Waarom zo harteloos en gemeen godt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij 10-0 is er inderdaad geen sprake van strijd.
kotssmilies zijn natuurlijk vol liefde en respectquote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zo harteloos en gemeen godt.
Jij begon met negatief reageren op Ajax. Op dit moment is dat niet zo verstandig als andere je club voorkeur kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zo harteloos en gemeen godt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat ging over Ajax. Dan mag dat.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kotssmilies zijn natuurlijk vol liefde en respect.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij begon met negatief reageren op Ajax. Op dit moment is dat niet zo verstandig als andere je club voorkeur kennen.![]()
Volgens jaar is alles beter. Dan staat je club weer bovenaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Voetbal!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:07 schreef detijd het volgende:
goedemorgen allen![]()
wat voor strijd is er gaande ?
[..]
Jij begon met negatief reageren op Ajax. Op dit moment is dat niet zo verstandig als andere je club voorkeur kennen.![]()
Volgend jaar is alles beter. Dan staat je club weer bovenaan.Het schijnt best leuk te zijn in de Jupiler league. Mag je tegen clubs als Cambuur en FC EmmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, dan moet het als kakkerlak, het is verplicht om minstens een keer per dag iets negatiefs te zeggen over Ajax, op je knieen, gebukt naar het oostenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging over Ajax. Dan mag dat.
[..]
Volgend jaar is alles beter. Dan staat je club weer bovenaan.Sorry, dat is een reflex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
De 3 wijze kwam uit het oosten maar volgens mij kan je beter naar het zuiden bidden voor goede voetballers.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan moet het als kakkerlak, het is verplicht om minstens een keer per dag iets negatiefs te zeggen over Ajax, op je knieen, gebukt naar het oosten.
True.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Kreator het volgende:
10-0 winnen van Feyenoord en dan met 0-1 thuis verliezen van Twente.
(die het erg goed deden gisteravond.)
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef Kreator het volgende:
10-0 winnen van Feyenoord en dan met 0-1 thuis verliezen van Twente.
(die het erg goed deden gisteravond.)
En is het als ajacied verplicht elke dag te reageren op mensen die ajax bashen en het niet eens tegen jou richten?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan moet het als kakkerlak, het is verplicht om minstens een keer per dag iets negatiefs te zeggen over Ajax, op je knieen, gebukt naar het oosten.
quote:
De scouting van Twente is best okay.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Met een ex-AGOVV-er nog wel!
Die kunnen toch in een busje gaan zitten.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_dood__.html?p=30,2
Janko. Ik zou als ik Twente was toch best spijt van die aankoop hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
De scouting van Twente is best okay.Alleen moet Janko nog even loskomen maar ik heb er alle vertrouwen in dat die nog wel op stoom gaat komen.
ik wil kufo terugquote:Op woensdag 3 november 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Janko. Ik zou als ik Twente was toch best spijt van die aankoop hebben.
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)h_dood__.html?p=30,2
hij kan het, hij moet het alleen nog ff (daar) laten zienquote:Op woensdag 3 november 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Janko moet ik nog maar zien of die loskomt. Het spel is er ook niet echt naar met die vleugelspelers, zeker zonder Theo.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:12 schreef Q. het volgende:
De scouting van Twente is best okay.Alleen moet Janko nog even loskomen maar ik heb er alle vertrouwen in dat die nog wel op stoom gaat komen.
Nee, maar wel in singles natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En is het als ajacied verplicht elke dag te reageren op mensen die ajax bashen en het niet eens tegen jou richten?
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Janko moet ik nog maar zien of die loskomt. Het spel is er ook niet echt naar met die vleugelspelers, zeker zonder Theo.
Ja HW. Anders twitter je er even over.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel in singles natuurlijk.
Nee, ik scheld je wel verrot op FBquote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja HW. Anders twitter je er even over.
Je vriend naar de vernieling rijden en weinig meer van je laten horen is een goed voorbeeld?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Theo Janssen wel zo'n ongelooflijke held he.
7 miljoen was het hè? Dure les.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zijn vrienden toch voor?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriend naar de vernieling rijden en weinig meer van je laten horen is een goed voorbeeld?
Dat wist ik niet eens, ik vind het gewoon een rauwdauwer van een voetballer.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriend naar de vernieling rijden en weinig meer van je laten horen is een goed voorbeeld?
Toch denk ik dat hij het wel kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:15 schreef Kreator het volgende:
Maar 2 keer eruit gelopen worden door een verdediger en dan struikelen over de bal, als je alleen afloopt op de keepert is niet echt ideaal voor het vertrouwen.
Och, vanuit Feyenoord-perspectief valt dat hartstikke mee.quote:
http://www.nu.nl/sport/21(...)ij-auto-ongeluk.htmlquote:Op woensdag 3 november 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, ik vind het gewoon een rauwdauwer van een voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |