Waarom? Je doet alsof je het je totaal niet voor kan stellen dat iemand met een zwart persoon zou gaan. Ik vind dat raar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jaloezie natuurlijk.
Ik vind het ook maar een opmerkelijk verschijnsel. Persoonlijk heb ik weinig met donkere vrouwen. Hoe verder weg bij mijn eigen huidkleur hoe minder. Maar sommige vinden dit blijkbaar aantrekkelijk.
Jamaar, praten over politiek met mannen is in 9 van 10 keer interessanter dan een willekeurig gesprek met een vrouw... tenzij zij ook over politiek praten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
Omdat bijna iedereen die ik ken een voorkeur heeft voor hun eigen ras. Maar ok dat was een beetje kortzichtig. Ze zouden misschien best voor iemand van een anders ras gaan zolang de rest wel goed klikt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:23 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom? Je doet alsof je het je totaal niet voor kan stellen dat iemand met een zwart persoon zou gaan. Ik vind dat raar.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het is wel een afweging. Als je minder bang bent om een vrouw te beledigen, dan kun je meer experimenteren en zul je vaker succes hebben, maar ook vaker "nee" horen. Je loopt wel sneller het risico dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen en dat moet je ervoor over hebben.
Het punt is dat veel traditionele Nederlanders hebben geleerd om een vrouw voorzichtig en met méér respect voor haar eigen wil te benaderen.... die wijze is geschikt voor het opbouwen van meer langdurige relaties (zoals de kerk dat eist vroeger van mensen verwachtte). Dat vinden de meeste traditionele Nederlandse vrouwen ook nog steeds het prettigst, maar een bepaalde groep heeft toch ook meer spanning nodig.
Vroeger was ik heel voorzichtig bij vrouwen, tegenwoordig al minder. Het is een kwestie van principes... Mijn relaties met vrouwen zijn nu ook losser dan 10 jaar geleden.
hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:51 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
Meestal hoerige nepblonde types die het met negers doen. Heb het vaak genoeg gezien in de rotterdamse uitgaansscene.
Wat mij meer opvalt is dat je bijna nooit het omgekeerde ziet. Dat lijkt me een beetje scheef. Volgens mij moeten er toch heel wat kaaskopjes en negerinnen zijn die geen partner kunnen vinden.
Niet alleen, maar vaak wel. Je kent ze wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef mangerdemoules het volgende:
[..]
hahahaha
nou niet overdrijven, niet alleen hoerige types
Mij ook wel. Maar toch zie je het maar weinig. Lijkt mij dat er dan vanzelf een soort scheefgroei insluipt.quote:als er een mooi zwart meisjes zijn mogen die me altijd contacteren
je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
[..]
Niet alleen, maar vaak wel. Je kent ze wel.
Overigens niks mis mee verder. Die negers zijn er blij mee en ik snap dat wel: ik vind dat soort nepblonde types ook best lekker voor een keertje (maar mij zien ze niet staan omdat ik geen neger ben en niet de hele avond dure drankjes kado doe).
[..]
Mij ook wel. Maar toch zie je het maar weinig. Lijkt mij dat er dan vanzelf een soort scheefgroei insluipt.
inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef Karasta het volgende:
Ik zie genoeg mooie witte meisjes met blanke jongens lopen hoor
ja idd, en met jada fire zou ik wel eens tv willen kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef LinkdumpLoetje het volgende:
Ik zou met Edsilia Rombley weleens een beschuitje willen eten.
Beetje ander typquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef mangerdemoules het volgende:
[..]
ja idd, en met jada fire zou ik wel eens tv willen kijken
Waarom heb jij het alleen over superslanke mooie parel (quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet waar, jij komt zeker nooit buiten je ziet echt vaak superslanke mooie parel dames lopen met zwarte mannen.
Nou ik ken wel een mooie donkere meisje die blanke mannen leuk vindt. Ik zal haar vertellen om jou te PMen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je ziet nooit eens andersom
Kut negers
Dat is een soort vaste angst van blanke onsuccesvolle mannen. De zwarte man is een bedreiging en een excuus om bij eigen falen naar een ander te kunnen wijzen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom maak je dan een topic over zwarte mannen en mooie blanke vrouwen?
Het is wel goed voor mijn eigen dunk dat sommige mensen denken dat veel mooie vrouwen van zwarte mannen houdt, of dat er iets speciaals aan donkere mannen zijn, maar het is niet de realiteit en ik zie niet waarom jij als blanke man dat idee wil promoveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |