Vervelende gedachtes uitspreken kan wel helpenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja nou... Ja.. Euh...
[..]
Kleine schopjes helpen niet
Echt, waar haalt ie die verhalen toch steeds vandaan?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
Zo, ik heb m'n dagelijkse portie Djeez ook weer gehad.
Vrouw met ranzige vagina eist seks van echtgenoot
Niet hierquote:Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vervelende gedachtes uitspreken kan wel helpen
En een klein schopje van mij komt al heel hard aan hoor
Daarom kom ik dus nooit op de FPquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
Ja, echt. Respect voor die gast.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:44 schreef Q. het volgende:
Echt, waar haalt ie die verhalen toch steeds vandaan?.
* Gasol haalt uit en laat een rode afdruk van maat 45 allstars achter op Yuki's achterwerkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet hier
En mijn "bevallige kont" heeft echt wel wat meer nodig
Balenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
Godver, dat was een rete moeilijk tentamen
I don't know... Ik heb alle vragen kunnen beantwoorden. Maar of ik dat goed gedaan heb, tjaquote:
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat isquote:Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol haalt uit en laat een rode afdruk van maat 45 allstars achter op Yuki's achterwerk
Jij, onzekere gedachtes? Das toch nergens voor nodig
Zelfvertrouwen valt aan te leren.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat is
En tsja. Wat doe je eraan? Zelfverzekerd ben ik nooit geweest
Ik moet altijd wel lachen om dat soort berichtenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
QFTquote:
Working on it. En het is al minder erg dan vroeger... Maar ik ben er nog lang nietquote:
Net een heel verhaaltje getypt, backspace ik een pagina terug, tekst wegquote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat is
En tsja. Wat doe je eraan? Zelfverzekerd ben ik nooit geweest
FP als enige nieuwsbron zienquote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankzij djeez ook de rest van het nieuws negeren
Besef je, dat zelfvertrouwen/zelfverzekerd zijn niet betekent dat je nooit meer onzeker bentquote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
Working on it. En het is al minder erg dan vroeger... Maar ik ben er nog lang niet
FP, kranten, andere sites, radionieuws als nieuwsbron zienquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Besef je, dat zelfvertrouwen/zelfverzekerd zijn niet betekent dat je nooit meer onzeker bentHet gaat om de manier waarop je daarmee om gaat.
Kun/Wil je voorbeelden geven?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Yuki het volgende:
Dat weet ikmaar ik raak nog steeds te veel en te lang uit m'n doen van sommige (kleine) dingen. En dat vind ik een teken van tekort aan zelfvertrouwen.
Zou wel makkelijk zijn als je dat even kon bijtanken voor een paar tientjesquote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
quote:
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?quote:
Geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
Wij komen altijd tegelijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Ik wist heul niet dat hij hier was!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Wat dat betreft heb ik iets weg van Q, ik lurk in de bosjes.quote:
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.quote:
Die paar weken mag je inderdaad wel inkorten, dat scheelt flink wat tijd aan stressen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
* missbehavin is een beetje trots
Daar mag je ook trots op zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
beebee!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. En dat mag best hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaasquote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
Hier zeker: Mooie blanke meisjes met zwarte mannen deel IIquote:
quote:
Pot, ketel, zwart?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?
Mijn hart wat doe je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.
Ik ben ook snel geneigd om iemand te vergeven, terwijl ik er bij mezelf bij een soortgelijke fout vanuit ga dat het nooit meer goed kan komen.
Heel scheef, maar een vreemde gevoelskwestie.
Doe het snel wil je.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn hart wat doe je?![]()
Ik zal eenzaam overlijden van verdriet.
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me opquote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaas![]()
Het enige advies wat ik je kan geven is de gedachten die je na een paar weken hebt, proberen te vervroegen. Wat denk je dan en je daarop focussen op de momenten dat je dat voelt.
Maar vooral: Je bent altijd leuk/goed/interessant/mooi, alleen de ander ziet dat niet. Probeer dat tussen je oren te knopen.
Daarom is hij mijn Grote Voorbeeld!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me op
Het is ook onderzocht en het blijkt inderdaad dat mensen vrij snel vergeven. Dat een sorry het zal nooit meer gebeuren een flinke kracht heeft. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen nou vooruit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.
Ik ben ook snel geneigd om iemand te vergeven, terwijl ik er bij mezelf bij een soortgelijke fout vanuit ga dat het nooit meer goed kan komen.
Heel scheef, maar een vreemde gevoelskwestie.
Is het enigszins te reizen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
aanbieding voor een tijdelijke functie in Hengelo ov.... doe ik het wel, doe ik het niet...
Wat een liefde.quote:
In 'n rood busje zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een liefde.Je wil me niet zien weg kwijnen maar je hoopt op een snel eind voor mij.
![]()
Dat is lief van je.![]()
Ik zal proberen vanmiddag met een pool mee te rijden.Dat zal het vast doen versnellen.
Als ik dit lees, vind ik Godt toch geen kwaaie hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook onderzocht en het blijkt inderdaad dat mensen vrij snel vergeven. Dat een sorry het zal nooit meer gebeuren een flinke kracht heeft. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen nou vooruit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Gevoelsmatig kan dat inderdaad lastiger zijn. Al denk ik dat wel wel blij kan zijn dat je aan deze kant van de streep zit. dat je niet het type bent dat denkt met alles weg te kunnen komen. Alleen alles wat te sterk is is niet fijn.
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij komt er ook nog wel meis. Als ik het kan (heeel voorzichtig
) lukt het jou ook.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al stuk.Of zal er nog een rood busje zijn?
Denk het ook welquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij komt er ook nog wel meis. Als ik het kan (heeel voorzichtig
) lukt het jou ook.
1h10 ex files, 3 maand en gezien de locatie wil ik er niet vast. Zou dus puur als CV vulling zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het enigszins te reizen?
Is er eventueel uitzicht op vast?
Hoe lang is tijdelijk?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?
Een kapot busje geeft grotere kans op het succesvol bereiken van babs' doelquote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al stuk.Of zal er nog een rood busje zijn?
als ik het kan, kan iedereen hetquote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?
Beggars can't be choosers. Maar nou weet ik niet in hoeverre je andere opties hebt natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
aanbieding voor een tijdelijke functie in Hengelo ov.... doe ik het wel, doe ik het niet...
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een kapot busje geeft grotere kans op het succesvol bereiken van babs' doel
Therapie. Ja, dat doe ik dus alquote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Denk het ook wel
Het is aan jou om dan uit te zoeken of je het zeg maar 'natuurlijk' laat lopen, of dat je er zo veel last van hebt dat je er hulp bij zou willen.. Ik heb zelf erg veel gehad aan een groepstherapie.
Beter dan een CV gat waarschijnlijk. En dan ondertussen hard verder zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1h10 ex files, 3 maand en gezien de locatie wil ik er niet vast. Zou dus puur als CV vulling zijn.
Touchéquote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Rifoki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je niet ver meer mee.
Dat laatste klopt natuurlijk maar bekijk het positief. Het is goed (want het kan nog erger) maar er is nog ruimte voor verbetering. Door soms rationeel te denken kan je denk ik je gevoel manipuleren en op den duur is het er in geslepen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik dit lees, vind ik Godt toch geen kwaaie hoor
En idd. Ik zit aan de goede kant. Maar iets minder extreem zou wel eens fijn zijn
Ik ken dat. Ik ben zelf heel gevoelig voor "wat anderen vinden" of hoe ze iets bedoelen. Ik maskeer(de) het alleen vooral door dan maar afstandelijk tegen mensen te blijven, waardoor mensen van mij juist het idee kregen dat ik kortaf was en nergens mee zat, omdat ik er geen emotie door toonde, maar het juist van binnen bij mij zijn werk deed, ik ging erover malen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je weet inmiddels wel dat dat gevoel komt. Als je jezelf aanleert dat het ook eerder kan komen door een bepaalde mindset, kun je jezelf die mindset aanleren. Jezelf terugroepen als je dat gevoel voelt aankomen. Gevoelsmatig komt het niet zo snel, maar door jezelf ergens te dwingen dat andere te voelen ga je je vanzelf ook écht zo voelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Yuki het volgende:
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me op
Maar zelf vaststellen dat je in bepaalde opzichten zo bent als je bent, dat kan erg verhelderend zijn er goed werken bij het zoeken naar oplossingen hoe daarmee om te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk maar bekijk het positief. Het is goed (want het kan nog erger) maar er is nog ruimte voor verbetering. Door soms rationeel te denken kan je denk ik je gevoel manipuleren en op den duur is het er in geslepen.
Heel veel dingen die je weet of denkt te weten is dat waarheid of gewenning door de jaren?
Als jij jarenlang te horen krijgt dat je x bent en y doet dan zal je dat vanzelf gaan geloven. Dat is lastig te bevatten voor een volwassen met een rationele gedachtegang maar het kinder en puber brein werken even wat anders. En wat er onbewust weet in te slijten kan ook niet missselijk zijn.
Ik denk dat iedereen ook weer de kracht heeft om dat geheel of ten delen te 'corrigeren' op plekken waar je er niet tevreden mee bent. Hij is nou eenmaal zou vind ik dan ook altijd een kut argument.
Jezelf dwingen kan behoorlijk averechts werken dus daar zou ik wel voorzichtig mee zijn... voor sommige mensen werkt het, voor anderen absoluut niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar je weet inmiddels wel dat dat gevoel komt. Als je jezelf aanleert dat het ook eerder kan komen door een bepaalde mindset, kun je jezelf die mindset aanleren. Jezelf terugroepen als je dat gevoel voelt aankomen. Gevoelsmatig komt het niet zo snel, maar door jezelf ergens te dwingen dat andere te voelen ga je je vanzelf ook écht zo voelen.
Beetje hetzelfde als de training waarbij je elke dag in de spiegel kijkt en tegen jezelf zegt dat je leuk bent enz.
De constatering dat je x bent is uiteraard prima. En als het iets iets waar jij zef niet tevreden mee bent en er mee aan de slag gaat is ook prima.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar zelf vaststellen dat je in bepaalde opzichten zo bent als je bent, dat kan erg verhelderend zijn er goed werken bij het zoeken naar oplossingen hoe daarmee om te gaan.
Je moet jezelf de goede richting in dwingen. Ik heb de fout gemaakt me jarenlang maar gewoon als een ijskonijn op te stellen, waardoor mensen nóg meer geneigd zijn je daarnaar te behandelen. En als je dan iemand bent die eigenlijk helemaal niet zo gevoelloos is als ze zich probeert voor te doen, heb je dus een probleem. Mensen behandelen je naar hoe jij je opstelt. En dat moet wel bij je passen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jezelf dwingen kan behoorlijk averechts werken dus daar zou ik wel voorzichtig mee zijn... voor sommige mensen werkt het, voor anderen absoluut niet.
Dat dus. Jarenlang gepest, voor alles uitgemaakt dat slecht en lelijk is... Het gaat er bij mij maar moeizaam in dat mensen mij wél leuk, lief en de moeite waard vinden.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk maar bekijk het positief. Het is goed (want het kan nog erger) maar er is nog ruimte voor verbetering. Door soms rationeel te denken kan je denk ik je gevoel manipuleren en op den duur is het er in geslepen.
Heel veel dingen die je weet of denkt te weten is dat waarheid of gewenning door de jaren?
Als jij jarenlang te horen krijgt dat je x bent en y doet dan zal je dat vanzelf gaan geloven. Dat is lastig te bevatten voor een volwassen met een rationele gedachtegang maar het kinder en puber brein werken even wat anders. En wat er onbewust weet in te slijten kan ook niet missselijk zijn.
Ik denk dat iedereen ook weer de kracht heeft om dat geheel of ten delen te 'corrigeren' op plekken waar je er niet tevreden mee bent. Hij is nou eenmaal zou vind ik dan ook altijd een kut argument.
Ben ik volledig met je eens hoor, ik wilde er alleen nog een kleine kanttekening bij plaatsen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De constatering dat je x bent is uiteraard prima. En als het iets iets waar jij zef niet tevreden mee bent en er mee aan de slag gaat is ook prima.
Ik bedoelde in dit geval als mensen het gebruiken als excuus om slecht/negatief gedrag goed te praten.
Dat was toch allang duidelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Singles zijn het uitschot van de maatschappij
http://www.nu.nl/politiek(...)rutte-aanvallen.html
Wel van de PvdA-maatschappij. En uiteraard van de CDA, CU en SGP-maatschappij. Wij zijn minderwaardige levensvormen. Volgens mensen die 'verder' zijn dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Dat is meer iets wat je van het CDA zou verwachten eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Verwachtingen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is meer iets wat je van het CDA zou verwachten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |