Hopelijk gaat die toko ook failliet.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
Nivelleren. Je kan er ook te ver in doorslaan: Menzis pleit voor zorgpremie naar loon
Mensen die daadwerkelijk interessant zijn hebben dergelijke ongein uberhaupt niet nodig.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die kotsen op Twitteren zijn gewoon niet interessant genoeg
Club Lovequote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hola.![]()
Oh, en het is weer gezellig hier.
Mooi!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb trouwens gister voor het eerst in 10 jaar mijn nichtje gesproken, is net zo oud als ik en vroeger gingen we met elkaar om, maar dat verwaterde wat doordat ik het contact met mijn ouders en eigenlijk ook de rest van mijn familie verloor. En gister heb ik haar gesproken en dan hoor je ineens dat er toch wel mensen in je familie zijn die je missen en om je geven, dat heb ik al die jaren niet echt geweten en dat was tof om te horen.
Dat lijkt me zeker tofquote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
Ik heb trouwens gister voor het eerst in 10 jaar mijn nichtje gesproken, is net zo oud als ik en vroeger gingen we met elkaar om, maar dat verwaterde wat doordat ik het contact met mijn ouders en eigenlijk ook de rest van mijn familie verloor. En gister heb ik haar gesproken en dan hoor je ineens dat er toch wel mensen in je familie zijn die je missen en om je geven, dat heb ik al die jaren niet echt geweten en dat was tof om te horen.
Oftewel terug naar de oude regeling. Ik ben voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:57 schreef Techno het volgende:
Nivelleren. Je kan er ook te ver in doorslaan: Menzis pleit voor zorgpremie naar loon
Goeie comeback...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk interessant zijn hebben dergelijke ongein uberhaupt niet nodig.
Laat ik het zo zeggen, mijn band met mij en mijn ouders is niet al te best. Al jaren geen contact. En als je daarvoor altijd te horen kreeg dat niemand contact met je wil in de familie omdat je zogenaamd een verschrikkelijk mens bent, ga je dat vanzelf geloven.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Dat is altijd fijn om te horen. Uiteraard ben ik verbaasd dat je daar nu pas achter komt maar het leven is een proces en nu is kennelijk de tijd er voor. Misschien ook wel de tijd dat je er voor open staat?
Ik wilde net zeggen, is dit niet hoe het was met particulier en ziekenfonds?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel terug naar de oude regeling. Ik ben voor.
Daar heeft het wel wat van weg ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, is dit niet hoe het was met particulier en ziekenfonds?
Logisch. Het lijkt me vreselijk om zoiets te moeten horen, zeker van je ouders.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn band met mij en mijn ouders is niet al te best. Al jaren geen contact. En als je daarvoor altijd te horen kreeg dat niemand contact met je wil in de familie omdat je zogenaamd een verschrikkelijk mens bent, ga je dat vanzelf geloven.
Ik sta er zeker voor open, sterker nog, had ik het jaren eerder maar geweten.
Met mijn ouders niet. Ik heb meer gemoedsrust als ik geen contact met ze heb dan wel. Mijn ouders kunnen niet zijn wat ik als “ouders” zie.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker tof
Heb je voornemens om het contact weer een beetje te herstellen? Of alleen met je nichtje misschien?
Ik stel helemaal geen vragen... en als ik ze al stel heb ik geen behoefte aan een antwoord van jou, er komt toch niks zinnigs uitquote:Op woensdag 3 november 2010 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij stelt domme vragen die andere voor je moeten beantwoorden en je reply is dat de ander te veel denkt?Gast serieus.
![]()
Dom door het leven willen gaan en andere kwalijk nemen dat ze wel logisch kunnen nadenken.
Bij jou gelukkig welquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik stel helemaal geen vragen... en als ik ze al stel heb ik geen behoefte aan een antwoord van jou, er komt toch niks zinnigs uit
Een tijdje geleden wilde ik (maar vooral mijn nicht) weer het contact herstellen tussen de aantal nichtjes. Wij zijn altijd een close familie geweest maar sinds een aantal jaar is dat weggevallen door ruzies. In het begin was het leuk. En zouden we ook met zn 4-en (mijn zusje en 2 andere nichtjes) weer een avondje uit eten gaan en leuk houden met elkaar. Totdat er weer een bom barstte (het overlijden van mijn Opa) en ik door mijn nicht (niet diegene die samen met mij het contact probeerde te herstellen) werd aangewezen als "schuldige" (niet van zijn dood maar van andere dingen) en dat mondde uit in ruzie en zelfs zo erg dat ik bedreigingen ontving aan mijn thuisadresquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn ouders niet. Ik heb meer gemoedsrust als ik geen contact met ze heb dan wel. Mijn ouders kunnen niet zijn wat ik als “ouders” zie.
Verder sta ik wel open voor familie-contact, zeker degenen die zo oud zijn als ik. Het was echt fijn om te horen dat onder andere mijn nicht, maar ook haar ouders niet eens meer contact met mijn ouders hebben en willen vanwege de manier waarop ze met mij zijn omgegaan. En hoe gek het ook klinkt ,het is een opluchting te weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Omdat je verder op de pagina (met mijn instellingen) een achterlijke opmerking plaatste.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
waarom reageer je op die post?
goedemorgenquote:
Klinkt een beetje als "steun" uit onverwachte hoekquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mijn ouders niet. Ik heb meer gemoedsrust als ik geen contact met ze heb dan wel. Mijn ouders kunnen niet zijn wat ik als “ouders” zie.
Verder sta ik wel open voor familie-contact, zeker degenen die zo oud zijn als ik. Het was echt fijn om te horen dat onder andere mijn nicht, maar ook haar ouders niet eens meer contact met mijn ouders hebben en willen vanwege de manier waarop ze met mij zijn omgegaan. En hoe gek het ook klinkt ,het is een opluchting te weten dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Want?quote:
Ach beter laat dan nooit, maar leuk Kluts.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Kluts het volgende:
Ik sta er zeker voor open, sterker nog, had ik het jaren eerder maar geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |