Daarom kom ik dus nooit op de FPquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
Zo, ik heb m'n dagelijkse portie Djeez ook weer gehad.
Vrouw met ranzige vagina eist seks van echtgenoot
Ja, echt. Respect voor die gast.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:44 schreef Q. het volgende:
Echt, waar haalt ie die verhalen toch steeds vandaan?.
* Gasol haalt uit en laat een rode afdruk van maat 45 allstars achter op Yuki's achterwerkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet hier
En mijn "bevallige kont" heeft echt wel wat meer nodig
Balenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
Godver, dat was een rete moeilijk tentamen
I don't know... Ik heb alle vragen kunnen beantwoorden. Maar of ik dat goed gedaan heb, tjaquote:
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat isquote:Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol haalt uit en laat een rode afdruk van maat 45 allstars achter op Yuki's achterwerk
Jij, onzekere gedachtes? Das toch nergens voor nodig
Zelfvertrouwen valt aan te leren.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat is
En tsja. Wat doe je eraan? Zelfverzekerd ben ik nooit geweest
Ik moet altijd wel lachen om dat soort berichtenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
Zo, ik heb m'n dagelijkse portie Djeez ook weer gehad.
Vrouw met ranzige vagina eist seks van echtgenoot
QFTquote:
Working on it. En het is al minder erg dan vroeger... Maar ik ben er nog lang nietquote:
Net een heel verhaaltje getypt, backspace ik een pagina terug, tekst wegquote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat is
En tsja. Wat doe je eraan? Zelfverzekerd ben ik nooit geweest
FP als enige nieuwsbron zienquote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankzij djeez ook de rest van het nieuws negeren
Besef je, dat zelfvertrouwen/zelfverzekerd zijn niet betekent dat je nooit meer onzeker bentquote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
Working on it. En het is al minder erg dan vroeger... Maar ik ben er nog lang niet
FP, kranten, andere sites, radionieuws als nieuwsbron zienquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Besef je, dat zelfvertrouwen/zelfverzekerd zijn niet betekent dat je nooit meer onzeker bentHet gaat om de manier waarop je daarmee om gaat.
Kun/Wil je voorbeelden geven?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Yuki het volgende:
Dat weet ikmaar ik raak nog steeds te veel en te lang uit m'n doen van sommige (kleine) dingen. En dat vind ik een teken van tekort aan zelfvertrouwen.
Zou wel makkelijk zijn als je dat even kon bijtanken voor een paar tientjesquote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
quote:
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?quote:
Geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
Wij komen altijd tegelijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Ik wist heul niet dat hij hier was!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Wat dat betreft heb ik iets weg van Q, ik lurk in de bosjes.quote:
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.quote:
Die paar weken mag je inderdaad wel inkorten, dat scheelt flink wat tijd aan stressen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
* missbehavin is een beetje trots
Daar mag je ook trots op zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
beebee!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. En dat mag best hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaasquote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
Hier zeker: Mooie blanke meisjes met zwarte mannen deel IIquote:
quote:
Pot, ketel, zwart?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |