Welk onderwerp heb je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Brr. Heb zoveel te doen, maar de informatie die ik nodig heb is praktisch onvindbaar. Mag helaas niet alles uit mijn duim zuigen, want dat is natuurlijk niet "academisch verantwoord".
Switchmotieven en -drempels van consumenten aangaande en al dan niet overstappen naar een alternatieve aanbieder voor televisiequote:
Gelukkig niet neequote:
Jij komt heul nooit bij de Jumbo, ik doe daar altijd de boodschappen.. jij bent altijd te lui en gaat met de auto naar de AHquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar kom ik wel eens ja, ga je daar werken?
Votloak, ik kom daar wel af en toe hoor. Eens in het half jaar ofzoquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Jij komt heul nooit bij de Jumbo, ik doe daar altijd de boodschappen.. jij bent altijd te lui en gaat met de auto naar de AH
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Jij komt heul nooit bij de Jumbo, ik doe daar altijd de boodschappen.. jij bent altijd te lui en gaat met de auto naar de AH
Daar zijn zoveel regels voor. Volgens mij komt het in de praktijk niet snel voor dat je aan al die eisen voldoet. Maar een FOK!-meet in de kassarij behoort tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef huize het volgende:
Eens een keer met zn allen in de rij bij Joysa aansluiten. En uiteraard gaan bitchen over de 3e wachtende zijn enzo
Daarom gaan we er ook juist over bitchen zodat ze de regeltjes mag uitleggenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn zoveel regels voor. Volgens mij komt het in de praktijk niet snel voor dat je aan al die eisen voldoet. Maar een FOK!-meet in de kassarij behoort tot de mogelijkheden.
Die weet ik wel !quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef huize het volgende:
[..]
Daarom gaan we er ook juist over bitchen zodat ze de regeltjes mag uitleggen
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:quote:Op woensdag 3 november 2010 17:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die weet ik wel !
Je helpt 1 klant, die telt niet mee.. daarna heb je klant 1,2,3.. en als je dan de 4e bent, krijg je het gratiesj!
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:
1. de klant die aan de kassa staat wordt al geholpen en telt daarom niet mee als wachtende klant; de 4e wachtende is dus feitelijk de 5e klant in de rij
2. personen die slechts vergezellen bij het boodschappen doen tellen niet mee als wachtende klant
3. als alle kassa's open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te laten zijn. De regel geldt daarom alleen als niet alle kassa's open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten
4. eventueel defecte kassa's, die ook als zodanig zijn aangegeven, zijn door Jumbo niet inzetbaar en tellen dus niet mee
5. zodra u meent als 4e wachtende recht te hebben op gratis boodschappen, dient u dat direct bij de caissiere kenbaar te maken. Wacht dus niet tot u zelf wordt geholpen, want achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was
6. uitsluitend de boodschappen die zich in de winkelwagen of in het winkelmandje bevinden op het moment dat u zich aansluit als 4e wachtende worden gratis verstrekt
7. ook een 5e, 6e of 7e enz. wachtende die aan bovenstaande voldoet, krijgt zijn of haar boodschappen gratis
Ga een potje poolenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen. Heb zin om mijn studie even helemaal achter me te laten.
Iets met bier.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen. Heb zin om mijn studie even helemaal achter me te laten.
Dat ga ik vrijdag als het goed is al doen.quote:
Ik heb vanavond het rijk voor me alleen hier thuis, dus ga lekker op de bank liggen. Een fles bier trek ik wellicht ook wel open.quote:
Heb ook nog burenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:51 schreef huize het volgende:
Rijk alleen = Bier, ordinair mee blerren met je meest memorable maar foute muziek!
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekkenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef friekin_ het volgende:
Kut hee. al dicht voor ik kon reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |