quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Lay-DC het volgende:
Tis trouwens niks een westerse icm een moslim...
Volgens mij gaat 98% fout en de rest moet zich bekeren...
Ik heb ook een marokkaan gehad hij was eerst super lief. En daarna begon hij met slaan, uitschelden ed. en hij heeft nooit gewerkt!
Anders neem je even een hollander.
Mijn halfmarokkaanse dochter hoeft ook niet met een moslim thuis te komen hoor strakkies! Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
Want alle marrokanen en moslims zijn eerst poeslief en slaan je daarna in elkaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Lay-DC het volgende:
Tis trouwens niks een westerse icm een moslim...
Volgens mij gaat 98% fout en de rest moet zich bekeren...
Ik heb ook een marokkaan gehad hij was eerst super lief. En daarna begon hij met slaan, uitschelden ed. en hij heeft nooit gewerkt!
Anders neem je even een hollander.
Mijn halfmarokkaanse dochter hoeft ook niet met een moslim thuis te komen hoor strakkies! Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
omg! Als je niks wilt horen moet je geen topic openen anders ga je even met je vader praten hieroverquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:03 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Want alle marrokanen en moslims zijn eerst poeslief en slaan je daarna in elkaar
98% wel ja
En ik val niet op marrokanen en turken.. ik val op zuid-europeanen en donkere/zwarte jongens. Net als dat ik ook niet op chinezen val. Dus niet álle buitenlanders.
En een marrokaanse moslim is geen turkse moslim en ook geen zwarte moslim
Je hebt strenggelovige mensen, maar ook minder streng gelovigen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef 92Merel het volgende:
Mijn vader zou ook niet gelukkig worden als ik met een turk/marokkaan en/of strenggelovige thuis zou komen (moslim, maar ook christen is niet gewenst)
Maar sowieso, het is jouw vriendje, je vader heeft geen relatie met hem.
Ik wil het best horen hoor, maar dan moet je mn reactie ook aanhorenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:06 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
omg! Als je niks wilt horen moet je geen topic openen anders ga je even met je vader praten hierover
Je Nederlands is helaas wel net zo belabberd als van veel Marokkanen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:03 schreef Lady_1989 het volgende:
En ik val niet op marrokanen
Gelukkig maar dat daar het topic niet over gaat danquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:08 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Je Nederlands is helaas wel net zo belabberd als van veel Marokkanen...
Wut?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Lay-DC het volgende:
Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
Ik vind het thuis prima, en een beetje jammer als ik op kamers zou moeten omdat ik graag een donkere vriend heb...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:03 schreef Vandaag... het volgende:
Ach joh, mijn vader heeft een hekel aan alles wat niet blank, niet hetero, laagopgeleid, ambtenaar, ander millieu etc is.
Als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden.....:')
En je ouders verander je niet, kost je alleen maar onnodig energie omdat te proberen. Gewoon jezelf losmaken, op kamers gaan en je eigen leven gaan leiden.
Niks is ook goed hequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Je hebt strenggelovige mensen, maar ook minder streng gelovigen.
maar het gaat nu nie perse over dat moslim zijnde, want daar willen mensen nu elke keer op reageren. Het gaat ook gewoon om het feit dat het een donkere jongen kan zijn.
En idd het is mijn vriendje, maar hoe leuk is het als je die thuis kunt laten zien en er thuis over kunt praten
Het verschil tussen Zuid-Europeanen en Turken is echt niet zo makkelijk te zien hoor. Zelfde geldt voor Marokkanen in mindere mate. Pas maar op, dadelijk wordt je verliefd op een Turk of Marokkaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:03 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Want alle marrokanen en moslims zijn eerst poeslief en slaan je daarna in elkaar
En ik val niet op marrokanen en turken.. ik val op zuid-europeanen en donkere/zwarte jongens. Net als dat ik ook niet op chinezen val. Dus niet álle buitenlanders.
En een marrokaanse moslim is geen turkse moslim en ook geen zwarte moslim
Een vader wil inderdaad het beste voor z'n dochter, en een neger is dat nou eenmaal meestal niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:10 schreef Monco10 het volgende:
Als vader mag je ook iets hebben tegen werkelozen, laag opgeleiden, duitsers, lesbiennes en homo's, mensen met een strafblad of mensen die PVDA hebben gestemd.
Die kan hij ook allemaal afkeuren en dat is zijn goed recht.
Rivier in rdam. Wij achterlijk volk uit rdam zien graag mensen in de maas als ze ons niet liggen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |