ja dan heeft het geen zin inderdaad. wel mooi dat je familie graag weer contact wil, en dat ze behoorlijk positief zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mis mijn ouders ook hoor. Elke dag. Maar ouders horen in mijn ogen onvoorwaardelijk van je te houden en een klankbord voor je te zijn. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar als die eerste 2 dingen niet kunnen, heb je er ook niks aan om jezelf te kwellen met de hoop dat ze toch zo worden.
Ik mis mijn vader, ben gezegend met stiefouders die wel voor mij klaarstaan. Bij ieder nieuwsbericht over doden of ongelukken in Gorinchem gaat er toch even een moment van ik hoop dat het mn moeder is door me heen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mis mijn ouders ook hoor. Elke dag. Maar ouders horen in mijn ogen onvoorwaardelijk van je te houden en een klankbord voor je te zijn. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar als die eerste 2 dingen niet kunnen, heb je er ook niks aan om jezelf te kwellen met de hoop dat ze toch zo worden.
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Wie is maartjeh en is er naast xFriendx nog iemand anders die het ook maar iets boeit dat ze moet tanken?
trek jij je er ooit iets van aan of iemand het iets boeit wat jij post?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Wie is maartjeh en is er naast xFriendx nog iemand anders die het ook maar iets boeit dat ze moet tanken?
Ik ben tenminste bekend bij meer dan 1 persoonquote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
trek jij je er ooit iets van aan of iemand het iets boeit wat jij post?
Ik wil mijn ouders niet dood. Haat is een zinloze emotie.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vader, ben gezegend met stiefouders die wel voor mij klaarstaan. Bij ieder nieuwsbericht over doden of ongelukken in Gorinchem gaat er toch even een moment van ik hoop dat het mn moeder is door me heen.
maartjeh is ook bekend bij mij en Barbusse. en nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben tenminste bekend bij meer dan 1 persoon
Baby: De Ransaap van Fok!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben tenminste bekend bij meer dan 1 persoon
Nu niks meer, kreeg het idee dat niemand haar kende (werd eerder gevraagd wie het was).quote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maartjeh is ook bekend bij mij en Barbusse. en nu?
* JoeBravo geeft Yuki een schop onder haar bevallige achterwerkquote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n kont, en weg van al die gedachten die me onzeker maken
Mag ik ook een klein schopje geven?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n kont, en weg van al die gedachten die me onzeker maken
Het is nog te vers bij mij denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil mijn ouders niet dood. Haat is een zinloze emotie.
Ik hou nog wel echt van mijn ouders. Ook al heb ik vooral mijn ma wel echt gehaat, vooral omdat ik ook onwijs op haar lijk. Maar haat is iets waar je niet beter van wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog te vers bij mij denk ik.
Dit snap ik dus niet, als ouder(s) je kind laten vallen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd uit huis getrapt toen ik 17 was en woon sindsdien ook op mezelf. Heb tussendoor nog een keer 1.5 jaar contact gehd, zelf opgezocht "want het zijn toch je ouders". Maar mijn ouders hebben me de tering laten krijgen op momenten dat ik hen het hardst nodig had en het kon ze niks schelen.
Kan t me van jouw kant wel voorstellen ja. Als t je meer kost dan oplevert, als ze niet die fundamentele ouderrol vervullen... Dan is het ws beter/rustiger om afstand te nemen.quote:Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vreselijke jeugd gehad, sterker nog, de sfeer thuis was best warm en gezellig. Doordat ik een lastige puber was en mijn ouders niet wisten hoe ze daarmee om konden gaan, zijn er een hoop dingen gebeurd die ik hen altijd kwalijk zal nemen. Als ik contact met ze heb heb ik meer stress dan zonder. En tuurlijk, ik wil ook net als iedereen gewoon fijne ouders. Maar de mijne zullen nooit aan die verwachting kunnen voldoen. Dus dan maar niet.
I know.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou nog wel echt van mijn ouders. Ook al heb ik vooral mijn ma wel echt gehaat, vooral omdat ik ook onwijs op haar lijk. Maar haat is iets waar je niet beter van wordt.
Ja nou... Ja.. Euh...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo geeft Yuki een schop onder haar bevallige achterwerk
doe eens niet![]()
Kleine schopjes helpen nietquote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mag ik ook een klein schopje geven?
zie pingchat.quote:
Ik zal de laatste zijn die daarover oordeelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Bepaalde opmerkingen van haar hebben er gewoon goed ingehakt bij mij. Om over haar daden nog maar te zwijgen.
Als je hoort wat er is kom je daar wel van terugquote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zie pingchat.
als je niet ophoudt doe ik het hier ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |