abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88282706
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Ah, jij kunt die honderdduizenden uitkeringstrekkers wel op waarde stellen met hun koeltoor? Good for you. Kijk hier even hoe koeltoor in de rest van de wereld op waarde wordt gesteld: http://gatesofvienna.blog(...)chment-archives.html

En het probleem ligt aan het huidige politieke stelsel. Libertarisme is het antwoord. :)
En wat is het verschil tussen Harry de uitkeringstrekker en Ali de uitkeringstrekker? Je bent selectief bezig.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:35:58 #102
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88282825
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:

Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien. :)
En ik ben er van overtuigd dat jij een baan kan krijgen, uit de discussies die ik heb gevoerd blijf je in ieder geval respectvol en kom je intelligent over, of je als excuusneger gezien wordt hangt meer van de politieke maatregelen af dan van je eigen handelen.

quote:
Maar goed, we gaan nu off topic.
Eens, on topic, ik vind het ook wel een beetje gek om een blank meisje met een donkere man te zien, maar ik moet zeggen dat veel mannen, waaronder ik, natuurlijk ook liever een blanke gast naast Doutzen of Heidi zagen staan. Dat is makkelijker te vergelijken denk ik, of dat "concurreert" fijner.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:36:53 #103
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88282857
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ik ben ook voor vrijheid boven alles, maar dit is nogal eenrichtingsverkeer. Als jij zonodig wilt discrimineren moet de ander daar vrijheid voor inboeten, omdat die dan dus geen gelijke beginkansen krijgt als zijn blanke medemens.
Nee hoor. Hij heeft geen recht op een baan bij XYZ. Het staat hem vrij om zijn eigen bedrijf te beginnen. De vrije markt zet de dingen uiteindelijk recht als iets krom is.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En wat is het verschil tussen Harry de uitkeringstrekker en Ali de uitkeringstrekker? Je bent selectief bezig.
Nee.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  woensdag 3 november 2010 @ 12:36:54 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88282858
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat dan? Juist, dat weet je niet als neger. Affirmative Action is wel erg.

En bovendien: als jij denkt dat blanken nog worden voorgetrokken anno 2010, dan moet jij je oogkleppen even af doen en wat koffie tot je nemen.
[..]

-O-
Uiteindelijk worden blanken nog steeds voorgetrokken natuurlijk. Alle onderzoeken wijzen daarop. Affirmative Action is geloof ik het enige wat allochtonen voortrekt en dat gebeurt echt niet zo vaak als sommige mensen zeggen dat het gebeurt. Het is echt niet zo dat de merendeel van blanken hun baan niet krijgen, of zelfs dat een groot percentage door affirmative action genaaid wordt. Maar goed, van mij mag affirmative action ook afgeschaft worden. :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 november 2010 @ 12:39:11 #105
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88282925
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteindelijk worden blanken nog steeds voorgetrokken natuurlijk. Alle onderzoeken wijzen daarop. Affirmative Action is geloof ik het enige wat allochtonen voortrekt en dat gebeurt echt niet zo vaak als sommige mensen zeggen dat het gebeurt. Het is echt niet zo dat de merendeel van blanken hun baan niet krijgen, of zelfs dat een groot percentage door affirmative action genaaid wordt. Maar goed, van mij mag affirmative action ook afgeschaft worden. :)
Onderzoek door Liberale bolwerken uit Amerika zijn natuurlijk 100% betrouwbaar en helemaal niet biased. *O*
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  woensdag 3 november 2010 @ 12:39:40 #106
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88282942
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Leucopterus het volgende:

Nee hoor. Hij heeft geen recht op een baan bij XYZ. Het staat hem vrij om zijn eigen bedrijf te beginnen. De vrije markt zet de dingen uiteindelijk recht als iets krom is.
Dat dus. Als er ergens onbenutte potentie zit, of als er een grote groep succesvolle en ondernemende negers bestaat die door discriminatie nu over het hoofd gezien worden, zal deze groep zich in een vrije markt openbaren en als het gros van de blanken echt zo geemancipeerd is, als ze nu doen voorkomen, zullen deze producten en diensten ook worden afgenomen.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:39:47 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88282948
Maar we gaan off topic. Deze topic gaat over Donkere mannen met mooie blanke vrouwen. Niet affirmative action.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 november 2010 @ 12:43:23 #108
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88283053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar we gaan off topic. Deze topic gaat over Donkere mannen met mooie blanke vrouwen. Niet affirmative action.
Ik gaf een aanzet.
Misschien dat het sterker wordt als het wordt geassisteerd met wat beelden.

woensdag 3 november 2010 @ 12:58:56 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88283559
Dan breng ik weer de "cads or dads" theorie naar boven.

http://www.eurekalert.org/pub_releases/2003-10/uom-dac102203.php

http://www.webmd.com/sex-(...)cads-sex-dads-mating

http://en.wikipedia.org/wiki/Ian_Jobling

Vrouwen, net als mannen, bekijken de hele dating/sex gedoe vanuit twee perspectieven. Een man voor een spannende fling en een man om samen mee oud te worden. Dat doen mannen ook, er zijn geile sma's die we dolgraag allerlei soorten manieren willen neuken en er zijn vrouwen waarmee we willen zoenen, knuffelen en trouwen.

Negers zijn volgens de stereotype (en alle stereotypes hebben een kern van waarheid) de cad type. Vlotte babbel, gezellig, spontaan, veel durf en stoer. Daarom zijn ze ook bekend als populair bij vrouwen. Op MTV heb je gasten zoals Chris Brown, Usher, Ne-Yo, Li'l Wayne, Nelly, die duidelijk seks objecten zijn voor (sommige) vrouwen. Maar ook IRL heb je veel negers die heel goed zijn in dansen en een vlotte babbel hebben.

Zelf als een meisje niet een fan is van hiphop of R&B, maar verder wel open staat voor iemand van een andere huidskleur, is de kans dat ze een neger ontmoet die weet hoe hij haar geinteresseerd moet krijgen relatief groot. Daarom doen negers het in het algemeen goed in interraciale relaties, vergeleken met andere bevolkingsgroepen zoals de Chinezen. Er zijn andere ingewikkelde theorien in mijn psychologie boek, maar ik ga daar nu niet op in.

Trouwens, blanke mannen doen het ook goed bij Aziaten. Waarom dat?
pi_88283617
Moeten die mooie blanke meisjes zelf weten. Als zij daar gelukkig van worden, best. Als ik een dochter zou hebben zou ik het ook geen probleem vinden als ze met een gekleurd iemand zou thuiskomen, mits ingeburgerd en succesvol. Andersom zou ik er ook tegen zijn als ze met white trash thuis zou komen.
Ja, ik generaliseer.
pi_88283706
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, blanke mannen doen het ook goed bij Aziaten. Waarom dat?
$$$$$$
pi_88286470
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.

Een liberale, succesvolle neger gun ik een meisje net zo hard als een liberale succesvolle blanke
Hé, TS begon met juist verwijzen naar aannames waarbij je zou verwachten dat hij daar statistisch bewijs voor kan leveren.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_88286502
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

$$$$$$
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.
pi_88286608
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.
Als jij denkt dat het merendeel van de meiden in Azie die achter blanke mannen aanzitten dat doen uit liefde, moet jij misschien eens controleren of je oogkleppen op hebt.
pi_88286707
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als jij denkt dat het merendeel van de meiden in Azie die achter blanke mannen aanzitten dat doen uit liefde, moet jij misschien eens controleren of je oogkleppen op hebt.
Nee, dat heb ik niet. Ik ben in staat om dat per geval te beoordelen, iets wat juist oogkleppen onmogelijk maken. Je klinkt nogal gefrustreerd. Ben je genaaid door een vrouwtje uit het buitenland? Zo kom je wel een beetje over...
pi_88286918
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tis niet mijn topic schat :)
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..
Misschien moet je eens flink genomen worden door een donkere vrouw?? ~O>

En blijkbaar heb jij als ''blanke'' neem ik aan ook een ''laag inkomen'' en nogal veel tijd want je bent continue aan het posten???

Ga jij nou maar minder druk maken om donkere mensen en bemoei lekker met je zelf.. :r
They call me Lola!
pi_88287088
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:24 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Ik ben in staat om dat per geval te beoordelen, iets wat juist oogkleppen onmogelijk maken. Je klinkt nogal gefrustreerd. Ben je genaaid door een vrouwtje uit het buitenland? Zo kom je wel een beetje over...
Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.

Ieder geval apart beoordelen lukt geen mens, dus kom alsjeblieft van dat paard af en besef je dat de wereld niet zo mooi is als jij hoopt.
pi_88287093
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:

[..]

't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..

En blijkbaar heb jij als ''blanke'' neem ik aan ook een ''laag inkomen'' en nogal veel tijd want je bent continue aan het posten???

Ga jij nou maar minder druk maken om donkere mensen en bemoei lekker met je zelf.. :r
QFT.
pi_88287124
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:

[..]

Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.
pi_88287134
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.

Ieder geval apart beoordelen lukt geen mens, dus kom alsjeblieft van dat paard af en besef je dat de wereld niet zo mooi is als jij hoopt.
Ah gossie, glimt je eikeltje al lekker...
pi_88287184
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.
Waar ben je nu op uit, kleuter? Ga gewoon lekker in de zandbak spelen, je bent nog niet eens droog achter de oren. Oh, en als je een puber bent, pak een sok uit je kast en ga je zielig in een hoekje van je kamer zitten rukken met een Playboy... dan doe je nog iets nuttigs...
pi_88287195
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ah gossie, glimt je eikeltje al lekker...
Nee, vanochtend na het rukken goed schoongemaakt.
pi_88287221
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, vanochtend na het rukken goed schoongemaakt.
Ah, maar die viel leuk na mijn vorige post. :)
pi_88287224
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Waar ben je nu op uit, kleuter? Ga gewoon lekker in de zandbak spelen, je bent nog niet eens droog achter de oren. Oh, en als je een puber bent, pak een sok uit je kast en ga je zielig in een hoekje van je kamer zitten rukken met een Playboy... dan doe je nog iets nuttigs...
ALS je het hele topic had gelezen, dan wist je het al :)
pi_88287233
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ah, maar die viel leuk na mijn vorige post. :)
Ja, dat was wel lekker getimed _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')