Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.
En dat hij een dagboek moet kopen.
Het verschil volgens mij dat sommige mensen FOK! zien als interactie plek voor zinnige en onzinnige dingen en dat andere het vooral zien als een soort twitter/dagboek waar ze elke hersenscheet op moeten posten en dat andere er dan leuk op moeten reageren.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ik vind het gewoon een nutteloze mededeling, wat je gaat doen met wie en waarom. I.don't.care!
Van mij toch wel Noukiepoukie?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ik vind het gewoon een nutteloze mededeling, wat je gaat doen met wie en waarom. I.don't.care!
Hallo. Ik ben net naar de wc geweest. Het was fijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verschil volgens mij dat sommige mensen FOK! zien als interactie plek voor zinnige en onzinnige dingen en dat andere het vooral zien als een soort twitter/dagboek waar ze elke hersenscheet op moeten posten en dat andere er dan leuk op moeten reageren.
Die laatste groep is volgens mij vooral het type met aandacht te kort en die niet eens in staat zijn om followers te krijgen op twitter. Dus dan maar FOK! En ze moeten dood natuurlijk.
Jij stelt domme vragen die andere voor je moeten beantwoorden en je reply is dat de ander te veel denkt?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...
Bijdehandte newbies.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verschil volgens mij dat sommige mensen FOK! zien als interactie plek voor zinnige en onzinnige dingen en dat andere het vooral zien als een soort twitter/dagboek waar ze elke hersenscheet op moeten posten en dat andere er dan leuk op moeten reageren.
Die laatste groep is volgens mij vooral het type met aandacht te kort en die niet eens in staat zijn om followers te krijgen op twitter. Dus dan maar FOK! En ze moeten dood natuurlijk.
Goed idee, ik ga even lekker een plasje plegen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben net naar de wc geweest. Het was fijn.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Whatever happened to the bushokjes?.
Vrouwen weten niet wat ze missen!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is er nog.![]()
Fijn dat je goed hebt gepoept trouwens
Nee, Q., van jou ook niet. Dat lees wel op alle andere sociale media waar je mij hebt toegevoegdquote:
Alle 50.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, Q., van jou ook niet. Dat lees wel op alle andere sociale media waar je mij hebt toegevoegd
Één en al liefde, you know itquote:
FOK! is mijn dagboekquote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.
En dat hij een dagboek moet kopen.
Heus wel. *puh!*quote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die kotsen op Twitteren zijn gewoon niet interessant genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |