Grappig hoe sommige mensen zich enorm negatief laten beïnvloeden. Ik woon en werk tussen zeer veel moslims en Afrikanen. Met allochtonen die ik totaal niet ken heb ik al meerdere zeer negatieve ervaringen gehad, maar ik heb gewoon zoveel toffe mensen leren kennen dat ik liever daar op af ga. Zelfde verhaal kaaskoppen, for that matter.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik woon in Schiedam, werk in Rotterdam, mijn conclusies zijn niet gebaseerd op televisie, denk daar eens aan in plaats van om te gaan janken aan alles dat je tegenzit!
De meesten van.......
JULLIE
VERZIEKEN
ALLES
VOOR
JEZELF!
Nu kan jij persoonlijk een uitzondering zijn, iets waarvan ik gezien je reacties geen donder van geloof, maar gezien toekomstperspectief zijn jullie commercieel totaal onbelangrijk voor iemand die een beetje nadenkt.
Nope.. als Nutricia babyvoeding in korte tijd 5x melding maakt van glas in hun voedsel... koop jij he dan wel zorgeloos voor je kind?quote:
Ik probeer je punt te begrijpen. Maar een vergelijking maken tussen babyvoeding en allochtonen gaat gewoon niet op. Ten eerste, jij bent waarschijnlijk geen ouder. Ten tweede zijn allochtonen niet te koop en ze liggen evenmin in de schappen. Ten derde is het Nutricia zelf die erover bericht, allochtonen gaan niet over zichzelf verkondigen dat ze slecht zijn. Je gebruikt de vergelijking van de berichtgeving in de media met een recall vanuit de producent zelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nope.. als Nutricia babyvoeding in korte tijd 5x melding maakt van glas in hun voedsel... koop jij he dan wel zorgeloos voor je kind?
moeilijk... maar ik kan een beetje met je meegaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Grappig hoe sommige mensen zich enorm negatief laten beïnvloeden. Ik woon en werk tussen zeer veel moslims en Afrikanen. Met allochtonen die ik totaal niet ken heb ik al meerdere zeer negatieve ervaringen gehad, maar ik heb gewoon zoveel toffe mensen leren kennen dat ik liever daar op af ga. Zelfde verhaal kaaskoppen, for that matter.
Ik vind Arabische mannen overigens zelden aantrekkelijk. Arabische vrouwen daarentegen:.
heeft te maken met reputatie Seven........ niet gelijk zien dat ik met mijn voorbeeld aangeef dat alles wat een andere huidskleur heeft moordenaars zijn, je kan verder kijken dan dat hoop ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik probeer je punt te begrijpen. Maar een vergelijking maken tussen babyvoeding en allochtonen gaat gewoon niet op. Ten eerste, jij bent waarschijnlijk geen ouder. Ten tweede zijn allochtonen niet te koop en ze liggen evenmin in de schappen. Ten derde is het Nutricia zelf die erover bericht, allochtonen gaan niet over zichzelf verkondigen dat ze slecht zijn. Je gebruikt de vergelijking van de berichtgeving in de media met een recall vanuit de producent zelf.
Verder is het offtopic, dus kap gewoon met trollen.
No offence maar Rotterdam is een paradijs vergeleken met Brussel. En je kent dus welgeteld 4 allochtonen waar je goed mee overweg kunt. Sinds wanneer is dat een basis voor vergelijking? Hoeveel negatieve ervaringen heb jij persoonlijk zelf meegemaakt? En beschrijf dat eens?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
moeilijk... maar ik kan een beetje met je meegaan
Ik ken mijn portie allochtonen ook wel waar ik goed mee kan opschieten, maar daar zitten 3 antilliaanse mensen tussen en 1 turk........... over fucking centrum rotterdam. daar kan ik ook gewoon zo mee praten als ik hier doe.
Nee? Anders gaan ze toch geen relaties aan? Dergelijke meiden zoeken wel degelijk een partner in allochtone mannen.quote:Goed......... aantrekkelijkheid is persoonlijk... maar je moet ook toegeven dat het de meeste blanke dames die op een neger toestappen toch puur om de seks gaat?
De reputatie van de minderheid. De meerderheid werkt gewoon en houdt zich wel degelijk aan de regels hoewel ze er simpelweg een andere cultuur op nahouden, ze gaan anders met elkaar en buitenstaanders om dan wij autochtonen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
heeft te maken met reputatie Seven........ niet gelijk zien dat ik met mijn voorbeeld aangeef dat alles wat een andere huidskleur heeft moordenaars zijn, je kan verder kijken dan dat hoop ik.
Zo'n geweldige redenaar ben je helaas niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef ellevehC86 het volgende:
P.s. ik troll niet............. ik voer een geweldige discussie die andere mensen niet eens durven te voeren....... ik zou zeggen, maak er gebruik van!
Ik ga mijn persoonlijke negatieve ervaringen niet beschrijven omdat dat in deze discussie totaal irrelevant is, ik heb deze ervaringen wel klaarliggen voor een andere discussie btw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
No offence maar Rotterdam is een paradijs vergeleken met Brussel. Hoeveel negatieve ervaringen heb jij persoonlijk zelf meegemaakt? En beschrijf dat eens?
[..]
Nee? Anders gaan ze toch geen relaties aan? Dergelijke meiden zoeken wel degelijk een partner in allochtone mannen.
ach lieverd...............je schat me te makkelijk in dat ik me hierover laat opnaaienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo'n geweldige redenaar ben je helaas niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ga mijn persoonlijke negatieve ervaringen niet beschrijven omdat dat in deze discussie totaal irrelevant is, ik heb deze ervaringen wel klaarliggen voor een andere discussie btw.
Rotterdam ligt inderdaad 2 niveautjes hoger dan beide Brussel en Antwerpen, wat niet wil zeggen dat we nu maaar tevreden naar bed kunnen gaan met het verschil wat kut is, en wat kutter is.
Koop jij een 1986 Opel Kadett om mee naar vakantie te gaan naar China of koop je voor datzelfde geld een Nissan uit datzelfde jaar?
De Nissan?..... klopt........want die heeft een veel grotere kans om daar zonder noemenswaardeige problemen aan te komen.
En qua reputatieverschil kun je dat verband EXACT leggen tussen stadsallochtonen en de boer uit kutdorp weet ik veel wat.
Zoals gezegd, met jou valt niet inhoudelijk te discussiëren en ik vermoed dat dat is omdat je er zelf gewoon inhoudelijk en wat betreft praktijkervaring geen verstand van hebt. Ofwel in duidelijke taal: je praat poep.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ach lieverd...............je schat me te makkelijk in dat ik me hierover laat opnaaien, maar ik had het in jouw geval ook gedaan hoor
mannen niet dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef dundel het volgende:
Dames houden nou eenmaal van exotische dingen, dus ook exotische mannen
JA! zeker wel, geef mij maar een leuke exotische dame in plaats van een blonde kaaskop ( sorryquote:
ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:21 schreef dundel het volgende:
[..]
JA! zeker wel, geef mij maar een leuke exotische dame in plaats van een blonde kaaskop ( sorry)
je mist iets.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]Geen donkeren vrouw voor mij iig.
ze zijn leuker, spontaner, gezelliger,opener en aardiger. Sorry, maar vind Nederlandse damen niet altijd zo aardig, Nederlandse mannen zijn wel weer super aardig en meegaand.quote:
Maar het oog wil ook watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef griskay het volgende:
[..]
ze zijn leuker, spontaner, gezelliger,opener en aardiger. Sorry, maar vind Nederlandse damen niet altijd zo aardig, Nederlandse mannen zijn wel weer super aardig en meegaand.
Zij lijkt een beetje op mij!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben mooie blanke meisjes vaak iets met een zwarte man?
Dat vroeg ik me zo af
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |