Hier zeker: Mooie blanke meisjes met zwarte mannen deel IIquote:
quote:
Pot, ketel, zwart?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?
Mijn hart wat doe je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.
Ik ben ook snel geneigd om iemand te vergeven, terwijl ik er bij mezelf bij een soortgelijke fout vanuit ga dat het nooit meer goed kan komen.
Heel scheef, maar een vreemde gevoelskwestie.
Doe het snel wil je.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn hart wat doe je?![]()
Ik zal eenzaam overlijden van verdriet.
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me opquote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaas![]()
Het enige advies wat ik je kan geven is de gedachten die je na een paar weken hebt, proberen te vervroegen. Wat denk je dan en je daarop focussen op de momenten dat je dat voelt.
Maar vooral: Je bent altijd leuk/goed/interessant/mooi, alleen de ander ziet dat niet. Probeer dat tussen je oren te knopen.
Daarom is hij mijn Grote Voorbeeld!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me op
Het is ook onderzocht en het blijkt inderdaad dat mensen vrij snel vergeven. Dat een sorry het zal nooit meer gebeuren een flinke kracht heeft. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen nou vooruit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.
Ik ben ook snel geneigd om iemand te vergeven, terwijl ik er bij mezelf bij een soortgelijke fout vanuit ga dat het nooit meer goed kan komen.
Heel scheef, maar een vreemde gevoelskwestie.
Is het enigszins te reizen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
aanbieding voor een tijdelijke functie in Hengelo ov.... doe ik het wel, doe ik het niet...
Wat een liefde.quote:
In 'n rood busje zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een liefde.Je wil me niet zien weg kwijnen maar je hoopt op een snel eind voor mij.
![]()
Dat is lief van je.![]()
Ik zal proberen vanmiddag met een pool mee te rijden.Dat zal het vast doen versnellen.
Als ik dit lees, vind ik Godt toch geen kwaaie hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook onderzocht en het blijkt inderdaad dat mensen vrij snel vergeven. Dat een sorry het zal nooit meer gebeuren een flinke kracht heeft. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen nou vooruit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Gevoelsmatig kan dat inderdaad lastiger zijn. Al denk ik dat wel wel blij kan zijn dat je aan deze kant van de streep zit. dat je niet het type bent dat denkt met alles weg te kunnen komen. Alleen alles wat te sterk is is niet fijn.
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij komt er ook nog wel meis. Als ik het kan (heeel voorzichtig
) lukt het jou ook.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al stuk.Of zal er nog een rood busje zijn?
Denk het ook welquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij komt er ook nog wel meis. Als ik het kan (heeel voorzichtig
) lukt het jou ook.
1h10 ex files, 3 maand en gezien de locatie wil ik er niet vast. Zou dus puur als CV vulling zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het enigszins te reizen?
Is er eventueel uitzicht op vast?
Hoe lang is tijdelijk?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |