Waarom zo harteloos en gemeen godt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij 10-0 is er inderdaad geen sprake van strijd.
kotssmilies zijn natuurlijk vol liefde en respectquote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zo harteloos en gemeen godt.
Jij begon met negatief reageren op Ajax. Op dit moment is dat niet zo verstandig als andere je club voorkeur kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zo harteloos en gemeen godt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat ging over Ajax. Dan mag dat.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kotssmilies zijn natuurlijk vol liefde en respect.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij begon met negatief reageren op Ajax. Op dit moment is dat niet zo verstandig als andere je club voorkeur kennen.![]()
Volgens jaar is alles beter. Dan staat je club weer bovenaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Voetbal!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef detijd het volgende:
goedemorgen allen![]()
wat voor strijd is er gaande ?
[..]
Jij begon met negatief reageren op Ajax. Op dit moment is dat niet zo verstandig als andere je club voorkeur kennen.![]()
Volgend jaar is alles beter. Dan staat je club weer bovenaan.Het schijnt best leuk te zijn in de Jupiler league. Mag je tegen clubs als Cambuur en FC EmmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, dan moet het als kakkerlak, het is verplicht om minstens een keer per dag iets negatiefs te zeggen over Ajax, op je knieen, gebukt naar het oostenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging over Ajax. Dan mag dat.
[..]
Volgend jaar is alles beter. Dan staat je club weer bovenaan.Sorry, dat is een reflex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
De 3 wijze kwam uit het oosten maar volgens mij kan je beter naar het zuiden bidden voor goede voetballers.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan moet het als kakkerlak, het is verplicht om minstens een keer per dag iets negatiefs te zeggen over Ajax, op je knieen, gebukt naar het oosten.
True.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Kreator het volgende:
10-0 winnen van Feyenoord en dan met 0-1 thuis verliezen van Twente.
(die het erg goed deden gisteravond.)
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Kreator het volgende:
10-0 winnen van Feyenoord en dan met 0-1 thuis verliezen van Twente.
(die het erg goed deden gisteravond.)
En is het als ajacied verplicht elke dag te reageren op mensen die ajax bashen en het niet eens tegen jou richten?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan moet het als kakkerlak, het is verplicht om minstens een keer per dag iets negatiefs te zeggen over Ajax, op je knieen, gebukt naar het oosten.
quote:
De scouting van Twente is best okay.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Met een ex-AGOVV-er nog wel!
Die kunnen toch in een busje gaan zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_dood__.html?p=30,2
Janko. Ik zou als ik Twente was toch best spijt van die aankoop hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
De scouting van Twente is best okay.Alleen moet Janko nog even loskomen maar ik heb er alle vertrouwen in dat die nog wel op stoom gaat komen.
ik wil kufo terugquote:Op woensdag 3 november 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Janko. Ik zou als ik Twente was toch best spijt van die aankoop hebben.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_dood__.html?p=30,2
hij kan het, hij moet het alleen nog ff (daar) laten zienquote:Op woensdag 3 november 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Janko moet ik nog maar zien of die loskomt. Het spel is er ook niet echt naar met die vleugelspelers, zeker zonder Theo.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef Q. het volgende:
De scouting van Twente is best okay.Alleen moet Janko nog even loskomen maar ik heb er alle vertrouwen in dat die nog wel op stoom gaat komen.
Nee, maar wel in singles natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En is het als ajacied verplicht elke dag te reageren op mensen die ajax bashen en het niet eens tegen jou richten?
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Janko moet ik nog maar zien of die loskomt. Het spel is er ook niet echt naar met die vleugelspelers, zeker zonder Theo.
Ja HW. Anders twitter je er even over.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel in singles natuurlijk.
Nee, ik scheld je wel verrot op FBquote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja HW. Anders twitter je er even over.
Je vriend naar de vernieling rijden en weinig meer van je laten horen is een goed voorbeeld?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.
7 miljoen was het hè? Dure les.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zijn vrienden toch voor?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriend naar de vernieling rijden en weinig meer van je laten horen is een goed voorbeeld?
Dat wist ik niet eens, ik vind het gewoon een rauwdauwer van een voetballer.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriend naar de vernieling rijden en weinig meer van je laten horen is een goed voorbeeld?
Toch denk ik dat hij het wel kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef Kreator het volgende:
Maar 2 keer eruit gelopen worden door een verdediger en dan struikelen over de bal, als je alleen afloopt op de keepert is niet echt ideaal voor het vertrouwen.
Och, vanuit Feyenoord-perspectief valt dat hartstikke mee.quote:
http://www.nu.nl/sport/21(...)ij-auto-ongeluk.htmlquote:Op woensdag 3 november 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, ik vind het gewoon een rauwdauwer van een voetballer.
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, ik vind het gewoon een rauwdauwer van een voetballer.
hey, een nieuwe UIquote:
Overdrijven is ook een kunst, Godt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.
Hij is echt de grootste mongool in dat team.. hij heeft wel een goeie trapquote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.quote:
Dat soort dingen boeien me geen reet, wat ze op het veld doen is interessant, wat ze er buiten doen is irrelevant. Heb me nog nooit geinteresseerd voor het priveleven van "celebs". Zie ook niet in waarom de Story en de Prive zo groot zijn...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.
Die vriend die zelf in de auto stapt bij iemand die gedronken heeft?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen boeien me geen reet, wat ze op het veld doen is interessant, wat ze er buiten doen is irrelevant. Heb me nog nooit geinteresseerd voor het priveleven van "celebs". Zie ook niet in waarom de Story en de Prive zo groot zijn...
Johan Derksen sponseren.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.
Ik vind hem wel tof, maar dat komt omdat hij me doet denken aan mijn pa.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Johan Derksen sponseren.![]()
Die kerel zou ook van de aardbodem mogen verdwijnen wat mij betreft.
Dat gaat iig nog deels over het spel, tactiek etc. Maar wat een voetballen, zanger, acteur etc in zijn/haar vrije tijd doet gaat me niets aan en boeit me ook niet..quote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.
Nee man, de snor is humorquote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Johan Derksen sponseren.![]()
Die kerel zou ook van de aardbodem mogen verdwijnen wat mij betreft.
Ik vind hem verschrikkelijk. Zodra die kop verschijnt zap ik echt weg. Tenenkrommend zelfs.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof, maar dat komt omdat hij me doet denken aan mijn pa.
Dat wel. Staat ook op Wikipedia dus het klopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.
Dat heb ik eerder bij Wilfred Genee.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk. Zodra die kop verschijnt zap ik echt weg. Tenenkrommend zelfs.
Ook. En bij Gijp.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder bij Wilfred Genee.
geen shownieuws voor jou dus.. ik snap evenmin de toegevoegde waarde van die zinloze informatie...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat iig nog deels over het spel, tactiek etc. Maar wat een voetballen, zanger, acteur etc in zijn/haar vrije tijd doet gaat me niets aan en boeit me ook niet..
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiendquote:Op woensdag 3 november 2010 09:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
geen shownieuws voor jou dus.. ik snap evenmin de toegevoegde waarde van die zinloze informatie...
shownieuws, de anus van slechte TV.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiend.
Dat wel, maar soms vind ik het heerlijk, dat gewauwel over niks tijdens het avondeten.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiend.
Ik zou liever VI hebben rond die tijdquote:Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wel, maar soms vind ik het heerlijk, dat gewauwel over niks tijdens het avondeten.
Moet je hier tegenwoordig ook al doorgeven hoe wat waar en met wie je bent?quote:
intake kinderpsycholoogquote:
Zou ook kunnen. Zelfde zinloze gewauwel eigenlijk. Hoewel ik VI eigenlijk stiekem een leuk programma vind.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou liever VI hebben rond die tijd.
Nee. Alleen heb ik een vaag vermoeden, en das best een belangrijk ding voor missB. Weet alleen niet zeker of t vandaag was.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je hier tegenwoordig ook al doorgeven hoe wat waar en met wie je bent?
Of van die 'reportages' (of hoe noem je dat in die branche?) waarbij al die bn-ers met hun chiuhuahua collectief hun hond gaan uitlaten op bloemendaal en iedereen wel weer een origineel hebbedingetje heeft voor hun hond... alsof dat beest het ene reet boeit of ie achter een stok aan moet rennen of een opblaaspop van patty brard.. hoewel ik ook eerder voor die laatste zou kiezenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op Fok?!quote:
Ik vind het vrij verontrustend dat jij liever een naakte patty brard ziet dan een stok.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Of van die 'reportages' (of hoe noem je dat in die branche?) waarbij al die bn-ers met hun chiuhuahua collectief hun hond gaan uitlaten op bloemendaal en iedereen wel weer een origineel hebbedingetje heeft voor hun hond... alsof dat beest het ene reet boeit of ie achter een stok aan moet rennen of een opblaaspop van patty brard.. hoewel ik ook eerder voor die laatste zou kiezen
Mijn ideequote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vrij verontrustend dat jij liever een naakte patty brard ziet dan een stok.
You sick motherfucker.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA????? HOAX!!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon thuis bedoelde... er is ook nog een wereld buiten dit forum
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon thuis bedoelde... er is ook nog een wereld buiten dit forum
Snotver, dat is wel bijna een anagram hequote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.
En dat hij een dagboek moet kopen.
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
You've read my mindquote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ik vind het gewoon een nutteloze mededeling, wat je gaat doen met wie en waarom. I.don't.care!
Neequote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Snotver, dat is wel bijna een anagram he
Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verschil volgens mij dat sommige mensen FOK! zien als interactie plek voor zinnige en onzinnige dingen en dat andere het vooral zien als een soort twitter/dagboek waar ze elke hersenscheet op moeten posten en dat andere er dan leuk op moeten reageren.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ik vind het gewoon een nutteloze mededeling, wat je gaat doen met wie en waarom. I.don't.care!
Van mij toch wel Noukiepoukie?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Hallo. Ik ben net naar de wc geweest. Het was fijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verschil volgens mij dat sommige mensen FOK! zien als interactie plek voor zinnige en onzinnige dingen en dat andere het vooral zien als een soort twitter/dagboek waar ze elke hersenscheet op moeten posten en dat andere er dan leuk op moeten reageren.
Die laatste groep is volgens mij vooral het type met aandacht te kort en die niet eens in staat zijn om followers te krijgen op twitter. Dus dan maar FOK! En ze moeten dood natuurlijk.
Jij stelt domme vragen die andere voor je moeten beantwoorden en je reply is dat de ander te veel denkt?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...
Bijdehandte newbies.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verschil volgens mij dat sommige mensen FOK! zien als interactie plek voor zinnige en onzinnige dingen en dat andere het vooral zien als een soort twitter/dagboek waar ze elke hersenscheet op moeten posten en dat andere er dan leuk op moeten reageren.
Die laatste groep is volgens mij vooral het type met aandacht te kort en die niet eens in staat zijn om followers te krijgen op twitter. Dus dan maar FOK! En ze moeten dood natuurlijk.
Goed idee, ik ga even lekker een plasje plegen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben net naar de wc geweest. Het was fijn.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Whatever happened to the bushokjes?.
Vrouwen weten niet wat ze missen!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is er nog.![]()
Fijn dat je goed hebt gepoept trouwens
Nee, Q., van jou ook niet. Dat lees wel op alle andere sociale media waar je mij hebt toegevoegdquote:
Alle 50.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, Q., van jou ook niet. Dat lees wel op alle andere sociale media waar je mij hebt toegevoegd
Één en al liefde, you know itquote:
FOK! is mijn dagboekquote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heus wel. *puh!*quote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die kotsen op Twitteren zijn gewoon niet interessant genoeg
Hopelijk gaat die toko ook failliet.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
Nivelleren. Je kan er ook te ver in doorslaan: Menzis pleit voor zorgpremie naar loon
Mensen die daadwerkelijk interessant zijn hebben dergelijke ongein uberhaupt niet nodig.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die kotsen op Twitteren zijn gewoon niet interessant genoeg
Club Lovequote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hola.![]()
Oh, en het is weer gezellig hier.
Mooi!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb trouwens gister voor het eerst in 10 jaar mijn nichtje gesproken, is net zo oud als ik en vroeger gingen we met elkaar om, maar dat verwaterde wat doordat ik het contact met mijn ouders en eigenlijk ook de rest van mijn familie verloor. En gister heb ik haar gesproken en dan hoor je ineens dat er toch wel mensen in je familie zijn die je missen en om je geven, dat heb ik al die jaren niet echt geweten en dat was tof om te horen.
Dat lijkt me zeker tofquote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb trouwens gister voor het eerst in 10 jaar mijn nichtje gesproken, is net zo oud als ik en vroeger gingen we met elkaar om, maar dat verwaterde wat doordat ik het contact met mijn ouders en eigenlijk ook de rest van mijn familie verloor. En gister heb ik haar gesproken en dan hoor je ineens dat er toch wel mensen in je familie zijn die je missen en om je geven, dat heb ik al die jaren niet echt geweten en dat was tof om te horen.
Oftewel terug naar de oude regeling. Ik ben voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
Nivelleren. Je kan er ook te ver in doorslaan: Menzis pleit voor zorgpremie naar loon
Goeie comeback...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk interessant zijn hebben dergelijke ongein uberhaupt niet nodig.
Laat ik het zo zeggen, mijn band met mij en mijn ouders is niet al te best. Al jaren geen contact. En als je daarvoor altijd te horen kreeg dat niemand contact met je wil in de familie omdat je zogenaamd een verschrikkelijk mens bent, ga je dat vanzelf geloven.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Dat is altijd fijn om te horen. Uiteraard ben ik verbaasd dat je daar nu pas achter komt maar het leven is een proces en nu is kennelijk de tijd er voor. Misschien ook wel de tijd dat je er voor open staat?
Ik wilde net zeggen, is dit niet hoe het was met particulier en ziekenfonds?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel terug naar de oude regeling. Ik ben voor.
Daar heeft het wel wat van weg ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, is dit niet hoe het was met particulier en ziekenfonds?
Logisch. Het lijkt me vreselijk om zoiets te moeten horen, zeker van je ouders.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn band met mij en mijn ouders is niet al te best. Al jaren geen contact. En als je daarvoor altijd te horen kreeg dat niemand contact met je wil in de familie omdat je zogenaamd een verschrikkelijk mens bent, ga je dat vanzelf geloven.
Ik sta er zeker voor open, sterker nog, had ik het jaren eerder maar geweten.
Met mijn ouders niet. Ik heb meer gemoedsrust als ik geen contact met ze heb dan wel. Mijn ouders kunnen niet zijn wat ik als “ouders” zie.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker tof
Heb je voornemens om het contact weer een beetje te herstellen? Of alleen met je nichtje misschien?
Ik stel helemaal geen vragen... en als ik ze al stel heb ik geen behoefte aan een antwoord van jou, er komt toch niks zinnigs uitquote:Op woensdag 3 november 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij stelt domme vragen die andere voor je moeten beantwoorden en je reply is dat de ander te veel denkt?Gast serieus.
![]()
Dom door het leven willen gaan en andere kwalijk nemen dat ze wel logisch kunnen nadenken.
Bij jou gelukkig welquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik stel helemaal geen vragen... en als ik ze al stel heb ik geen behoefte aan een antwoord van jou, er komt toch niks zinnigs uit
Een tijdje geleden wilde ik (maar vooral mijn nicht) weer het contact herstellen tussen de aantal nichtjes. Wij zijn altijd een close familie geweest maar sinds een aantal jaar is dat weggevallen door ruzies. In het begin was het leuk. En zouden we ook met zn 4-en (mijn zusje en 2 andere nichtjes) weer een avondje uit eten gaan en leuk houden met elkaar. Totdat er weer een bom barstte (het overlijden van mijn Opa) en ik door mijn nicht (niet diegene die samen met mij het contact probeerde te herstellen) werd aangewezen als "schuldige" (niet van zijn dood maar van andere dingen) en dat mondde uit in ruzie en zelfs zo erg dat ik bedreigingen ontving aan mijn thuisadresquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn ouders niet. Ik heb meer gemoedsrust als ik geen contact met ze heb dan wel. Mijn ouders kunnen niet zijn wat ik als “ouders” zie.
Verder sta ik wel open voor familie-contact, zeker degenen die zo oud zijn als ik. Het was echt fijn om te horen dat onder andere mijn nicht, maar ook haar ouders niet eens meer contact met mijn ouders hebben en willen vanwege de manier waarop ze met mij zijn omgegaan. En hoe gek het ook klinkt ,het is een opluchting te weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Omdat je verder op de pagina (met mijn instellingen) een achterlijke opmerking plaatste.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
waarom reageer je op die post?
goedemorgenquote:
Klinkt een beetje als "steun" uit onverwachte hoekquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn ouders niet. Ik heb meer gemoedsrust als ik geen contact met ze heb dan wel. Mijn ouders kunnen niet zijn wat ik als “ouders” zie.
Verder sta ik wel open voor familie-contact, zeker degenen die zo oud zijn als ik. Het was echt fijn om te horen dat onder andere mijn nicht, maar ook haar ouders niet eens meer contact met mijn ouders hebben en willen vanwege de manier waarop ze met mij zijn omgegaan. En hoe gek het ook klinkt ,het is een opluchting te weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Want?quote:
Ach beter laat dan nooit, maar leuk Kluts.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Kluts het volgende:
Ik sta er zeker voor open, sterker nog, had ik het jaren eerder maar geweten.
Poetsen - posten noem ik geen anagram.quote:
Je mengt je in een gesprek waar jij niet bij betrokken bent en gaat mij lopen afzeiken... je kent me niet en je baseert je conclusie op basis van 1 post? Als ik op basis van 'mijn instellingen' een conclusie moet trekken bij jou word je ook niet blij, gelukkig ben ik wel volwassen geworden in mijn tijd..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je verder op de pagina (met mijn instellingen) een achterlijke opmerking plaatste.
Daarbij komt.. Dit is een forum.. Als je niet wil dat iemand op je post reageert moet je niet posten.
Ik zei ook bijnaquote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Poetsen - posten noem ik geen anagram.
1 letter erbij/eraf en de t verschuiven. Nee, geen anagram.
* MissMSX mengt zich in gesprek:quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je mengt je in een gesprek waar jij niet bij betrokken bent en gaat mij lopen afzeiken... je kent me niet en je baseert je conclusie op basis van 1 post? Als ik op basis van 'mijn instellingen' een conclusie moet trekken bij jou word je ook niet blij, gelukkig ben ik wel volwassen geworden in mijn tijd..
PS: je hebt gelijk, het is een forum, ik had alleen wat meer niveau verwacht van de mensen hier.. blijbkaar had ik het mis
Dat van mij was ook niet helemaal serieus hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei ook bijna
En er is geen regel voor het minimaal aantal verschoven letters in een anagram
En het was maar een grapje![]()
Niveau verwachten op FOK!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je mengt je in een gesprek waar jij niet bij betrokken bent en gaat mij lopen afzeiken... je kent me niet en je baseert je conclusie op basis van 1 post? Als ik op basis van 'mijn instellingen' een conclusie moet trekken bij jou word je ook niet blij, gelukkig ben ik wel volwassen geworden in mijn tijd..
PS: je hebt gelijk, het is een forum, ik had alleen wat meer niveau verwacht van de mensen hier.. blijbkaar had ik het mis
Ik ben ook taalnazi en ik had gewoon gelijk. Lekker puhquote:Op woensdag 3 november 2010 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat van mij was ook niet helemaal serieus hoor
Maar je bent taalnazi of niet
Hoi Muts. Hoe hangen ze vandaag?quote:
Aangezien iedereen hier roept dat ze een verschrikkelijk hoog niveau hebben, en vinden dat voornamelijk 'de andere' dat niet hebben, vind ik het niet eens zo'n hele rare verwachting.quote:
gelukkig is Hypocrisie hier vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien iedereen hier roept dat ze een verschrikkelijk hoog niveau hebben, en vinden dat voornamelijk 'de andere' dat niet hebben, vind ik het niet eens zo'n hele rare verwachting.
Ik werd uit huis getrapt toen ik 17 was en woon sindsdien ook op mezelf. Heb tussendoor nog een keer 1.5 jaar contact gehd, zelf opgezocht "want het zijn toch je ouders". Maar mijn ouders hebben me de tering laten krijgen op momenten dat ik hen het hardst nodig had en het kon ze niks schelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als "steun" uit onverwachte hoek
Verder kan ik me er echt weinig bij voorstellen hoe het is om geen contact meer met je ouders te hebben/willen.
Heb 1 keer van redelijk dichtbij meegemaakt dat een jongen door zijn moeder het huis uit gezet werd. Hij stond letterlijk op straat, en het interesseerde haar niets of hij ergens een dak boven z'n hoofd zou krijgen. Dan denk ik: het is toch verdomme je zoon?
Maar begrijp ik goed dat geen contact voornamelijk bij jou vandaan komt?
En 10 jaar... Was je 16/17 toen je het huis uit ging?
Ze heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei ook bijna
En er is geen regel voor het minimaal aantal verschoven letters in een anagram
En het was maar een grapje![]()
blij dat dat bij ons zo niet is gebeurt, ik zou ze toch echt missen. maar als het niet gaat, dan gaat het niet helaas. wel zonde dat ze zich zo hebben laten kennen dan. van je ouders mag je als kind toch verwachten dat ze er voor je zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd uit huis getrapt toen ik 17 was en woon sindsdien ook op mezelf. Heb tussendoor nog een keer 1.5 jaar contact gehd, zelf opgezocht "want het zijn toch je ouders". Maar mijn ouders hebben me de tering laten krijgen op momenten dat ik hen het hardst nodig had en het kon ze niks schelen.
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vreselijke jeugd gehad, sterker nog, de sfeer thuis was best warm en gezellig. Doordat ik een lastige puber was en mijn ouders niet wisten hoe ze daarmee om konden gaan, zijn er een hoop dingen gebeurd die ik hen altijd kwalijk zal nemen. Als ik contact met ze heb heb ik meer stress dan zonder. En tuurlijk, ik wil ook net als iedereen gewoon fijne ouders. Maar de mijne zullen nooit aan die verwachting kunnen voldoen. Dus dan maar niet.
quote:
poetsen - postenquote:Een anagram is een woord dat of zin die volledig bestaat uit de letters van een ander woord of een andere zin.
Hiquote:Op woensdag 3 november 2010 10:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hey!![]()
Pff zo tanken, heb daar zo'n hekel aan.
Ik mis mijn ouders ook hoor. Elke dag. Maar ouders horen in mijn ogen onvoorwaardelijk van je te houden en een klankbord voor je te zijn. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar als die eerste 2 dingen niet kunnen, heb je er ook niks aan om jezelf te kwellen met de hoop dat ze toch zo worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
blij dat dat bij ons zo niet is gebeurt, ik zou ze toch echt missen. maar als het niet gaat, dan gaat het niet helaas. wel zonde dat ze zich zo hebben laten kennen dan. van je ouders mag je als kind toch verwachten dat ze er voor je zijn.
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
HiJa, een naar moment altijd, je vult wat bij maar loopt tegelijkertijd leeg
Ik weet niet wat jij in je tank hangt hoor...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
HiJa, een naar moment altijd, je vult wat bij maar loopt tegelijkertijd leeg
Op de knieënquote:Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoi Muts. Hoe hangen ze vandaag?
ga eens douchen jijquote:Op woensdag 3 november 2010 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in je tank hangt hoor...
waar en welke kant op?quote:
ja dan heeft het geen zin inderdaad. wel mooi dat je familie graag weer contact wil, en dat ze behoorlijk positief zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mis mijn ouders ook hoor. Elke dag. Maar ouders horen in mijn ogen onvoorwaardelijk van je te houden en een klankbord voor je te zijn. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar als die eerste 2 dingen niet kunnen, heb je er ook niks aan om jezelf te kwellen met de hoop dat ze toch zo worden.
Ik mis mijn vader, ben gezegend met stiefouders die wel voor mij klaarstaan. Bij ieder nieuwsbericht over doden of ongelukken in Gorinchem gaat er toch even een moment van ik hoop dat het mn moeder is door me heen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mis mijn ouders ook hoor. Elke dag. Maar ouders horen in mijn ogen onvoorwaardelijk van je te houden en een klankbord voor je te zijn. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar als die eerste 2 dingen niet kunnen, heb je er ook niks aan om jezelf te kwellen met de hoop dat ze toch zo worden.
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Wie is maartjeh en is er naast xFriendx nog iemand anders die het ook maar iets boeit dat ze moet tanken?
trek jij je er ooit iets van aan of iemand het iets boeit wat jij post?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Wie is maartjeh en is er naast xFriendx nog iemand anders die het ook maar iets boeit dat ze moet tanken?
Ik ben tenminste bekend bij meer dan 1 persoonquote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
trek jij je er ooit iets van aan of iemand het iets boeit wat jij post?
Ik wil mijn ouders niet dood. Haat is een zinloze emotie.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vader, ben gezegend met stiefouders die wel voor mij klaarstaan. Bij ieder nieuwsbericht over doden of ongelukken in Gorinchem gaat er toch even een moment van ik hoop dat het mn moeder is door me heen.
maartjeh is ook bekend bij mij en Barbusse. en nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben tenminste bekend bij meer dan 1 persoon
Baby: De Ransaap van Fok!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben tenminste bekend bij meer dan 1 persoon
Nu niks meer, kreeg het idee dat niemand haar kende (werd eerder gevraagd wie het was).quote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maartjeh is ook bekend bij mij en Barbusse. en nu?
* JoeBravo geeft Yuki een schop onder haar bevallige achterwerkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n kont, en weg van al die gedachten die me onzeker maken
Mag ik ook een klein schopje geven?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n kont, en weg van al die gedachten die me onzeker maken
Het is nog te vers bij mij denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil mijn ouders niet dood. Haat is een zinloze emotie.
Ik hou nog wel echt van mijn ouders. Ook al heb ik vooral mijn ma wel echt gehaat, vooral omdat ik ook onwijs op haar lijk. Maar haat is iets waar je niet beter van wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog te vers bij mij denk ik.
Dit snap ik dus niet, als ouder(s) je kind laten vallen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd uit huis getrapt toen ik 17 was en woon sindsdien ook op mezelf. Heb tussendoor nog een keer 1.5 jaar contact gehd, zelf opgezocht "want het zijn toch je ouders". Maar mijn ouders hebben me de tering laten krijgen op momenten dat ik hen het hardst nodig had en het kon ze niks schelen.
Kan t me van jouw kant wel voorstellen ja. Als t je meer kost dan oplevert, als ze niet die fundamentele ouderrol vervullen... Dan is het ws beter/rustiger om afstand te nemen.quote:Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vreselijke jeugd gehad, sterker nog, de sfeer thuis was best warm en gezellig. Doordat ik een lastige puber was en mijn ouders niet wisten hoe ze daarmee om konden gaan, zijn er een hoop dingen gebeurd die ik hen altijd kwalijk zal nemen. Als ik contact met ze heb heb ik meer stress dan zonder. En tuurlijk, ik wil ook net als iedereen gewoon fijne ouders. Maar de mijne zullen nooit aan die verwachting kunnen voldoen. Dus dan maar niet.
I know.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou nog wel echt van mijn ouders. Ook al heb ik vooral mijn ma wel echt gehaat, vooral omdat ik ook onwijs op haar lijk. Maar haat is iets waar je niet beter van wordt.
Ja nou... Ja.. Euh...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo geeft Yuki een schop onder haar bevallige achterwerk
doe eens niet![]()
Kleine schopjes helpen nietquote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mag ik ook een klein schopje geven?
zie pingchat.quote:
Ik zal de laatste zijn die daarover oordeelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Bepaalde opmerkingen van haar hebben er gewoon goed ingehakt bij mij. Om over haar daden nog maar te zwijgen.
Als je hoort wat er is kom je daar wel van terugquote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zie pingchat.
als je niet ophoudt doe ik het hier ook.
Vervelende gedachtes uitspreken kan wel helpenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja nou... Ja.. Euh...
[..]
Kleine schopjes helpen niet
Echt, waar haalt ie die verhalen toch steeds vandaan?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
Zo, ik heb m'n dagelijkse portie Djeez ook weer gehad.
Vrouw met ranzige vagina eist seks van echtgenoot
Niet hierquote:Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vervelende gedachtes uitspreken kan wel helpen
En een klein schopje van mij komt al heel hard aan hoor
Daarom kom ik dus nooit op de FPquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
Ja, echt. Respect voor die gast.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:44 schreef Q. het volgende:
Echt, waar haalt ie die verhalen toch steeds vandaan?.
* Gasol haalt uit en laat een rode afdruk van maat 45 allstars achter op Yuki's achterwerkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet hier
En mijn "bevallige kont" heeft echt wel wat meer nodig
Balenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
Godver, dat was een rete moeilijk tentamen
I don't know... Ik heb alle vragen kunnen beantwoorden. Maar of ik dat goed gedaan heb, tjaquote:
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat isquote:Op woensdag 3 november 2010 10:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol haalt uit en laat een rode afdruk van maat 45 allstars achter op Yuki's achterwerk
Jij, onzekere gedachtes? Das toch nergens voor nodig
Zelfvertrouwen valt aan te leren.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat is
En tsja. Wat doe je eraan? Zelfverzekerd ben ik nooit geweest
Ik moet altijd wel lachen om dat soort berichtenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef Techno het volgende:
QFTquote:
Working on it. En het is al minder erg dan vroeger... Maar ik ben er nog lang nietquote:
Net een heel verhaaltje getypt, backspace ik een pagina terug, tekst wegquote:Op woensdag 3 november 2010 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame met die gast die gespankt wordt en dan voelt met welke schoen dat is
En tsja. Wat doe je eraan? Zelfverzekerd ben ik nooit geweest
FP als enige nieuwsbron zienquote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankzij djeez ook de rest van het nieuws negeren
Besef je, dat zelfvertrouwen/zelfverzekerd zijn niet betekent dat je nooit meer onzeker bentquote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
Working on it. En het is al minder erg dan vroeger... Maar ik ben er nog lang niet
FP, kranten, andere sites, radionieuws als nieuwsbron zienquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Besef je, dat zelfvertrouwen/zelfverzekerd zijn niet betekent dat je nooit meer onzeker bentHet gaat om de manier waarop je daarmee om gaat.
Kun/Wil je voorbeelden geven?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Yuki het volgende:
Dat weet ikmaar ik raak nog steeds te veel en te lang uit m'n doen van sommige (kleine) dingen. En dat vind ik een teken van tekort aan zelfvertrouwen.
Zou wel makkelijk zijn als je dat even kon bijtanken voor een paar tientjesquote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
quote:
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?quote:
Geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef xFriendx het volgende:
Running low on zelfvertrouwen bij wat mensen toch wel
Wij komen altijd tegelijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Ik wist heul niet dat hij hier was!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Welk een toeval dat jullie tegelijk binnen komen! What are the odds?
Wat dat betreft heb ik iets weg van Q, ik lurk in de bosjes.quote:
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.quote:
Die paar weken mag je inderdaad wel inkorten, dat scheelt flink wat tijd aan stressen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als iemand bijvoorbeeld niet of (in mijn ogen) kortaf reageert, betrek ik dat heel vaak (zo niet altijd) op mijn eigen tekortkomingen. Ik zal wel iets fout gedaan hebben, ik ben niet leuk genoeg, etc.
Bij afwijzingen kan ik ook meestal pas na een paar weken denken "his/her loss". Eerst komt er een periode waarin ik mezelf helemaal over de zeik help met ik ben niet goed/leuk/interessant/mooi/whatever genoeg.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
* missbehavin is een beetje trots
Daar mag je ook trots op zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo en weer terug! De intake ging goed, was zonder Minipuber, en ik weet nog niks meer, maar dinsdag bespreken zij het intern en beslissen ze wat de beste optie voor hem is. Maar de eerste stap is gezet en dat voelt goed.
beebee!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. En dat mag best hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaasquote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
Hier zeker: Mooie blanke meisjes met zwarte mannen deel IIquote:
quote:
Pot, ketel, zwart?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Godtje... hoe oud ben je? 12? 13? Leuk he, iemand verraden?
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Reageer jij wel eens kortaf? En hoe vaak is dat omdat de ander iets fout gedaan heeft, of niet leuk genoeg is?
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat niveau moet je wel aanspreken toch? of nog iets te hoog gegrepen?
Mijn hart wat doe je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.
Ik ben ook snel geneigd om iemand te vergeven, terwijl ik er bij mezelf bij een soortgelijke fout vanuit ga dat het nooit meer goed kan komen.
Heel scheef, maar een vreemde gevoelskwestie.
Doe het snel wil je.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn hart wat doe je?![]()
Ik zal eenzaam overlijden van verdriet.
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me opquote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, het is lastig voor mij hierop te reageren, omdat ik op sommige punten hier zo nu en dan ook nog last van heb. Helaas![]()
Het enige advies wat ik je kan geven is de gedachten die je na een paar weken hebt, proberen te vervroegen. Wat denk je dan en je daarop focussen op de momenten dat je dat voelt.
Maar vooral: Je bent altijd leuk/goed/interessant/mooi, alleen de ander ziet dat niet. Probeer dat tussen je oren te knopen.
Daarom is hij mijn Grote Voorbeeld!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kreeg heel langzaam toch een beetje het gevoel dat je geen kwaaie was. Maar je bent gewoon echt een zeer treurig figuur.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me op
Het is ook onderzocht en het blijkt inderdaad dat mensen vrij snel vergeven. Dat een sorry het zal nooit meer gebeuren een flinke kracht heeft. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen nou vooruit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet dat ik t op die manier zou (moeten) kunnen rationaliseren, maar somehow hecht ik veel meer waarde aan mijn fouten dan aan die van een ander.
Ik ben ook snel geneigd om iemand te vergeven, terwijl ik er bij mezelf bij een soortgelijke fout vanuit ga dat het nooit meer goed kan komen.
Heel scheef, maar een vreemde gevoelskwestie.
Is het enigszins te reizen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
aanbieding voor een tijdelijke functie in Hengelo ov.... doe ik het wel, doe ik het niet...
Wat een liefde.quote:
In 'n rood busje zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een liefde.Je wil me niet zien weg kwijnen maar je hoopt op een snel eind voor mij.
![]()
Dat is lief van je.![]()
Ik zal proberen vanmiddag met een pool mee te rijden.Dat zal het vast doen versnellen.
Als ik dit lees, vind ik Godt toch geen kwaaie hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook onderzocht en het blijkt inderdaad dat mensen vrij snel vergeven. Dat een sorry het zal nooit meer gebeuren een flinke kracht heeft. Mensen zijn snel geneigd om te zeggen nou vooruit. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Gevoelsmatig kan dat inderdaad lastiger zijn. Al denk ik dat wel wel blij kan zijn dat je aan deze kant van de streep zit. dat je niet het type bent dat denkt met alles weg te kunnen komen. Alleen alles wat te sterk is is niet fijn.
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij komt er ook nog wel meis. Als ik het kan (heeel voorzichtig
) lukt het jou ook.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al stuk.Of zal er nog een rood busje zijn?
Denk het ook welquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij komt er ook nog wel meis. Als ik het kan (heeel voorzichtig
) lukt het jou ook.
1h10 ex files, 3 maand en gezien de locatie wil ik er niet vast. Zou dus puur als CV vulling zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het enigszins te reizen?
Is er eventueel uitzicht op vast?
Hoe lang is tijdelijk?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?
Een kapot busje geeft grotere kans op het succesvol bereiken van babs' doelquote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is al stuk.Of zal er nog een rood busje zijn?
als ik het kan, kan iedereen hetquote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervan uit dat ik even sterk of sterker ben dan jij?
Beggars can't be choosers. Maar nou weet ik niet in hoeverre je andere opties hebt natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
aanbieding voor een tijdelijke functie in Hengelo ov.... doe ik het wel, doe ik het niet...
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een kapot busje geeft grotere kans op het succesvol bereiken van babs' doel
Therapie. Ja, dat doe ik dus alquote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Denk het ook wel
Het is aan jou om dan uit te zoeken of je het zeg maar 'natuurlijk' laat lopen, of dat je er zo veel last van hebt dat je er hulp bij zou willen.. Ik heb zelf erg veel gehad aan een groepstherapie.
Beter dan een CV gat waarschijnlijk. En dan ondertussen hard verder zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1h10 ex files, 3 maand en gezien de locatie wil ik er niet vast. Zou dus puur als CV vulling zijn.
Touchéquote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Rifoki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je niet ver meer mee.
Dat laatste klopt natuurlijk maar bekijk het positief. Het is goed (want het kan nog erger) maar er is nog ruimte voor verbetering. Door soms rationeel te denken kan je denk ik je gevoel manipuleren en op den duur is het er in geslepen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik dit lees, vind ik Godt toch geen kwaaie hoor
En idd. Ik zit aan de goede kant. Maar iets minder extreem zou wel eens fijn zijn
Ik ken dat. Ik ben zelf heel gevoelig voor "wat anderen vinden" of hoe ze iets bedoelen. Ik maskeer(de) het alleen vooral door dan maar afstandelijk tegen mensen te blijven, waardoor mensen van mij juist het idee kregen dat ik kortaf was en nergens mee zat, omdat ik er geen emotie door toonde, maar het juist van binnen bij mij zijn werk deed, ik ging erover malen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je weet inmiddels wel dat dat gevoel komt. Als je jezelf aanleert dat het ook eerder kan komen door een bepaalde mindset, kun je jezelf die mindset aanleren. Jezelf terugroepen als je dat gevoel voelt aankomen. Gevoelsmatig komt het niet zo snel, maar door jezelf ergens te dwingen dat andere te voelen ga je je vanzelf ook écht zo voelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:29 schreef Yuki het volgende:
Ik ben al zover dat ik na verloop van tijd wel inzie dat ik niet zo vreselijk ben als ik denk. Vroeger kwam dat gewoon helemaal niet in me op
Maar zelf vaststellen dat je in bepaalde opzichten zo bent als je bent, dat kan erg verhelderend zijn er goed werken bij het zoeken naar oplossingen hoe daarmee om te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk maar bekijk het positief. Het is goed (want het kan nog erger) maar er is nog ruimte voor verbetering. Door soms rationeel te denken kan je denk ik je gevoel manipuleren en op den duur is het er in geslepen.
Heel veel dingen die je weet of denkt te weten is dat waarheid of gewenning door de jaren?
Als jij jarenlang te horen krijgt dat je x bent en y doet dan zal je dat vanzelf gaan geloven. Dat is lastig te bevatten voor een volwassen met een rationele gedachtegang maar het kinder en puber brein werken even wat anders. En wat er onbewust weet in te slijten kan ook niet missselijk zijn.
Ik denk dat iedereen ook weer de kracht heeft om dat geheel of ten delen te 'corrigeren' op plekken waar je er niet tevreden mee bent. Hij is nou eenmaal zou vind ik dan ook altijd een kut argument.
Jezelf dwingen kan behoorlijk averechts werken dus daar zou ik wel voorzichtig mee zijn... voor sommige mensen werkt het, voor anderen absoluut niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar je weet inmiddels wel dat dat gevoel komt. Als je jezelf aanleert dat het ook eerder kan komen door een bepaalde mindset, kun je jezelf die mindset aanleren. Jezelf terugroepen als je dat gevoel voelt aankomen. Gevoelsmatig komt het niet zo snel, maar door jezelf ergens te dwingen dat andere te voelen ga je je vanzelf ook écht zo voelen.
Beetje hetzelfde als de training waarbij je elke dag in de spiegel kijkt en tegen jezelf zegt dat je leuk bent enz.
De constatering dat je x bent is uiteraard prima. En als het iets iets waar jij zef niet tevreden mee bent en er mee aan de slag gaat is ook prima.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar zelf vaststellen dat je in bepaalde opzichten zo bent als je bent, dat kan erg verhelderend zijn er goed werken bij het zoeken naar oplossingen hoe daarmee om te gaan.
Je moet jezelf de goede richting in dwingen. Ik heb de fout gemaakt me jarenlang maar gewoon als een ijskonijn op te stellen, waardoor mensen nóg meer geneigd zijn je daarnaar te behandelen. En als je dan iemand bent die eigenlijk helemaal niet zo gevoelloos is als ze zich probeert voor te doen, heb je dus een probleem. Mensen behandelen je naar hoe jij je opstelt. En dat moet wel bij je passen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jezelf dwingen kan behoorlijk averechts werken dus daar zou ik wel voorzichtig mee zijn... voor sommige mensen werkt het, voor anderen absoluut niet.
Dat dus. Jarenlang gepest, voor alles uitgemaakt dat slecht en lelijk is... Het gaat er bij mij maar moeizaam in dat mensen mij wél leuk, lief en de moeite waard vinden.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk maar bekijk het positief. Het is goed (want het kan nog erger) maar er is nog ruimte voor verbetering. Door soms rationeel te denken kan je denk ik je gevoel manipuleren en op den duur is het er in geslepen.
Heel veel dingen die je weet of denkt te weten is dat waarheid of gewenning door de jaren?
Als jij jarenlang te horen krijgt dat je x bent en y doet dan zal je dat vanzelf gaan geloven. Dat is lastig te bevatten voor een volwassen met een rationele gedachtegang maar het kinder en puber brein werken even wat anders. En wat er onbewust weet in te slijten kan ook niet missselijk zijn.
Ik denk dat iedereen ook weer de kracht heeft om dat geheel of ten delen te 'corrigeren' op plekken waar je er niet tevreden mee bent. Hij is nou eenmaal zou vind ik dan ook altijd een kut argument.
Ben ik volledig met je eens hoor, ik wilde er alleen nog een kleine kanttekening bij plaatsen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De constatering dat je x bent is uiteraard prima. En als het iets iets waar jij zef niet tevreden mee bent en er mee aan de slag gaat is ook prima.
Ik bedoelde in dit geval als mensen het gebruiken als excuus om slecht/negatief gedrag goed te praten.
Dat was toch allang duidelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Singles zijn het uitschot van de maatschappij
http://www.nu.nl/politiek(...)rutte-aanvallen.html
Wel van de PvdA-maatschappij. En uiteraard van de CDA, CU en SGP-maatschappij. Wij zijn minderwaardige levensvormen. Volgens mensen die 'verder' zijn dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Dat is meer iets wat je van het CDA zou verwachten eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Verwachtingen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is meer iets wat je van het CDA zou verwachten eigenlijk
En een hond! Vergeet de hond niet!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:47 schreef MissMSX het volgende:
Ach, ik zie het meer als een maatschappelijk 'probleem' dat de meeste mensen vinden wat Q al zegt, dat je 'verder' bent (lees: beter) als je getrouwd bent en 1.8 kinderen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |