Zocht Mirjam dat ook in Sunchaser?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef boudemaniak het volgende:
Buitenlanders zijn exotisch.. Ze willen geen "standaard Nederlandse man" maar iets nieuws, iets uitdagends
Lichtbruin?quote:
Dat dus jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef wise het volgende:
ik vind het er persoonlijk niet uit zien. Niet jaloers of racistisch bedoeld
Dit topic is ook niet racistisch bedoeld, dat dat even duidelijk isquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef wise het volgende:
Waarom mooi?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben mooie blanke meisjes vaak iets met een zwarte man?
Dat vroeg ik me zo af
[ afbeelding ]
Vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom mooi?
Waarom vaak?
Waarom niet?
Niet waar, jij komt zeker nooit buiten je ziet echt vaak superslanke mooie parel dames lopen met zwarte mannen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef Equites het volgende:
Ook vaak genoeg niet, gewoon onzin wat je hier loopt te verkondigen.
Dat is omdat jij erop let.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet waar, jij komt zeker nooit buiten je ziet echt vaak superslanke mooie parel dames lopen met zwarte mannen.
Een zwart/wit stel valt gewoon sowieso toch wat eerder opquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is omdat jij erop let.
Waarom let jij daar eigenlijk op?
Jaloezie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom let jij daar eigenlijk op?
Dat ookquote:
quote:Ten eerste wil ik zeggen dat de meeste vrouwen niet perse een neger willen. Ik zou zeggen dat tussen 1 en 5% van blanke vrouwen perse een neger willen. Maar aan de andere kant zijn er ook iets van tussen 1 en 5% van blanke vrouwen die helemaal niks met een neger willen. De rest van de blanke vrouwen maakt het niet zoveel uit, ze denken niet aan de huidskleur van iemand als ze een partner kiezen.
Maar ZELFS DAN, willen de meeste van die blanke vrouwen liever een blanke man. Hun ideale man zal dan blank zijn, misschien een van die jongens van twilight ofzo. Dat is hun referentie kader, daar zijn ze mee opgegroeit. Maar als ze een leuke neger tegenkomen, dan is het ook goed.
Laat me het zo zeggen, als een blanke vrouw kon kiezen tussen Brad Pitt en Will Smith, zouden ze voor Brad Pitt kiezen. Maar als alleen Will Smith naar haar ging opstappen en Brad Pitt gewoon aan de kant bleef staan dan zou ze net zo goed met Will Smith gaan.
En dat is nou juist de reden waarom zoveel negers (vooral Surinamers en Antillianen) goed doen met blanke vrouwen. Wij hebben meer durf, en we weten beter hoe we met vrouwen moet omgaan. Het zit eigenlijk in onze cultuur. Antilliaanse cultuur, muziek, dans, sjans, enz is heel gericht op vrouwen versieren. Wij Antillianen leren van jong af hoe we een vrouw kunnen krijgen. Nederlands, en ik wil hier niemand beledigen, doen dat niet zo goed.
Toen ik hier kwam bijvoorbeeld en ik ging naar mijn eerste feest met een mengsel van Antillianen, Surinamers, Nederlanders, Duitsers, enz zag ik dit meteen al. De Surinamers en Antillianen, inclusief mij, wij gingen meteen meisjes vragen om te dansen. We gingen meteen met hun sjansen en gezellig doen. De Nederlandse jongens bleven samen staan in een hoek en praten over koetjes en kalfjes. Toen ik ging kijken waar ze het over hadden, zag ik dat ze over politiek aan het praten waren voor een tijdje. Kortom, wanneer Nederlandse jongens uitgaan gaan ze uit met de mentaliteit dat ze gaan zuipen. Antillianen en Surinamers gaan met de mentaliteit om contact met mooie vrouwen te maken.
Natuurlijk wat ik zeg is een beetje een stereotype. Lang niet alle negers is heel suave met meisjes, en er zijn veel Nederlandse jongens die heel goed doen bij de meisjes. Maar ik dacht ik geef mijn twee centen over dit onderwerp.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geldt dit ook niet voor Marokkanen? Hetzelfde gedrag zorgt er trouwens ook voor dat ze vaak opdringerig / asociaal overkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Antilliaanse cultuur, muziek, dans, sjans, enz is heel gericht op vrouwen versieren. Wij Antillianen leren van jong af hoe we een vrouw kunnen krijgen. Nederlands, en ik wil hier niemand beledigen, doen dat niet zo goed.
het enige wat ze willen is neuken en daarna dumpenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Geldt dit ook niet voor Marokkanen? Hetzelfde gedrag zorgt er trouwens ook voor dat ze vaak opdringerig / asociaal overkomen.
Nee juist niet. Er is een groot verschil tussen Antillianen en Marokkanen, wanneer het gaat over dit onderwerp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Geldt dit ook niet voor Marokkanen? Hetzelfde gedrag zorgt er trouwens ook voor dat ze vaak opdringerig / asociaal overkomen.
Ik vraag me af of Paul wel blank is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef griskay het volgende:
Ik irriteer me echt aan de toon van Paul, wat is er mis met donkere mannen? Zijn donkere mensen minderwaardig, zijn ze niet goed genoeg voor de 'mooie blanke meisjes'. Zo mooi zijn jullie ook weer niet, dus cut the crap.
Hoe bedoel je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:41 schreef wise het volgende:
Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgevingquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef griskay het volgende:
Ik irriteer me echt aan de toon van Paul, wat is er mis met donkere mannen? Zijn donkere mensen minderwaardig, zijn ze niet goed genoeg voor de 'mooie blanke meisjes'. Zo mooi zijn jullie ook weer niet, dus cut the crap.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Paul wel blank is?
Het enige wat ik zie is dat bijvoorbeeld antillianen en marokkanen vaak meer waarde in de jacht leggen. De methodes die ze gebruiken kun je niet gebruiken bij vrouwen zoals je ze meestal tegenkomt (sportclub, werk, school etc.) en waar 'afstappen' e.d. helemaal niet aan de orde is. Dat soort dingen dienen dan ook vooral om je status in de groep te bepalen, niet specifiek om die vrouw te versieren. Bovendien is de kans dat daar een echte relatie uit ontstaat vrij klein.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op, en daarom open ik het topic, klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom maak je dan een topic over zwarte mannen en mooie blanke vrouwen?
Het is wel goed voor mijn eigen dunk dat sommige mensen denken dat veel mooie vrouwen van zwarte mannen houdt, of dat er iets speciaals aan donkere mannen zijn, maar het is niet de realiteit en ik zie niet waarom jij als blanke man dat idee wil promoveren?
Ja dat pssst, meisje werkt nooit. Maar wat wel weer werkt is heel goed Salsa dansen bij een feestje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is dat bijvoorbeeld antillianen en marokkanen vaak meer waarde in de jacht leggen. De methodes die ze gebruiken kun je niet gebruiken bij vrouwen zoals je ze meestal tegenkomt (sportclub, werk, school etc.) en waar 'afstappen' e.d. helemaal niet aan de orde is. Dat soort dingen dienen dan ook vooral om je status in de groep te bepalen, niet specifiek om die vrouw te versieren. Bovendien is de kans dat daar een echte relatie uit ontstaat vrij klein.
Of zou 'pssst, meisje' ooit echt tot een relatie hebben geleid
Nogmaals, volgens mij komt het gewoon helemaal niet zo bijzonder vaak voor, eerder 'te weinig'.
Nou, als je zo praat als je schrijft krijg je m'n nummer niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat pssst, meisje werkt nooit. Maar wat wel weer werkt is heel goed Salsa dansen bij een feestje.
We praten hier niet over relaties perse, maar ook gewoon seks en scharrels. Ik zie het wel vaak dat een Antilliaan of Surinamer een mooie blanke vrouw heeft, maar dat komt omdat ik vaak in hun kringen zitten.
Wanneer een Antillian "pssst, meisje" of "hey schatje" zegt tegen een onbekende meisje op straat is wel van bewust dat het waarschijnlijk naar niks zal leiden. Ze doen het gewoon voor de grap of om stoer te doen (zoals jij zei).
Maar als je op straat een meisje wilt versieren is het meestal een nummer spel. Als je tien meisjes aanspreekt dan zal er zeker wel 1 of 2 zijn die haar nummer zal geven.
Maar scharrels zijn min of meer 'onzichtbaar' voor de buitenwereld, dat bedoelde ik eigenlijk. Ik twijfel er niet aan dat het enorm eenvoudig is om iedere avond met een vrouw naar huis te gaan, ik heb een korte tijd ook last gehad van die schaamteloosheid, wel dat dat er voor zorgt dat je sneller een 'goede' vrouw aan de haak slaat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat pssst, meisje werkt nooit. Maar wat wel weer werkt is heel goed Salsa dansen bij een feestje.
We praten hier niet over relaties perse, maar ook gewoon seks en scharrels. Ik zie het wel vaak dat een Antilliaan of Surinamer een mooie blanke vrouw heeft, maar dat komt omdat ik vaak in hun kringen zitten.
Wanneer een Antillian "pssst, meisje" of "hey schatje" zegt tegen een onbekende meisje op straat is wel van bewust dat het waarschijnlijk naar niks zal leiden. Ze doen het gewoon voor de grap of om stoer te doen (zoals jij zei).
Maar als je op straat een meisje wilt versieren is het meestal een nummer spel. Als je tien meisjes aanspreekt dan zal er zeker wel 1 of 2 zijn die haar nummer zal geven.
Persoonlijk vind ik het ook meevallen. Daarom zei ik ook, uiteindelijk blijft iedereen bij z'n eigen ras. Maar ik denk wel dat de meeste donkere mannen in Nederland wel minstens een keer iets heeft gehad met een blanke vrouw. Tenminste in mijn vriendenkring wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar scharrels zijn min of meer 'onzichtbaar' voor de buitenwereld, dat bedoelde ik eigenlijk. Ik twijfel er niet aan dat het enorm eenvoudig is om iedere avond met een vrouw naar huis te gaan, ik heb een korte tijd ook last gehad van die schaamteloosheid, wel dat dat er voor zorgt dat je sneller een 'goede' vrouw aan de haak slaat.
Paul heeft het duidelijk over relaties, maar het is natuurlijk de vraag of hij een scharrel van een relatie kan onderscheiden en dus zo in de kroeg deze conclusie heeft getrokken (waar ik het eerlijk gezegd ook niet terug zie en ik woon nota bene in rotterdam).
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, als je zo praat als je schrijft krijg je m'n nummer niet.
Als ik iets niet aantrekkelijk vind is als je de ander niet eens verstaat.
Het is wel een afweging. Als je minder bang bent om een vrouw te beledigen, dan kun je meer experimenteren en zul je vaker succes hebben, maar ook vaker "nee" horen. Je loopt wel sneller het risico dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen en dat moet je ervoor over hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Antillianen versieren meisjes meer doordat ze mooie praatjes hebben en een relaxde houding hebben. Natuurlijk vinden mensen dit ook soms vervelend, om altijd mooie woordjes te horen enzo.
Heb je zeer gelijk in, vooral wat betreft dat manier van versieren. Ik denk dat negers gewoon geluk hebben dat een bepaalde groep blanke vrouwen dat extra spanning nodig hebben en vrouwen krijgen de "stereotypische" neger dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het is wel een afweging. Als je minder bang bent om een vrouw te beledigen, dan kun je meer experimenteren en zul je vaker succes hebben, maar ook vaker "nee" horen. Je loopt wel sneller het risico dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen en dat moet je ervoor over hebben.
Het punt is dat veel traditionele Nederlanders hebben geleerd om een vrouw voorzichtig en met méér respect voor haar eigen wil te benaderen.... die wijze is geschikt voor het opbouwen van meer langdurige relaties (zoals de kerk dat eist vroeger van mensen verwachtte). Dat vinden de meeste traditionele Nederlandse vrouwen ook nog steeds het prettigst, maar een bepaalde groep heeft toch ook meer spanning nodig.
Vroeger was ik heel voorzichtig bij vrouwen, tegenwoordig al minder. Het is een kwestie van principes... Mijn relaties met vrouwen zijn nu ook losser dan 10 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |