Nope.. als Nutricia babyvoeding in korte tijd 5x melding maakt van glas in hun voedsel... koop jij he dan wel zorgeloos voor je kind?quote:
Ik probeer je punt te begrijpen. Maar een vergelijking maken tussen babyvoeding en allochtonen gaat gewoon niet op. Ten eerste, jij bent waarschijnlijk geen ouder. Ten tweede zijn allochtonen niet te koop en ze liggen evenmin in de schappen. Ten derde is het Nutricia zelf die erover bericht, allochtonen gaan niet over zichzelf verkondigen dat ze slecht zijn. Je gebruikt de vergelijking van de berichtgeving in de media met een recall vanuit de producent zelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nope.. als Nutricia babyvoeding in korte tijd 5x melding maakt van glas in hun voedsel... koop jij he dan wel zorgeloos voor je kind?
moeilijk... maar ik kan een beetje met je meegaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Grappig hoe sommige mensen zich enorm negatief laten beïnvloeden. Ik woon en werk tussen zeer veel moslims en Afrikanen. Met allochtonen die ik totaal niet ken heb ik al meerdere zeer negatieve ervaringen gehad, maar ik heb gewoon zoveel toffe mensen leren kennen dat ik liever daar op af ga. Zelfde verhaal kaaskoppen, for that matter.
Ik vind Arabische mannen overigens zelden aantrekkelijk. Arabische vrouwen daarentegen:.
heeft te maken met reputatie Seven........ niet gelijk zien dat ik met mijn voorbeeld aangeef dat alles wat een andere huidskleur heeft moordenaars zijn, je kan verder kijken dan dat hoop ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik probeer je punt te begrijpen. Maar een vergelijking maken tussen babyvoeding en allochtonen gaat gewoon niet op. Ten eerste, jij bent waarschijnlijk geen ouder. Ten tweede zijn allochtonen niet te koop en ze liggen evenmin in de schappen. Ten derde is het Nutricia zelf die erover bericht, allochtonen gaan niet over zichzelf verkondigen dat ze slecht zijn. Je gebruikt de vergelijking van de berichtgeving in de media met een recall vanuit de producent zelf.
Verder is het offtopic, dus kap gewoon met trollen.
No offence maar Rotterdam is een paradijs vergeleken met Brussel. En je kent dus welgeteld 4 allochtonen waar je goed mee overweg kunt. Sinds wanneer is dat een basis voor vergelijking? Hoeveel negatieve ervaringen heb jij persoonlijk zelf meegemaakt? En beschrijf dat eens?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
moeilijk... maar ik kan een beetje met je meegaan
Ik ken mijn portie allochtonen ook wel waar ik goed mee kan opschieten, maar daar zitten 3 antilliaanse mensen tussen en 1 turk........... over fucking centrum rotterdam. daar kan ik ook gewoon zo mee praten als ik hier doe.
Nee? Anders gaan ze toch geen relaties aan? Dergelijke meiden zoeken wel degelijk een partner in allochtone mannen.quote:Goed......... aantrekkelijkheid is persoonlijk... maar je moet ook toegeven dat het de meeste blanke dames die op een neger toestappen toch puur om de seks gaat?
De reputatie van de minderheid. De meerderheid werkt gewoon en houdt zich wel degelijk aan de regels hoewel ze er simpelweg een andere cultuur op nahouden, ze gaan anders met elkaar en buitenstaanders om dan wij autochtonen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
heeft te maken met reputatie Seven........ niet gelijk zien dat ik met mijn voorbeeld aangeef dat alles wat een andere huidskleur heeft moordenaars zijn, je kan verder kijken dan dat hoop ik.
Zo'n geweldige redenaar ben je helaas niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef ellevehC86 het volgende:
P.s. ik troll niet............. ik voer een geweldige discussie die andere mensen niet eens durven te voeren....... ik zou zeggen, maak er gebruik van!
Ik ga mijn persoonlijke negatieve ervaringen niet beschrijven omdat dat in deze discussie totaal irrelevant is, ik heb deze ervaringen wel klaarliggen voor een andere discussie btw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
No offence maar Rotterdam is een paradijs vergeleken met Brussel. Hoeveel negatieve ervaringen heb jij persoonlijk zelf meegemaakt? En beschrijf dat eens?
[..]
Nee? Anders gaan ze toch geen relaties aan? Dergelijke meiden zoeken wel degelijk een partner in allochtone mannen.
ach lieverd...............je schat me te makkelijk in dat ik me hierover laat opnaaienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo'n geweldige redenaar ben je helaas niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ga mijn persoonlijke negatieve ervaringen niet beschrijven omdat dat in deze discussie totaal irrelevant is, ik heb deze ervaringen wel klaarliggen voor een andere discussie btw.
Rotterdam ligt inderdaad 2 niveautjes hoger dan beide Brussel en Antwerpen, wat niet wil zeggen dat we nu maaar tevreden naar bed kunnen gaan met het verschil wat kut is, en wat kutter is.
Koop jij een 1986 Opel Kadett om mee naar vakantie te gaan naar China of koop je voor datzelfde geld een Nissan uit datzelfde jaar?
De Nissan?..... klopt........want die heeft een veel grotere kans om daar zonder noemenswaardeige problemen aan te komen.
En qua reputatieverschil kun je dat verband EXACT leggen tussen stadsallochtonen en de boer uit kutdorp weet ik veel wat.
Zoals gezegd, met jou valt niet inhoudelijk te discussiëren en ik vermoed dat dat is omdat je er zelf gewoon inhoudelijk en wat betreft praktijkervaring geen verstand van hebt. Ofwel in duidelijke taal: je praat poep.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ach lieverd...............je schat me te makkelijk in dat ik me hierover laat opnaaien, maar ik had het in jouw geval ook gedaan hoor
mannen niet dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef dundel het volgende:
Dames houden nou eenmaal van exotische dingen, dus ook exotische mannen
JA! zeker wel, geef mij maar een leuke exotische dame in plaats van een blonde kaaskop ( sorryquote:
ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:21 schreef dundel het volgende:
[..]
JA! zeker wel, geef mij maar een leuke exotische dame in plaats van een blonde kaaskop ( sorry)
je mist iets.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]Geen donkeren vrouw voor mij iig.
ze zijn leuker, spontaner, gezelliger,opener en aardiger. Sorry, maar vind Nederlandse damen niet altijd zo aardig, Nederlandse mannen zijn wel weer super aardig en meegaand.quote:
Maar het oog wil ook watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef griskay het volgende:
[..]
ze zijn leuker, spontaner, gezelliger,opener en aardiger. Sorry, maar vind Nederlandse damen niet altijd zo aardig, Nederlandse mannen zijn wel weer super aardig en meegaand.
Zij lijkt een beetje op mij!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben mooie blanke meisjes vaak iets met een zwarte man?
Dat vroeg ik me zo af
[ afbeelding ]
Uh nee, het is meer: once you go black, dan *kun* je niet meer backquote:
Valt er met mij niet te discussieren?, of bevalt mijn discussiemethodiek je zo slecht dat je nu al weet dat ik het nooit geheel met je eens zal zijn en daarom het bijltje erbij neerlegt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Zoals gezegd, met jou valt niet inhoudelijk te discussiëren en ik vermoed dat dat is omdat je er zelf gewoon inhoudelijk en wat betreft praktijkervaring geen verstand van hebt. Ofwel in duidelijke taal: je praat poep.
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:
terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......
Het duurde even.... maar ik heb de hoofdprijs jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...
Die komen dan vanzelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En een lekker wijf neem ik aan? Anders kun je jezelf net zo goed ophangen met die opleiding van je...
Je hebt 't ondervonden?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Flashwin het volgende:
Negers neuken goed. Om het even banaal te zeggen.
Nee, van je moeder gehoord. HA-HA.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee, van je moeder gehoord. HA-HA.
Hangt af welke allochtoonse groep je bedoelt. 90% van Antillianen bijvoorbeeld hebben gewoon een normale baan, zijn getrouwd en doen prima mee aan de maatschappij. Zo'n 10% is dan weer slecht bezig. Die 10% is natuurlijk een te hoge aantal, maar zeker niet de meerderheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Valt er met mij niet te discussieren?, of bevalt mijn discussiemethodiek je zo slecht dat je nu al weet dat ik het nooit geheel met je eens zal zijn en daarom het bijltje erbij neerlegt?
En natuurlijk heb ik er qua praktijkervaring geen verstand van....... terwijl de gemiddelde Rotterdammer in zijn jeugd een beetje lag te hosselen, heb ik geleerd zodat ik nu een huis, baan en auto heb.......en natuurlijk zijn er uitzonderingen, en die waardeer ik ook enorm, maar over het gemiddelde genomen is het gewoon onbetrouwbaar volk, dat eens in de 10 jaar De Schie wel weer van binnen ziet, de helft van de tijd werkloos is of op straat loopt te dealen.
Goed........ ik vind jouw 10% niet kloppen, maar ik overdreef ook enigszins, helemaal toegegeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af welke allochtoonse groep je bedoelt. 90% van Antillianen bijvoorbeeld hebben gewoon een normale baan, zijn getrouwd en doen prima mee aan de maatschappij. Zo'n 10% is dan weer slecht bezig. Die 10% is natuurlijk een te hoge aantal, maar zeker niet de meerderheid.
En dan heb je natuurlijk Surinamers die in principe heel goed doen in de Nederlandse samenleving. En die zijn ook negers.
Als jij mij wat betrouwbare cijfers of feiten kan geven dat de meerderheid van Allochtonen (of negers specifiek) niet deugen, dan moet je dat vooral dan. Anders praat je poep en ben je gewoon een racist.
Ja kijk het maakt niet uit of je voor mij een pilsje koopt, racisme is racisme.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Goed........ ik vind jouw 10% niet kloppen, maar ik overdreef ook enigszins, helemaal toegegeven.
Maar ik zal je keurig netjes antwoorden geven hoe ik tegen sommige dingen aankijk, we zitten hier tenslotte niet om geforceerd vriendjes te moeten maken, is het wel?
Bij de blanke Nederlander ligt de "Neger" ogeacht van welke afkomst op een commercieel totaal oninteressant niveau, op gelijk niveau met de Turken alhoewel ik daar toch meer perspectief in zie, alleen voorbijgestreefd door de marokkanen.
Wil je dus als gezonde blanke hollandse boerenmeid dus een toekomst beginnen is het wijs om 2 keer na te denken dan gelijk een leuk pratende dansende exoot aan te vliegen...... te liggen pompen als een gek totdat er iets naar buiten komt, en daar de rest van je leven aan vast te zitten.
Of de negers grotere piemels hebben en vrouwen beter weten te benaderen?, kan prima zijn dan heb je dat alvast als voordeel, maar je moet verder kijken dan dat, de veelal van VMBO/Laag MBO afkomende neger zal wel later het perspectief moeten kunnen bieden om financieel een gezin te kunnen ondersteunen, en dat is inderdaad echt niet makkelijk, maar ik zie juist de exoten in combinatie met Nederlandse vrouwen hier erg vaak in falen, zou jij je omgeving zo'n risico gunnen dan?
En ik kan je inderdaad geen betrouwbare gegevens vertstrekken zonder dat deze door mij persoonlijk geverifieerd zijn, statistieken hebben er nogal een houtje van om interpretatieverschillen toe te passen, op het gebied van werkloosheid en criminaliteit scoort de exoot over het gemiddelde gezien wel bagger, dat moet jij me ook kunnen toegeven.
En dat gezeik over racisme.......laat lekker varen, ik praat normaal tegen je met een pilsje in de hand in de kroeg, ik spreek je op straat aan met "meneer" en ik weet dat er beste vriendelijke mensen tussenzitten.
Maar mag ik uit oogpunt van voorzichtigheid niet 2 keer nadenken als ik mijn evt. dochter met een neger zie thuiskomen?, oogkleppen opzetten "want hij kan niks doen aan zijn kleurtje?" het gaat niet om dat verdomde kleutje..... het is de reputatie erachter, die is gewoon vervuild als het aan de blanke hollander ligt en helemaal op het gebied van lange termijnrelaties, en ik weet ook donders goed dat je er weinig aan doet, maar dat bespreekbaar maken is altijd nog beter dan wegkijken.
tja ach......... ik discrimineer weleens, dagelijks eigenlijk door een kat leuker dan een hond te vinden, en meer met Feyenoordsupporters op te hebben and Ajaxsupporters, en in het geval van culturele verschillen zal dat ook best wel voorkomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja kijk het maakt niet uit of je mij een pilsje koopt, racisme is racisme.
Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt..... maar dat zal de toekomst uitwijzen en mocht dat gebeuren kan die vervelende reputatie die je dan hebt op termijn bijgesteld worden.quote:Maar begrijp me niet verkeerd hoor, racisme mag best. Jij hebt recht op je meningen en ik heb vaker met mensen in de kroeg over dit soort onderwerpen gesproken. En ja, ik ga niet liegen. Negers zijn niet perfect. Antillianen zeker niet. Surinamers daarintegen doen het beter. Kans is groot dat wanneer jou dochter groot genoeg is om een vriendje te zoeken, dat de gemiddelde neger zich al heeft aangepast aan Nederlandse cultuur en hoef je niet bang te zijn dat hij jou dochter met een kind achterlaat.
Wil je hier serieus op ingaan?, alleen criminaliteitscijfers zoals weergegeven op officiele instanties of wil je wat anders/meer?, prima hoor, het gaat me wel even wat tijd en inzet kosten(dagje voor ik klaar bendenk ik), zet maar neer wat je van me verwacht en dan zal ik in een ander subsectie van het forum daar de discussie over starten waar ik je dan via de PM over zal inlichten.quote:Maar je cijfers, ik wil jou cijfers zien. Dan kunnen we verder spreken.
Ja, laten we maar over cijfers praten. Ik geef zelf wel de links. Antillianen zijn de allochtoonse groep die in percentage gezien de meeste misdrijven pleegt. Maar het is maar 6,9% van Antillianen:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
tja ach......... ik discrimineer weleens, dagelijks eigenlijk door een kat leuker dan een hond te vinden, en meer met Feyenoordsupporters op te hebben and Ajaxsupporters, en in het geval van culturele verschillen zal dat ook best wel voorkomen.
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt..... maar dat zal de toekomst uitwijzen en mocht dat gebeuren kan die vervelende reputatie die je dan hebt op termijn bijgesteld worden.
[..]
Wil je hier serieus op ingaan?, alleen criminaliteitscijfers zoals weergegeven op officiele instanties of wil je wat anders/meer?, prima hoor, het gaat me wel even wat tijd en inzet kosten(dagje voor ik klaar bendenk ik), zet maar neer wat je van me verwacht en dan zal ik in een ander subsectie van het forum daar de discussie over starten waar ik je dan via de PM over zal inlichten.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Hier kan je meer feiten halen over allochtonen:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)/cijfers/default.htm
Nou we praten hier en ik heb geen zin om een topic over te openen in een andere forum. Misschien kunnen we get gesprek gewoon houden over interracialle relaties. Dan zijn we niet off topic. Maar ik ga slapen, ik spreek je morgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tof dat je zo meewerkt
.... maar hoort dit niet ergens anders thuis?
Prima..... zorg ik voor meer voer om je het vuur aan de schenen te leggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou we praten hier en ik heb geen zin om een topic over te openen in een andere forum. Misschien kunnen we get gesprek gewoon houden over interracialle relaties. Dan zijn we niet off topic. Maar ik ga slapen, ik spreek je morgen.
Maar schrijf alvast jou mening en dan kunnen we morgen verder gaan.
Ja, mijn vriend is een schatje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Jij met een mooie blanke jongen?
Mooi donker meisje ben je al.
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hunquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Hahaha wat een onzin zeg! Je bent een beetje gefrustreerd of niet omdat je geen vrouwen kan chanten. Je moet een beetje het huis uit, gaat je goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Uhuhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Ja precies. Negers maken alleen 3% van de bevolking. Dus zwarte mannen maken 1,5% van de Nederlandse bevolking (waarschijnlijk minder). Zelfs als alle zwarte mannen met een Nederlandse meisje zou gaan, dan blijven er toch een hele boel Nederlandse meisjes over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
Dus mannelijke mannen zijn meteen ook arrogant en minder aardig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef boudemaniak het volgende:
Buitenlanders zijn exotisch.. Ze willen geen "standaard Nederlandse man" maar iets nieuws, iets uitdagends
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
oh hihihihi wat leuk copycat de woordspeling ook! hahaha!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.
^^ Dat ze je nog niet hebben gequote. Dat is ook mijn bevinding.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:21 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen vallen op foute mannen, dat heeft niets met huidskleur te maken.
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?
Dorp of niet, de statistieken liegen niet. En die zeggen dat de blanke vrouw liever gewoon voor een net zo blanke man gaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ik
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Een zwart/wit stel valt gewoon sowieso toch wat eerder op
ik welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef mangerdemoules het volgende:
hahhahhahaah
volgens mij komt dit niet veel voor maar valt het gewoon meer op
en ja zwarte vrouwen zijn precies niet heel erg populair
inderdaad bullshit. Ik vind blanke mennen net zo mannelijk als zwarte mannen. Net zo dom dat mensen zeggen dat wij zwarte vrouwen op mannen lijken? ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.
Doutzenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Appelwaffer het volgende:
Veel van die mooie meisjes krijgen zwarte mensen,;)
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
wees gerust het is alweer uit.quote:
vroeger kenden ze racisme nog niet toen was het nog normaal. De reden waarom het MENSELIJK RAS (wat wij mensen zijn) om zich superieur te voelen naar mensen die ''er anders '' uitzagen. De mongoliden werden door blanken zo genoemd door hun oogleden die ze missen. Negers werden naar de dood genoemd en zoveel meer. Het waren blanken die de mensen onderverdeelden in rassen. Zo hebben wat geschifte europeanen half aangeschoten strakke potloodlijnen getekend door afrika. (wat nu grenzen zijn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.
Wetenschap zegt juist dat er geen rassen bestaan binnen het mensenras. Vroeger gebruikte ze "scientific racism" om rassen te onderscheiden en een ras superior te maken dan de andere.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.
En jij bent grappig. Vroeger klaagde je Nadiaschoonheid aan omdat ze te veel stereotypeerd maar nu doe je het zelf. Hypocriet.
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.
Truequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Armoed het volgende:
Knappe negerinnen
Het meeste is al gezegd in deze topic, maar veel Nederlanders zijn gewoon niet zo interessant in vergelijking met de meeste negers.
wat is klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
quote:
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?
o sorrie! dat was dan iemand anders, hihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
Ze is Sigmund Freud.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
wie is dat?quote:
kijk dan naar al die prof voetballers!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Denk dat het vooral met seks te maken heeft. Ik zie bijvoorbeeld niet veel mooie blanke vrouwen trouwen met zwarte mannen.
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk dan naar al die prof voetballers!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.
En het is natuurlijk ook wat makkelijker voorstellen aan je vader dan je zwarte vriendje uit Klarendal.
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn oudersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk. die voetbalvrouwen zouden zelfs met een dwerg gaan , zolang die maar hun gucci-schoentjes kan betalen. Maarja er zijn vast gezonde relaties met zwarte mannen en blanke vrouwen maar niet superveel volgensmij.
je vader was een profvoetballer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn ouders
Bijna goed. Broer van een profvoetballerquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
je vader was een profvoetballer?
mag ik eerlijk ergens over zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Nee, zit in de cultuur. Nature =/= nurture.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |