Ik ga hier een oude topic quoten:
quote:
Ten eerste wil ik zeggen dat de meeste vrouwen niet perse een neger willen. Ik zou zeggen dat tussen 1 en 5% van blanke vrouwen perse een neger willen. Maar aan de andere kant zijn er ook iets van tussen 1 en 5% van blanke vrouwen die helemaal niks met een neger willen. De rest van de blanke vrouwen maakt het niet zoveel uit, ze denken niet aan de huidskleur van iemand als ze een partner kiezen.
Maar ZELFS DAN, willen de meeste van die blanke vrouwen liever een blanke man. Hun ideale man zal dan blank zijn, misschien een van die jongens van twilight ofzo. Dat is hun referentie kader, daar zijn ze mee opgegroeit. Maar als ze een leuke neger tegenkomen, dan is het ook goed.
Laat me het zo zeggen, als een blanke vrouw kon kiezen tussen Brad Pitt en Will Smith, zouden ze voor Brad Pitt kiezen. Maar als alleen Will Smith naar haar ging opstappen en Brad Pitt gewoon aan de kant bleef staan dan zou ze net zo goed met Will Smith gaan.
En dat is nou juist de reden waarom zoveel negers (vooral Surinamers en Antillianen) goed doen met blanke vrouwen. Wij hebben meer durf, en we weten beter hoe we met vrouwen moet omgaan. Het zit eigenlijk in onze cultuur. Antilliaanse cultuur, muziek, dans, sjans, enz is heel gericht op vrouwen versieren. Wij Antillianen leren van jong af hoe we een vrouw kunnen krijgen. Nederlands, en ik wil hier niemand beledigen, doen dat niet zo goed.
Toen ik hier kwam bijvoorbeeld en ik ging naar mijn eerste feest met een mengsel van Antillianen, Surinamers, Nederlanders, Duitsers, enz zag ik dit meteen al. De Surinamers en Antillianen, inclusief mij, wij gingen meteen meisjes vragen om te dansen. We gingen meteen met hun sjansen en gezellig doen. De Nederlandse jongens bleven samen staan in een hoek en praten over koetjes en kalfjes. Toen ik ging kijken waar ze het over hadden, zag ik dat ze over politiek aan het praten waren voor een tijdje. Kortom, wanneer Nederlandse jongens uitgaan gaan ze uit met de mentaliteit dat ze gaan zuipen. Antillianen en Surinamers gaan met de mentaliteit om contact met mooie vrouwen te maken.
Natuurlijk wat ik zeg is een beetje een stereotype. Lang niet alle negers is heel suave met meisjes, en er zijn veel Nederlandse jongens die heel goed doen bij de meisjes. Maar ik dacht ik geef mijn twee centen over dit onderwerp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."