Zocht Mirjam dat ook in Sunchaser?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef boudemaniak het volgende:
Buitenlanders zijn exotisch.. Ze willen geen "standaard Nederlandse man" maar iets nieuws, iets uitdagends
Dat dus jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef wise het volgende:
ik vind het er persoonlijk niet uit zien. Niet jaloers of racistisch bedoeld
Dit topic is ook niet racistisch bedoeld, dat dat even duidelijk isquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef wise het volgende:
Waarom mooi?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben mooie blanke meisjes vaak iets met een zwarte man?
Dat vroeg ik me zo af
[ afbeelding ]
Vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom mooi?
Waarom vaak?
Waarom niet?
Niet waar, jij komt zeker nooit buiten je ziet echt vaak superslanke mooie parel dames lopen met zwarte mannen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef Equites het volgende:
Ook vaak genoeg niet, gewoon onzin wat je hier loopt te verkondigen.
Dat is omdat jij erop let.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet waar, jij komt zeker nooit buiten je ziet echt vaak superslanke mooie parel dames lopen met zwarte mannen.
Een zwart/wit stel valt gewoon sowieso toch wat eerder opquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is omdat jij erop let.
Waarom let jij daar eigenlijk op?
Jaloezie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom let jij daar eigenlijk op?
quote:Ten eerste wil ik zeggen dat de meeste vrouwen niet perse een neger willen. Ik zou zeggen dat tussen 1 en 5% van blanke vrouwen perse een neger willen. Maar aan de andere kant zijn er ook iets van tussen 1 en 5% van blanke vrouwen die helemaal niks met een neger willen. De rest van de blanke vrouwen maakt het niet zoveel uit, ze denken niet aan de huidskleur van iemand als ze een partner kiezen.
Maar ZELFS DAN, willen de meeste van die blanke vrouwen liever een blanke man. Hun ideale man zal dan blank zijn, misschien een van die jongens van twilight ofzo. Dat is hun referentie kader, daar zijn ze mee opgegroeit. Maar als ze een leuke neger tegenkomen, dan is het ook goed.
Laat me het zo zeggen, als een blanke vrouw kon kiezen tussen Brad Pitt en Will Smith, zouden ze voor Brad Pitt kiezen. Maar als alleen Will Smith naar haar ging opstappen en Brad Pitt gewoon aan de kant bleef staan dan zou ze net zo goed met Will Smith gaan.
En dat is nou juist de reden waarom zoveel negers (vooral Surinamers en Antillianen) goed doen met blanke vrouwen. Wij hebben meer durf, en we weten beter hoe we met vrouwen moet omgaan. Het zit eigenlijk in onze cultuur. Antilliaanse cultuur, muziek, dans, sjans, enz is heel gericht op vrouwen versieren. Wij Antillianen leren van jong af hoe we een vrouw kunnen krijgen. Nederlands, en ik wil hier niemand beledigen, doen dat niet zo goed.
Toen ik hier kwam bijvoorbeeld en ik ging naar mijn eerste feest met een mengsel van Antillianen, Surinamers, Nederlanders, Duitsers, enz zag ik dit meteen al. De Surinamers en Antillianen, inclusief mij, wij gingen meteen meisjes vragen om te dansen. We gingen meteen met hun sjansen en gezellig doen. De Nederlandse jongens bleven samen staan in een hoek en praten over koetjes en kalfjes. Toen ik ging kijken waar ze het over hadden, zag ik dat ze over politiek aan het praten waren voor een tijdje. Kortom, wanneer Nederlandse jongens uitgaan gaan ze uit met de mentaliteit dat ze gaan zuipen. Antillianen en Surinamers gaan met de mentaliteit om contact met mooie vrouwen te maken.
Natuurlijk wat ik zeg is een beetje een stereotype. Lang niet alle negers is heel suave met meisjes, en er zijn veel Nederlandse jongens die heel goed doen bij de meisjes. Maar ik dacht ik geef mijn twee centen over dit onderwerp.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geldt dit ook niet voor Marokkanen? Hetzelfde gedrag zorgt er trouwens ook voor dat ze vaak opdringerig / asociaal overkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Antilliaanse cultuur, muziek, dans, sjans, enz is heel gericht op vrouwen versieren. Wij Antillianen leren van jong af hoe we een vrouw kunnen krijgen. Nederlands, en ik wil hier niemand beledigen, doen dat niet zo goed.
het enige wat ze willen is neuken en daarna dumpenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Geldt dit ook niet voor Marokkanen? Hetzelfde gedrag zorgt er trouwens ook voor dat ze vaak opdringerig / asociaal overkomen.
Nee juist niet. Er is een groot verschil tussen Antillianen en Marokkanen, wanneer het gaat over dit onderwerp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Geldt dit ook niet voor Marokkanen? Hetzelfde gedrag zorgt er trouwens ook voor dat ze vaak opdringerig / asociaal overkomen.
Ik vraag me af of Paul wel blank is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef griskay het volgende:
Ik irriteer me echt aan de toon van Paul, wat is er mis met donkere mannen? Zijn donkere mensen minderwaardig, zijn ze niet goed genoeg voor de 'mooie blanke meisjes'. Zo mooi zijn jullie ook weer niet, dus cut the crap.
Hoe bedoel je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef wise het volgende:
Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgevingquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef griskay het volgende:
Ik irriteer me echt aan de toon van Paul, wat is er mis met donkere mannen? Zijn donkere mensen minderwaardig, zijn ze niet goed genoeg voor de 'mooie blanke meisjes'. Zo mooi zijn jullie ook weer niet, dus cut the crap.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Paul wel blank is?
Het enige wat ik zie is dat bijvoorbeeld antillianen en marokkanen vaak meer waarde in de jacht leggen. De methodes die ze gebruiken kun je niet gebruiken bij vrouwen zoals je ze meestal tegenkomt (sportclub, werk, school etc.) en waar 'afstappen' e.d. helemaal niet aan de orde is. Dat soort dingen dienen dan ook vooral om je status in de groep te bepalen, niet specifiek om die vrouw te versieren. Bovendien is de kans dat daar een echte relatie uit ontstaat vrij klein.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op, en daarom open ik het topic, klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom maak je dan een topic over zwarte mannen en mooie blanke vrouwen?
Het is wel goed voor mijn eigen dunk dat sommige mensen denken dat veel mooie vrouwen van zwarte mannen houdt, of dat er iets speciaals aan donkere mannen zijn, maar het is niet de realiteit en ik zie niet waarom jij als blanke man dat idee wil promoveren?
Ja dat pssst, meisje werkt nooit. Maar wat wel weer werkt is heel goed Salsa dansen bij een feestje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is dat bijvoorbeeld antillianen en marokkanen vaak meer waarde in de jacht leggen. De methodes die ze gebruiken kun je niet gebruiken bij vrouwen zoals je ze meestal tegenkomt (sportclub, werk, school etc.) en waar 'afstappen' e.d. helemaal niet aan de orde is. Dat soort dingen dienen dan ook vooral om je status in de groep te bepalen, niet specifiek om die vrouw te versieren. Bovendien is de kans dat daar een echte relatie uit ontstaat vrij klein.
Of zou 'pssst, meisje' ooit echt tot een relatie hebben geleid
Nogmaals, volgens mij komt het gewoon helemaal niet zo bijzonder vaak voor, eerder 'te weinig'.
Nou, als je zo praat als je schrijft krijg je m'n nummer niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat pssst, meisje werkt nooit. Maar wat wel weer werkt is heel goed Salsa dansen bij een feestje.
We praten hier niet over relaties perse, maar ook gewoon seks en scharrels. Ik zie het wel vaak dat een Antilliaan of Surinamer een mooie blanke vrouw heeft, maar dat komt omdat ik vaak in hun kringen zitten.
Wanneer een Antillian "pssst, meisje" of "hey schatje" zegt tegen een onbekende meisje op straat is wel van bewust dat het waarschijnlijk naar niks zal leiden. Ze doen het gewoon voor de grap of om stoer te doen (zoals jij zei).
Maar als je op straat een meisje wilt versieren is het meestal een nummer spel. Als je tien meisjes aanspreekt dan zal er zeker wel 1 of 2 zijn die haar nummer zal geven.
Maar scharrels zijn min of meer 'onzichtbaar' voor de buitenwereld, dat bedoelde ik eigenlijk. Ik twijfel er niet aan dat het enorm eenvoudig is om iedere avond met een vrouw naar huis te gaan, ik heb een korte tijd ook last gehad van die schaamteloosheid, wel dat dat er voor zorgt dat je sneller een 'goede' vrouw aan de haak slaat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat pssst, meisje werkt nooit. Maar wat wel weer werkt is heel goed Salsa dansen bij een feestje.
We praten hier niet over relaties perse, maar ook gewoon seks en scharrels. Ik zie het wel vaak dat een Antilliaan of Surinamer een mooie blanke vrouw heeft, maar dat komt omdat ik vaak in hun kringen zitten.
Wanneer een Antillian "pssst, meisje" of "hey schatje" zegt tegen een onbekende meisje op straat is wel van bewust dat het waarschijnlijk naar niks zal leiden. Ze doen het gewoon voor de grap of om stoer te doen (zoals jij zei).
Maar als je op straat een meisje wilt versieren is het meestal een nummer spel. Als je tien meisjes aanspreekt dan zal er zeker wel 1 of 2 zijn die haar nummer zal geven.
Persoonlijk vind ik het ook meevallen. Daarom zei ik ook, uiteindelijk blijft iedereen bij z'n eigen ras. Maar ik denk wel dat de meeste donkere mannen in Nederland wel minstens een keer iets heeft gehad met een blanke vrouw. Tenminste in mijn vriendenkring wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar scharrels zijn min of meer 'onzichtbaar' voor de buitenwereld, dat bedoelde ik eigenlijk. Ik twijfel er niet aan dat het enorm eenvoudig is om iedere avond met een vrouw naar huis te gaan, ik heb een korte tijd ook last gehad van die schaamteloosheid, wel dat dat er voor zorgt dat je sneller een 'goede' vrouw aan de haak slaat.
Paul heeft het duidelijk over relaties, maar het is natuurlijk de vraag of hij een scharrel van een relatie kan onderscheiden en dus zo in de kroeg deze conclusie heeft getrokken (waar ik het eerlijk gezegd ook niet terug zie en ik woon nota bene in rotterdam).
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, als je zo praat als je schrijft krijg je m'n nummer niet.
Als ik iets niet aantrekkelijk vind is als je de ander niet eens verstaat.
Het is wel een afweging. Als je minder bang bent om een vrouw te beledigen, dan kun je meer experimenteren en zul je vaker succes hebben, maar ook vaker "nee" horen. Je loopt wel sneller het risico dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen en dat moet je ervoor over hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Antillianen versieren meisjes meer doordat ze mooie praatjes hebben en een relaxde houding hebben. Natuurlijk vinden mensen dit ook soms vervelend, om altijd mooie woordjes te horen enzo.
Heb je zeer gelijk in, vooral wat betreft dat manier van versieren. Ik denk dat negers gewoon geluk hebben dat een bepaalde groep blanke vrouwen dat extra spanning nodig hebben en vrouwen krijgen de "stereotypische" neger dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het is wel een afweging. Als je minder bang bent om een vrouw te beledigen, dan kun je meer experimenteren en zul je vaker succes hebben, maar ook vaker "nee" horen. Je loopt wel sneller het risico dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen en dat moet je ervoor over hebben.
Het punt is dat veel traditionele Nederlanders hebben geleerd om een vrouw voorzichtig en met méér respect voor haar eigen wil te benaderen.... die wijze is geschikt voor het opbouwen van meer langdurige relaties (zoals de kerk dat eist vroeger van mensen verwachtte). Dat vinden de meeste traditionele Nederlandse vrouwen ook nog steeds het prettigst, maar een bepaalde groep heeft toch ook meer spanning nodig.
Vroeger was ik heel voorzichtig bij vrouwen, tegenwoordig al minder. Het is een kwestie van principes... Mijn relaties met vrouwen zijn nu ook losser dan 10 jaar geleden.
Waarom? Je doet alsof je het je totaal niet voor kan stellen dat iemand met een zwart persoon zou gaan. Ik vind dat raar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jaloezie natuurlijk.
Ik vind het ook maar een opmerkelijk verschijnsel. Persoonlijk heb ik weinig met donkere vrouwen. Hoe verder weg bij mijn eigen huidkleur hoe minder. Maar sommige vinden dit blijkbaar aantrekkelijk.
Jamaar, praten over politiek met mannen is in 9 van 10 keer interessanter dan een willekeurig gesprek met een vrouw... tenzij zij ook over politiek praten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen die ik ken een voorkeur heeft voor hun eigen ras. Maar ok dat was een beetje kortzichtig. Ze zouden misschien best voor iemand van een anders ras gaan zolang de rest wel goed klikt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:23 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom? Je doet alsof je het je totaal niet voor kan stellen dat iemand met een zwart persoon zou gaan. Ik vind dat raar.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het is wel een afweging. Als je minder bang bent om een vrouw te beledigen, dan kun je meer experimenteren en zul je vaker succes hebben, maar ook vaker "nee" horen. Je loopt wel sneller het risico dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen en dat moet je ervoor over hebben.
Het punt is dat veel traditionele Nederlanders hebben geleerd om een vrouw voorzichtig en met méér respect voor haar eigen wil te benaderen.... die wijze is geschikt voor het opbouwen van meer langdurige relaties (zoals de kerk dat eist vroeger van mensen verwachtte). Dat vinden de meeste traditionele Nederlandse vrouwen ook nog steeds het prettigst, maar een bepaalde groep heeft toch ook meer spanning nodig.
Vroeger was ik heel voorzichtig bij vrouwen, tegenwoordig al minder. Het is een kwestie van principes... Mijn relaties met vrouwen zijn nu ook losser dan 10 jaar geleden.
hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
Meestal hoerige nepblonde types die het met negers doen. Heb het vaak genoeg gezien in de rotterdamse uitgaansscene.
Wat mij meer opvalt is dat je bijna nooit het omgekeerde ziet. Dat lijkt me een beetje scheef. Volgens mij moeten er toch heel wat kaaskopjes en negerinnen zijn die geen partner kunnen vinden.
Niet alleen, maar vaak wel. Je kent ze wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef mangerdemoules het volgende:
[..]
hahahaha
nou niet overdrijven, niet alleen hoerige types
Mij ook wel. Maar toch zie je het maar weinig. Lijkt mij dat er dan vanzelf een soort scheefgroei insluipt.quote:als er een mooi zwart meisjes zijn mogen die me altijd contacteren
je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Niet alleen, maar vaak wel. Je kent ze wel.
Overigens niks mis mee verder. Die negers zijn er blij mee en ik snap dat wel: ik vind dat soort nepblonde types ook best lekker voor een keertje (maar mij zien ze niet staan omdat ik geen neger ben en niet de hele avond dure drankjes kado doe).
[..]
Mij ook wel. Maar toch zie je het maar weinig. Lijkt mij dat er dan vanzelf een soort scheefgroei insluipt.
inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef Karasta het volgende:
Ik zie genoeg mooie witte meisjes met blanke jongens lopen hoor
ja idd, en met jada fire zou ik wel eens tv willen kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
Ik zou met Edsilia Rombley weleens een beschuitje willen eten.
Beetje ander typquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef mangerdemoules het volgende:
[..]
ja idd, en met jada fire zou ik wel eens tv willen kijken
Waarom heb jij het alleen over superslanke mooie parel (quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet waar, jij komt zeker nooit buiten je ziet echt vaak superslanke mooie parel dames lopen met zwarte mannen.
Nou ik ken wel een mooie donkere meisje die blanke mannen leuk vindt. Ik zal haar vertellen om jou te PMen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je ziet nooit eens andersom
Kut negers
Dat is een soort vaste angst van blanke onsuccesvolle mannen. De zwarte man is een bedreiging en een excuus om bij eigen falen naar een ander te kunnen wijzen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom maak je dan een topic over zwarte mannen en mooie blanke vrouwen?
Het is wel goed voor mijn eigen dunk dat sommige mensen denken dat veel mooie vrouwen van zwarte mannen houdt, of dat er iets speciaals aan donkere mannen zijn, maar het is niet de realiteit en ik zie niet waarom jij als blanke man dat idee wil promoveren?
Lees de OP nog 10x , en probeer dan goed te posten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef griskay het volgende:
Ja.....Blanke Nederlanders hebben een andere definitie van respect dan dat negers en zeker dan dat van de Zuid-Mediterraanquote:
Niet vaker dan met een blanke, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je ziet nooit eens andersom
Kut negers
M'n vriendin had vroeger ook een voorkeur voor negers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:05 schreef Seven. het volgende:
Ik had altijd een voorkeur voor knappe negers. De twee langdurige relaties die ik gehad heb, waren met een
Surinamer en een halfbloed Surinamer. En tegenwoordig gaat mijn oog ook specifiek uit naar knappe negerinnen, hoewel die veel dunner gezaaid zijn dan de mannen. De vrouwen lijken minder gevoel voor stijl en esthetiek te hebben dan de mannen (of beter gezegd, hun beeld daarover is anders dan het mijne).
Knappe donkere mensen zijn voor mij gewoon sexyer dan knappe blanke mensen. Kwestie van smaak.
Jouw beeld staat anders ook niet garant voor alle interracial relaties en alle negers.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ja.....Blanke Nederlanders hebben een andere definitie van respect dan dat negers en zeker dan dat van de Zuid-Mediterraan
Je kan de boel wel gaan lopen aanvallen op discriminatie en denken dat iedereen jouw gemeenschap tekort doet met je semi-superieure opmerkingen, maar de gemiddelde coffeeshopbezoeker in Rotterdam-zuid of een andere door verscheidene culturen verziekte stad staat niet garant voor jouw beeld van Nederlanders.
In jouw stad misschien. Rotterdam toevallig?quote:Over het algemeen (dik 80%) vind ik dat blanke meiden die met negers meelopen zonder enige nuance vieze sletten zijn die zich gewoon laten uitwonen zonder aan enige vorm van toekomst te denken, zodra er namelijk kinderen tevoorschijn komen zie je altijd dat sombere blondje met mokkakindje en de negert is nergens te bekennen, dat zie ik dagelijks in een verpauperde stad waar ik zelf woon.
Die vrouwen zullen ook bij blanke mannen slechte mannen aantrekken.quote:Waarom ze het doen?.... spanning, exotische redenen, aandachttekort is me om het even, als dat de definitie van een toekomstbeeld zou bepalen ben je simpelweg gewoon een dom mens, ongeacht hoe gek "ze" je maken.
Gelukkig zijn mijn ouders tolerant in dat opzicht. Hoewel ze met een moslim absoluut niet blij zouden zijn.quote:Als ik ooit een dochter zou krijgen die in in hun tienerjaren met een neger thuiskwam, zou ik daar ook in eerste instantie diep ongelukkig mee zijn, de tweede instantie kan ik natuurlijk niet voorspellen, misschien laat ik ze gaan, misschien ook niet
definieer moslimquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Seven. het volgende:
Gelukkig zijn mijn ouders tolerant in dat opzicht. Hoewel ze met een moslim absoluut niet blij zouden zijn.
Mensen die in Allah geloven. Ook gematigd zouden ze wel hun twijfels bij hebben, maar ze zouden het wel accepteren.quote:
Okee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mensen die in Allah geloven. Ook gematigd zouden ze wel hun twijfels bij hebben, maar ze zouden het wel accepteren.
Ik ga mijn toekomstige zoon vertellen dat hij jou toekomstige dochter moet opzoeken en neuken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ja.....Blanke Nederlanders hebben een andere definitie van respect dan dat negers en zeker dan dat van de Zuid-Mediterraan
Je kan de boel wel gaan lopen aanvallen op discriminatie en denken dat iedereen jouw gemeenschap tekort doet met je semi-superieure opmerkingen, maar de gemiddelde coffeeshopbezoeker in Rotterdam-zuid of een andere door verscheidene culturen verziekte stad staat niet garant voor jouw beeld van Nederlanders.
Over het algemeen (dik 80%) vind ik dat blanke meiden die met negers meelopen zonder enige nuance vieze sletten zijn die zich gewoon laten uitwonen zonder aan enige vorm van toekomst te denken, zodra er namelijk kinderen tevoorschijn komen zie je altijd dat sombere blondje met mokkakindje en de negert is nergens te bekennen, dat zie ik dagelijks in een verpauperde stad waar ik zelf woon.
Waarom ze het doen?.... spanning, exotische redenen, aandachttekort is me om het even, als dat de definitie van een toekomstbeeld zou bepalen ben je simpelweg gewoon een dom mens, ongeacht hoe gek "ze" je maken.
Als ik ooit een dochter zou krijgen die in in hun tienerjaren met een neger thuiskwam, zou ik daar ook in eerste instantie diep ongelukkig mee zijn, de tweede instantie kan ik natuurlijk niet voorspellen, misschien laat ik ze gaan, misschien ook niet
Gewoon zelf doen! Negers blijven langer jong.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ga mijn toekomstige zoon vertellen dat hij jou toekomstige dochter moet opzoeken en neuken.
Maar kunnen nog steeds naar de gevangenis gaan als ze een minder jarige neemt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen! Negers blijven langer jong.
En zo heb je me nou net je punt duidelijk gemaakt, passie? welnee, als je maar kunt ownen,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga mijn toekomstige zoon vertellen dat hij jou toekomstige dochter moet opzoeken en neuken.
Je komt echt heel gefrustreerd over.Ga vaker naar buiten en leer mensen van andere culturen kennen in plaats van thuis achter je laptop te zaniken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Over het algemeen (dik 80%) vind ik dat blanke meiden die met negers meelopen zonder enige nuance vieze sletten zijn die zich gewoon laten uitwonen zonder aan enige vorm van toekomst te denken, zodra er namelijk kinderen tevoorschijn komen zie je altijd dat sombere blondje met mokkakindje en de negert is nergens te bekennen, dat zie ik dagelijks in een verpauperde stad waar ik zelf woon.
Waarom ze het doen?.... spanning, exotische redenen, aandachttekort is me om het even, als dat de definitie van een toekomstbeeld zou bepalen ben je simpelweg gewoon een dom mens, ongeacht hoe gek "ze" je maken.
Als ik ooit een dochter zou krijgen die in in hun tienerjaren met een neger thuiskwam, zou ik daar ook in eerste instantie diep ongelukkig mee zijn, de tweede instantie kan ik natuurlijk niet voorspellen, misschien laat ik ze gaan, misschien ook niet
Ik denk overigens zelf ook dat het niet met mijn levensovertuigingen te verenigen valt, dat scheelt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Okee.
Vaak wordt alles dat Turk of Marokkaan is voor het gemak maar moslim genoemd, vandaar de vraag.
Want?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Seven. het volgende:
Gelukkig zijn mijn ouders tolerant in dat opzicht. Hoewel ze met een moslim absoluut niet blij zouden zijn.
Ik woon in Schiedam, werk in Rotterdam, mijn conclusies zijn niet gebaseerd op televisie, denk daar eens aan in plaats van om te gaan janken aan alles dat je tegenzit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef griskay het volgende:
[..]
Je komt echt heel gefrustreerd over.Ga vaker naar buiten en leer mensen van andere culturen kennen in plaats van thuis achter je laptop te zaniken.
Allochtonen zijn gezellii, jwzzzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik woon in Schiedam, werk in Rotterdam, mijn conclusies zijn niet gebaseerd op televisie, denk daar eens aan in plaats van om te gaan janken aan alles dat je tegenzit!
De meesten van.......
JULLIE
VERZIEKEN
ALLES
VOOR
JEZELF!
Nu kan jij persoonlijk een uitzondering zijn, iets waarvan ik gezien je reacties geen donder van geloof, maar gezien toekomstperspectief zijn jullie commercieel totaal onbelangrijk voor iemand die een beetje nadenkt.
Omdat zij ook wel weten dat hun overtuigingen niet te verenigen zijn met de mijne. Verder heeft mijn vader wel een paar vooroordelen op dat gebied, hoewel hij die nooit direct zal laten blijken. Hij heeft gewoon geen moslims in zijn omgeving en laat zich misschien daardoor wel leiden door de media. Niet zo verwonderlijk.quote:
Zielig eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat zij ook wel weten dat hun overtuigingen niet te verenigen zijn met de mijne. Verder heeft mijn vader wel een paar vooroordelen op dat gebied, hoewel hij die nooit direct zal laten blijken. Hij heeft gewoon geen moslims in zijn omgeving en laat zich misschien daardoor wel leiden door de media. Niet zo verwonderlijk.
Grappig hoe sommige mensen zich enorm negatief laten beïnvloeden. Ik woon en werk tussen zeer veel moslims en Afrikanen. Met allochtonen die ik totaal niet ken heb ik al meerdere zeer negatieve ervaringen gehad, maar ik heb gewoon zoveel toffe mensen leren kennen dat ik liever daar op af ga. Zelfde verhaal kaaskoppen, for that matter.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik woon in Schiedam, werk in Rotterdam, mijn conclusies zijn niet gebaseerd op televisie, denk daar eens aan in plaats van om te gaan janken aan alles dat je tegenzit!
De meesten van.......
JULLIE
VERZIEKEN
ALLES
VOOR
JEZELF!
Nu kan jij persoonlijk een uitzondering zijn, iets waarvan ik gezien je reacties geen donder van geloof, maar gezien toekomstperspectief zijn jullie commercieel totaal onbelangrijk voor iemand die een beetje nadenkt.
Nope.. als Nutricia babyvoeding in korte tijd 5x melding maakt van glas in hun voedsel... koop jij he dan wel zorgeloos voor je kind?quote:
Ik probeer je punt te begrijpen. Maar een vergelijking maken tussen babyvoeding en allochtonen gaat gewoon niet op. Ten eerste, jij bent waarschijnlijk geen ouder. Ten tweede zijn allochtonen niet te koop en ze liggen evenmin in de schappen. Ten derde is het Nutricia zelf die erover bericht, allochtonen gaan niet over zichzelf verkondigen dat ze slecht zijn. Je gebruikt de vergelijking van de berichtgeving in de media met een recall vanuit de producent zelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nope.. als Nutricia babyvoeding in korte tijd 5x melding maakt van glas in hun voedsel... koop jij he dan wel zorgeloos voor je kind?
moeilijk... maar ik kan een beetje met je meegaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Grappig hoe sommige mensen zich enorm negatief laten beïnvloeden. Ik woon en werk tussen zeer veel moslims en Afrikanen. Met allochtonen die ik totaal niet ken heb ik al meerdere zeer negatieve ervaringen gehad, maar ik heb gewoon zoveel toffe mensen leren kennen dat ik liever daar op af ga. Zelfde verhaal kaaskoppen, for that matter.
Ik vind Arabische mannen overigens zelden aantrekkelijk. Arabische vrouwen daarentegen:.
heeft te maken met reputatie Seven........ niet gelijk zien dat ik met mijn voorbeeld aangeef dat alles wat een andere huidskleur heeft moordenaars zijn, je kan verder kijken dan dat hoop ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik probeer je punt te begrijpen. Maar een vergelijking maken tussen babyvoeding en allochtonen gaat gewoon niet op. Ten eerste, jij bent waarschijnlijk geen ouder. Ten tweede zijn allochtonen niet te koop en ze liggen evenmin in de schappen. Ten derde is het Nutricia zelf die erover bericht, allochtonen gaan niet over zichzelf verkondigen dat ze slecht zijn. Je gebruikt de vergelijking van de berichtgeving in de media met een recall vanuit de producent zelf.
Verder is het offtopic, dus kap gewoon met trollen.
No offence maar Rotterdam is een paradijs vergeleken met Brussel. En je kent dus welgeteld 4 allochtonen waar je goed mee overweg kunt. Sinds wanneer is dat een basis voor vergelijking? Hoeveel negatieve ervaringen heb jij persoonlijk zelf meegemaakt? En beschrijf dat eens?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
moeilijk... maar ik kan een beetje met je meegaan
Ik ken mijn portie allochtonen ook wel waar ik goed mee kan opschieten, maar daar zitten 3 antilliaanse mensen tussen en 1 turk........... over fucking centrum rotterdam. daar kan ik ook gewoon zo mee praten als ik hier doe.
Nee? Anders gaan ze toch geen relaties aan? Dergelijke meiden zoeken wel degelijk een partner in allochtone mannen.quote:Goed......... aantrekkelijkheid is persoonlijk... maar je moet ook toegeven dat het de meeste blanke dames die op een neger toestappen toch puur om de seks gaat?
De reputatie van de minderheid. De meerderheid werkt gewoon en houdt zich wel degelijk aan de regels hoewel ze er simpelweg een andere cultuur op nahouden, ze gaan anders met elkaar en buitenstaanders om dan wij autochtonen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
heeft te maken met reputatie Seven........ niet gelijk zien dat ik met mijn voorbeeld aangeef dat alles wat een andere huidskleur heeft moordenaars zijn, je kan verder kijken dan dat hoop ik.
Zo'n geweldige redenaar ben je helaas niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef ellevehC86 het volgende:
P.s. ik troll niet............. ik voer een geweldige discussie die andere mensen niet eens durven te voeren....... ik zou zeggen, maak er gebruik van!
Ik ga mijn persoonlijke negatieve ervaringen niet beschrijven omdat dat in deze discussie totaal irrelevant is, ik heb deze ervaringen wel klaarliggen voor een andere discussie btw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
No offence maar Rotterdam is een paradijs vergeleken met Brussel. Hoeveel negatieve ervaringen heb jij persoonlijk zelf meegemaakt? En beschrijf dat eens?
[..]
Nee? Anders gaan ze toch geen relaties aan? Dergelijke meiden zoeken wel degelijk een partner in allochtone mannen.
ach lieverd...............je schat me te makkelijk in dat ik me hierover laat opnaaienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo'n geweldige redenaar ben je helaas niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ga mijn persoonlijke negatieve ervaringen niet beschrijven omdat dat in deze discussie totaal irrelevant is, ik heb deze ervaringen wel klaarliggen voor een andere discussie btw.
Rotterdam ligt inderdaad 2 niveautjes hoger dan beide Brussel en Antwerpen, wat niet wil zeggen dat we nu maaar tevreden naar bed kunnen gaan met het verschil wat kut is, en wat kutter is.
Koop jij een 1986 Opel Kadett om mee naar vakantie te gaan naar China of koop je voor datzelfde geld een Nissan uit datzelfde jaar?
De Nissan?..... klopt........want die heeft een veel grotere kans om daar zonder noemenswaardeige problemen aan te komen.
En qua reputatieverschil kun je dat verband EXACT leggen tussen stadsallochtonen en de boer uit kutdorp weet ik veel wat.
Zoals gezegd, met jou valt niet inhoudelijk te discussiëren en ik vermoed dat dat is omdat je er zelf gewoon inhoudelijk en wat betreft praktijkervaring geen verstand van hebt. Ofwel in duidelijke taal: je praat poep.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ach lieverd...............je schat me te makkelijk in dat ik me hierover laat opnaaien, maar ik had het in jouw geval ook gedaan hoor
mannen niet dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef dundel het volgende:
Dames houden nou eenmaal van exotische dingen, dus ook exotische mannen
JA! zeker wel, geef mij maar een leuke exotische dame in plaats van een blonde kaaskop ( sorryquote:
ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:21 schreef dundel het volgende:
[..]
JA! zeker wel, geef mij maar een leuke exotische dame in plaats van een blonde kaaskop ( sorry)
je mist iets.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]Geen donkeren vrouw voor mij iig.
ze zijn leuker, spontaner, gezelliger,opener en aardiger. Sorry, maar vind Nederlandse damen niet altijd zo aardig, Nederlandse mannen zijn wel weer super aardig en meegaand.quote:
Maar het oog wil ook watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef griskay het volgende:
[..]
ze zijn leuker, spontaner, gezelliger,opener en aardiger. Sorry, maar vind Nederlandse damen niet altijd zo aardig, Nederlandse mannen zijn wel weer super aardig en meegaand.
Zij lijkt een beetje op mij!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben mooie blanke meisjes vaak iets met een zwarte man?
Dat vroeg ik me zo af
[ afbeelding ]
Uh nee, het is meer: once you go black, dan *kun* je niet meer backquote:
Valt er met mij niet te discussieren?, of bevalt mijn discussiemethodiek je zo slecht dat je nu al weet dat ik het nooit geheel met je eens zal zijn en daarom het bijltje erbij neerlegt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Zoals gezegd, met jou valt niet inhoudelijk te discussiëren en ik vermoed dat dat is omdat je er zelf gewoon inhoudelijk en wat betreft praktijkervaring geen verstand van hebt. Ofwel in duidelijke taal: je praat poep.
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:
terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......
Het duurde even.... maar ik heb de hoofdprijs jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...
Die komen dan vanzelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...
Je hebt 't ondervonden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Flashwin het volgende:
Negers neuken goed. Om het even banaal te zeggen.
Nee, van je moeder gehoord. HA-HA.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee, van je moeder gehoord. HA-HA.
Hangt af welke allochtoonse groep je bedoelt. 90% van Antillianen bijvoorbeeld hebben gewoon een normale baan, zijn getrouwd en doen prima mee aan de maatschappij. Zo'n 10% is dan weer slecht bezig. Die 10% is natuurlijk een te hoge aantal, maar zeker niet de meerderheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Valt er met mij niet te discussieren?, of bevalt mijn discussiemethodiek je zo slecht dat je nu al weet dat ik het nooit geheel met je eens zal zijn en daarom het bijltje erbij neerlegt?
En natuurlijk heb ik er qua praktijkervaring geen verstand van....... terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......en natuurlijk zijn er uitzonderingen, en die waardeer ik ook enorm, maar over het gemiddelde genomen is het gewoon onbetrouwbaar volk, dat eens in de 10 jaar De Schie wel weer van binnen ziet, de helft van de tijd werkloos is of op straat loopt te dealen.
Goed........ ik vind jouw 10% niet kloppen, maar ik overdreef ook enigszins, helemaal toegegeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af welke allochtoonse groep je bedoelt. 90% van Antillianen bijvoorbeeld hebben gewoon een normale baan, zijn getrouwd en doen prima mee aan de maatschappij. Zo'n 10% is dan weer slecht bezig. Die 10% is natuurlijk een te hoge aantal, maar zeker niet de meerderheid.
En dan heb je natuurlijk Surinamers die in principe heel goed doen in de Nederlandse samenleving. En die zijn ook negers.
Als jij mij wat betrouwbare cijfers of feiten kan geven dat de meerderheid van Allochtonen (of negers specifiek) niet deugen, dan moet je dat vooral dan. Anders praat je poep en ben je gewoon een racist.
Ja kijk het maakt niet uit of je voor mij een pilsje koopt, racisme is racisme.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Goed........ ik vind jouw 10% niet kloppen, maar ik overdreef ook enigszins, helemaal toegegeven.
Maar ik zal je keurig netjes antwoorden geven hoe ik tegen sommige dingen aankijk, we zitten hier tenslotte niet om geforceerd vriendjes te moeten maken, is het wel?
Bij de blanke Nederlander ligt de "Neger" ogeacht van welke afkomst op een commercieel totaal oninteressant niveau, op gelijk niveau met de Turken alhoewel ik daar toch meer perspectief in zie, alleen voorbijgestreefd door de marokkanen.
Wil je dus als gezonde blanke hollandse boerenmeid dus een toekomst beginnen is het wijs om 2 keer na te denken dan gelijk een leuk pratende dansende exoot aan te vliegen...... te liggen pompen als een gek totdat er iets naar buiten komt, en daar de rest van je leven aan vast te zitten.
Of de negers grotere piemels hebben en vrouwen beter weten te benaderen?, kan prima zijn dan heb je dat alvast als voordeel, maar je moet verder kijken dan dat, de veelal van VMBO/Laag MBO afkomende neger zal wel later het perspectief moeten kunnen bieden om financieel een gezin te kunnen ondersteunen, en dat is inderdaad echt niet makkelijk, maar ik zie juist de exoten in combinatie met Nederlandse vrouwen hier erg vaak in falen, zou jij je omgeving zo'n risico gunnen dan?
En ik kan je inderdaad geen betrouwbare gegevens vertstrekken zonder dat deze door mij persoonlijk geverifieerd zijn, statistieken hebben er nogal een houtje van om interpretatieverschillen toe te passen, op het gebied van werkloosheid en criminaliteit scoort de exoot over het gemiddelde gezien wel bagger, dat moet jij me ook kunnen toegeven.
En dat gezeik over racisme.......laat lekker varen, ik praat normaal tegen je met een pilsje in de hand in de kroeg, ik spreek je op straat aan met "meneer" en ik weet dat er beste vriendelijke mensen tussenzitten.
Maar mag ik uit oogpunt van voorzichtigheid niet 2 keer nadenken als ik mijn evt. dochter met een neger zie thuiskomen?, oogkleppen opzetten "want hij kan niks doen aan zijn kleurtje?" het gaat niet om dat verdomde kleutje..... het is de reputatie erachter, die is gewoon vervuild als het aan de blanke hollander ligt en helemaal op het gebied van lange termijnrelaties, en ik weet ook donders goed dat je er weinig aan doet, maar dat bespreekbaar maken is altijd nog beter dan wegkijken.
tja ach......... ik discrimineer weleens, dagelijks eigenlijk door een kat leuker dan een hond te vinden, en meer met Feyenoordsupporters op te hebben and Ajaxsupporters, en in het geval van culturele verschillen zal dat ook best wel voorkomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja kijk het maakt niet uit of je mij een pilsje koopt, racisme is racisme.
Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt..... maar dat zal de toekomst uitwijzen en mocht dat gebeuren kan die vervelende reputatie die je dan hebt op termijn bijgesteld worden.quote:Maar begrijp me niet verkeerd hoor, racisme mag best. Jij hebt recht op je meningen en ik heb vaker met mensen in de kroeg over dit soort onderwerpen gesproken. En ja, ik ga niet liegen. Negers zijn niet perfect. Antillianen zeker niet. Surinamers daarintegen doen het beter. Kans is groot dat wanneer jou dochter groot genoeg is om een vriendje te zoeken, dat de gemiddelde neger zich al heeft aangepast aan Nederlandse cultuur en hoef je niet bang te zijn dat hij jou dochter met een kind achterlaat.
Wil je hier serieus op ingaan?, alleen criminaliteitscijfers zoals weergegeven op officiele instanties of wil je wat anders/meer?, prima hoor, het gaat me wel even wat tijd en inzet kosten(dagje voor ik klaar bendenk ik), zet maar neer wat je van me verwacht en dan zal ik in een ander subsectie van het forum daar de discussie over starten waar ik je dan via de PM over zal inlichten.quote:Maar je cijfers, ik wil jou cijfers zien. Dan kunnen we verder spreken.
Ja, laten we maar over cijfers praten. Ik geef zelf wel de links. Antillianen zijn de allochtoonse groep die in percentage gezien de meeste misdrijven pleegt. Maar het is maar 6,9% van Antillianen:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
tja ach......... ik discrimineer weleens, dagelijks eigenlijk door een kat leuker dan een hond te vinden, en meer met Feyenoordsupporters op te hebben and Ajaxsupporters, en in het geval van culturele verschillen zal dat ook best wel voorkomen.
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt..... maar dat zal de toekomst uitwijzen en mocht dat gebeuren kan die vervelende reputatie die je dan hebt op termijn bijgesteld worden.
[..]
Wil je hier serieus op ingaan?, alleen criminaliteitscijfers zoals weergegeven op officiele instanties of wil je wat anders/meer?, prima hoor, het gaat me wel even wat tijd en inzet kosten(dagje voor ik klaar bendenk ik), zet maar neer wat je van me verwacht en dan zal ik in een ander subsectie van het forum daar de discussie over starten waar ik je dan via de PM over zal inlichten.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Hier kan je meer feiten halen over allochtonen:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)/cijfers/default.htm
Nou we praten hier en ik heb geen zin om een topic over te openen in een andere forum. Misschien kunnen we get gesprek gewoon houden over interracialle relaties. Dan zijn we niet off topic. Maar ik ga slapen, ik spreek je morgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tof dat je zo meewerkt
.... maar hoort dit niet ergens anders thuis?
Prima..... zorg ik voor meer voer om je het vuur aan de schenen te leggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou we praten hier en ik heb geen zin om een topic over te openen in een andere forum. Misschien kunnen we get gesprek gewoon houden over interracialle relaties. Dan zijn we niet off topic. Maar ik ga slapen, ik spreek je morgen.
Maar schrijf alvast jou mening en dan kunnen we morgen verder gaan.
Ja, mijn vriend is een schatje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij met een mooie blanke jongen?
Mooi donker meisje ben je al.
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hunquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Hahaha wat een onzin zeg! Je bent een beetje gefrustreerd of niet omdat je geen vrouwen kan chanten. Je moet een beetje het huis uit, gaat je goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Uhuhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Ja precies. Negers maken alleen 3% van de bevolking. Dus zwarte mannen maken 1,5% van de Nederlandse bevolking (waarschijnlijk minder). Zelfs als alle zwarte mannen met een Nederlandse meisje zou gaan, dan blijven er toch een hele boel Nederlandse meisjes over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
Dus mannelijke mannen zijn meteen ook arrogant en minder aardig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef boudemaniak het volgende:
Buitenlanders zijn exotisch.. Ze willen geen "standaard Nederlandse man" maar iets nieuws, iets uitdagends
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
oh hihihihi wat leuk copycat de woordspeling ook! hahaha!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.
^^ Dat ze je nog niet hebben gequote. Dat is ook mijn bevinding.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:21 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen vallen op foute mannen, dat heeft niets met huidskleur te maken.
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?
Dorp of niet, de statistieken liegen niet. En die zeggen dat de blanke vrouw liever gewoon voor een net zo blanke man gaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ik
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Een zwart/wit stel valt gewoon sowieso toch wat eerder op
ik welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef mangerdemoules het volgende:
hahhahhahaah
volgens mij komt dit niet veel voor maar valt het gewoon meer op
en ja zwarte vrouwen zijn precies niet heel erg populair
inderdaad bullshit. Ik vind blanke mennen net zo mannelijk als zwarte mannen. Net zo dom dat mensen zeggen dat wij zwarte vrouwen op mannen lijken? ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.
Doutzenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Appelwaffer het volgende:
Veel van die mooie meisjes krijgen zwarte mensen,;)
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
wees gerust het is alweer uit.quote:
vroeger kenden ze racisme nog niet toen was het nog normaal. De reden waarom het MENSELIJK RAS (wat wij mensen zijn) om zich superieur te voelen naar mensen die ''er anders '' uitzagen. De mongoliden werden door blanken zo genoemd door hun oogleden die ze missen. Negers werden naar de dood genoemd en zoveel meer. Het waren blanken die de mensen onderverdeelden in rassen. Zo hebben wat geschifte europeanen half aangeschoten strakke potloodlijnen getekend door afrika. (wat nu grenzen zijn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.
Wetenschap zegt juist dat er geen rassen bestaan binnen het mensenras. Vroeger gebruikte ze "scientific racism" om rassen te onderscheiden en een ras superior te maken dan de andere.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.
En jij bent grappig. Vroeger klaagde je Nadiaschoonheid aan omdat ze te veel stereotypeerd maar nu doe je het zelf. Hypocriet.
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.
Truequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Armoed het volgende:
Knappe negerinnen
Het meeste is al gezegd in deze topic, maar veel Nederlanders zijn gewoon niet zo interessant in vergelijking met de meeste negers.
wat is klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
quote:
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?
o sorrie! dat was dan iemand anders, hihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
Ze is Sigmund Freud.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
wie is dat?quote:
kijk dan naar al die prof voetballers!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Denk dat het vooral met seks te maken heeft. Ik zie bijvoorbeeld niet veel mooie blanke vrouwen trouwen met zwarte mannen.
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk dan naar al die prof voetballers!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.
En het is natuurlijk ook wat makkelijker voorstellen aan je vader dan je zwarte vriendje uit Klarendal.
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn oudersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk. die voetbalvrouwen zouden zelfs met een dwerg gaan , zolang die maar hun gucci-schoentjes kan betalen. Maarja er zijn vast gezonde relaties met zwarte mannen en blanke vrouwen maar niet superveel volgensmij.
je vader was een profvoetballer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn ouders
Bijna goed. Broer van een profvoetballerquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
je vader was een profvoetballer?
mag ik eerlijk ergens over zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Nee, zit in de cultuur. Nature =/= nurture.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Zeg ik nietquote:
Alle mannen houden van sex, ongeacht rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
mag ik eerlijk ergens over zijn?![]()
![]()
![]()
Omdat ik veel in de omgeving zit met blanke mannen valt mij op dat nederlandse mannen erg veel van sexs houden niet? en dan bedoel ik erg veel, nog erger dan italianen bijv.
Drugs are bad M'kay?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Had je mij gister moeten zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Mooi verhaal wat veel houdt snijdt. Prachtig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Goed verhaal. Heus!quote:
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef StyxFlow het volgende:
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
De shitter in.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
wat dach jij van het behoud van het eigen rasquote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
inderdaad van alles watquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De shitter in.
Negerinnen/aziaten/zweden doen
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk rasquote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
wat dach jij van het behoud van het eigen ras![]()
..... Belachelijk zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!
Een beetje te linkse gedachte vind je ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
Nope. Just science.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
nee waarom? het is de waarheid. Het menselijk ras is wat wij zijn, maar mensen met superieure gedachten moesten ons zonodig splijtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wow gast, hier is iemand jaloers
LOSER !!!!!![]()
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
Ja maar de genetisch verschillen tussen hondenrassen onderling is veel groter dan tusser mensenrassen onderling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
Dat arrogantie is eigenlijk onzekerheid. Want er zijn veel mensen die dat blanke meisje een slet noemt achter haar rug en ze hoort zo vaak slechte dingen over negers van sommige mensen dat het een soort afweer mechanisme wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:02 schreef dame25 het volgende:
Ik vind het zelf niet zo erg een gemengd koppel. Wat me wel opvalt is dat blanke dames die met een zwarte man lopen tegenwoordig zichzelf erg tof vinden Als ik zo`n stel tegen kom dan kijkt ze erg arrogant of boos naar me. En dan denk ik je bent toch zo zeker van je zaak.
Bovendien lijkt het wel een rage in Europa je ziet in de steden bijna niets anders meer. Soms wel erg saai..
Volgens mij is het gewoon een kwestie van smaak, wit, puur of melkquote:
Zelfde hier... (maar ik kijk dan naar vrouwen natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Sofia90 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik kijk naar iemand voor een serieuze relatie kijk ik meestal naar Nederlanders, ik weet niet waarom. maar ik zou wel een keer seks willen hebben met een donkere man.
Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Dethroned het volgende:
Ik ben zelf latino en heb een nederlandse vriendin. We worden nog wel eens aangekeken waarbij het bij ons overkomt alsof ze denken "...daar gaat weer zo'n allochtoon met een mooie nederlandse meid ermee vandoor". Ik vind dat vaak erg storend en jammer.
Mensen zien mij vaak als een allochtoon tegenwoordig, terwijl ik een nederlands paspoort heb en nederlandse ouders en nederlands ben opgevoed. Ik ben ook geschrokken toen mijn vriendin bekende toch wel wat ideetjes had over mijn kleur. Niet dat ze me niet aantrekkelijk vind, maar toch meer van het onbekende.
Zelf zie ik geen huidskleur, ik discrimineer niet. Ik voel het gewoon of niet. Heeft niks met ras te maken.
Als je een huidskleur ziet en er bepaalde gevoels bij hebt, dan heeft dat simpelweg met diepere andere gedachtes te maken die niets te maken hebben met aantrekkingskracht.
Het zijn meer blikken dan opmerkingen. En het ligt ook wel heel erg aan waar ik ben. Uiteraard in de grotere steden wordt er niet naar gekeken, maar daarbuiten .... pff af en toequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.
Verder heb ik dezelfde situatie als jij...
Zo is het maar net schenkstroopquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Schenkstroop het volgende:
De meiskes zijn ws. erg trots dat zij achter hun pooier aan mogen lopen.
Schenk ooit tegen een A'damse pooier: wat geef jij je meisjes?
Pooier: Helemaal niets nada ze mogen blij zijn dat ik ze nog een happy meal geef.
Dat ondergeschiktheid aan een lompe gast dat is voor vrouwen het toppunt van vrouwelijkeid volgens mij. Daar gaan ze helemaal in op.
Niet waar bij alle culturen. In de meeste neger culturen, vooral die gene die niet Moslims zijn, maak het niet uit met wie de dochters thuis komen. Dus als jij een Rihanna lookalike wil daten hoef je niet bang te zijn dat haar ouders boos worden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef simba2 het volgende:
Twee eenvoudige verklaringen:
1. Het toegenomen fenomeen neger en blanke vrouw komt voort uit het overschot aan mannen in west Europa. Dit overschot heeft simpelweg te maken met het immigratiebeleid. Ruim 75% van alle asielzoekers en immigranten (gelukzoekers) is man.
2. Bovendien zijn (vooral het manvolk van) gekleurde culturen erg beschermend en gevoleig voor het sexuele en relationele gedrag van hun vrouwen. Vrouwen in deze culturen worden zwaar onder de duim gehouden. Terwijl mannen in de meeste geleurde culturen hun testosteron voluit botvieren op de blanke meisjes.
Het is beter voor je ego wanneer je zo denkt, of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
quote:Je moet niet aan pooiers vragen hoe je met een meisje om moet gaan.Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ Ok dat waren niet exact zijn woorden, die pooier zei letterlijk "ik geef ze een happy meal heheh" (en toen lachte hij als Bril-smurf)
en de kinderen hebben losse handjequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
Is 21 centimeter witte chocolade-liefde ook goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Ze zoeken gewoon 21 centimeter pure chocolade-liefde voor tussen de beentjes.
Remember; alle vrouwen zijn kuthoeren. Allemaal.
quote:Dus als blanke mannen meer negerstijl gingen doen dan waren ze even zo succesvol als negers bij mooie vrouwen?Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
quote:InderdaadOp dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
quote:Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatiequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie
Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
Stel dat reïncarnatie echt bestaat, laat mij dan die tijd meemakenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde!
Mijn droom vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef BruinBeertje het volgende:
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots...
Sukkel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgeving.Turks, marokkaans, surinaams enz
Ja veel blanke vrouwen die niet zeggen van een neger te houden zeggen dat meestal alleen maar omdat ze steriotyp gedrag verwachten maar als deze vrouwen 1 op 1 staan met een neger draaien ze meestal wel bij. De meeste blanke vrouwen die van donkere mannen houden vertonen ook steriotyp neger gedrag.Maar bij donkere vrouwen is het meestal erger dan bij mannen vind ik, als donkere vrouw moet je meestal hoog opgeleidt zijn om een blanke man te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.
En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde!
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie
Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
WTF racistquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden.
[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn.![]()
topic is inderdaad triest, TS is jaloersquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.
Maar deze topic is idd triest.
En dit is racistisch omdat?quote:
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijnquote:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn
Die blijven toch wel bestaan want de meesten kiezen uiteindelijk toch iemand om kinderen mee te krijgen die hetzelfde afkomst heeft. Maar gelukkig zijn er ook mensen van verschillende afkomsten die voor elkaar kiezen en kindjes krijgen, ik denk hoe meer mengelmoesjes hoe minder racisme.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn
dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Ik denk persoonlijk dat als we op de huidige manier door gaan, dat échte blanken over 20-30 jaar een minderheid zullen vormen.
Ik kan mij herinneren dat daar laatst een topic over was op fok! Trieste vrouwen. Die schaar ik niet eens onder het blanke ras.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen.
Nee. In dat topic werd gesproken over vrouwen die halsoverkop naar een ander land migreerden om daar met een of andere joker te gaan trouwen. Eenmaal daar aangekomen in [land], blijkt dat het toch niet allemaal rozengeur en maneschijn is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras
Waar kan ik die statistieken vinden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef mango_cream het volgende:
anno 2010 hier nog een issue van maken, ongelooflijk!
Die haalt hij uit z'n achterste, met alle respect.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar kan ik die statistieken vinden?
In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties
En dat soort dingen gebeuren niet als Maartje uit Amsterdam naar Johan in Meppel verhuist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'
Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ...
Kleurlingen ook wel Moksi's genoemd onder allochtonen.quote:
Niet teleurgesteld, verbaasd..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?
Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
En ze is niet eens echt knapquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sofia90 het volgende:
Kijk maar naar Doutzen Kroes, die heeft alleen maar met donkere mannen en dat is dan een plattelandsgrietje uit Friesland
Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'
Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ...
Hangt er natuurlijk af in welke kring je komt. Ik heb vaker wat post van je gelezen en ik heb niet echt het gevoel dat je vaak met negers of andere allochtonen omga. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik bedoel er niks slechts mee, dus dit is geen aanval op je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar kan ik die statistieken vinden?
In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties
Sorry.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik weet wel dat dat probleem bij mij ligt hoor
Ik val niet op één bepaalde type, vind ik zo dom. Je hebt overal wel knappe mannen zitten. Maar qua kansloze stelletjes doel ik eigenlijk op dat soort types als grenzeloos verliefd. Zijn ze nou echt zo ''dom''quote:Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn.
Dat van Genzeloos verliefd is helemaal om te huilen. Sowieso denk ik dat als het echte liefde is en het van twee kanten is dat het het beste is om beide te verhuizen en dan samen het nieuwe begin op te bouwen. Anders kom je echt in het leven van de ander terrecht zonder iets te hebben.
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen.
Dat vind ik altijd zo'n typische uitspraak om racisme goed te keuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?
Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
Minder dan de helftquote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.
Genoeg donkere mannen met een heel redelijke opleiding, en goede kansen in het leven (zoals jij)
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Precies ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |