quote:InderdaadOp dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
quote:Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatiequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie
Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
Stel dat reïncarnatie echt bestaat, laat mij dan die tijd meemakenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde!
Mijn droom vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef BruinBeertje het volgende:
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots...
Sukkel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgeving.Turks, marokkaans, surinaams enz
Ja veel blanke vrouwen die niet zeggen van een neger te houden zeggen dat meestal alleen maar omdat ze steriotyp gedrag verwachten maar als deze vrouwen 1 op 1 staan met een neger draaien ze meestal wel bij. De meeste blanke vrouwen die van donkere mannen houden vertonen ook steriotyp neger gedrag.Maar bij donkere vrouwen is het meestal erger dan bij mannen vind ik, als donkere vrouw moet je meestal hoog opgeleidt zijn om een blanke man te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.
En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde!
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie
Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
WTF racistquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden.
[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn.![]()
topic is inderdaad triest, TS is jaloersquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.
Maar deze topic is idd triest.
En dit is racistisch omdat?quote:
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijnquote:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn
Die blijven toch wel bestaan want de meesten kiezen uiteindelijk toch iemand om kinderen mee te krijgen die hetzelfde afkomst heeft. Maar gelukkig zijn er ook mensen van verschillende afkomsten die voor elkaar kiezen en kindjes krijgen, ik denk hoe meer mengelmoesjes hoe minder racisme.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |