Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.
Maar bevooroordeeld ben je niet, en je rookt vast ook niet... blank, toevallig?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Ik denk dat een vrouw vooral liefde en erkenning zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Ik rook. En ben blank.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Maar bevooroordeeld ben je niet, en je rookt vast ook niet... blank, toevallig?
Niemand weet wat een vrouw zoekt, ook vrouwen niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw vooral liefde en erkenning zoekt.
Is daar statistische data voor beschikbaar? Ik neem aan van wel, je bent nogal stellig, dus laat maar weten waar ik die gegevens kan inzien dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik rook. En ben blank.
Ik zeg niet dat ALLE negers lamzakken zijn. Ik heb het over gemiddeldes. En als je daar naar kijkt, kom je met een blanke man het beste uit de bus.
Ik neem ook aan van welquote:Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Is daar statistische data voor beschikbaar? Ik neem aan van wel, je bent nogal stellig, dus laat maar weten waar ik die gegevens kan inzien dan?
Hoogste inkomen gemiddeld, da's waar. Maar dat neemt niet weg dat er genoeg allochtonen zijn die ook goed verdienen. Bovendien gaat het niet om geld. Liefde kan je niet kopen. Jij zou toch ook niet willen dat je vriendin jou kiest omdat je veel verdient?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat feitelijk gewoon een racistisch statement isquote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Jaja, ik wil DATA, geen BLAHBLAH. Dat is namelijk niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem ook aan van welMaar ik ga het niet voor je opzoeken. Is mijn stelling nu meteen null&void?
Ja, het is inderdaad ook gewoon discriminatie.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat feitelijk gewoon een racistisch statement is
En als ik wel de statistieken erbij haal, is het dan geen discriminatie meer?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad ook gewoon discriminatie.
Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jaja, ik wil DATA, geen BLAHBLAH. Dat is namelijk niet helemaal hetzelfde.
En je hebt geen stelling geponeerd, maar een vooroordeel.
Haarkleur heeft niets met een ras te maken, druif. En haal je statistieken eerst maar eens... toe maar. Kom maar op met data, ik ben benieuwd. Wel data van een officieel onderzoeksinstituut graag.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ik wel de statistieken erbij haal, is het dan geen discriminatie meer?
Wat als ik niet op blond val, discrimineer ik dan ook?
Ik doe sowieso niet aan bronnen erbij halen op FOK!, schiet je geen ene fuck mee op. Ook al kom je met 4GB aan data, op FOK! wordt toch genegeerd wat niet in iemands straatje past.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.
Hij heeft gelijk, blanken zijn gemiddeld rijker.
Zoals hierboven, ik wil data van een normaal onderzoeksinstituut. Geen gepauperpeupel.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee AUB geen data vragen, want dan komen al die stormfront figuren met allerlei extreem rechtse artikelen en onderzoeken.
Hij heeft gelijk, blanken zijn gemiddeld rijker.
Dan heb je dus een discriminerend vooroordeel geponeerd. PVV gestemd?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan bronnen erbij halen op FOK!, schiet je geen ene fuck mee op. Ook al kom je met 4GB aan data, op FOK! wordt toch genegeerd wat niet in iemands straatje past.
We hadden het ook over discriminatie, niet over racisme, appel.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Haarkleur heeft niets met een ras te maken, druif. En haal je statistieken eerst maar eens... toe maar. Kom maar op met data, ik ben benieuwd. Wel data van een officieel onderzoeksinstituut graag.
Hij is even groot alleen slap is het een groter ding.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
hun piemel is gewoon groter. en dat zoeken vrouwen.
Nee, D66.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dan heb je dus een discriminerend vooroordeel geponeerd. PVV gestemd?
Is dat zo? We krijgen geen goede stijve?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hij is even groot alleen slap is het een groter ding.
Plus dat negers geen goede stijve krijgen dus daar gaat het de vrouwen niet om.
Ik heb geen problemen met vrouwen 'scoren'. Ik heb er ook geen enkel probleem mee als er iemand (van wat voor kleur dan ook) er vandoor gaat met een meid die ik interessant vind. Ik denk alleen dat een meid in veel gevallen het beter voor elkaar heeft als ze een blanke (of aziatische) man aan de haak slaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Mannen die zich hier druk om maken zijn over het algemeen bange onzekere mannen die zich gepasseerd voelen door meisjes in het algemeen. Ze begrijpen niet dat ze zelf gewoon weinig aantrekkelijk zijn en schuiven dat liever af op die "enge" neger dan dat ze bij zichzelf te rade gaan.
maar je partner uitzoeken uitgaande van gemiddeldes is nogal biasedquote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik rook. En ben blank.
Ik zeg niet dat ALLE negers lamzakken zijn. Ik heb het over gemiddeldes. En als je daar naar kijkt, kom je met een blanke man het beste uit de bus.
Ja, oke. Negers doen goed in sport en muziek, maar niet zo goed in wiskunde en natuurkunde.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66.
En het is alleen discriminerend als je niet mag zeggen dat bepaalde groepen ergens beter/slechter in zijn dan andere.
Is het ook discriminerend als ik zeg dat negers de meeste hardrenwedstrijden winnen, ook al is dat voor iedereen overduidelijk?
Dat doe ik dus ook niet. Ik kies mijn partners uit op basis van aantrekkelijkheid voor mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
maar je partner uitzoeken uitgaande van gemiddeldes is nogal biased
Als je alleen die dingen aanhaalt, weinig tot niks.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, oke. Negers doen goed in sport en muziek, maar niet zo goed in wiskunde en natuurkunde.
Wat heeft dat verder met liefde te maken?
Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ik wel de statistieken erbij haal, is het dan geen discriminatie meer?
Ik noem een Schenkstroop...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Mannen die zich hier druk om maken zijn over het algemeen bange onzekere mannen die zich gepasseerd voelen door meisjes in het algemeen. Ze begrijpen niet dat ze zelf gewoon weinig aantrekkelijk zijn en schuiven dat liever af op die "enge" neger dan dat ze bij zichzelf te rade gaan.
Maar dat zie je niet he, als je ze op straat tegenkomt. En aangezien er minder liberale succesvolle negers zijn dan blanken, is mijn gedachte heul niet zo vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.
Een liberale, succesvolle neger gun ik een meisje net zo hard als een liberale succesvolle blanke
skin deep dusquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet he, als je ze op straat tegenkomt. En aangezien er minder liberale succesvolle negers zijn dan blanken, is mijn gedachte heul niet zo vreemd.
Seriemoordenaars zijn over het algemeen blanke mannen. Pyromanen overigens ook. Gemiddeld dan he.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pechtold belde, hij hoeft jouw stem nietquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66.
En het is alleen discriminerend als je niet mag zeggen dat bepaalde groepen ergens beter/slechter in zijn dan andere.
Is het ook discriminerend als ik zeg dat negers de meeste hardrenwedstrijden winnen, ook al is dat voor iedereen overduidelijk?
Tis niet mijn topic schatquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef Ebbao het volgende:
stbabylon, wat wil je met dit topic bereiken? Ofwel, wat is je punt?
Ik was gisteren in een psychologie boek aan het lezen en toen kwam ik op het onderwerp van hoe vrouwen hun partners kiezen. Ze noemen het "cad or dad" theorie.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alleen die dingen aanhaalt, weinig tot niks.
Maar als je er bijv. trouw zijn bij haalt...
He, Re, ga jij lekker elk stelletje dat je op straat tegenkomt aanspreken en ga een goed gesprek aan over hun relatie. Dan hou ik het voorlopig even op oppervlakkige waarnemingen.quote:
En past het?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
Hier moet ik gewoon even gepast hebben!
Nee, dit is een blank topic en ik heb neger afmetingen!quote:
Als het gaat over mensen die ik persoonlijk ken heb ik uiteraard een mening die ik baseer op die personen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pechtold belde, hij hoeft jouw stem niet
Statistieken zeggen niets over een individueel persoon. Het feit dat jij een meisje een blanke man toewenst, ongeacht de persoonlijkheid van een individuele zwarte man, is niet minder dan racistisch.
Eerder zo'n half slappe half hardequote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is dat zo? We krijgen geen goede stijve?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:24 schreef SicSicSics het volgende:
Gemiddeld/ statistisch genomen vinden 9 van de 10 mensen groepsverkrachting leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |