Je mengt je in een gesprek waar jij niet bij betrokken bent en gaat mij lopen afzeiken... je kent me niet en je baseert je conclusie op basis van 1 post? Als ik op basis van 'mijn instellingen' een conclusie moet trekken bij jou word je ook niet blij, gelukkig ben ik wel volwassen geworden in mijn tijd..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je verder op de pagina (met mijn instellingen) een achterlijke opmerking plaatste.
Daarbij komt.. Dit is een forum.. Als je niet wil dat iemand op je post reageert moet je niet posten.
Ik zei ook bijnaquote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Poetsen - posten noem ik geen anagram.
1 letter erbij/eraf en de t verschuiven. Nee, geen anagram.
* MissMSX mengt zich in gesprek:quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je mengt je in een gesprek waar jij niet bij betrokken bent en gaat mij lopen afzeiken... je kent me niet en je baseert je conclusie op basis van 1 post? Als ik op basis van 'mijn instellingen' een conclusie moet trekken bij jou word je ook niet blij, gelukkig ben ik wel volwassen geworden in mijn tijd..
PS: je hebt gelijk, het is een forum, ik had alleen wat meer niveau verwacht van de mensen hier.. blijbkaar had ik het mis
Dat van mij was ook niet helemaal serieus hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei ook bijna
En er is geen regel voor het minimaal aantal verschoven letters in een anagram
En het was maar een grapje![]()
Niveau verwachten op FOK!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je mengt je in een gesprek waar jij niet bij betrokken bent en gaat mij lopen afzeiken... je kent me niet en je baseert je conclusie op basis van 1 post? Als ik op basis van 'mijn instellingen' een conclusie moet trekken bij jou word je ook niet blij, gelukkig ben ik wel volwassen geworden in mijn tijd..
PS: je hebt gelijk, het is een forum, ik had alleen wat meer niveau verwacht van de mensen hier.. blijbkaar had ik het mis
Ik ben ook taalnazi en ik had gewoon gelijk. Lekker puhquote:Op woensdag 3 november 2010 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat van mij was ook niet helemaal serieus hoor
Maar je bent taalnazi of niet
Hoi Muts. Hoe hangen ze vandaag?quote:
Aangezien iedereen hier roept dat ze een verschrikkelijk hoog niveau hebben, en vinden dat voornamelijk 'de andere' dat niet hebben, vind ik het niet eens zo'n hele rare verwachting.quote:
gelukkig is Hypocrisie hier vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien iedereen hier roept dat ze een verschrikkelijk hoog niveau hebben, en vinden dat voornamelijk 'de andere' dat niet hebben, vind ik het niet eens zo'n hele rare verwachting.
Ik werd uit huis getrapt toen ik 17 was en woon sindsdien ook op mezelf. Heb tussendoor nog een keer 1.5 jaar contact gehd, zelf opgezocht "want het zijn toch je ouders". Maar mijn ouders hebben me de tering laten krijgen op momenten dat ik hen het hardst nodig had en het kon ze niks schelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als "steun" uit onverwachte hoek
Verder kan ik me er echt weinig bij voorstellen hoe het is om geen contact meer met je ouders te hebben/willen.
Heb 1 keer van redelijk dichtbij meegemaakt dat een jongen door zijn moeder het huis uit gezet werd. Hij stond letterlijk op straat, en het interesseerde haar niets of hij ergens een dak boven z'n hoofd zou krijgen. Dan denk ik: het is toch verdomme je zoon?
Maar begrijp ik goed dat geen contact voornamelijk bij jou vandaan komt?
En 10 jaar... Was je 16/17 toen je het huis uit ging?
Ze heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei ook bijna
En er is geen regel voor het minimaal aantal verschoven letters in een anagram
En het was maar een grapje![]()
blij dat dat bij ons zo niet is gebeurt, ik zou ze toch echt missen. maar als het niet gaat, dan gaat het niet helaas. wel zonde dat ze zich zo hebben laten kennen dan. van je ouders mag je als kind toch verwachten dat ze er voor je zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd uit huis getrapt toen ik 17 was en woon sindsdien ook op mezelf. Heb tussendoor nog een keer 1.5 jaar contact gehd, zelf opgezocht "want het zijn toch je ouders". Maar mijn ouders hebben me de tering laten krijgen op momenten dat ik hen het hardst nodig had en het kon ze niks schelen.
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vreselijke jeugd gehad, sterker nog, de sfeer thuis was best warm en gezellig. Doordat ik een lastige puber was en mijn ouders niet wisten hoe ze daarmee om konden gaan, zijn er een hoop dingen gebeurd die ik hen altijd kwalijk zal nemen. Als ik contact met ze heb heb ik meer stress dan zonder. En tuurlijk, ik wil ook net als iedereen gewoon fijne ouders. Maar de mijne zullen nooit aan die verwachting kunnen voldoen. Dus dan maar niet.
quote:
poetsen - postenquote:Een anagram is een woord dat of zin die volledig bestaat uit de letters van een ander woord of een andere zin.
Hiquote:Op woensdag 3 november 2010 10:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hey!![]()
Pff zo tanken, heb daar zo'n hekel aan.
Ik mis mijn ouders ook hoor. Elke dag. Maar ouders horen in mijn ogen onvoorwaardelijk van je te houden en een klankbord voor je te zijn. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar als die eerste 2 dingen niet kunnen, heb je er ook niks aan om jezelf te kwellen met de hoop dat ze toch zo worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
blij dat dat bij ons zo niet is gebeurt, ik zou ze toch echt missen. maar als het niet gaat, dan gaat het niet helaas. wel zonde dat ze zich zo hebben laten kennen dan. van je ouders mag je als kind toch verwachten dat ze er voor je zijn.
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
HiJa, een naar moment altijd, je vult wat bij maar loopt tegelijkertijd leeg
Ik weet niet wat jij in je tank hangt hoor...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
HiJa, een naar moment altijd, je vult wat bij maar loopt tegelijkertijd leeg
Op de knieënquote:Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoi Muts. Hoe hangen ze vandaag?
ga eens douchen jijquote:Op woensdag 3 november 2010 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in je tank hangt hoor...
waar en welke kant op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |