Nee, Mooie blanke meisjes met zwarte mannen deel II daar doen...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
En dat kan een blanke niet hebben?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.
Ik ken er veel maar ik ben er nog geen tegen gekomen nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat kan een blanke niet hebben?
En ik maar denken dat je onder de indruk van me wasquote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken er veel maar ik ben er nog geen tegen gekomen nee.
Je hebt nooit wat van je laten horen, luie anus. Je hebt gewoon een hekel aan me.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je onder de indruk van me was
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt nooit wat van je laten horen, luie anus. Je hebt gewoon een hekel aan me.
Heb je ook nooit gevraagdquote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet waar! Ik heb je nummer niet
Gemiste kans. Ook bij twijfel moet je toeslaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja![]()
Dacht die ziet me niet staan
Wat Citizen zegt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja![]()
Dacht die ziet me niet staan
Dat is dus wat jij luistert bij een relaxte avond.. ok.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Britney Spears top 10 op TMF. Pure kwaliteit.
Gelukkig heb je nog altijd een vriend die je onvoorwaardelijke liefde geeftquote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik voelde me veul erger. Ik dacht: ben ik weer niet goed genoeg waarom waarom waaaaroooohoom.
Het spijt me!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik voelde me veul erger. Ik dacht: ben ik weer niet goed genoeg waarom waarom waaaaroooohoom.
Alleen als ik de batterijen op tijd opgeladen heb.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog altijd een vriend die je onvoorwaardelijke liefde geeft
Dat is een kwestie van nemen en geven :pquote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh fijn, net op tijd voor onvoorwaardelijke liefde.
Tarzan hoef je alleen maar batterijen te gevenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nemen en geven :p
Of toch andersomquote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nemen en geven :p.
Heejquote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh fijn, net op tijd voor onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou wel willen, maarja.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nemen en geven :p
Dan blijft het nemen over.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tarzan hoef je alleen maar batterijen te geven
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]Denk ook even aan de mannen hier. Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Hoi.
[ afbeelding ]
Gaat het niet goed meis?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lekkere mannen zijn altijd fijn om je op te vrolijken.
Ach, gewoon een baaldag en iets wat me dwarszit speelt dan op. Iets met mannen, ironisch genoeg.quote:
In de oude mobiele lay-out wil dat nog niet helemaal werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, gewoon een baaldag en iets wat me dwarszit speelt dan op. Iets met mannen, ironisch genoeg.Maar dat kan ik beter niet op het forum zetten.
Citizen: je kunt toch gewoon editten?
Heb het idee dat een mix is. Maar welke i dunno.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:28 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het liedje heet wat ze hier afspelen?
Bij het zwembad hoor je stuk tekst.
* Joysa schopt Citizen onder zn kont!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag kom ik niet vooruit om de een of ander reden. Moet me toch aan het werk zien te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |