dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hunquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Hahaha wat een onzin zeg! Je bent een beetje gefrustreerd of niet omdat je geen vrouwen kan chanten. Je moet een beetje het huis uit, gaat je goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Uhuhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Ja precies. Negers maken alleen 3% van de bevolking. Dus zwarte mannen maken 1,5% van de Nederlandse bevolking (waarschijnlijk minder). Zelfs als alle zwarte mannen met een Nederlandse meisje zou gaan, dan blijven er toch een hele boel Nederlandse meisjes over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
Dus mannelijke mannen zijn meteen ook arrogant en minder aardig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef boudemaniak het volgende:
Buitenlanders zijn exotisch.. Ze willen geen "standaard Nederlandse man" maar iets nieuws, iets uitdagends
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
oh hihihihi wat leuk copycat de woordspeling ook! hahaha!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.
^^ Dat ze je nog niet hebben gequote. Dat is ook mijn bevinding.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:21 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen vallen op foute mannen, dat heeft niets met huidskleur te maken.
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?
Dorp of niet, de statistieken liegen niet. En die zeggen dat de blanke vrouw liever gewoon voor een net zo blanke man gaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ik
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Een zwart/wit stel valt gewoon sowieso toch wat eerder op
ik welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef mangerdemoules het volgende:
hahhahhahaah
volgens mij komt dit niet veel voor maar valt het gewoon meer op
en ja zwarte vrouwen zijn precies niet heel erg populair
inderdaad bullshit. Ik vind blanke mennen net zo mannelijk als zwarte mannen. Net zo dom dat mensen zeggen dat wij zwarte vrouwen op mannen lijken? ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.
Doutzenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Appelwaffer het volgende:
Veel van die mooie meisjes krijgen zwarte mensen,;)
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
wees gerust het is alweer uit.quote:
vroeger kenden ze racisme nog niet toen was het nog normaal. De reden waarom het MENSELIJK RAS (wat wij mensen zijn) om zich superieur te voelen naar mensen die ''er anders '' uitzagen. De mongoliden werden door blanken zo genoemd door hun oogleden die ze missen. Negers werden naar de dood genoemd en zoveel meer. Het waren blanken die de mensen onderverdeelden in rassen. Zo hebben wat geschifte europeanen half aangeschoten strakke potloodlijnen getekend door afrika. (wat nu grenzen zijn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.
Wetenschap zegt juist dat er geen rassen bestaan binnen het mensenras. Vroeger gebruikte ze "scientific racism" om rassen te onderscheiden en een ras superior te maken dan de andere.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.
En jij bent grappig. Vroeger klaagde je Nadiaschoonheid aan omdat ze te veel stereotypeerd maar nu doe je het zelf. Hypocriet.
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.
Truequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Armoed het volgende:
Knappe negerinnen
Het meeste is al gezegd in deze topic, maar veel Nederlanders zijn gewoon niet zo interessant in vergelijking met de meeste negers.
wat is klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
quote:
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?
o sorrie! dat was dan iemand anders, hihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
Ze is Sigmund Freud.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
wie is dat?quote:
kijk dan naar al die prof voetballers!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Denk dat het vooral met seks te maken heeft. Ik zie bijvoorbeeld niet veel mooie blanke vrouwen trouwen met zwarte mannen.
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk dan naar al die prof voetballers!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.
En het is natuurlijk ook wat makkelijker voorstellen aan je vader dan je zwarte vriendje uit Klarendal.
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn oudersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk. die voetbalvrouwen zouden zelfs met een dwerg gaan , zolang die maar hun gucci-schoentjes kan betalen. Maarja er zijn vast gezonde relaties met zwarte mannen en blanke vrouwen maar niet superveel volgensmij.
je vader was een profvoetballer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn ouders
Bijna goed. Broer van een profvoetballerquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
je vader was een profvoetballer?
mag ik eerlijk ergens over zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Nee, zit in de cultuur. Nature =/= nurture.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Zeg ik nietquote:
Alle mannen houden van sex, ongeacht rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
mag ik eerlijk ergens over zijn?![]()
![]()
![]()
Omdat ik veel in de omgeving zit met blanke mannen valt mij op dat nederlandse mannen erg veel van sexs houden niet? en dan bedoel ik erg veel, nog erger dan italianen bijv.
Drugs are bad M'kay?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Had je mij gister moeten zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Mooi verhaal wat veel houdt snijdt. Prachtig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
Goed verhaal. Heus!quote:
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef StyxFlow het volgende:
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
De shitter in.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
wat dach jij van het behoud van het eigen rasquote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
inderdaad van alles watquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De shitter in.
Negerinnen/aziaten/zweden doen
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk rasquote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
wat dach jij van het behoud van het eigen ras![]()
..... Belachelijk zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!
Een beetje te linkse gedachte vind je ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
Nope. Just science.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
nee waarom? het is de waarheid. Het menselijk ras is wat wij zijn, maar mensen met superieure gedachten moesten ons zonodig splijtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wow gast, hier is iemand jaloers
LOSER !!!!!![]()
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
Ja maar de genetisch verschillen tussen hondenrassen onderling is veel groter dan tusser mensenrassen onderling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |