesteld.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja botsing tussen polygamisch ingestelde antillianen en monogaam ingestelde blanke vrouwen, dat gaat nooit werken.
En jij kan het weten, want jij hosselt immers chicks bij vleet...quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat blanke meisjes echt niet monogaam zijn ingesteld. als zij de kans krijgen gaan ze 'scheef'. zwarte jongens zijn meestal heel opzichtig. Blanke meisjes verschuilen 'skeletons in de closet' achter hun onschuldige "ik ben nogstees 6 jaar oud" glimlach.
Tuurlijk vervagen grenzen monogamie is allang niet iets hollands meer, maar veel meiden krijgen er nog veel van mee dus blijven op een bepaalt vlak nog wel monogame gedachtes hebben. Maar veel van de antillianen in deze video zijn gewoon duidelijk voorstander van veelwijverij. Vrouwen versieren, ze van je laten houden, klein houden en naar de volgende gaan en als ze je mazzel hebt pikt ze dat. Maar ook dit moraal verandert een beetje naar een westers beeld.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die meisjes zijn echt niet monogaam ingesteld.
Huilen nadat ik haar heb geslagen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:
Ik ga niet liegen, er is veel Antilliaanse tuig in Nederland. Ik heb zelf ook dingen gedaan in het verleden die messed up is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk vervagen grenzen monogamie is allang niet iets hollands meer, maar veel meiden krijgen er nog veel van mee dus blijven op een bepaalt vlak nog wel monogame gedachtes hebben. Maar veel van de antillianen in deze video zijn gewoon duidelijk voorstander van veelwijverij. Vrouwen versieren, ze van je laten houden, klein houden en naar de volgende gaan en als ze je mazzel hebt pikt ze dat. Maar ook dit moraal verandert een beetje naar een westers beeld.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen, er is veel Antilliaanse tuig in Nederland. Ik heb zelf ook dingen gedaan in het verleden die messed up is.
Maar dat soort meisjes, dat zijn echt geen onschuldige wijven. Die reportage laat het zien alsof ze helemaal onschuldige slachtoffers zijn en dat zij er niks aan kunnen doen.
Die Antillianen doen wat ze doen, omdat het werkt. Ik merk het zelf ook, als ik maar blijf lachen en relaxt doet, kan ik in principe alles flikken. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat als die Antilliaanse jongens die dingen niet deden, dus stoer en agressief gedragen, dat die meisjes die jongens niet eens zo leuk zouden vinden. Als die Antilliaanse jongens lief en romantisch waren tegenover die meisjes, dan zouden die meisjes hun links laten liggen.
Ik heb hier over dat soort meisje, niet meisjes in het algemeen.
Niemand hapt?quote:
Als die meid op straat naast hem loopt is ze er duidelijk tevreden mee en heeft ze geen blanke met statistieken en gemiddelden nodig. En als een meid ervan droomt om een zwarte man te hebben dan is voor haar zwart de betere optie omdat ze die prefereert, dus ook al is er een gemiddelde, voor die vrouw in kwestie zal zwart altijd beter zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het klinkt niet alsof je van zwarte mannen houdt, maar meer dat je blanke mannen haat. Kijk, ik vind het leuk en aardig wanneer een leuk meisje zegt dat ze donker aantrekkelijk vindt, maar als ze haar eigen mensen moet gaan afkraken als reden vind ik haar dan ook niet zo interessant meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef MissSarah het volgende:
ik ben een blanke vrouw en moet zeggen dat ik het meer dan 100 % oneens ben met stbabylon om even terug te gaan naar je gemiddeld blanke mannen zijn beter mening.
ik ben een puur hollandse en geloof me ik hoef echt niks van me eige hollandse mannen.
ik heb zelf een zwarte man + een dochter samen met hem, dat ik ooit met hem begon had niks met seks te maken alhoewel k geloof vanuit 1 ervaring met mijn man dus dat negers wel degelijjk grotere geslachtsdelen hebben als blanke, maar ja daar ging het mij niet om mijn ex was een arrabier met andere woorden geen hollander voor mij en waarom:
juist om dat deze denken dat ze "liberaal, feministich en rijker" zijn,
ik heb niks aan die arrogante superieure houding, want ja als we naar de hele wereld kijken "gemiddeld" dus ja blanke mannen heersen zegmaar, maar daarom juist hoef ik er niks van, ze denken alleen aan eigen belang en rijkdom terwijl aan de andere kant sterke zwarte mannen jagen op koeien, maar ik bedoel maar niet alleen blanke mannen hebben deze houding, zo goed als me eige soortgenoten : de blanke vrouw.
ik ben er helemaal niet trots op om uit dit land te komen, en nee dit is toch niet rasictisch ik ken heus wel goeie maar dit is dus mijn gemiddelde beeld haha als we het dan gemiddeld gaan bekijken.
En over agressie gesproken, mijn vader is blank en heeft vroeger mijn moeder mishandeld en mijn eigen enigste blanke ex heeeft mij mishandeld, nou wat een feminisme of niet.
En trouwens ik ben een streng gelovige en heb t niet met zo met moderne vrouw en mannen wereld, blank wit of geel.
de wereld is een beetje aan t verzieken enzo begrijp je dusss.. ik weet dat deze hele topic al een maand ofzo stil ligt maar ik kwam hier terrecht met surfen op internet en ik MOEST gewoon dit kwijt, en heb me daar dus ook speciaal voor aangemeld op FOK!
hmhm, dus gemiddeld gezien vind ik dat blanke mannen zwak zijn, rijker of niet want vrouw betaalt toch voor haar eige dus wat heeft een blanke vrouw aan een rijke blanke man als ze toch als invidu leven, geloof me want GEMIDDELD gezien is het blanke ras ook nog is gierig en ook onder elkaar.. geloof me en GEMIDDELD gezien zijn de blanke mannen dus ook zwak in broek achter de gulp.. aHAHAHHA sorry vor mn harde mening maar ja wat ik al zei,, wat stbabylon ook alo zei,, ik ben niet rasictisch maar ik bekijk dingen gemiddeld.. ja my ass!!
ik wil best in discussie hoor vind ik leuk, maar eloof me ik bedoel niet onvriendelijk echt niet maar dit is gewoon mijn mening, ik praat leiver met buitelanders zwart.. misschien arabisch whatever de waarde van liefde kennen jiust omdat ze niet rijk zijn en armoede beter kennen
wij blanke mensen hebben heel wat te leren van de mensen die we gemiddeld lager noemen
Oke nu stop ik ech.. ik hoop wel dat iemand een x wat terug zegt..
Louis Farrahkan ken ik. Khalid Muhammad ken ik ook. Ken je die? Die gasten waren niet echt grote voorstanders van gemengde relaties.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef MissSarah het volgende:
![]()
oh leuk nog iemand reageert, ik zal je zeggen dat ik mijn ras niet haat, en dat is dus ook niet de
reden als je goed gelezne heb zul je gezien hebben dat ik wel een blanke man heb gehad, en hij was niet goed voor me maar dat is niet de reden tot haat, een leuke man heeft invloed op een vrouw blank geel of paars zwart maak nie uit toch? mar wat ik probeer te zeggen is dat ik GEMIDDELD gezien haha dus wel blankie mannen zwakker vind en de zwarte mannen sterker, maar dat geld ook voor de arabische mannen hoor dus het is niet zo zeer ZWART, ik ben zelf blank en ik zeg dat de wereld een beetje verziekt is .. een beetje? best ernstig, en dat ligt natuurlijk niet allen aan blanke maar ik ben nogal bezig met geloof dus superieur gedrag is bij ij uit den boze en dat komt toch gemiddeld meer voor bij blanken of wil je zeggen van niet?
Maar zelf hoe hard ik ook klink ben juist een peace full men JUIST omdat ik verschil wil maken in al die verderf, kijk meeste mensen zullen wel denken dat ik gek ben met me serieusze gedachtes en dit en dat maar ik ben helemaal niet voor de moderne wereld,
ik wil zelf nederland uit en niet omdat ik min volk zou haatten maar nee omdat god geen land wil zien zoals deze, en niet omdat het nederland is maar omdat we leven van gemisch gemanipuleerde natuur bijvoorbeeld, of door de zieke poltiek en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen, en dat is ook een van de redene waarom ik zeg voor mij is een blanke man niet snel een optie zegmaar. begrijp je? mijn man denkt bijne overan t zelfde over.
Jij bent toch antilliaans of suri? kan je goed engels kijk dan louis farrakhan op youtube een zwarte amerikaan een leider van islam die preken geeft voor de mensen,hij heeft echt heel veel onderwerpen en daarmee bedoel ik dus heel veel filmpjes. deze man is echt wijs. hij is ook een minister en hij verteld ook dingen over de overheid en hoe corrupt ze zijn en hoe ze alles doen om amerika aan de macht te houden, hij vertteld over slavernj over geloof over van alles. hij is zegmaar gekomen na martin luther king, malcom x enz.. als je dat kijkt dan begrijp je een beetje waar ik t over heb en dat is dus alles behave haat t is maar hoe je t bekijkt.
Ik ben het niet eens dat ze nooit geklaagd hebben over hun harde werk of dat ze puur vanwege hun huidskleur slaaf geworden zijn, ik neem in ieder geval aan dat je vriend niet zo oud is dat hij de slavernij nog heeft meegemaakt. Ik durf ze wel de underdog te noemen omdat iemand met een kleurtje toch altijd afwijkt van wat je verwacht - althans in Nederland. Als jij iemand je vriend voorstelt zal het in veel gevallen afwijken van het standaard-beeld dat ze misschien hebben van je. Als er een donkere advocaat zou zijn, een negroïde manager, een leidinggevende chinees, een Marokkaan als accountant. Allemaal mensen die afwijken van de norm, de norm die ik als blanke ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MissSarah het volgende:
leuk iemand reageert..
nou nee zo zie ik t dus niet ik zeg wel ja dat ik buitelander verkies boven blank ras.. en ik bedoel niet perse de zwarte man.
en wat ik dus al zei nee, ik kies geen underdog maar dat komt omdat ik deze mensen in het algemeen niet als underdogs zie, en ze moeten zich zeker wel bewijzen, deze mensen zijn jaren door slavernij gegaan puur voor huidskeur, deze mensen hebben nooit geklaagd over hun harde werk en jij durft hen underdog te noemen? ik bedoel maaar zo zie je dat iedereen dingen anders bekijkt.. wel interresant en trouwens sorry voor me slechte nederlands ik typ snel en ik let hierbij niet echt op spelling wat me ook nie echt boeit zolang mensen het maar begrijpen hehe.
Feminisme vind ik een aspect dat blijkt uit wederzijds respect, het wegvallen van een traditionele rolverdeling. Een man die zich niet te mans voelt te koken, te strijken, schoon te maken desnoods. Die jouw carrière net zo belangrijk acht als het zijne. Eigen normen, die niet eens overeen hoeven te komen met eigen wensen, want ik beschouw mezelf als geemancipeerd maar met auto's vind ik het wel fijn wanneer ik daar meer over te vertellen heb, m'n vriendin neem ik niet mee naar voetbal, beleggen of bier drinken en ik zou het niet leuk vinden huisman te zijn en een vriendin te hebben die veel en veel meer verdient als ik. Maar in mijn omgeving, mijn ouders, mijn familie, zou niemand gek opkijken wanneer ik te kennen geef thuis te koken vanavond of als m'n meisje werkt. Iets wat bij sommige andere culturen nog wel eens anders is. Daar wordt je door je schoonmoeder apart genomen als meisje en vraagt ze je of je wel genoeg kookt omdat je vriend zo dun wordt.quote:en wat ik ook zei ik ben gelovig en wat zie jij dan onder feministich want de zwarte man is wel degelijk feministich maar in welk opzicht zie jij dat? want ik heb t niet over modern.
ik geef je een tip van hoe ik dat zie op youtube kan je zoeken naar louis farrakhan hij is de leider van islam en het is een zwarte amerikaan. hij legt uit wat een man zou moeten betekenen voor een vrouw, dat vnd ik meer feminisme dan dat modnerne gezeik, dat vind ik goddeloos.
dus vertel maar, hoe zie jij feminisme?
en hier wil ik zeggen.. wow er zijn wel dingen die ik met je eens ben.., maar over dat laatste eignelijk vind ik het heel normaal de vrouw is de gene die zorgt voor de MAN niet andersom, de man is hoofd van de vrouw de vrouw is hoofd van de kinderen, zo zeggen de ouden normen dat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens dat ze nooit geklaagd hebben over hun harde werk of dat ze puur vanwege hun huidskleur slaaf geworden zijn, ik neem in ieder geval aan dat je vriend niet zo oud is dat hij de slavernij nog heeft meegemaakt. Ik durf ze wel de underdog te noemen omdat iemand met een kleurtje toch altijd afwijkt van wat je verwacht - althans in Nederland. Als jij iemand je vriend voorstelt zal het in veel gevallen afwijken van het standaard-beeld dat ze misschien hebben van je. Als er een donkere advocaat zou zijn, een negroïde manager, een leidinggevende chinees, een Marokkaan als accountant. Allemaal mensen die afwijken van de norm, de norm die ik als blanke ben.
[.eeehmm. ja okeee jij noemt hen dus de underdog hierom ja ik begrijp het opzich wel maar wat is dan respect want als ze dit niet doen hoor je de politiek weer klagen oer luie buitelanders dus dan wees blij dat de accountant een mrrokaan is voordat jij of andere weer met mening kunnen gaan gooieen een hollandse en of blanke man is rijker.. eehm wat ik al zei de blanke man is ondanks dat net zo vrouwlijk als zijn vrouw zelf dus wie is dan de underdug?.]
Feminisme vind ik een aspect dat blijkt uit wederzijds respect, het wegvallen van een traditionele rolverdeling. Een man die zich niet te mans voelt te koken, te strijken, schoon te maken desnoods. Die jouw carrière net zo belangrijk acht als het zijne. Eigen normen, die niet eens overeen hoeven te komen met eigen wensen, want ik beschouw mezelf als geemancipeerd maar met auto's vind ik het wel fijn wanneer ik daar meer over te vertellen heb, m'n vriendin neem ik niet mee naar voetbal, beleggen of bier drinken en ik zou het niet leuk vinden huisman te zijn en een vriendin te hebben die veel en veel meer verdient als ik. Maar in mijn omgeving, mijn ouders, mijn familie, zou niemand gek opkijken wanneer ik te kennen geef thuis te koken vanavond of als m'n meisje werkt. Iets wat bij sommige andere culturen nog wel eens anders is. Daar wordt je door je schoonmoeder apart genomen als meisje en vraagt ze je of je wel genoeg kookt omdat je vriend zo dun wordt.
Het gaat niet om respect of luiheid, ik vind het goed dat ze het doen, laat dat even duidelijk zijn, maar het is niet de norm, de meeste mensen verwachten niet dat een buitenlander een hoge functie heeft dus is het wennen voor ze, als jij vroeger je ouders een donkere jongen liet zien moesten ze ook wennen, terwijl een blanke jongen misschien net zo fout kon zijn, maar daar niet verbaasd op gereageerd werd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef MissSarah het volgende:
eeehmm. ja okeee jij noemt hen dus de underdog hierom ja ik begrijp het opzich wel maar wat is dan respect want als ze dit niet doen hoor je de politiek weer klagen oer luie buitelanders dus dan wees blij dat de accountant een mrrokaan is voordat jij of andere weer met mening kunnen gaan gooieen een hollandse en of blanke man is rijker.. eehm wat ik al zei de blanke man is ondanks dat net zo vrouwlijk als zijn vrouw zelf dus wie is dan de underdug?
Ik verschil daarin van mening met jou, maar dat geeft verder niet. Als mijn vriendin een lange dag op werk heeft kook ik iets te eten voor haar, dat is haar geluk onderhouden. In standaard situaties zou ik nog steeds de man zijn, hoewel misschien minder expliciet dan jij graag hebt in een huwelijk, met minder traditionele rollen, maar daarmee niet minder man of zij minder vrouw.quote:en hier wil ik zeggen.. wow er zijn wel dingen die ik met je eens ben.., maar over dat laatste eignelijk vind ik het heel normaal de vrouw is de gene die zorgt voor de MAN niet andersom, de man is hoofd van de vrouw de vrouw is hoofd van de kinderen, zo zeggen de ouden normen dat.de man is de geld brenger, de beschermer en nee hij bepaalt niet alles maar de vrouw vind ik ook moet alles overleggen met de man en de man heeft het recht om zijn vrouw te zeggen wat hij niet en wel wilt hebben. simpel is dat de man zijn taak is ook om de vrouw blij te houden en zeker over haar zelf, nou zie ik dat dat dat wel ontbreekt blank of zwart. dus dat is wel iets wat ik nogsteeds mis, maar de man is engels gezegd de maintainer of the women. dus ook van haar geluk enzovoorts en dat als de vrouw ziek is of te veel werkt ja vind ik het ook wel zo dat de man niet vies moewt zijn om even te koken en misschien schoonmaken maar dit moet in mijn ogen geen gewoonte zijn in de generatie want anders worden de mannen mietjes, wat ze al zijn hier in niederland.. hehe GEMIDDELD gezien en dat vind ik een beledeging voor de vrouw, alles behalve feminisme dus.
Ik wil wel zeggen dat jouw kijk op allochtonen vooral jouw kijk zijn. Hangt ervan af waar je bent opgegroeit enzo, maar ik zou niet zeggen dat de meeste Nederlanders jouw kijkpunt hebben.quote:Het gaat niet om respect of luiheid, ik vind het goed dat ze het doen, laat dat even duidelijk zijn, maar het is niet de norm, de meeste mensen verwachten niet dat een buitenlander een hoge functie heeft dus is het wennen voor ze, als jij vroeger je ouders een donkere jongen liet zien moesten ze ook wennen, terwijl een blanke jongen misschien net zo fout kon zijn, maar daar niet verbaasd op gereageerd werd.
Kan jij niet net zoveel over "de meeste Nederlanders" zeggen als ik?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik wil wel zeggen dat jouw kijk op allochtonen vooral jouw kijk zijn. Hangt ervan af waar je bent opgegroeit enzo, maar ik zou niet zeggen dat de meeste Nederlanders jouw kijkpunt hebben.
En dankzij jou bekrompen xenofobische houding zullen mensen met een kleurtje altijd met een innerlijk gevecht moeten leven omdat ze zich verplicht voelen zich te moeten bewijzen tegenover hypocriete achterbakse rijkeluiskinderen zoals jij dat ze heus wel een intelligentie bezitten en ambitie hebben om ver te komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees het topic en kom nog eens terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:25 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
En dankzij jou bekrompen xenofobische houding zullen mensen met een kleurtje altijd met een innerlijk gevecht moeten leven omdat ze zich verplicht voelen zich te moeten bewijzen tegenover hypocriete achterbakse rijkeluiskinderen zoals jij dat ze heus wel een intelligentie bezitten en ambitie hebben om ver te komen.
Stumper! Je wordt bedankt!
Mja, even tussendoor, tegenwoordig heeft god plaatsgemaakt voor "de wetenschap" En is wetenschap verworden tot de eigentijdse god.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Stopte met lezen toen ik het woord god las!
"god is hoofd van alles." prima als je dat vind!
Iedereen ervaart geluk op zijn manier!
Ik geef props aan mensen die het verdienen, ongeacht huidskleur of wat dan ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef MrBoeman het volgende:
Een opmerking op het hoger gemiddeld blank opgeleid ding, zelf ben ik een buitenlander en beschrijf mijn situatie en die van mijn directe omgeving.
Men met een buitenlands afkomst moet meestal harder werken voor hun studie. School/Zorg, rijbewijs, auto worden allemaal niet gefinancierd. laat staan kleedgeld en andere dingen die men als normaal vinden.
Dus geef die mensen die wel studeren een beetje props, all im saying.
En politiek verdraaid en verblind. Wetenschap is vast precies en veranderlijk. Het gaat mij om al die mensen hier die wetenschap boven "geloof" zetten. En op christenen en moslims spugen. En dat slaat nergens op. Omdat ze ook maar lukraak aannemen wat een ander zegt die verklaart dat iets wetenschappelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:05 schreef stbabylon het volgende:
@Schenkstroop Als je wetenschap en geloof gaat vergelijken om hier compleet off-topic te gaan, verdiep je er dan eerst in en zie dat vanuit wetenschap gezien geloof en wetenschap naast elkaar staan. Er zijn vele gelovige wetenschappers. Geloof verteld, wetenschap verklaart. Geloof is een vaststaand feit, wetenschap is een continue zichzelf verbeterende theorie.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja, even tussendoor, tegenwoordig heeft god plaatsgemaakt voor "de wetenschap" En is wetenschap verworden tot de eigentijdse god.
Ik bedoel als wetenschap verdraaid kan worden via statistieken interpretatie en de politiek om dingen gedaan te krijgen, wetten doorheen gesluisd etcetera. en jij slikt als burger die leugens van de overheid politiek en corporaties voor zoete koek.... Hoe weet je dan wat eigenlijk nog waar is en wat niet. Het betekent eigenlijk dat, of je nu gelooft in god of juist wetenschap beter vindt, het weer allemaal draait om geloof.
Ik snap niet dat mensen als schapen zo vastberaden het ene geloof massaal verbannen en vertrappen en bespugen, om een ander geloof weer te omarmen.
ben ik ook echt zwaar op tegen, dat soort types heb je wel meer. Dat je nou niet op je eigen soort ras/geloof of wat maar ook valt kan natuurlijk. Maar dan niet je eigen mannen naar beneden halen. Trouwens ben ik de enige die eerst kijkt hoe de persoon is en dan pas het ras/kleurtje ziet?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het klinkt niet alsof je van zwarte mannen houdt, maar meer dat je blanke mannen haat. Kijk, ik vind het leuk en aardig wanneer een leuk meisje zegt dat ze donker aantrekkelijk vindt, maar als ze haar eigen mensen moet gaan afkraken als reden vind ik haar dan ook niet zo interessant meer.
Nee, zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BruinBeertje het volgende:
Trouwens ben ik de enige die eerst kijkt hoe de persoon is en dan pas het ras/kleurtje ziet?
Klonen die matige pogingen doen tot trollen zijn nog makkelijker te herkennen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Mohammed_Atta het volgende:
Ik heb heel veel mooie blanke meisjes mogen ontmaagden. Ze zijn zo makkelijk!
Wat. Alsof elke blanke student een rijke pappie heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef MrBoeman het volgende:
Een opmerking op het hoger gemiddeld blank opgeleid ding, zelf ben ik een buitenlander en beschrijf mijn situatie en die van mijn directe omgeving.
Men met een buitenlands afkomst moet meestal harder werken voor hun studie. School/Zorg, rijbewijs, auto worden allemaal niet gefinancierd. laat staan kleedgeld en andere dingen die men als normaal vinden.
Dus geef die mensen die wel studeren een beetje props, all im saying.
Ik zie de kleur eerst, open mijn trommel met vooroordelen en kijk of ze van toepassing zijn op deze persoon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Trouwens ben ik de enige die eerst kijkt hoe de persoon is en dan pas het ras/kleurtje ziet?
Liever een mooi blank meisje met ervaring, al dan niet opgedaan door de besneden tamp van een mocro zoals jij, dan uitgehuwelijkt worden aan een maagdelijke hoofddoek mét snor en vliesjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Mohammed_Atta het volgende:
Ik heb heel veel mooie blanke meisjes mogen ontmaagden. Ze zijn zo makkelijk!
Dat is een van de weinige redenen waardoor ik een beetje ben gaan twijvelen of uiterlijk wel echt zo belangrijk is voor vrouwen. Ik zeg tuurlijk wel, want je moet geen hunchback the notredamme zijn. Maar toch. De meeste antillianen/suris zijn zeker niet knap.. Wellicht is status/image dan toch van doorslaggevende waarde. En daarom zeg ik bedankt TMFquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef bewaker het volgende:
Ik begrijp hier niks van, vooral omdat het er best veel zijn, terwijl veel negermannen nou niet bepaald opvallen door een mooie kop. Kijk eens naar de gemiddelde zwarte voetballer, acteur of rapper.
Bij een handjevol kan ik nog begrijpen wat blanke vrouwen daar in zien, maar het gros lijkt alleen maar door zo'n blanke schoonheid te zijn uitgekozen omdat het hipper is dan een blanke man ofzo (of wat voor vage reden dan ook).
Er zal wel weer iemand racisme gaan roepen nu, maar een vrouw die roept dat ze liever een neger heeft dan een blanke mag dat ook gewoon dus niet zeuren graag. Is gewoon mijn mening.
Nou als je iemand ontmoet in persoon is het heel moeilijk iemand te leren kennen voor je zijn/haar huidskleur ziet. Om nou geblindoekt overstraat te gaan is niet heel erg handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ben ik ook echt zwaar op tegen, dat soort types heb je wel meer. Dat je nou niet op je eigen soort ras/geloof of wat maar ook valt kan natuurlijk. Maar dan niet je eigen mannen naar beneden halen. Trouwens ben ik de enige die eerst kijkt hoe de persoon is en dan pas het ras/kleurtje ziet?
Ik kijk eerst naar het uiterlijk, daarna pas naar de persoon. Lijkt mij vrij logisch, je ziet iemand eerder dan dat je hem leert kennen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou als je iemand ontmoet in persoon is het heel moeilijk iemand te leren kennen voor je zijn/haar huidskleur ziet. Om nou geblindoekt overstraat te gaan is niet heel erg handig. Maar qua huidskleur maakt het mij niet uit. Of een vrouw zwart of blank of aziatisch is maakt mij niet uit, als ze maar leuk is.
He, muts, ik zat te trollen! Als je mijn echte mening wil horen, zul je toch echt eerst 2 jaar Nederlands moeten gaan leren (minstens). Ik heb je gebrabbel gelezen, met veel moeite, maar een volwassen discussie voer ik alleen met mensen die dat op een normale manier kunnen. Dus voor nu: shooquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef MissSarah het volgende:
Ik wil ingaan alsnog op Stbabylon... deze smartass vind zich zelf te hoog denk ik om mijn quote te lezen meer dan 4 zinnen ja..
Ehm stbabylon ik vind het wel goed dat onze meningen gelukkig verschillen maar ik zou t toch fijn vinden om een echte reactie te lezen over mijn mening, ik bekijk de dingen namelijk uit mijn eigen perspectief ook GEMIDDELD hahahha. en trouwens ik vind je niet alleen te hoog doen tegenover mij, maar bijna bij elke quote die je zet vind je een beetje arrogant doen, je kan wel merken dat je de blanken een superieur ras vind ja. zeer teleurstellend. want ik denk niet zo kleurig over ons volk als je mijn quote dan wel echt zou lezen die echt voor jou bedoeld was om te lezen, kan je tenminste echte argumenten bedenken.
Jij vindt jezelf makkelijker dan een islamitische vrouw? Je geeft af en toe blijk van een minderwaardigheidscomplex, als blanke vrouw waarin je de blanke cultuur veracht en zegt dat andere volkeren, dichter bij de natuur of met een slavernijverleden, meer respect verdienen dan wij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef MissSarah het volgende:
Ik wil ook opgaan op GSbrder, je kan wel zo grof gaan praten tegen mohammed maar dan ben je otch niet beter dan hem bezig? want zeg nou eerlijk blanke vrouwen zijn inderdaad makkelijk hij heeft geen ongelijk en ten 2e hij gebruikt geen scheldwoorden zoals jij dat doet, jij zit nu uiteindeljik meer fout dan hij want de gemiddelde islamitische vrouw weet wel hoe ze haar lichaam moet bewaren voor haar vrouw. er was ooit een indonesische/nederlandse comedian op tv die een grapje maakte over de hollandse vrouw. hij zei de hollandse vrouw heeft het sex in the city syndroom van de ene man naar de volgende.. als dat niet gaat ondertussen in een dronke bui ook nog ff een vrouwtje proberen,. een voorbeeld dus. mohammed heeft niet ongelijk alleen hahahah ahij had moeten zeggen de GEMIDDELDE blanke vrouw is makkelijk , want mo, ik ken heus wel blanke vrouwen die meer respect hebben dan die moderne marrokaanse tienermeisjes hoor dus ja dat is dan ook wel weer iets he..
ja maar GSbrber zo is t dus wel en als je zon islamitische vrouw heb, kan die snor altijd nog geepileerd worden als je er zo mee zit.
Nee, dat is positieve discriminatie.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat als ik niet op blond val, discrimineer ik dan ook?
Het blanke ras vind zichzelf niet superieur, het zit gewoon zo. Het blanke ras heeft een ontnuchtering meegemaakt van de samenleving en vindt zichzelf daarom een heel relationeel ras. Een buitenlander die even nuchter redeneert niks aan de hand, maar als je emotioneel op blanke mensen reageert vinden ze zichzelf beter ja. Terwijl een blanke best emotioneel op buitenlanders mogen reageren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef MissSarah het volgende:
hoezo niet overeenkomst met de waarheid? ik bedoel ik wil ook niet zeggen dat mijnwoord ten alle tijden de waarheid is , en zowieso wat is jou waarheid dan hoe inpeterteer jij die? want ik vind dat iedereen evenveel respect verdient, jammer genoeg zie ik vanuit mijn perspectief dat het blanke ras zichzelf superieur vind en dus vind ten alle tijden tegenover wie dan ook dat ze meer respect verdienen..dus ook het blanke ras vind ik verdient evenveel respect als wie dan ook alleen ik ben gewoon teleuresteld geraakt in mijn 19 jaar leven door min eigen volk goed te observeren.. jij noemt het verrachten, zo zit het dus niet voor mij. maar nogmaals ik vraag jou als jij niet vind dat ik de waarheid spreek ofzo, vertel mij jou waarheid
Jij weer.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn waarheid is dat ik te vaak bevestigd ben in vooroordelen in mijn langer dan 19-jarig leven om nog zonder vooroordelen te zijn. Daarnaast is mijn waarheid dat veel van de zelfbenoemde 'onbevooroordeelden' hypocriet zijn en wel degelijk hun eigen verwachtingspatroon hebben bij nieuwe mensen. Ik stap niet zo snel af op iemand die stinkt, hoe leuk het innerlijk kan zijn. Een meisje met een hoofddoek bezigt een religie die mij niet aanstaat, hoe goed ze van binnen ook is, talloze atheistische meisjes waarvoor ongetwijfeld hetzelfde geldt. Evenzo een negroide man, komt weinig in mijn directe omgeving voor, geen familie, geen buurtbewoners, geen medestudenten, geen collega's en geen teamleden van een ander ras dan het blanke. Ik kom er eigenlijk alleen mee in aanraking op het station, de burger king, tijdens het uitgaan en in de stad. Dan zijn de contacten te vluchtig en de verschillen te groot om aan te pappen met een groep, waarvan ik qua uiterlijk al vrijwel zeker weet dat het mijn type niet is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef MissSarah het volgende:
hoezo niet overeenkomst met de waarheid? ik bedoel ik wil ook niet zeggen dat mijnwoord ten alle tijden de waarheid is , en zowieso wat is jou waarheid dan hoe inpeterteer jij die? want ik vind dat iedereen evenveel respect verdient, jammer genoeg zie ik vanuit mijn perspectief dat het blanke ras zichzelf superieur vind en dus vind ten alle tijden tegenover wie dan ook dat ze meer respect verdienen..dus ook het blanke ras vind ik verdient evenveel respect als wie dan ook alleen ik ben gewoon teleuresteld geraakt in mijn 19 jaar leven door min eigen volk goed te observeren.. jij noemt het verrachten, zo zit het dus niet voor mij. maar nogmaals ik vraag jou als jij niet vind dat ik de waarheid spreek ofzo, vertel mij jou waarheid
Het boeit mij wel. Ik ga geen discussie met je aan. Zeker niet over een onderwerp waar ik al twee topics alles bij elkaar heb verzonnen, dat tig keer heb toegegeven, en nog steeds domme mensen op happen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef MissSarah het volgende:
stbabylon ja ik geef toe ik heb ergens in 1 van de vorige paginas ook gezegd sorry voor me slechte nederlands ik spreek en schrijf het goed alleen ik typ hier erg snel het boeit me niet waar de hoofdlettter puntjes of commas staaan ofzo zolang mensen begrijpen wat ik bedoel te zeggen.
Lees je mijn reactie op die quote even?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij weer.
kerel, hoe blank je ook bent, je blijft een lelijk, duf en dikkig mannetje. Dat een vrouw eerder gaat soppen van een grote, stoere, atletisch gevormde neger dan van iemand als jij verbaast mij persoonlijk geenszins.
Dat jij t vervolgens gepast en nodig vindt te beginnen over werk/inkomen vind ik vrij tekenend.
Zeg, ben jij vroeger eigenlijk gepest?
Vergeleken met wie, dan? Chinezen? Hollanders? Marokkanen? Turken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige redenen waardoor ik een beetje ben gaan twijvelen of uiterlijk wel echt zo belangrijk is voor vrouwen. Ik zeg tuurlijk wel, want je moet geen hunchback the notredamme zijn. Maar toch. De meeste antillianen/suris zijn zeker niet knap.. Wellicht is status/image dan toch van doorslaggevende waarde. En daarom zeg ik bedankt TMF
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij weer.
kerel, hoe blank je ook bent, je blijft een lelijk, duf en dikkig mannetje. Dat een vrouw eerder gaat soppen van een grote, stoere, atletisch gevormde neger dan van iemand als jij verbaast mij persoonlijk geenszins.
Dat jij t vervolgens gepast en nodig vindt te beginnen over werk/inkomen vind ik vrij tekenend.
Jij met je blablabla met God, blablabla ja my asssss.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef MissSarah het volgende:
stbabylon ja ik geef toe ik heb ergens in 1 van de vorige paginas ook gezegd sorry voor me slechte nederlands ik spreek en schrijf het goed alleen ik typ hier erg snel het boeit me niet waar de hoofdlettter puntjes of commas staaan ofzo zolang mensen begrijpen wat ik bedoel te zeggen.
Dus doe niet arrogant en geef nogmaals een argument als je wil en dit x over wat ik probeer te zeggen, want geloof me je irriteert me een beetje met je arrogante gedrag en niet alleen tegenover mij telkes als ik lees dat ergens anders iemand het niet eens is met jou geef je ook al zon bijdehand antwoord of een antwoord wat jou zogenaamd de beste zou maken.. nou bij mij neit dus in nog geen 100 jaar.
en ja naam wat houd dat in? stbabylon wat bedoel je ermee? want babylon was een stad weetjewel waar het volk van god heeft geleefd maar al deze mensen zijn zondaars en duivels in de ogen van god, zelfs reagge muziek hoor je nog teksten over babylon.. het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp hoor maar je doet dus nie alleen arrogant, in je naam zeg je ook al iets "wicked" naar mijn mening, maar ach ja ik krijg nu waarschijnlijk van allerlei mensen boze ogen omdat ik alles relateer aan god en deze goddeloze wereld wil het woord god niet eens meer lezen in een zin.
en niet alleen blanke valllen hier onder als je nogsteeds denkt dat ik een racist ben tegenover blanke.. ik ben zelf ook blank trouwens. ja tja je moet toch echt goed lezen om me te begrijpen en probere dan een GEMIDDELD antwoord te geven.. jij met je gemiddeld blanke mannen blablabla ja my asssss
NotYou, I Totally agree with you!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij weer.
ja t zelfde , blablaaaa, dan ben je het misschien niet eens met mijn god gepraat maar er zit iniedergeval meer in houd in als je zinnetje met je blabla adiosquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij met je blablabla met God, blablabla ja my asssss.
Eens met een persoonlijke en argumentatieloze reactie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef MissSarah het volgende:
[..]
NotYou, I Totally agree with you!
Ja nee je hoef geen contacgt met deze mensen te zoeken, sterker nog dat doe ik ook niet, maar niet omdat ik ze niet respecteer want dat doe ik wel, sommige mensen hun gedrag staat mij niet aan, maar ik respecteer hen alsnog, ik ben niet degene die mag zeggen dat deze mensen geen respect verdienen, ja veel mensen lopen langs hun met een negatieve gedachte, maar als je gewon is met die mensen ging praten en vragen , misschien zou je begrijpen waarom ze daar staan in hun dure kleding en sieraden , misschien moet je zowieso is achterkomen wat jongeren nou echt bedoelen met hun gedrag, of wat ze bedoelen maar niet kunnen uitten op een of andere manier, en net zoals de politiek zijn er te veel mensen die de straatjongeren van elk ras als "slecht" beoordelen, omdat wat jij ok al zegt, ten eerste lastig tdoen op straat, ten 2e hun kwaliteit ligt niet in de verwachtngen van deze politiek, ze zijn niet bezig met school of werk, maar wat is het probleem je zou is moeten weten waar ze WEL mee bezig zijn dus eigenlijk, GSbrder vind ik dat je ze wel respect moet gunnen maar nee je hoeft geen contact te zoeken, maar pur omdat hun uiterlijk.gedrag of what so ever wat je bedoelt jou niet aanstaat, ja daar kom je niet ver mee in het leven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn waarheid is dat ik te vaak bevestigd ben in vooroordelen in mijn langer dan 19-jarig leven om nog zonder vooroordelen te zijn. Daarnaast is mijn waarheid dat veel van de zelfbenoemde 'onbevooroordeelden' hypocriet zijn en wel degelijk hun eigen verwachtingspatroon hebben bij nieuwe mensen. Ik stap niet zo snel af op iemand die stinkt, hoe leuk het innerlijk kan zijn. Een meisje met een hoofddoek bezigt een religie die mij niet aanstaat, hoe goed ze van binnen ook is, talloze atheistische meisjes waarvoor ongetwijfeld hetzelfde geldt. Evenzo een negroide man, komt weinig in mijn directe omgeving voor, geen familie, geen buurtbewoners, geen medestudenten, geen collega's en geen teamleden van een ander ras dan het blanke. Ik kom er eigenlijk alleen mee in aanraking op het station, de burger king, tijdens het uitgaan en in de stad. Dan zijn de contacten te vluchtig en de verschillen te groot om aan te pappen met een groep, waarvan ik qua uiterlijk al vrijwel zeker weet dat het mijn type niet is.
Iedereen verdient respect op basis van kwaliteiten en de dingen die ze doen, wanneer ik goed geholpen wordt bij de Burger King zal ik net zo dankbaar zijn voor een donkere bediende als een blanke, bij hetzelfde resultaat. Ik ga geen blanke bedienden voorop stellen en ook niet mijn houding tegenover een aardige neger veranderen als bij een aardige blanke. Maar wanneer een groep intimiderende negers, met een hiphop-uiterlijk, dito muziek, overdaad aan sieraden en een attitude die mij niet aanstaat langs loopt, hoef ik ze niet te 'respecteren' en ook geen contact te zoeken, want het zijn m'n types niet. Iedereen hier die de mond vol heeft dat ze geen onderscheidt maken, moet nog maar eens goed kijken hoe hij of zij reageert op een onbekende, blank of zwart. Jij bent toevallig vaak teleurgesteld door het blanke ras, dat kan, ik vaker door het negroïde, hoewel het aantal waarnemingen lager lag.
tja, ik begrijp wel waarom je dat zegt, maar ja stbabylon zal dan misschien wel aardig zijn dat weet ik trouwens ook niet maaar ik ben het toch eens met deze NotYou want waarom, hij is misschien niet zo aardig, maar wel duidelijk het is zo, ik kijk liever naar een neger dan naar de gemiddelde hollandse man met een bierbuik. ,ahum sorry hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens met een persoonlijke en argumentatieloze reactie?
Dat is nogal een zwaktebod van jullie beiden.
HAHAHA kijk, ik heb respect dat je je mening zo duideljk uitspreekt, maar jah, ik begrijp totaal wel dat ze met negers willen "batsen" Want ten eerste: ze zien er beter uit, incl. hun gespierde lichaam in meeste gevallen, ten 2e ze weten beter hoe ze en vrouw moeten verleiden, ze zijn goed in hun bewegingen muziek en blabla, ten 3e ze hebben gewoon simpelweg MEEESTAL niet altijd maar MEESTAL een grotere .....******* jeweetwel ja dat dat jou niet aanstaat moet je dan zelf we? ten,by the way, ik heb ook een bruine vriend en ik heb er een kind mee, ga je nu ook kotsen? maar ik had me geen betere man kunnen wensen.,. in alle opzichten ahhahahaquote:
halfbloedjes, nog ergerquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef MissSarah het volgende:
[..]
HAHAHA kijk, ik heb respect dat je je mening zo duideljk uitspreekt, maar jah, ik begrijp totaal wel dat ze met negers willen "batsen" Want ten eerste: ze zien er beter uit, incl. hun gespierde lichaam in meeste gevallen, ten 2e ze weten beter hoe ze en vrouw moeten verleiden, ze zijn goed in hun bewegingen muziek en blabla, ten 3e ze hebben gewoon simpelweg MEEESTAL niet altijd maar MEESTAL een grotere .....******* jeweetwel ja dat dat jou niet aanstaat moet je dan zelf we? ten,by the way, ik heb ook een bruine vriend en ik heb er een kind mee, ga je nu ook kotsen? maar ik had me geen betere man kunnen wensen.,. in alle opzichten ahhahaha
truequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef MissSarah het volgende:
je bent wel onzeker over jezelf trouwens. hoe je over negers praat
serieuze argument is dat die rassenmengelmoes uiteindelijk voor problemen gaat zorgen. wij europeanen zijn niet voor niets 1 evolutie verder dan die slapjanusen die in afrika zijn gebleven en niet op ontekkingsreis naar europa zijn gegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef MissSarah het volgende:
true? nou respect. eerlijk toegeven, en ik zou het raar vinden als een vrouw jou aardig vind. net als dat jij t raar vind dat vrouwen negers aardig vind + ik vind je antwoorden inhoudloos, je kan wel met racistiche opmerkinge gooien maar je verteld me niet waarom je negers zo erg vind of halfbloedjes, want je maakt mensen hier alleen maar boos mee, kom dan met een serieus argument
Ik begrijp niet helemaal goed waar jouw definitie van respect vandaan komt en wat het betekent wanneer je een groep werkloze negers 'respecteert', maar respect moet verdient worden door de daden die iemand doet. Knap van je dat je zo uitgebreid antwoord geeft, dat je eerlijk jouw argumenten tegenover de mijne durft te stellen, maar jij en ik leven in twee zulk verschillende leefwerelden dat ik je nooit zal kunnen begrijpen en vice versa waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef MissSarah het volgende:
[..]
Ja nee je hoef geen contacgt met deze mensen te zoeken, sterker nog dat doe ik ook niet, maar niet omdat ik ze niet respecteer want dat doe ik wel, sommige mensen hun gedrag staat mij niet aan, maar ik respecteer hen alsnog, ik ben niet degene die mag zeggen dat deze mensen geen respect verdienen, ja veel mensen lopen langs hun met een negatieve gedachte, maar als je gewon is met die mensen ging praten en vragen , misschien zou je begrijpen waarom ze daar staan in hun dure kleding en sieraden , misschien moet je zowieso is achterkomen wat jongeren nou echt bedoelen met hun gedrag, of wat ze bedoelen maar niet kunnen uitten op een of andere manier, en net zoals de politiek zijn er te veel mensen die de straatjongeren van elk ras als "slecht" beoordelen, omdat wat jij ok al zegt, ten eerste lastig tdoen op straat, ten 2e hun kwaliteit ligt niet in de verwachtngen van deze politiek, ze zijn niet bezig met school of werk, maar wat is het probleem je zou is moeten weten waar ze WEL mee bezig zijn dus eigenlijk, GSbrder vind ik dat je ze wel respect moet gunnen maar nee je hoeft geen contact te zoeken, maar pur omdat hun uiterlijk.gedrag of what so ever wat je bedoelt jou niet aanstaat, ja daar kom je niet ver mee in het leven.
Ik heb een een en al blanke familie waarvan hun laten en doen mij ook niet aanstaat, maar ik hou van ze en ik zoek ook contact met ze , denk daar maar is over na.. gewoon blijven proberen , gewoon blijven praten en zoeken naar de redeen WAAROM hun gedachte zo zijn en waar kan je ze mee helpen?
ik heb het over het begin het moment dat de mensen een apart ras werd van de apen, dit gebeurde in afrika. Na een paar 100 000 jaar in afrika is een groep mensen naar europa vertrokken, en dat betekend dus dat die zich heel erg hebben moeten aanpassen. Die afrikanen hebben dat dus niet gedaan en zijn "behind" in de ontwikkeling,quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef MissSarah het volgende:
nou maak je mensen nog iets bozer, hahaa ondenkkingsreis ? fuck you,ons eigen blanke kutvolk heeft toen de tijd slaven gedwongen om mee te gaan naar ameikga, europa enz.. jij neomt dit ontdenkkkingsreis, en onze europeanen met hun evolutie verder gezeik ja dat verpest het juist, over 20 jaar willen ze vliegende treinen en what so ever, ik zie dat niet zitten hoor ze maken het vol robots, dat is een duivelse gemeenschap, dus ik ben het niet echt met je eens. kijk ik geef toe dat mengelmoessen vaak wel inderdaad problemen maken maar waarom zeik je dan over afrikanen in afrika als je uiteindelijk toch vind dat ze daar horen, ik vind dat al die afrikanen meer resect verdienen dan jij in 1 persoon, en al helemaal sorry hoor dat ik zo uitbarst, en ik heb toch respect dat je zo direct blijft, alleen het maakt me wel een beetje opvliegerig
Je klinkt een beetje als een afdankertje van de blanke man. Komt daar soms die aversie naar ons vandaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef MissSarah het volgende:
nou maak je mensen nog iets bozer, hahaa ondenkkingsreis ? fuck you,ons eigen blanke kutvolk heeft toen de tijd slaven gedwongen om mee te gaan naar ameikga, europa enz.. jij neomt dit ontdenkkkingsreis, en onze europeanen met hun evolutie verder gezeik ja dat verpest het juist, over 20 jaar willen ze vliegende treinen en what so ever, ik zie dat niet zitten hoor ze maken het vol robots, dat is een duivelse gemeenschap, dus ik ben het niet echt met je eens. kijk ik geef toe dat mengelmoessen vaak wel inderdaad problemen maken maar waarom zeik je dan over afrikanen in afrika als je uiteindelijk toch vind dat ze daar horen, ik vind dat al die afrikanen meer resect verdienen dan jij in 1 persoon, en al helemaal sorry hoor dat ik zo uitbarst, en ik heb toch respect dat je zo direct blijft, alleen het maakt me wel een beetje opvliegerig
oke, nuchter heid nee ik haat blanke mensen helemaal niet ik ben er zelf een maar gogosweden maakte me even een beetje boos, sorry dat ik kutvolk zei dat maakt mij niet beter dan hij zelf zei , maar ja soms ben ik wel even boos ja om het blanke volk.. maar ik haat ze niet, ik ben er zelf een zoals ik al zei en ik hou toch evht van me familie bijvoorbeeld, ik heb blanke vrouwen en mannen gekend die me echt hebben geholpen in het leven dus nee ik haat ze niet maar de mentaliteit en houding van de gemiddelde blanke nee daaar sluit ik me niet graag bij aan.. sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een afdankertje van de blanke man. Komt daar soms die aversie naar ons vandaan?
helemaal mee eens, zo goed verwoord ook, baasquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Lichte toevoeging aan de geschiedsomschrijving van MissSarah;
dat negers als slaven werden gebruikt is niet enkel de schuld van ons Europeanen. Blanken hebben eeuwen lang andere blanken als slaven gehouden, denk aan de christenen ten tijde van de Romeinen en Afrikanen die andere Afrikanen als slaven hielden. Negers die wij op de boot naar Amerika zetten waren Hutu's en Tutsi's die door de ander gevangen genomen waren. Wij hebben als blanke niet veel meer gedaan dan de negroide business van slaven in de 15e en 16e eeuw geglobaliseerd en in Amerika op grote schaal ingevoerd. Robots en duivelse gemeenschap zijn niet de schuld van blanken, want naast blanke ingenieurs zijn hier ook de aziaten medeverantwoordelijk voor. Feitelijk zijn er zeer weinig zaken, behalve kennis van de jacht, de natuur, de dans en muziek, afkomstig van de zwarte gemeenschap. Als je kijkt naar de netto bijdragen is het meerendeel van wat hebt ontworpen door een blanke, dus respect voor ons ras is ook gepast. We hebben de hele wereld vooruitgang gebracht, zowel technologisch, intellectueel als economisch en politiek.
Ja ten eerste wil ik ingaan op het feit dat ik begon over gespierde negers en shit, maar dat was dus niet de reden dat ik en mijn vriend bij elkaar zijn, want ik begon hierover puur om te zeggen wat fysiek de hollandse vrouw meer naar de negers toetrekt dan naar haar eige blanke man, het is nieuwsciherigeid voor die grotere lul en zo, maar dat was bij mij niet het geval, ik en mijn vriend vielen op elkara omdat we over dingen precies hetzelfde dachten, over de wereld, geloof, mensen enzovoorts, en seks kwam bij ons pas veeel later ik zei tegen hem dat ik geen seks wou tot het huwlijk, nou dat is m ook niet geworden maar het heft wel een lange tijd geduurd, dus seks was het niet dat mij bij hem bracht , en ten 2e hij is 23 jaar en is niet veel ouder, hij heeft totaal geen slechte invloed omdat wat ik al zei, we zijn het over de meeste dingen eens en daarom zijn we ook verliefd op elkar geworden in de 1e plaats. Maarja wel lief haha dat je je afvraagt of ie wle goed is voor me hihih. grapje/.. ahumquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal goed waar jouw definitie van respect vandaan komt en wat het betekent wanneer je een groep werkloze negers 'respecteert', maar respect moet verdient worden door de daden die iemand doet. Knap van je dat je zo uitgebreid antwoord geeft, dat je eerlijk jouw argumenten tegenover de mijne durft te stellen, maar jij en ik leven in twee zulk verschillende leefwerelden dat ik je nooit zal kunnen begrijpen en vice versa waarschijnlijk.
Naief vind ik het wel wanneer je zegt dat je gewoon eens zou moeten gaan praten met deze kansloze jongeren, verslaafden, criminelen en imago-negers. Hoe vaak stap jij met je baby in een kinderwagen af op een blanke zakenman in pak, een kakker die met een attitude langsloopt of knoop je een praatje aan met een universitair docent? De verschillen zijn simpelweg te groot en ik denk dat de barriere voor hen om met mij te praten net zo groot is als voor mij om met hen te praten. Ik denk dat ik ver genoeg in mijn leven kom zonder deze mensen die 'niet in de verwachtingen liggen van de politiek', want mensen die mij verder helpen in dit leven zijn zij die iets toevoegen. Het kan dat zij blowen, dansen, sporten, uitgaan en meer dingen doen waar ik geen weet van heb, maar iemand die intellectueel mij niet bevredigd, die mij qua uiterlijke aantrekkingskracht mij niet aanspreekt is mijn tijd niet waard. Ik ben druk, mijn uren kosten geld en dan kan ik wel Moeder Theresa gaan uithangen en kijken wat deze jongeren dan wel beweegt, maar als ik niet word geslagen omdat ze me intimiderend vinden dan durven of kunnen ze niets zeggen omdat er al een taalverschil heerst.
Dat jij contact blijft zoeken met je blanke familie is nogal logisch, aangezien dit familie is, bloedverwanten, als ik donkere familie zou hebben zou ik ook met ze proberen te praten. Maar deze heb en ken ik niet. Niemand is zwart bij mij, moet ik dan een willekeurige donkere zwerver aanspreken? Op zoek gaan naar een donkere man of vrouw? Ik verschil teveel, jij zegt dat je een bruine vriend hebt en een kind en dat je niet beter had kunnen wensen, maar ik vind het ronduit onverantwoordelijk van je vriend een kind te maken bij een meisje, dus ik denk dat hij een verkeerde invloed op je heeft, hoe goed hij ook zou zijn. Een grotere lul, een gespierder lichaam en de kennis een vrouw te verleiden is nogal een schrale compensatie voor een achtergestelde positie waarin je vrouw en kind brengt, de lagere sociale status, de lagere welvaart en welzijn die je op den duur geniet en meer praktische problemen zoals discriminatie en inkomen. Ik neem van al die dingen aan dat jouw vriend gespierder en verleidelijker is dan ik ben, maar ik denk intelligenter te zijn, een meer analytische kijk te hebben op de wereld en waarschijnlijk een hoger inkomen, mede doordat ik geen vriendin bezwangert heb op haar 18e.
Ja dankjewel ik laat me ok niet opjutten omdat ik te veel geloof heb ik god en ik geloof helemaal niet in die hele apen theorie ik geloof dat alle mensen van god komen en niet anders.. dankjewel ik zou volwassen reagerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef GSbrder het volgende:
Alsjeblieft, laat het niet op het niveau "negers zijn apen" komen, dat is belachelijk.
Gogosweden, je kan het inhoudelijk ook wel aan. MissSarah, laat je niet opjutten en laten we allemaal als volwassenen onze meningen tegenover de ander stellen.
Ja hier zijn veel dingen de waarheid, ik vind het wel een duivelse gemeenschap enzo maar ik weet dat china en grote andere landen hier groot aan mee werken, ja blanken zijn hoog opgeleidde mensen en ze verdienen respect voor hun brein , daar ben ik het mee eens echt waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Lichte toevoeging aan de geschiedsomschrijving van MissSarah;
dat negers als slaven werden gebruikt is niet enkel de schuld van ons Europeanen. Blanken hebben eeuwen lang andere blanken als slaven gehouden, denk aan de christenen ten tijde van de Romeinen en Afrikanen die andere Afrikanen als slaven hielden. Negers die wij op de boot naar Amerika zetten waren Hutu's en Tutsi's die door de ander gevangen genomen waren. Wij hebben als blanke niet veel meer gedaan dan de negroide business van slaven in de 15e en 16e eeuw geglobaliseerd en in Amerika op grote schaal ingevoerd. Robots en duivelse gemeenschap zijn niet de schuld van blanken, want naast blanke ingenieurs zijn hier ook de aziaten medeverantwoordelijk voor. Feitelijk zijn er zeer weinig zaken, behalve kennis van de jacht, de natuur, de dans en muziek, afkomstig van de zwarte gemeenschap. Als je kijkt naar de netto bijdragen is het meerendeel van wat hebt ontworpen door een blanke, dus respect voor ons ras is ook gepast. We hebben de hele wereld vooruitgang gebracht, zowel technologisch, intellectueel als economisch en politiek.
Je bent wel een rasist en je lult poep.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:25 schreef gogosweden het volgende:
ik heb het over het begin het moment dat de mensen een apart ras werd van de apen, dit gebeurde in afrika. Na een paar 100 000 jaar in afrika is een groep mensen naar europa vertrokken, en dat betekend dus dat die zich heel erg hebben moeten aanpassen. Die afrikanen hebben dat dus niet gedaan en zijn "behind" in de ontwikkeling,
maargoed, ik respecteer jou mening als de mijne ook word gerespecteerd. ik ben geen racist ofzo, voor mij is het alleen "onnatuurlijk"
ik bedoel alleen maar te zeggen dat de afrikanen in afrika zijn gebleven en de europeanen zijn vertrokken waardoor ze meer kennis /andere huidskleur enz hebben gekregen (oorzaak gevolg gedoe) en dat, volgens mijn opinie dus de afrikanen nog 1 stap "achter" op de ontwikkelingquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je bent wel een rasist en je lult poep.
De apen en wij hebben dezelfde voorouders.
Als je ook maar het kleinste stukje van evolutie hebt begrepen dan weet je heel de rassentheorie echt belachelijke onzin is. Dus misbruik geen dingen die je niet begrijpt.
Lees dit boek eens: http://www.amazon.com/Anc(...)lution/dp/0618005838
met afrika gaat het beter dan de meeste denken, ik neem het je niet kwalijk het niews/media etc laat alleen afrika zien met zielige kindjes met vliegjes rond hun mond, strohutten (die bestaan zowat niet meer daarquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik bedoel alleen maar te zeggen dat de afrikanen in afrika zijn gebleven en de europeanen zijn vertrokken waardoor ze meer kennis /andere huidskleur enz hebben gekregen (oorzaak gevolg gedoe) en dat, volgens mijn opinie dus de afrikanen nog 1 stap "achter" op de ontwikkeling
maar ergens is het fout gegaan right?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
met afrika gaat het beter dan de meeste denken, ik neem het je niet kwalijk het niews/media etc laat alleen afrika zien met zielige kindjes met vliegjes rond hun mond, strohutten (die bestaan zowat niet meer daar) en oorlogen. Leuk dat jer óók in trapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |