Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, ik vind het gewoon een rauwdauwer van een voetballer.
hey, een nieuwe UIquote:
Overdrijven is ook een kunst, Godt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.
Hij is echt de grootste mongool in dat team.. hij heeft wel een goeie trapquote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.quote:
Dat soort dingen boeien me geen reet, wat ze op het veld doen is interessant, wat ze er buiten doen is irrelevant. Heb me nog nooit geinteresseerd voor het priveleven van "celebs". Zie ook niet in waarom de Story en de Prive zo groot zijn...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.
Die vriend die zelf in de auto stapt bij iemand die gedronken heeft?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens met zoveel passie de rolstoel van zijn voormalige vriend gaat duwen.
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen boeien me geen reet, wat ze op het veld doen is interessant, wat ze er buiten doen is irrelevant. Heb me nog nooit geinteresseerd voor het priveleven van "celebs". Zie ook niet in waarom de Story en de Prive zo groot zijn...
Johan Derksen sponseren.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.
Ik vind hem wel tof, maar dat komt omdat hij me doet denken aan mijn pa.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Johan Derksen sponseren.![]()
Die kerel zou ook van de aardbodem mogen verdwijnen wat mij betreft.
Dat gaat iig nog deels over het spel, tactiek etc. Maar wat een voetballen, zanger, acteur etc in zijn/haar vrije tijd doet gaat me niets aan en boeit me ook niet..quote:Op woensdag 3 november 2010 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of de VI. Ik haal hem wel eens voor beetman, maar daar staat ook een hoop kul in zeg.
Nee man, de snor is humorquote:Op woensdag 3 november 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Johan Derksen sponseren.![]()
Die kerel zou ook van de aardbodem mogen verdwijnen wat mij betreft.
Ik vind hem verschrikkelijk. Zodra die kop verschijnt zap ik echt weg. Tenenkrommend zelfs.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof, maar dat komt omdat hij me doet denken aan mijn pa.
Dat wel. Staat ook op Wikipedia dus het klopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er laatst weer wat mensen op tv die wisten te verkondigen dat hij geen reet meer van zich laat horen. Dus het is nog erg actueel kennelijk.
Dat heb ik eerder bij Wilfred Genee.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk. Zodra die kop verschijnt zap ik echt weg. Tenenkrommend zelfs.
Ook. En bij Gijp.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder bij Wilfred Genee.
geen shownieuws voor jou dus.. ik snap evenmin de toegevoegde waarde van die zinloze informatie...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat iig nog deels over het spel, tactiek etc. Maar wat een voetballen, zanger, acteur etc in zijn/haar vrije tijd doet gaat me niets aan en boeit me ook niet..
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiendquote:Op woensdag 3 november 2010 09:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
geen shownieuws voor jou dus.. ik snap evenmin de toegevoegde waarde van die zinloze informatie...
shownieuws, de anus van slechte TV.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niet, al vind ik "die en die gaan in deze nieuwe film spelen" nog wel nieuws, maar "c-artiest X heeft gezoend met d-artiest Y" is echt zo onboeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |