Zou wel makkelijk zijn als je dat even kon bijtanken voor een paar tientjesquote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
quote:
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?quote:
Geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
Wij komen altijd tegelijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Ik wist heul niet dat hij hier was!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Wat dat betreft heb ik iets weg van Q, ik lurk in de bosjes.quote:
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.quote:
Die paar weken mag je inderdaad wel inkorten, dat scheelt flink wat tijd aan stressen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
* missbehavin is een beetje trots
Daar mag je ook trots op zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
beebee!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. En dat mag best hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaasquote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |