abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:55:14 #226
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77717339
Ja dat is soms best vervelend je krijgt soms gewoon vrouwen op je af omdat ze een neger willen niet dat ze je echt leuk lief of je naam weten
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:02:35 #227
292965 dame25
Blijft altijd zichzelf..
pi_78442779
Ik vind het zelf niet zo erg een gemengd koppel. Wat me wel opvalt is dat blanke dames die met een zwarte man lopen tegenwoordig zichzelf erg tof vinden Als ik zo`n stel tegen kom dan kijkt ze erg arrogant of boos naar me. En dan denk ik je bent toch zo zeker van je zaak.
Bovendien lijkt het wel een rage in Europa je ziet in de steden bijna niets anders meer. Soms wel erg saai..
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:07:44 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78452684
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:02 schreef dame25 het volgende:
Ik vind het zelf niet zo erg een gemengd koppel. Wat me wel opvalt is dat blanke dames die met een zwarte man lopen tegenwoordig zichzelf erg tof vinden Als ik zo`n stel tegen kom dan kijkt ze erg arrogant of boos naar me. En dan denk ik je bent toch zo zeker van je zaak.
Bovendien lijkt het wel een rage in Europa je ziet in de steden bijna niets anders meer. Soms wel erg saai..
Dat arrogantie is eigenlijk onzekerheid. Want er zijn veel mensen die dat blanke meisje een slet noemt achter haar rug en ze hoort zo vaak slechte dingen over negers van sommige mensen dat het een soort afweer mechanisme wordt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:13:50 #229
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78452988
De meiskes zijn ws. erg trots dat zij achter hun pooier aan mogen lopen.

Schenk ooit tegen een A'damse pooier: wat geef jij je meisjes?
Pooier: Helemaal niets nada ze mogen blij zijn dat ik ze nog een happy meal geef.

Dat ondergeschiktheid aan een lompe gast dat is voor vrouwen het toppunt van vrouwelijkeid volgens mij. Daar gaan ze helemaal in op.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:18:26 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78453241
^^ Ok dat waren niet exact zijn woorden, die pooier zei letterlijk "ik geef ze een happy meal heheh" (en toen lachte hij als Bril-smurf)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_88220634
Twee eenvoudige verklaringen:
1. Het toegenomen fenomeen neger en blanke vrouw komt voort uit het overschot aan mannen in west Europa. Dit overschot heeft simpelweg te maken met het immigratiebeleid. Ruim 75% van alle asielzoekers en immigranten (gelukzoekers) is man.
2. Bovendien zijn (vooral het manvolk van) gekleurde culturen erg beschermend en gevoleig voor het sexuele en relationele gedrag van hun vrouwen. Vrouwen in deze culturen worden zwaar onder de duim gehouden. Terwijl mannen in de meeste geleurde culturen hun testosteron voluit botvieren op de blanke meisjes.
pi_88221621
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Rijpie het volgende:
De meeste vrouwen houden van chocola.
Volgens mij is het gewoon een kwestie van smaak, wit, puur of melk :9
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_88221644
O+

Als ik kijk naar iemand voor een serieuze relatie kijk ik meestal naar Nederlanders, ik weet niet waarom. maar ik zou wel een keer seks willen hebben met een donkere man.
pi_88221794
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Sofia90 het volgende:
O+

[ afbeelding ]

Als ik kijk naar iemand voor een serieuze relatie kijk ik meestal naar Nederlanders, ik weet niet waarom. maar ik zou wel een keer seks willen hebben met een donkere man.
Zelfde hier... (maar ik kijk dan naar vrouwen natuurlijk :') )
I'll sing you a lullaby.
pi_88232517
Ik ben zelf latino en heb een nederlandse vriendin. We worden nog wel eens aangekeken waarbij het bij ons overkomt alsof ze denken "...daar gaat weer zo'n allochtoon met een mooie nederlandse meid ermee vandoor". Ik vind dat vaak erg storend en jammer.

Mensen zien mij vaak als een allochtoon tegenwoordig, terwijl ik een nederlands paspoort heb en nederlandse ouders en nederlands ben opgevoed. Ik ben ook geschrokken toen mijn vriendin bekende toch wel wat ideetjes had over mijn kleur. Niet dat ze me niet aantrekkelijk vind, maar toch meer van het onbekende.

Zelf zie ik geen huidskleur, ik discrimineer niet. Ik voel het gewoon of niet. Heeft niks met ras te maken.
Als je een huidskleur ziet en er bepaalde gevoels bij hebt, dan heeft dat simpelweg met diepere andere gedachtes te maken die niets te maken hebben met aantrekkingskracht.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_88233911
quote:
Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Dethroned het volgende:
Ik ben zelf latino en heb een nederlandse vriendin. We worden nog wel eens aangekeken waarbij het bij ons overkomt alsof ze denken "...daar gaat weer zo'n allochtoon met een mooie nederlandse meid ermee vandoor". Ik vind dat vaak erg storend en jammer.

Mensen zien mij vaak als een allochtoon tegenwoordig, terwijl ik een nederlands paspoort heb en nederlandse ouders en nederlands ben opgevoed. Ik ben ook geschrokken toen mijn vriendin bekende toch wel wat ideetjes had over mijn kleur. Niet dat ze me niet aantrekkelijk vind, maar toch meer van het onbekende.

Zelf zie ik geen huidskleur, ik discrimineer niet. Ik voel het gewoon of niet. Heeft niks met ras te maken.
Als je een huidskleur ziet en er bepaalde gevoels bij hebt, dan heeft dat simpelweg met diepere andere gedachtes te maken die niets te maken hebben met aantrekkingskracht.
Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.

Verder heb ik dezelfde situatie als jij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88235208
Ik ben zelf een kwart zigeuner ofzo met blauwe ogen en blond haar en denk weleens dat die vrouwen mijn auto belangrijker vinden dan mij.
pi_88238158
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 00:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.

Verder heb ik dezelfde situatie als jij...
Het zijn meer blikken dan opmerkingen. En het ligt ook wel heel erg aan waar ik ben. Uiteraard in de grotere steden wordt er niet naar gekeken, maar daarbuiten .... pff af en toe
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:45:08 #239
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88238680
25 cm Meer zeg ik ook niet
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:48:01 #240
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88238744
Ik ben eigenlijk een blanke
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Schenkstroop het volgende:
De meiskes zijn ws. erg trots dat zij achter hun pooier aan mogen lopen.

Schenk ooit tegen een A'damse pooier: wat geef jij je meisjes?
Pooier: Helemaal niets nada ze mogen blij zijn dat ik ze nog een happy meal geef.
:D

Dat ondergeschiktheid aan een lompe gast dat is voor vrouwen het toppunt van vrouwelijkeid volgens mij. Daar gaan ze helemaal in op.
Zo is het maar net schenkstroop
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:49:10 #241
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_88238774
-edit- nou en

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 02-11-2010 10:02:12 ]
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:53:58 #242
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_88238865
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:17:59 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88240746
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef simba2 het volgende:
Twee eenvoudige verklaringen:
1. Het toegenomen fenomeen neger en blanke vrouw komt voort uit het overschot aan mannen in west Europa. Dit overschot heeft simpelweg te maken met het immigratiebeleid. Ruim 75% van alle asielzoekers en immigranten (gelukzoekers) is man.
2. Bovendien zijn (vooral het manvolk van) gekleurde culturen erg beschermend en gevoleig voor het sexuele en relationele gedrag van hun vrouwen. Vrouwen in deze culturen worden zwaar onder de duim gehouden. Terwijl mannen in de meeste geleurde culturen hun testosteron voluit botvieren op de blanke meisjes.
Niet waar bij alle culturen. In de meeste neger culturen, vooral die gene die niet Moslims zijn, maak het niet uit met wie de dochters thuis komen. Dus als jij een Rihanna lookalike wil daten hoef je niet bang te zijn dat haar ouders boos worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:18:44 #244
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88240768
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
Het is beter voor je ego wanneer je zo denkt, of niet?
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:19:42 #245
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88240799
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ Ok dat waren niet exact zijn woorden, die pooier zei letterlijk "ik geef ze een happy meal heheh" (en toen lachte hij als Bril-smurf)
Je moet niet aan pooiers vragen hoe je met een meisje om moet gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Keep_Walking op 02-11-2010 13:16:45 ]
pi_88241044
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
en de kinderen hebben losse handje :o
pi_88241076
Ze zoeken gewoon 21 centimeter pure chocolade-liefde voor tussen de beentjes.

Remember; alle vrouwen zijn kuthoeren. Allemaal.
pi_88241658
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Ze zoeken gewoon 21 centimeter pure chocolade-liefde voor tussen de beentjes.

Remember; alle vrouwen zijn kuthoeren. Allemaal.
Is 21 centimeter witte chocolade-liefde ook goed? :')
I'll sing you a lullaby.
pi_88242709
Ik zou niet weglopen voor een mooie donkere vrouw! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet op de hele zwarte dames val. Maar dat is een kwestie van smaak. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor Chinese vrouwen e.d. Ik vind halfbloedjes het allermooist O+ Maar heb nog maar 1 keer in mijn leven met een half Antilliaanse mogen zoenen als 17 jarige knul. Voor de rest heb ik alleen maar blanke meiden gehad. Komt ook omdat ik in een regio woon waar weinig immigranten wonen. Mijn vader is Indisch btw.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88242936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]

Dus als blanke mannen meer negerstijl gingen doen dan waren ze even zo succesvol als negers bij mooie vrouwen? O-) })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')