Ja, en dan veroordeelt ze me er ook nog eens op. En ik ben ook echt laag-opgeleid, ik heb alleen Havoquote:Op woensdag 3 november 2010 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lola, schat, jij hebt het vooroordeel dat stbabylon blank en laag-opgeleid, danwel laagverdienend is. En vervolgens is het gek dat ik me verbaas over jouw hypocrisie.
Vraag dan gewoon om een transfer van het topic richting KLB, dan kun je lekker daar de kutkleuter uithangen. Verder schattig dat je mijn hoge moraal accepteert, maar er zijn nog wat andere dingen die nog wel wat werk nodig hebben bij je.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt een enorm hoge moraal, dat accepteer ik. Daardoor kun je dat niet inzien. Dat geeft niet, maar wil je mij aub in mijn waarde laten?
Q.E.D.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dan veroordeelt ze me er ook nog eens op. En ik ben ook echt laag-opgeleid, ik heb alleen Havo
De volgende keer dat je hier op FOK! zo enorm hard op je pik wordt getrapt, moet je niet weer zo gaan janken als vandaag. Just a tip.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon om een transfer van het topic richting KLB, dan kun je lekker daar de kutkleuter uithangen. Verder schattig dat je mijn hoge moraal accepteert, maar er zijn nog wat andere dingen die nog wel wat werk nodig hebben bij je.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.
Zelfde gedachte ..zat ook alle posts te lezen en te denken wat een trieste mensen hier hahaha. Alsof een meisje die met een niet-blanke Nederlandse man gaat maling heeft aan jullie mening.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Drakire het volgende:
In het begin dacht ik, wat een figuren in dit topic.
Maar nu realiseer ik me waarom zou je je als mooi blank meisje of zwarte man druk maken om wat random mensen op random fora te zeggen hebben.
Als je gelukkig bent met elkaar dan kun je volgens mij niets anders dan keihard lachen om sommige reacties hier.
Je realiseerd je dat je hier precies dezelfde fout maakt als de TS maar dan vanuit het andere standpunt? Hypocriet gepeupel.quote:Op donderdag 4 november 2010 04:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
En sowieso alsof blanke Nederlandse mannen beter zijn dan de rest hahahahahahahahaha! GRAP VAN DE EEUW!!! En ja ik spreek uit ervaring
smerige halfbloed kindjes die er binnenkort uitkruipenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gaf een aanzet.
Misschien dat het sterker wordt als het wordt geassisteerd met wat beelden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
hun piemel is gewoon groter. en dat zoeken vrouwen.
Jij bent zeker fan van adolfquote:Op donderdag 4 november 2010 17:45 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
smerige halfbloed kindjes die er binnenkort uitkruipen![]()
Totaal geen probleem. Tis niet dat ik zelf dan met zo'n meid wat wil hequote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Begrijp ik goed, dat het voor TS geen probleem is als het lelijke blanke meisjes zijn?
Leg eens uit dan? Ik vind het dan wel erg als een gevalletje jaloezie gaan klinken.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totaal geen probleem. Tis niet dat ik zelf dan met zo'n meid wat wil he
Omdat ik op dat soort momenten wel eens de rare gedachte gekregen (ben ik mezelf van bewust), dat zo'n blanke meid beter af zou zijn met een blanke jongen. Ik vind het jammer voor haar dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Ik vind het dan wel erg als een gevalletje jaloezie gaan klinken.
Dat is zijn eigenlijke probleem ja. Als hij daar wat minder tijd in stak, kan hij beter meer tijd steken in het versieren van leuke blanke meiden , toch ts? ...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Begrijp ik goed, dat het voor TS geen probleem is als het lelijke blanke meisjes zijn?
Ik heb een hele leuke vriendinquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Dat is zijn eigenlijke probleem ja. Als hij daar wat minder tijd in stak, kan hij beter meer tijd steken in het versieren van leuke blanke meiden , toch ts? ...
Heb je dat met alle negers? Of alleen met echte gangsta negers? Als het alleen met gangsta negers is dan ben je niet racistisch bezig. Als het met alle negers is, van de neger in een pak tot de studentenneger tot de mooiboy negers tot de blue collar neger, dan ben je racistisch bezig.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik op dat soort momenten wel eens de rare gedachte gekregen (ben ik mezelf van bewust), dat zo'n blanke meid beter af zou zijn met een blanke jongen. Ik vind het jammer voor haar dan.
Helaas is het niet zo dat alle vrouwen altijd een man kiezen of willen die feministisch ingesteld is of hoog opgeleid is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Compatibel het volgende:
TS begrijpt niet dat gemiddelden niets over een individu zeggenDaarnaast denk ik dat vrouwen zelf wel kunnen bepalen wat 'goed' voor ze is, daar zijn ze TS niet voor nodig.
dan snap ik echt niet je probleemquote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke vriendin
Nee hoor! TS beweert dat vrouwen beter af zijn met blanke mannen. Het enige wat ik zeg is dat er blanke mannen zijn waar je als vrouw niet beter bij af bent (uit ervaring weet ik dit) dit betekent niet dat alle blanken mannen niet geschikt zijn voor een relatiequote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef Frag_adder het volgende:
Een belangrijk onderdeel van een relatie is dat je je tot elkaar voelt aangetrokken. Daar hoort fysieke aantrekkings kracht ook bij. En als sommige blanke vrouwen nou eerder op een neger vallen dan boeit dat toch niet? Er zijn ook vast zwarte vrouwen die liever een blanke man hebben. Of blanke mannen die weer liever een aziatische vrouw hebben. So what? Dit is echt een klacht dat je jaloers bent op een vrouw die toevallig een donkere man boven de TS verkoos.
Overigens is het maar geweldig dat dit wel gewoon voor komt want halfbloedjes zijn vaak![]()
[..]
Je realiseerd je dat je hier precies dezelfde fout maakt als de TS maar dan vanuit het andere standpunt? Hypocriet gepeupel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |