abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88242942
Makkelijk. Negers hebben meer lef, en hebben een beter lijf, zijn stoer, hebben altijd een kleurtje.

Dat het enorme klootzakken zijn vaak komen de dames later achter en dan komen ze weer bij een kaaskop terecht :D
pi_88244140
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg :')

Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
pi_88244638
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:

Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
Inderdaad :D

Ik denk altijd maar zo... mensen krijgen datgene dat ze verdienen ;)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:29:14 #254
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88245151
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:

Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88245518
Beeld gecreëerd door de media en dat volgen mensen dan op.

Moeten ze zelf weten. Het is ook maar een huiskleur.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_88246071
Ik val totaal niet op negers. In elk geval niet van die hele donkere met duidelijk Afrikaanse gezichtskenmerken. Ik heb wel een paar keer een halfbloedje gezien dat ik wel knap vond, maar ook dan zie ik mezelf er niet mee lopen.

Ik denk dat er verschillende soorten vrouwen zijn die op negers vallen. Zo heb je Heidi Klum, die op een normale neger is gevallen die zich niet gedraagt als een gangster wannabe. Ze viel op hem omdat hij is zoals hij is, niet perse omdat hij een neger is.

Dan heb je nog tokkie wijven die negers gangster vinden en het geil vinden als hun gangster neger gezeten heeft. Tsja.
pi_88253298
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie :)

Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
pi_88253489
Is onzin wat TS zegt. Idd krijgen donkere mannen veel aandacht van knappe dames, maar meestal gaan die dames niet voor een serieuze relatie maar voor de seks, voor een exotisch avontuurtje. Rond de 18 e zijn er ook meer vrouwen die voor donkere mannen vallen dan voor blanke maar rond hun 28e zijn het er niet zo gek veel meer.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:22:41 #259
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88261714
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde! :'(
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88262339
Kijk maar naar Doutzen Kroes, die heeft alleen maar met donkere mannen en dat is dan een plattelandsgrietje uit Friesland :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:44:43 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88262732
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie :)

Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.

En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88263350
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Stel dat reïncarnatie echt bestaat, laat mij dan die tijd meemaken :s)
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:59:10 #263
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88263423
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots... O+
*O* *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:02:09 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88263578
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef BruinBeertje het volgende:
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots... O+
Mijn droom vrouw. O+
pi_88263736
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgeving :) .Turks, marokkaans, surinaams enz
Sukkel. :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:12:58 #266
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88264151
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn droom vrouw. O+
O+ danku, danku
*O* *O* *O*
pi_88266409
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.

En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
Ja veel blanke vrouwen die niet zeggen van een neger te houden zeggen dat meestal alleen maar omdat ze steriotyp gedrag verwachten maar als deze vrouwen 1 op 1 staan met een neger draaien ze meestal wel bij. De meeste blanke vrouwen die van donkere mannen houden vertonen ook steriotyp neger gedrag.Maar bij donkere vrouwen is het meestal erger dan bij mannen vind ik, als donkere vrouw moet je meestal hoog opgeleidt zijn om een blanke man te krijgen.

Zo hebben de blanke mannen de blanke vrouwen toch weer terug gekregen.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 02-11-2010 22:18:23 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:10:21 #268
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88267245
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden. :7

[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Leucopterus op 02-11-2010 22:15:26 (Toevoegingen) ]
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_88267982
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.

Maar deze topic is idd triest.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_88268250
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden. :7

[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn. ^O^
WTF racist :r
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:25:44 #271
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88268254
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:

[..]

Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.

Maar deze topic is idd triest.
topic is inderdaad triest, TS is jaloers
*O* *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:28:57 #272
264472 Leucopterus
pi_88268509
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Dethroned het volgende:

[..]

En dit is racistisch omdat? :{
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:29:36 #273
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88268542
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Dethroned het volgende:

[..]

vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn :N
*O* *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:32:39 #274
264472 Leucopterus
pi_88268727
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn :N
Jij snapt het!

Ik denk persoonlijk dat als we op de huidige manier door gaan, dat échte blanken over 20-30 jaar een minderheid zullen vormen. :'(

[Edit]En fuck. Je bent tegenwoordig al een racist als je je niet voelt aangetrokken tot (zand)negerinnen. Het is slecht gesteld met de wereld.

[ Bericht 20% gewijzigd door Leucopterus op 02-11-2010 22:39:49 (Toevoeging) ]
pi_88269243
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Die blijven toch wel bestaan want de meesten kiezen uiteindelijk toch iemand om kinderen mee te krijgen die hetzelfde afkomst heeft. Maar gelukkig zijn er ook mensen van verschillende afkomsten die voor elkaar kiezen en kindjes krijgen, ik denk hoe meer mengelmoesjes hoe minder racisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')