hey, een nieuwe UIquote:
Overdrijven is ook een kunst, Godt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.
Hij is echt de grootste mongool in dat team.. hij heeft wel een goeie trapquote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.quote:
Dat soort dingen boeien me geen reet, wat ze op het veld doen is interessant, wat ze er buiten doen is irrelevant. Heb me nog nooit geinteresseerd voor het priveleven van "celebs". Zie ook niet in waarom de Story en de Prive zo groot zijn...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.
Die vriend die zelf in de auto stapt bij iemand die gedronken heeft?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen boeien me geen reet, wat ze op het veld doen is interessant, wat ze er buiten doen is irrelevant. Heb me nog nooit geinteresseerd voor het priveleven van "celebs". Zie ook niet in waarom de Story en de Prive zo groot zijn...
Johan Derksen sponseren.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.
Ik vind hem wel tof, maar dat komt omdat hij me doet denken aan mijn pa.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Johan Derksen sponseren.![]()
Die kerel zou ook van de aardbodem mogen verdwijnen wat mij betreft.
Dat gaat iig nog deels over het spel, tactiek etc. Maar wat een voetballen, zanger, acteur etc in zijn/haar vrije tijd doet gaat me niets aan en boeit me ook niet..quote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.
Nee man, de snor is humorquote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Johan Derksen sponseren.![]()
Die kerel zou ook van de aardbodem mogen verdwijnen wat mij betreft.
Ik vind hem verschrikkelijk. Zodra die kop verschijnt zap ik echt weg. Tenenkrommend zelfs.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof, maar dat komt omdat hij me doet denken aan mijn pa.
Dat wel. Staat ook op Wikipedia dus het klopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.
Dat heb ik eerder bij Wilfred Genee.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk. Zodra die kop verschijnt zap ik echt weg. Tenenkrommend zelfs.
Ook. En bij Gijp.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder bij Wilfred Genee.
geen shownieuws voor jou dus.. ik snap evenmin de toegevoegde waarde van die zinloze informatie...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat iig nog deels over het spel, tactiek etc. Maar wat een voetballen, zanger, acteur etc in zijn/haar vrije tijd doet gaat me niets aan en boeit me ook niet..
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiendquote:Op woensdag 3 november 2010 09:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
geen shownieuws voor jou dus.. ik snap evenmin de toegevoegde waarde van die zinloze informatie...
shownieuws, de anus van slechte TV.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiend.
Dat wel, maar soms vind ik het heerlijk, dat gewauwel over niks tijdens het avondeten.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiend.
Ik zou liever VI hebben rond die tijdquote:Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wel, maar soms vind ik het heerlijk, dat gewauwel over niks tijdens het avondeten.
Moet je hier tegenwoordig ook al doorgeven hoe wat waar en met wie je bent?quote:
intake kinderpsycholoogquote:
Zou ook kunnen. Zelfde zinloze gewauwel eigenlijk. Hoewel ik VI eigenlijk stiekem een leuk programma vind.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou liever VI hebben rond die tijd.
Nee. Alleen heb ik een vaag vermoeden, en das best een belangrijk ding voor missB. Weet alleen niet zeker of t vandaag was.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je hier tegenwoordig ook al doorgeven hoe wat waar en met wie je bent?
Of van die 'reportages' (of hoe noem je dat in die branche?) waarbij al die bn-ers met hun chiuhuahua collectief hun hond gaan uitlaten op bloemendaal en iedereen wel weer een origineel hebbedingetje heeft voor hun hond... alsof dat beest het ene reet boeit of ie achter een stok aan moet rennen of een opblaaspop van patty brard.. hoewel ik ook eerder voor die laatste zou kiezenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op Fok?!quote:
Ik vind het vrij verontrustend dat jij liever een naakte patty brard ziet dan een stok.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Of van die 'reportages' (of hoe noem je dat in die branche?) waarbij al die bn-ers met hun chiuhuahua collectief hun hond gaan uitlaten op bloemendaal en iedereen wel weer een origineel hebbedingetje heeft voor hun hond... alsof dat beest het ene reet boeit of ie achter een stok aan moet rennen of een opblaaspop van patty brard.. hoewel ik ook eerder voor die laatste zou kiezen
Mijn ideequote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vrij verontrustend dat jij liever een naakte patty brard ziet dan een stok.
You sick motherfucker.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA????? HOAX!!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon thuis bedoelde... er is ook nog een wereld buiten dit forum
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon thuis bedoelde... er is ook nog een wereld buiten dit forum
Snotver, dat is wel bijna een anagram hequote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.
En dat hij een dagboek moet kopen.
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
You've read my mindquote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat nouk bedoelde dat het vrij lastig is om te poetsen en te posten tegelijk.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ik vind het gewoon een nutteloze mededeling, wat je gaat doen met wie en waarom. I.don't.care!
Neequote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Snotver, dat is wel bijna een anagram he
Jij denkt teveel en dat moet je niet doen.. net zoals vrouwen geen auto's moeten rijden...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |