abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77156707
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Uh nee, het is meer: once you go black, dan *kun* je niet meer back
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_77163930
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Zoals gezegd, met jou valt niet inhoudelijk te discussiėren en ik vermoed dat dat is omdat je er zelf gewoon inhoudelijk en wat betreft praktijkervaring geen verstand van hebt. Ofwel in duidelijke taal: je praat poep.
Valt er met mij niet te discussieren?, of bevalt mijn discussiemethodiek je zo slecht dat je nu al weet dat ik het nooit geheel met je eens zal zijn en daarom het bijltje erbij neerlegt?

En natuurlijk heb ik er qua praktijkervaring geen verstand van....... terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......en natuurlijk zijn er uitzonderingen, en die waardeer ik ook enorm, maar over het gemiddelde genomen is het gewoon onbetrouwbaar volk, dat eens in de 10 jaar De Schie wel weer van binnen ziet, de helft van de tijd werkloos is of op straat loopt te dealen.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_77165019
Negers neuken goed. Om het even banaal te zeggen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_77165079
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:
terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...
pi_77165160
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef Flashwin het volgende:

[..]

En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...
Het duurde even.... maar ik heb de hoofdprijs ja
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_77165165
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Die komen dan vanzelf.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:35:31 #132
201543 FokR
What's it all about?
pi_77165216
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef L.no het volgende:

[..]

Jawel.
Jij met een mooie blanke jongen?
Mooi donker meisje ben je al.
You know what I mean?
pi_77165308
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Flashwin het volgende:
Negers neuken goed. Om het even banaal te zeggen.
Je hebt 't ondervonden?
pi_77165355
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Je hebt 't ondervonden?
Nee, van je moeder gehoord. HA-HA.
pi_77165489
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee, van je moeder gehoord. HA-HA.

25 jaar en dan met dat soort opmerkingen komen. Beetje sneu.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 00:47:35 #136
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77165635
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Valt er met mij niet te discussieren?, of bevalt mijn discussiemethodiek je zo slecht dat je nu al weet dat ik het nooit geheel met je eens zal zijn en daarom het bijltje erbij neerlegt?

En natuurlijk heb ik er qua praktijkervaring geen verstand van....... terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......en natuurlijk zijn er uitzonderingen, en die waardeer ik ook enorm, maar over het gemiddelde genomen is het gewoon onbetrouwbaar volk, dat eens in de 10 jaar De Schie wel weer van binnen ziet, de helft van de tijd werkloos is of op straat loopt te dealen.
Hangt af welke allochtoonse groep je bedoelt. 90% van Antillianen bijvoorbeeld hebben gewoon een normale baan, zijn getrouwd en doen prima mee aan de maatschappij. Zo'n 10% is dan weer slecht bezig. Die 10% is natuurlijk een te hoge aantal, maar zeker niet de meerderheid.

En dan heb je natuurlijk Surinamers die in principe heel goed doen in de Nederlandse samenleving. En die zijn ook negers.

Als jij mij wat betrouwbare cijfers of feiten kan geven dat de meerderheid van Allochtonen (of negers specifiek) niet deugen, dan moet je dat vooral dan. Anders praat je poep en ben je gewoon een racist.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:02:09 #137
201543 FokR
What's it all about?
pi_77166169
Heb een lief bruin meisje
You know what I mean?
pi_77166816
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hangt af welke allochtoonse groep je bedoelt. 90% van Antillianen bijvoorbeeld hebben gewoon een normale baan, zijn getrouwd en doen prima mee aan de maatschappij. Zo'n 10% is dan weer slecht bezig. Die 10% is natuurlijk een te hoge aantal, maar zeker niet de meerderheid.

En dan heb je natuurlijk Surinamers die in principe heel goed doen in de Nederlandse samenleving. En die zijn ook negers.

Als jij mij wat betrouwbare cijfers of feiten kan geven dat de meerderheid van Allochtonen (of negers specifiek) niet deugen, dan moet je dat vooral dan. Anders praat je poep en ben je gewoon een racist.
Goed........ ik vind jouw 10% niet kloppen, maar ik overdreef ook enigszins, helemaal toegegeven.

Maar ik zal je keurig netjes antwoorden geven hoe ik tegen sommige dingen aankijk, we zitten hier tenslotte niet om geforceerd vriendjes te moeten maken, is het wel?

Bij de blanke Nederlander ligt de "Neger" ogeacht van welke afkomst op een commercieel totaal oninteressant niveau, op gelijk niveau met de Turken alhoewel ik daar toch meer perspectief in zie, alleen voorbijgestreefd door de marokkanen.

Wil je dus als gezonde blanke hollandse boerenmeid dus een toekomst beginnen is het wijs om 2 keer na te denken dan gelijk een leuk pratende dansende exoot aan te vliegen...... te liggen pompen als een gek totdat er iets naar buiten komt, en daar de rest van je leven aan vast te zitten.

Of de negers grotere piemels hebben en vrouwen beter weten te benaderen?, kan prima zijn dan heb je dat alvast als voordeel, maar je moet verder kijken dan dat, de veelal van VMBO/Laag MBO afkomende neger zal wel later het perspectief moeten kunnen bieden om financieel een gezin te kunnen ondersteunen, en dat is inderdaad echt niet makkelijk, maar ik zie juist de exoten in combinatie met Nederlandse vrouwen hier erg vaak in falen, zou jij je omgeving zo'n risico gunnen dan?

En ik kan je inderdaad geen betrouwbare gegevens vertstrekken zonder dat deze door mij persoonlijk geverifieerd zijn, statistieken hebben er nogal een houtje van om interpretatieverschillen toe te passen, op het gebied van werkloosheid en criminaliteit scoort de exoot over het gemiddelde gezien wel bagger, dat moet jij me ook kunnen toegeven.

En dat gezeik over racisme.......laat lekker varen, ik praat normaal tegen je met een pilsje in de hand in de kroeg, ik spreek je op straat aan met "meneer" en ik weet dat er beste vriendelijke mensen tussenzitten.

Maar mag ik uit oogpunt van voorzichtigheid niet 2 keer nadenken als ik mijn evt. dochter met een neger zie thuiskomen?, oogkleppen opzetten "want hij kan niks doen aan zijn kleurtje?" het gaat niet om dat verdomde kleutje..... het is de reputatie erachter, die is gewoon vervuild als het aan de blanke hollander ligt en helemaal op het gebied van lange termijnrelaties, en ik weet ook donders goed dat je er weinig aan doet, maar dat bespreekbaar maken is altijd nog beter dan wegkijken.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 01:34:04 #139
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77167146
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Goed........ ik vind jouw 10% niet kloppen, maar ik overdreef ook enigszins, helemaal toegegeven.

Maar ik zal je keurig netjes antwoorden geven hoe ik tegen sommige dingen aankijk, we zitten hier tenslotte niet om geforceerd vriendjes te moeten maken, is het wel?

Bij de blanke Nederlander ligt de "Neger" ogeacht van welke afkomst op een commercieel totaal oninteressant niveau, op gelijk niveau met de Turken alhoewel ik daar toch meer perspectief in zie, alleen voorbijgestreefd door de marokkanen.

Wil je dus als gezonde blanke hollandse boerenmeid dus een toekomst beginnen is het wijs om 2 keer na te denken dan gelijk een leuk pratende dansende exoot aan te vliegen...... te liggen pompen als een gek totdat er iets naar buiten komt, en daar de rest van je leven aan vast te zitten.

Of de negers grotere piemels hebben en vrouwen beter weten te benaderen?, kan prima zijn dan heb je dat alvast als voordeel, maar je moet verder kijken dan dat, de veelal van VMBO/Laag MBO afkomende neger zal wel later het perspectief moeten kunnen bieden om financieel een gezin te kunnen ondersteunen, en dat is inderdaad echt niet makkelijk, maar ik zie juist de exoten in combinatie met Nederlandse vrouwen hier erg vaak in falen, zou jij je omgeving zo'n risico gunnen dan?

En ik kan je inderdaad geen betrouwbare gegevens vertstrekken zonder dat deze door mij persoonlijk geverifieerd zijn, statistieken hebben er nogal een houtje van om interpretatieverschillen toe te passen, op het gebied van werkloosheid en criminaliteit scoort de exoot over het gemiddelde gezien wel bagger, dat moet jij me ook kunnen toegeven.

En dat gezeik over racisme.......laat lekker varen, ik praat normaal tegen je met een pilsje in de hand in de kroeg, ik spreek je op straat aan met "meneer" en ik weet dat er beste vriendelijke mensen tussenzitten.

Maar mag ik uit oogpunt van voorzichtigheid niet 2 keer nadenken als ik mijn evt. dochter met een neger zie thuiskomen?, oogkleppen opzetten "want hij kan niks doen aan zijn kleurtje?" het gaat niet om dat verdomde kleutje..... het is de reputatie erachter, die is gewoon vervuild als het aan de blanke hollander ligt en helemaal op het gebied van lange termijnrelaties, en ik weet ook donders goed dat je er weinig aan doet, maar dat bespreekbaar maken is altijd nog beter dan wegkijken.
Ja kijk het maakt niet uit of je voor mij een pilsje koopt, racisme is racisme.

Maar begrijp me niet verkeerd hoor, racisme mag best. Jij hebt recht op je meningen en ik heb vaker met mensen in de kroeg over dit soort onderwerpen gesproken. En ja, ik ga niet liegen. Negers zijn niet perfect. Antillianen zeker niet. Surinamers daarintegen doen het beter. Kans is groot dat wanneer jou dochter groot genoeg is om een vriendje te zoeken, dat de gemiddelde neger zich al heeft aangepast aan Nederlandse cultuur en hoef je niet bang te zijn dat hij jou dochter met een kind achterlaat.

Maar je cijfers, ik wil jou cijfers zien. Dan kunnen we verder spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 23-01-2010 01:44:37 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_77167572
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja kijk het maakt niet uit of je mij een pilsje koopt, racisme is racisme.
tja ach......... ik discrimineer weleens, dagelijks eigenlijk door een kat leuker dan een hond te vinden, en meer met Feyenoordsupporters op te hebben and Ajaxsupporters, en in het geval van culturele verschillen zal dat ook best wel voorkomen.
quote:
Maar begrijp me niet verkeerd hoor, racisme mag best. Jij hebt recht op je meningen en ik heb vaker met mensen in de kroeg over dit soort onderwerpen gesproken. En ja, ik ga niet liegen. Negers zijn niet perfect. Antillianen zeker niet. Surinamers daarintegen doen het beter. Kans is groot dat wanneer jou dochter groot genoeg is om een vriendje te zoeken, dat de gemiddelde neger zich al heeft aangepast aan Nederlandse cultuur en hoef je niet bang te zijn dat hij jou dochter met een kind achterlaat.
Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt..... maar dat zal de toekomst uitwijzen en mocht dat gebeuren kan die vervelende reputatie die je dan hebt op termijn bijgesteld worden.
quote:
Maar je cijfers, ik wil jou cijfers zien. Dan kunnen we verder spreken.
Wil je hier serieus op ingaan?, alleen criminaliteitscijfers zoals weergegeven op officiele instanties of wil je wat anders/meer?, prima hoor, het gaat me wel even wat tijd en inzet kosten(dagje voor ik klaar bendenk ik), zet maar neer wat je van me verwacht en dan zal ik in een ander subsectie van het forum daar de discussie over starten waar ik je dan via de PM over zal inlichten.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 02:07:46 #141
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77167889
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:50 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

tja ach......... ik discrimineer weleens, dagelijks eigenlijk door een kat leuker dan een hond te vinden, en meer met Feyenoordsupporters op te hebben and Ajaxsupporters, en in het geval van culturele verschillen zal dat ook best wel voorkomen.
[..]

Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt..... maar dat zal de toekomst uitwijzen en mocht dat gebeuren kan die vervelende reputatie die je dan hebt op termijn bijgesteld worden.
[..]

Wil je hier serieus op ingaan?, alleen criminaliteitscijfers zoals weergegeven op officiele instanties of wil je wat anders/meer?, prima hoor, het gaat me wel even wat tijd en inzet kosten(dagje voor ik klaar bendenk ik), zet maar neer wat je van me verwacht en dan zal ik in een ander subsectie van het forum daar de discussie over starten waar ik je dan via de PM over zal inlichten.
Ja, laten we maar over cijfers praten. Ik geef zelf wel de links. Antillianen zijn de allochtoonse groep die in percentage gezien de meeste misdrijven pleegt. Maar het is maar 6,9% van Antillianen:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71193ned&D1=0&D2=0&D3=0&D4=1-5,7,10-11,16-17,20&D5=0&D6=a&D7=0&D8=l&HD=080331-1252&HDR=T,G7,G1,G2,G4,G6,G5&STB=G3

Niet bepaald de meerderheid.

Laten we nu kijken naar 1 oudergezinnnen:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=70843ned&D1=0,6&D2=0-1,9,15,18&D3=17-18,23-28,34-35&D4=l&HD=091217-1446&HDR=G3,T,G1&STB=G2

11%. Zeker een grote aantal, maar zeker niet de meerderheid.

Schoolsituatie:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71203ned&D1=2&D2=0&D3=4-5,13-14,21-22&D4=a&D5=1,3-9&D6=0&D7=0&D8=l&HD=081216-1445&HDR=T,G7,G6,G1,G5,G4&STB=G3,G2

Gemende huwelijken:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71888NED&D1=a&D2=1-2&D3=1-7&D4=0&D5=l&HD=090203-1435&HDR=G4,G3,T&STB=G1,G2
  zaterdag 23 januari 2010 @ 02:10:57 #142
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77167935
Hier kan je meer feiten halen over allochtonen:

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)/cijfers/default.htm
pi_77167990
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 02:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Hier kan je meer feiten halen over allochtonen:

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)/cijfers/default.htm
Tof dat je zo meewerkt .... maar hoort dit niet ergens anders thuis?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 02:17:11 #144
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77168042
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Tof dat je zo meewerkt .... maar hoort dit niet ergens anders thuis?
Nou we praten hier en ik heb geen zin om een topic over te openen in een andere forum. Misschien kunnen we get gesprek gewoon houden over interracialle relaties. Dan zijn we niet off topic. Maar ik ga slapen, ik spreek je morgen.

Maar schrijf alvast jou mening en dan kunnen we morgen verder gaan.
pi_77168062
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou we praten hier en ik heb geen zin om een topic over te openen in een andere forum. Misschien kunnen we get gesprek gewoon houden over interracialle relaties. Dan zijn we niet off topic. Maar ik ga slapen, ik spreek je morgen.

Maar schrijf alvast jou mening en dan kunnen we morgen verder gaan.
Prima..... zorg ik voor meer voer om je het vuur aan de schenen te leggen
pi_77168114
Vrouwen vallen op foute mannen, dat heeft niets met huidskleur te maken.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:59:00 #147
137556 L.no
Midlife crisis
pi_77170151
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef FokR het volgende:

[..]

Jij met een mooie blanke jongen?
Mooi donker meisje ben je al.
Ja, mijn vriend is een schatje.
En dankje. ^^
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:35:02 #148
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_77176252
Ik vind zwarten en blanken eigenlijk allebei even aantrekkelijk. Wat ik wel leuker aan negers vind is dat ze er vaak mannelijker uitzien, niet zo schriel.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_77176325
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:12:07 #150
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77177211
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')