Enige wat ik heb, is dat ik moeilijk kan inschatten wanneer een blanke jongen "knap" is. Als ik een blanke man ziet dan weet ik nooit of hij gevaarlijke competitie is (quote:Op woensdag 3 november 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik charcheer enorm (is veel leuker als je iedereen dan zo op de kast krijgt), maar dus wel met een kern van waarheid. Ik denk best wel eens als ik op straat een gemengd stelletje zie: "zonde meid, kon je geen blanke jongen vinden". Ik weet dat dat tegen het racistische aan zit, maar ja, zo voel ik dat soms. Als ik nieuwe mensen ontmoet, dus er mee ga kletsen, laat ik direct zoveel mogelijk vooroordelen vallen, op alle vlakken, en bekijk ik die persoon, als een persoon
Ja, omdat alle blanken op elkaar lijken zeker?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Enige wat ik heb, is dat ik moeilijk kan inschatten wanneer een blanke jongen "knap" is. Als ik een blanke man ziet dan weet ik nooit of hij gevaarlijke competitie is () of dat ik mezelf geen zorgen hoef te maken. Tenzij het natuurlijk overduidelijk is dat die jongen knap is.
Komt omdat je de meerwaarde van Roti, Pizza, Lahmacun e.d. niet ziet, je bent verblind door de angst voor het vreemde.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:02 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Ik zie het foute er niet van, zolang er maar geen geweld aan te pas komt. Als je mij vraagt of ik liever in een multiculti samenleving zou wonen of in een blanke samenleving, dan zou ik voor de laatste kiezen. Dat betekent niet dat ik alle negers wil afmaken o.i.d.
[Edit]Hoi! Ik herken jouw naam ook uit dat andere topic.![]()
Superioriteitsgevoel is een bepaalde houding, die zolang niet conflicteert met een bepaalde machtspositie (sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld) enkel voor de zender van dit signaal tot negatieve gevolgen leidt. Wat maakt het jou uit of ik negers, voetballers of fans van Jannes "minderwaardig" vindt, je hoeft niets van mij en als jij bij een van deze groepen mensen hoort zal je mij ook vast om een of andere reden wel minder sympathiek vinden.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zijn allemaal aspecten die deel van je identiteit uit kunnen maken.
Het wordt pas fout als je die associaties gaat verwarren met een misplaatst superieuriteitsgevoel ten opzichte van anderen.
Je bent een slimme gozerquote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik was gisteren in een psychologie boek aan het lezen en toen kwam ik op het onderwerp van hoe vrouwen hun partners kiezen. Ze noemen het "cad or dad" theorie.
http://www.webmd.com/sex-(...)cads-sex-dads-mating
Kort samengevat, vrouwen kiezen seks-partners of partners voor korte relaties die meer een "cad" zijn, dus van die gezellige extraverte spontane charmante types.
Voor een lange serieuze relatie kiezen ze mannen die meer "dad" zijn.
Toevallig dat negers gemiddeld meer die "cad" stereotype hebben. En blanken die "dad" stereotype.
Prachtigquote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superioriteitsgevoel is een bepaalde houding, die zolang niet conflicteert met een bepaalde machtspositie (sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld) enkel voor de zender van dit signaal tot negatieve gevolgen leidt. Wat maakt het jou uit of ik negers, voetballers of fans van Jannes "minderwaardig" vindt, je hoeft niets van mij en als jij bij een van deze groepen mensen hoort zal je mij ook vast om een of andere reden wel minder sympathiek vinden.
Hallo Leucoperus
Nee, niet echt. Ik kan serieus goed onderscheid maken tussen Nederlandersquote:Op woensdag 3 november 2010 12:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, omdat alle blanken op elkaar lijken zeker?
Of een gevalletje van "just not in my backyard".quote:Op woensdag 3 november 2010 12:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Komt omdat je de meerwaarde van Roti, Pizza, Lahmacun e.d. niet ziet, je bent verblind door de angst voor het vreemde.
Als ik geen (zand)negers in mijn bedrijf wil, om wat voor reden dan ook, dan ben ik van mening dat de overheid mij geen straf kan opleggen. Dat doet de vrije markt wel in een ideale wereld.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Superioriteitsgevoel is een bepaalde houding, die zolang niet conflicteert met een bepaalde machtspositie (sollicitatiegesprekken bijvoorbeeld) enkel voor de zender van dit signaal tot negatieve gevolgen leidt. Wat maakt het jou uit of ik negers, voetballers of fans van Jannes "minderwaardig" vindt, je hoeft niets van mij en als jij bij een van deze groepen mensen hoort zal je mij ook vast om een of andere reden wel minder sympathiek vinden.
Hallo Leucopterus
Inderdaad.quote:Of een gevalletje van "just not in my backyard".
Een boel zogenaamd geemancipeerde, liberale, vrijgevochten en linkse vader zien hun dochter toch niet graag met een neger thuis komen, terwijl op macroniveau ze niets tegen een samenleving met een paar Roti- of Donerinvloeden hebben. Verblind door angst lijkt me wat vergezocht, denk dat Leucopterus graag op vakantie naar het buitenland gaat.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Leucopterus
Je bent de eerste die het zegtquote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PrachtigEn het dan vreemd vinden dat mensen je een anti-sociale mafkees vinden he? Echt, leer eens nuances kennen en stop met generaliseren.
Daar pleit ik al veel langer voorquote:Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef Leucopterus het volgende:
Als ik geen (zand)negers in mijn bedrijf wil, om wat voor reden dan ook, dan ben ik van mening dat de overheid mij geen straf kan opleggen. Dat doet de vrije markt wel in een ideale wereld.
Je hebt het recht om te discrimineren.
Vakantie naar het buitenland en dan lago di Garda, Marmaris of Salou noemen. Ik denk dat je als vader niet goed snik bent als je per definitie ontevreden bent als er een neger met je dochter meekomt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of een gevalletje van "just not in my backyard".
Een boel zogenaamd geemancipeerde, liberale, vrijgevochten en linkse vader zien hun dochter toch niet graag met een neger thuis komen, terwijl op macroniveau ze niets tegen een samenleving met een paar Roti- of Donerinvloeden hebben. Verblind door angst lijkt me wat vergezocht, denk dat Leucopterus graag op vakantie naar het buitenland gaat.
Ik heb het over de schadelijkheid van een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik ben blij voor je dat je een cursus psychologie oid heb gevolgd. Nu nog leren om normaal te communiceren met anderen zonder dat je bij voorbaat van alles en nog wat veronderstelt.
Mensen hebben een heel lang tijd een uitgebreide mening mogen hebben over (zand)negers. Was niet een leuke tijd voor bepaalde bevolkingsgroepen. Raad eens welke.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt
[..]
Daar pleit ik al veel langer voor
Maar zover zijn we nog niet, eerst maar eens voor elkaar krijgen dat we allemaal mogen zeggen over zandnegers wat we willen. Maar het lijkt steeds verder weg, met quota die voorgesteld worden voor zwakkeren en kansarmen zijn we de verkeerde kant op aan het gaan.
Eens, maar wat is je punt?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat ik altijd mis bij types zoals jullie is de gigantische hoeveelheid white trash waar men niet over spreekt, ik heb serieus meer een hekel aan die kneuzen die mocro's imiteren dan de mocro's zelf en dan heb ik het nog niet eens over de ongelofelijke grote groep tokkies die in "volksbuurten" wonen.
Dus dwingen we het nu af en geef je daarmee eigenlijk toe dat er geen sprake is van emancipatie van rassen, maar dat dit moraal ons is opgelegd. Er zijn hartstikke veel succesvolle, goedgekwalificeerde en professionele negers.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen hebben een heel lang tijd een uitgebreide mening mogen hebben over (zand)negers. Was niet een leuke tijd voor bepaalde bevolkingsgroepen. Raad eens welke.
Inderdaad. Leuke toevoeging dat tot nu toe het geweld altijd van links komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het over de schadelijkheid van een misplaatst superioriteitsgevoel.
Werkelijk, ik kan er met mijn hoofd niet bij wat er schadelijk is aan een stel kale neo-nazi's die willen demonstreren in een of andere polder, hoe gek hun denkbeelden ook zijn. Pas schadelijk wordt het zodra ze geweld gebruiken.
Mijn punt is dat je met het teruggaan naar een Nederland waarin alleen blanke Nederlanders wonen er nog gewoon geen fuck verandert. Criminaliteit zal blijven bestaan, een sociale onderklasse zal blijven bestaan en kneuzen die blank tuig zijn zullen blank tuig blijven. Het enige wat verandert is dat er aan diversiteit ingeboet wordt en die diversiteit is wat mij betreft van toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens, maar wat is je punt?
Ik voel mezelf ook niet aangetrokken tot mensen met namen als "destenie", een goudverzameling waar BA jaloers op zou zijn, uggs of een woonwagen. Maar dit is een zelfde argumentatie van jouw kant als huurders die zodra over liberalisering gesproken wordt meteen HRA! gaan roepen.
Amen, dat geforceerde voortrekkersgedrag moet helemaal wegwezen. Als ik competent ben heb ik meer recht op een baan dan Ali de excuusturk.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus dwingen we het nu af en geef je daarmee eigenlijk toe dat er geen sprake is van emancipatie van rassen, maar dat dit moraal ons is opgelegd. Er zijn hartstikke veel succesvolle, goedgekwalificeerde en professionele negers.
Zelfs de president van de USA is donker.
Maar waarom wij in Nederland geen vooruitgang boeken, is omdat het opgelegd wordt en vrouwen nog steeds gezien worden als "excuustruus" wanneer ze een hoge functie bekleden en ook een Marokkaan of neger de gedachte opwekt dat dit om marketingredenen wordt gedaan, in plaats van dat er naar de kwaliteiten gekeken wordt. Je wilt als neger toch helemaal niet werken voor een baas die je liever niet heeft, maar nu eenmaal moet? Daar zou ik persoonlijk te trots voor zijn.
Ah, jij kunt die honderdduizenden uitkeringstrekkers wel op waarde stellen met hun koeltoor? Good for you. Kijk hier even hoe koeltoor in de rest van de wereld op waarde wordt gesteld: http://gatesofvienna.blog(...)chment-archives.htmlquote:Op woensdag 3 november 2010 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je met het teruggaan naar een Nederland waarin alleen blanke Nederlanders wonen er nog gewoon geen fuck verandert. Criminaliteit zal blijven bestaan, een sociale onderklasse zal blijven bestaan en kneuzen die blank tuig zijn zullen blank tuig blijven. Het enige wat verandert is dat er aan diversiteit ingeboet wordt en die diversiteit is wat mij betreft van toegevoegde waarde.
Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus dwingen we het nu af en geef je daarmee eigenlijk toe dat er geen sprake is van emancipatie van rassen, maar dat dit moraal ons is opgelegd. Er zijn hartstikke veel succesvolle, goedgekwalificeerde en professionele negers.
Zelfs de president van de USA is donker.
Maar waarom wij in Nederland geen vooruitgang boeken, is omdat het opgelegd wordt en vrouwen nog steeds gezien worden als "excuustruus" wanneer ze een hoge functie bekleden en ook een Marokkaan of neger de gedachte opwekt dat dit om marketingredenen wordt gedaan, in plaats van dat er naar de kwaliteiten gekeken wordt. Je wilt als neger toch helemaal niet werken voor een baas die je liever niet heeft, maar nu eenmaal moet? Daar zou ik persoonlijk te trots voor zijn.
Even wat anders, jouw avatar:quote:
Maar hoe weet je dat dan? Juist, dat weet je niet als neger. Affirmative Action is wel erg.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien.
En trouwens, alles wat ik heb gelezen over die Affirmative Action of hoe ze dat ook noemen hier in Nederland helemaal niet zo erg is. Het is nog steeds zo dat voornamelijk blanken de goede banen krijgen en als een allochtoon voorgetrokken wordt krijgt die blanke makkelijk een andere baan. Bovendien krijgen geen ondergeschikte allochtonen die banen.
Er zijn hier in Nederland toch ook veel professionele negers?
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Bij deze wil ik mij even ver distansieren van Leucopterus en GSbrdr
Ik ben ook voor vrijheid boven alles, maar dit is nogal eenrichtingsverkeer. Als jij zonodig wilt discrimineren moet de ander daar vrijheid voor inboeten, omdat die dan dus geen gelijke beginkansen krijgt als zijn blanke medemens.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:11 schreef Leucopterus het volgende:
Je hebt het recht om te discrimineren. Dat hoort, in mijn inziens, bij de vrijheid van meningsuiting.
En wat is het verschil tussen Harry de uitkeringstrekker en Ali de uitkeringstrekker? Je bent selectief bezig.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Ah, jij kunt die honderdduizenden uitkeringstrekkers wel op waarde stellen met hun koeltoor? Good for you. Kijk hier even hoe koeltoor in de rest van de wereld op waarde wordt gesteld: http://gatesofvienna.blog(...)chment-archives.html
En het probleem ligt aan het huidige politieke stelsel. Libertarisme is het antwoord.
En ik ben er van overtuigd dat jij een baan kan krijgen, uit de discussies die ik heb gevoerd blijf je in ieder geval respectvol en kom je intelligent over, of je als excuusneger gezien wordt hangt meer van de politieke maatregelen af dan van je eigen handelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Inderdaad, ik zou daarvoor te trots zijn. Maar ik ben overtuigd dat ik een baan kan krijgen zonder als excuus-neger te worden gezien.![]()
Eens, on topic, ik vind het ook wel een beetje gek om een blank meisje met een donkere man te zien, maar ik moet zeggen dat veel mannen, waaronder ik, natuurlijk ook liever een blanke gast naast Doutzen of Heidi zagen staan. Dat is makkelijker te vergelijken denk ik, of dat "concurreert" fijner.quote:Maar goed, we gaan nu off topic.
Nee hoor. Hij heeft geen recht op een baan bij XYZ. Het staat hem vrij om zijn eigen bedrijf te beginnen. De vrije markt zet de dingen uiteindelijk recht als iets krom is.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik ben ook voor vrijheid boven alles, maar dit is nogal eenrichtingsverkeer. Als jij zonodig wilt discrimineren moet de ander daar vrijheid voor inboeten, omdat die dan dus geen gelijke beginkansen krijgt als zijn blanke medemens.
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen Harry de uitkeringstrekker en Ali de uitkeringstrekker? Je bent selectief bezig.
Uiteindelijk worden blanken nog steeds voorgetrokken natuurlijk. Alle onderzoeken wijzen daarop. Affirmative Action is geloof ik het enige wat allochtonen voortrekt en dat gebeurt echt niet zo vaak als sommige mensen zeggen dat het gebeurt. Het is echt niet zo dat de merendeel van blanken hun baan niet krijgen, of zelfs dat een groot percentage door affirmative action genaaid wordt. Maar goed, van mij mag affirmative action ook afgeschaft worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan? Juist, dat weet je niet als neger. Affirmative Action is wel erg.
En bovendien: als jij denkt dat blanken nog worden voorgetrokken anno 2010, dan moet jij je oogkleppen even af doen en wat koffie tot je nemen.
[..]
![]()
Onderzoek door Liberale bolwerken uit Amerika zijn natuurlijk 100% betrouwbaar en helemaal niet biased.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden blanken nog steeds voorgetrokken natuurlijk. Alle onderzoeken wijzen daarop. Affirmative Action is geloof ik het enige wat allochtonen voortrekt en dat gebeurt echt niet zo vaak als sommige mensen zeggen dat het gebeurt. Het is echt niet zo dat de merendeel van blanken hun baan niet krijgen, of zelfs dat een groot percentage door affirmative action genaaid wordt. Maar goed, van mij mag affirmative action ook afgeschaft worden.
Dat dus. Als er ergens onbenutte potentie zit, of als er een grote groep succesvolle en ondernemende negers bestaat die door discriminatie nu over het hoofd gezien worden, zal deze groep zich in een vrije markt openbaren en als het gros van de blanken echt zo geemancipeerd is, als ze nu doen voorkomen, zullen deze producten en diensten ook worden afgenomen.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:36 schreef Leucopterus het volgende:
Nee hoor. Hij heeft geen recht op een baan bij XYZ. Het staat hem vrij om zijn eigen bedrijf te beginnen. De vrije markt zet de dingen uiteindelijk recht als iets krom is.
Ik gaf een aanzet.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar we gaan off topic. Deze topic gaat over Donkere mannen met mooie blanke vrouwen. Niet affirmative action.
$$$$$$quote:Op woensdag 3 november 2010 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, blanke mannen doen het ook goed bij Aziaten. Waarom dat?
Hé, TS begon met juist verwijzen naar aannames waarbij je zou verwachten dat hij daar statistisch bewijs voor kan leveren.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je moet iemand op zijn individuele eigenschappen beoordelen. Niet op zijn ras.
Een liberale, succesvolle neger gun ik een meisje net zo hard als een liberale succesvolle blanke
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.quote:
Als jij denkt dat het merendeel van de meiden in Azie die achter blanke mannen aanzitten dat doen uit liefde, moet jij misschien eens controleren of je oogkleppen op hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.
Nee, dat heb ik niet. Ik ben in staat om dat per geval te beoordelen, iets wat juist oogkleppen onmogelijk maken. Je klinkt nogal gefrustreerd. Ben je genaaid door een vrouwtje uit het buitenland? Zo kom je wel een beetje over...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het merendeel van de meiden in Azie die achter blanke mannen aanzitten dat doen uit liefde, moet jij misschien eens controleren of je oogkleppen op hebt.
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..quote:
Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:24 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ik ben in staat om dat per geval te beoordelen, iets wat juist oogkleppen onmogelijk maken. Je klinkt nogal gefrustreerd. Ben je genaaid door een vrouwtje uit het buitenland? Zo kom je wel een beetje over...
QFT.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..
Misschien moet je eens flink genomen worden door een donkere vrouw??![]()
En blijkbaar heb jij als ''blanke'' neem ik aan ook een ''laag inkomen'' en nogal veel tijd want je bent continue aan het posten???
Ga jij nou maar minder druk maken om donkere mensen en bemoei lekker met je zelf..
Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
't is niet jou topic maar je reageert er het meest op en bovendien praat je alleenmaar onzin..
En blijkbaar heb jij als ''blanke'' neem ik aan ook een ''laag inkomen'' en nogal veel tijd want je bent continue aan het posten???
Ga jij nou maar minder druk maken om donkere mensen en bemoei lekker met je zelf..
Ah gossie, glimt je eikeltje al lekker...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.
Ieder geval apart beoordelen lukt geen mens, dus kom alsjeblieft van dat paard af en besef je dat de wereld niet zo mooi is als jij hoopt.
Waar ben je nu op uit, kleuter? Ga gewoon lekker in de zandbak spelen, je bent nog niet eens droog achter de oren. Oh, en als je een puber bent, pak een sok uit je kast en ga je zielig in een hoekje van je kamer zitten rukken met een Playboy... dan doe je nog iets nuttigs...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.
Nee, vanochtend na het rukken goed schoongemaakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah gossie, glimt je eikeltje al lekker...
Ah, maar die viel leuk na mijn vorige post.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, vanochtend na het rukken goed schoongemaakt.
ALS je het hele topic had gelezen, dan wist je het alquote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waar ben je nu op uit, kleuter? Ga gewoon lekker in de zandbak spelen, je bent nog niet eens droog achter de oren. Oh, en als je een puber bent, pak een sok uit je kast en ga je zielig in een hoekje van je kamer zitten rukken met een Playboy... dan doe je nog iets nuttigs...
Ja, dat was wel lekker getimedquote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, maar die viel leuk na mijn vorige post.
Grotendeels, ben druk op kantoor, en ik struikel steeds over je debiele posts in dit topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALS je het hele topic had gelezen, dan wist je het al
Wat dus ook precies de bedoeling was. Kun je nu weer van de kast af komenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Grotendeels, ben druk op kantoor, en ik struikel steeds over je debiele posts in dit topic.
Ik zit niet op de kast, zit gewoon op kantoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dus ook precies de bedoeling was. Kun je nu weer van de kast af komen
Laat maarquote:Op woensdag 3 november 2010 14:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik zit niet op de kast, zit gewoon op kantoor.
Probeer je je er nu zo uit te lullen? Wat sneu, joh.quote:
In een serieus forum? Dat is niet de bedoeling, maar het kan aan mij liggen. En de OP leek niet op trollen. Dus stil maar. En trollen is voor kutkleuters, maar ja, dat ben je ook, dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand AlphaOmega even vertellen dat ik op een zeer flauwe manier zat te trollen? En dat hij ondanks de doorzichtigheid en faal van mijn trollen (zoals aangegeven door Re), alsnog zo'n twee uur later blijkbaar nog honger heeft?
Nee echt? Is dat niet de bedoeling? Goh, dat wist ik niet na zo'n 8 jaar op FOK!. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
In een serieus forum? Dat is niet de bedoeling, maar het kan aan mij liggen. En de OP leek niet op trollen. Dus stil maar. En trollen is voor kutkleuters, maar ja, dat ben je ook, dus daar ligt het niet aan.
En ik ben niet de enige met honger, dus ook daar, stil maar.
Of ik blank ben of niet doet er NIET toe.. en het is voor jou een vraag voor mij een weet..quote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, laat me raden? Niet blank, ernstig beledigt? Lees het hele topic eens goed door zou ik zeggen, staat wat minder dom.
Er is geen statistisch bewijs voor die aannames. Onderzoek naar dat soort dingen is net zo onwenselijk als onderzoek naar de kosten van immigranten of naar het aandeel van allochtonen in de criminaliteit. Niemand wil die onderzoeken uitvoeren (of in ieder geval de resultaten naar buiten brengen).quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef AlphaOmega het volgende:
Hé, TS begon met juist verwijzen naar aannames waarbij je zou verwachten dat hij daar statistisch bewijs voor kan leveren.
Is dat een bijzondere ervaring? Verschilt dat van seks met een blanke vrouw?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
Denk t niet.. maar misschien moet de uber poster van deze topic het eens ervaren.. met zoveel vooroordelenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere ervaring? Verschilt dat van seks met een blanke vrouw?
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De wereld is mooier zonder oogkleppen, en een scheutje objectiviteit maakt het compleet.
Evenveel als seks van vrouw tot vrouw verschilt, ongeacht huidskleur. Kan ik uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere ervaring? Verschilt dat van seks met een blanke vrouw?
Ga jij nou op basis van vooroordelen en middels ad hominae iemand manen minder bevooroordeeld te zijn? Wat een bijzondere wereld leven we toch in.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Maar daar ging mijn opmerking niet om, en nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef beatrijs het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Aziatisch en kan je vertellen dat 99,9% van de vrouwen in Azie die met een blanke/buitenlander getrouwd zijn het doen omdat ze een betere toekomst willen.
Het joodse principe, toch? An eye for an eye.... what comes around, goes around? De wereld is simpel, kijk maar naar TS. Het al in je lelijke kop kunnen halen om over iets dergelijks te gaan trollen, het spijt me, maar dat ben ik sinds mijn 4de ongeveer al wel ontgroeid.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij nou op basis van vooroordelen en middels ad hominae iemand manen minder bevooroordeeld te zijn? Wat een bijzondere wereld leven we toch in.
O o kom jij nou ook slim spelen met de ad hominea?? Ik zeg wat ik wil en wat ik vind. En dat doe jij en de uber poster stbabylon ook en dat is prima maar ik reageer op zijn ''domme'' stellingen en daar heb ik alle recht toequote:Op woensdag 3 november 2010 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij nou op basis van vooroordelen en middels ad hominae iemand manen minder bevooroordeeld te zijn? Wat een bijzondere wereld leven we toch in.
Ik maak ook grapjes over kinderlijkjes. Erg hequote:Op woensdag 3 november 2010 15:25 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het joodse principe, toch? An eye for an eye.... what comes around, goes around? De wereld is simpel, kijk maar naar TS. Het al in je lelijke kop kunnen halen om over iets dergelijks te gaan trollen, het spijt me, maar dat ben ik sinds mijn 4de ongeveer al wel ontgroeid.
Lola, schat, jij hebt het vooroordeel dat stbabylon blank en laag-opgeleid, danwel laagverdienend is. En vervolgens is het gek dat ik me verbaas over jouw hypocrisie.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:27 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
O o kom jij nou ook slim spelen met de ad hominea ae?? Ik zeg wat ik wil en wat ik vind. En dat doe jij en de uber poster stbabylon ook en dat is prima maar ik reageer op zijn ''domme'' stellingen en daar heb ik alle recht toe
Nee, van een kleuter kan ik dat begrijpen, die weten niet beter.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak ook grapjes over kinderlijkjes. Erg he
Zwarte humor is jouw vreemd blijkbaar. Kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:31 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, van een kleuter kan ik dat begrijpen, die weten niet beter.
Het is geen humor wat jij er op nahoudt, hooguit kinderachtig, maar verder dan dat kom je niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwarte humor is jouw vreemd blijkbaar. Kan.
Jij hebt een enorm hoge moraal, dat accepteer ik. Daardoor kun je dat niet inzien. Dat geeft niet, maar wil je mij aub in mijn waarde laten?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het is geen humor wat jij er op nahoudt, hooguit kinderachtig, maar verder dan dat kom je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |