abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 15:59:59 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88290340
en nu weer lief doen tegen elkaar, probeer niet persoonlijk te worden enzo, staat zo suf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 3 november 2010 @ 16:44:13 #156
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88291930
Persoonlijk heb ik liever dat mensen gewoon eerlijk zijn in dit soort discussies dan dat iedereen politiek correct doen. Het is toch maar de internet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88310679
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.
  donderdag 4 november 2010 @ 00:09:40 #158
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_88312009
In het begin dacht ik, wat een figuren in dit topic :').
Maar nu realiseer ik me waarom zou je je als mooi blank meisje of zwarte man druk maken om wat random mensen op random fora te zeggen hebben :').
Als je gelukkig bent met elkaar dan kun je volgens mij niets anders dan keihard lachen om sommige reacties hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drakire op 04-11-2010 03:48:41 ]
pi_88314294
quote:
Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Drakire het volgende:
In het begin dacht ik, wat een figuren in dit topic :').
Maar nu realiseer ik me waarom zou je je als mooi blank meisje of zwarte man druk maken om wat random mensen op random fora te zeggen hebben :').
Als je gelukkig bent met elkaar dan kun je volgens mij niets anders dan keihard lachen om sommige reacties hier.
Zelfde gedachte ..zat ook alle posts te lezen en te denken wat een trieste mensen hier hahaha. Alsof een meisje die met een niet-blanke Nederlandse man gaat maling heeft aan jullie mening.

En sowieso alsof blanke Nederlandse mannen beter zijn dan de rest hahahahahahahahaha! GRAP VAN DE EEUW!!! En ja ik spreek uit ervaring ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 08:41:45 #160
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88315293
Zo zo TS, je wel pit zeg :') , als sommige blanke vrouwen nou een neger willen laat ze. . :)

En ja, ik vind dat verschillen in de wereld moeten blijven bestaan, zoals zwart/wit , blond/donker/rood , mooi toch! maar niet op een manier van ''we moeten ons ras zuiver houden ,want die andere slechte genen hoefe we niet .. }:|

overal binnen een soort wel betere en slechte mannen te vinden, jij hebt gewoon een bekrompen wereldbeeld. :W
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  donderdag 4 november 2010 @ 10:57:28 #161
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88318742
Een belangrijk onderdeel van een relatie is dat je je tot elkaar voelt aangetrokken. Daar hoort fysieke aantrekkings kracht ook bij. En als sommige blanke vrouwen nou eerder op een neger vallen dan boeit dat toch niet? Er zijn ook vast zwarte vrouwen die liever een blanke man hebben. Of blanke mannen die weer liever een aziatische vrouw hebben. So what? Dit is echt een klacht dat je jaloers bent op een vrouw die toevallig een donkere man boven de TS verkoos.
Overigens is het maar geweldig dat dit wel gewoon voor komt want halfbloedjes zijn vaak :9~

quote:
Op donderdag 4 november 2010 04:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
En sowieso alsof blanke Nederlandse mannen beter zijn dan de rest hahahahahahahahaha! GRAP VAN DE EEUW!!! En ja ik spreek uit ervaring ;)
Je realiseerd je dat je hier precies dezelfde fout maakt als de TS maar dan vanuit het andere standpunt? Hypocriet gepeupel.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88333573
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik gaf een aanzet.
Misschien dat het sterker wordt als het wordt geassisteerd met wat beelden.

[ afbeelding ]
smerige halfbloed kindjes die er binnenkort uitkruipen :r :r
Bruin brood, wit brood.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:48:54 #163
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88333697
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
hun piemel is gewoon groter. en dat zoeken vrouwen.
:')
  donderdag 4 november 2010 @ 17:49:32 #164
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88333734
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:45 schreef Broodmongool het volgende:

[..]

smerige halfbloed kindjes die er binnenkort uitkruipen :r :r
Jij bent zeker fan van adolf :')
  donderdag 4 november 2010 @ 17:54:24 #165
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88333934
Begrijp ik goed, dat het voor TS geen probleem is als het lelijke blanke meisjes zijn?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88334070
Donkere mannen zijn meestal wel meer gentlemen dan blanke mannen, daar zit het hem gewoon in.

Je moet voor de gein is op deze site kijken, daar komen welleens rukkers, 9 van de 10 keer is het een blanke die voor de camera staat te rukken.

http://www.solomio.nl/

Blanke mannen zijn meestal wat trouwer dan donkere mannen. Veel negers zijn ergens nog voorstander van polygamie. Ik eigenlijk ook wel van nature. Dwz ik vind dat het moet kunnen maar ik vind het niet iets wat ik perse wil.

[ Bericht 16% gewijzigd door picardmike op 04-11-2010 18:03:47 ]
UITGESCHREVEN
pi_88334619
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Begrijp ik goed, dat het voor TS geen probleem is als het lelijke blanke meisjes zijn?
Totaal geen probleem. Tis niet dat ik zelf dan met zo'n meid wat wil he :)
  donderdag 4 november 2010 @ 18:16:37 #168
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_88334663
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Totaal geen probleem. Tis niet dat ik zelf dan met zo'n meid wat wil he :)
Leg eens uit dan? Ik vind het dan wel erg als een gevalletje jaloezie gaan klinken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_88334746
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Leg eens uit dan? Ik vind het dan wel erg als een gevalletje jaloezie gaan klinken.
Omdat ik op dat soort momenten wel eens de rare gedachte gekregen (ben ik mezelf van bewust), dat zo'n blanke meid beter af zou zijn met een blanke jongen. Ik vind het jammer voor haar dan.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:59:54 #170
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88338640
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is zijn eigenlijke probleem ja. Als hij daar wat minder tijd in stak, kan hij beter meer tijd steken in het versieren van leuke blanke meiden , toch ts? ... ;)
*O* *O* *O*
pi_88340033
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Dat is zijn eigenlijke probleem ja. Als hij daar wat minder tijd in stak, kan hij beter meer tijd steken in het versieren van leuke blanke meiden , toch ts? ... ;)
Ik heb een hele leuke vriendin :Y)
pi_88341588
TS begrijpt niet dat gemiddelden niets over een individu zeggen :') Daarnaast denk ik dat vrouwen zelf wel kunnen bepalen wat 'goed' voor ze is, daar zijn ze TS niet voor nodig.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  donderdag 4 november 2010 @ 21:19:48 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88342151
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat ik op dat soort momenten wel eens de rare gedachte gekregen (ben ik mezelf van bewust), dat zo'n blanke meid beter af zou zijn met een blanke jongen. Ik vind het jammer voor haar dan.
Heb je dat met alle negers? Of alleen met echte gangsta negers? Als het alleen met gangsta negers is dan ben je niet racistisch bezig. Als het met alle negers is, van de neger in een pak tot de studentenneger tot de mooiboy negers tot de blue collar neger, dan ben je racistisch bezig.

Maar verder:

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Compatibel het volgende:
TS begrijpt niet dat gemiddelden niets over een individu zeggen :') Daarnaast denk ik dat vrouwen zelf wel kunnen bepalen wat 'goed' voor ze is, daar zijn ze TS niet voor nodig.
Helaas is het niet zo dat alle vrouwen altijd een man kiezen of willen die feministisch ingesteld is of hoog opgeleid is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 4 november 2010 @ 23:08:17 #174
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88347546
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb een hele leuke vriendin :Y)
dan snap ik echt niet je probleem :N
*O* *O* *O*
pi_88350388
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef Frag_adder het volgende:
Een belangrijk onderdeel van een relatie is dat je je tot elkaar voelt aangetrokken. Daar hoort fysieke aantrekkings kracht ook bij. En als sommige blanke vrouwen nou eerder op een neger vallen dan boeit dat toch niet? Er zijn ook vast zwarte vrouwen die liever een blanke man hebben. Of blanke mannen die weer liever een aziatische vrouw hebben. So what? Dit is echt een klacht dat je jaloers bent op een vrouw die toevallig een donkere man boven de TS verkoos.
Overigens is het maar geweldig dat dit wel gewoon voor komt want halfbloedjes zijn vaak :9~
[..]

Je realiseerd je dat je hier precies dezelfde fout maakt als de TS maar dan vanuit het andere standpunt? Hypocriet gepeupel.
Nee hoor! TS beweert dat vrouwen beter af zijn met blanke mannen. Het enige wat ik zeg is dat er blanke mannen zijn waar je als vrouw niet beter bij af bent (uit ervaring weet ik dit) dit betekent niet dat alle blanken mannen niet geschikt zijn voor een relatie ;)
pi_88352100
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ga jij even lekker alle 7x10^9 mensen per geval beoordelen, nooit vooroordelen hebben, geen gemiddeldes gebruiken en kijken hoe lang je dat volhoudt.

Ieder geval apart beoordelen lukt geen mens, dus kom alsjeblieft van dat paard af en besef je dat de wereld niet zo mooi is als jij hoopt.
Ik heb dus ook echt geen mening over iemand zolang ik niets weet van diegene. Zo onmogelijk is dat dus niet.
Als ik iemand over straat zie lopen met een bepaald uiterlijk, dan ga ik niet gelijk allemaal dingen aannemen.
Mijn nieuwsgierigheid wordt soms natuurlijk wel gewekt. Ik kan me dus wel dingen afvragen, maar ik ga niet zomaar dingen aannemen, gebaseerd op uiterlijk.

Als ik een gemengd stelletje zie ([b] met nadruk op zie[/b]) lopen denk ik nooit iets als "Zonde, kon die nou geen vrouw met een kleurtje vinden?" Dat vind ik eigenlijk übertriest :')

Ik vind het, eerlijk gezegd, getuigen van een zekere mate van wereldvreemdheid als jij zegt dat het niemand lukt om ieder mens apart te beoordelen. Jij kunt dat dus niet (en dat vind ik bekrompen, maar da's mijn mening) maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
pi_88352834
[quote]1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 03:59 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik heb dus ook echt geen mening over iemand zolang ik niets weet van diegene. Zo onmogelijk is dat dus niet.
Als ik iemand over straat zie lopen met een bepaald uiterlijk, dan ga ik niet gelijk allemaal dingen aannemen.
Mijn nieuwsgierigheid wordt soms natuurlijk wel gewekt. Ik kan me dus wel dingen afvragen, maar ik ga niet zomaar dingen aannemen, gebaseerd op uiterlijk.

Als ik een gemengd stelletje zie ([b] met nadruk op zie[/b]) lopen denk ik nooit iets als "Zonde, kon die nou geen vrouw met een kleurtje vinden?" Dat vind ik eigenlijk übertriest :')

Ik vind het, eerlijk gezegd, getuigen van een zekere mate van wereldvreemdheid als jij zegt dat het niemand lukt om ieder mens apart te beoordelen. Jij kunt dat dus niet (en dat vind ik bekrompen, maar da's mijn mening) maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
[/quote] De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millenea geleden zijn uitgestorven. Leuk dat jij denkt dat jij iedereen apart denkt te beoordelen, zeker ook elke situatie waar je in belandt?

Als jij 's avonds laat op straat alleen loopt en verderop staat een groep jongens. Daar loop jij dan in alle gevallen gewoon dicht langs, compleet los van hoe ze er uit zien? Zonder daar verder ook maar iets van te vinden?

En dan wel even goed nadenken voor je daar antwoord op geeft. Of je wel eerlijk antwoord geeft!
pi_88353309
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millenea geleden zijn uitgestorven. Leuk dat jij denkt dat jij iedereen apart denkt te beoordelen, zeker ook elke situatie waar je in belandt?

Als jij 's avonds laat op straat alleen loopt en verderop staat een groep jongens. Daar loop jij dan in alle gevallen gewoon dicht langs, compleet los van hoe ze er uit zien? Zonder daar verder ook maar iets van te vinden?

En dan wel even goed nadenken voor je daar antwoord op geeft. Of je wel eerlijk antwoord geeft!
Wat een argument: 'mensen zijn nu eenmaal van nature bevooroordeeld, dus racisme is prima'. Over je voorbeeld: het gaat er om hoe bedreigend mensen in een situatie overkomen, autochtone kampers of kutmarokkaantjes, voor mij even beangstigend.

Door geen specifieke omschrijving te geven van de 'neger' die je ziet lopen met het blanke meisje wek je sterk de indruk een racist te zijn. Huidskleur bepaald niet, karaktereigenschappen doen dat wel. Een zelfbenoemde gangstah-nigger gun ik niemand, blank of zwart, maar een normale donkere jongen doet volgens mij niet onder voor blanke jongens.

Beter ga je naar stormfront oid, daar worden dit soort denkbeelden nog gewaardeerd.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88353432
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:46 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wat een argument: 'mensen zijn nu eenmaal van nature bevooroordeeld, dus racisme is prima'. Over je voorbeeld: het gaat er om hoe bedreigend mensen in een situatie overkomen, autochtone kampers of kutmarokkaantjes, voor mij even beangstigend.

Door geen specifieke omschrijving te geven van de 'neger' die je ziet lopen met het blanke meisje wek je sterk de indruk een racist te zijn. Huidskleur bepaald niet, karaktereigenschappen doen dat wel. Een zelfbenoemde gangstah-nigger gun ik niemand, blank of zwart, maar een normale donkere jongen doet volgens mij niet onder voor blanke jongens.

Beter ga je naar stormfront oid, daar worden dit soort denkbeelden nog gewaardeerd.
Nee ik blijf liever op FOK! waar vrijwel iedereen geen vooroordelen heeft :)
pi_88353647
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee ik blijf liever op FOK! waar vrijwel iedereen geen vooroordelen heeft :)
Op fok! regeert de ratio en is iedereen gelijk; autochtoon of Marokkaan, links of rechts en Voe of kort pittig kapsel *O*
pi_88354512
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:08 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Op fok! regeert de ratio en is iedereen gelijk; autochtoon of Marokkaan, links of rechts en Voe of kort pittig kapsel *O*
_O-
pi_88356599
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millenea geleden zijn uitgestorven. Leuk dat jij denkt dat jij iedereen apart denkt te beoordelen, zeker ook elke situatie waar je in belandt?

Nee, dat is geen feit. Dat jij dat doet, maakt het niet gelijk een feit. En volgens mij verwar je twee zaken met elkaar, maar daar ga ik zo op in, eerst (een eerlijk (maar dat was het al)) antwoord op je vraag:
Ik loop er inderdaad gewoon langs, tenzij ze zich op een bepaalde manier gedragen (opmerkingen maken, veelzeggende blikken geven) die ervoor zorgt dat ik het idee krijg dat ze me niet met rust zullen laten. Ík ga niet denken "Oh, een stel blanke kerels, dán is het goed", of zo, want dat slaat nergens op. Huidskleur zegt niets over een persoon. Gedrag wel.

Toevallig maak ik dit best vaak mee, dat er bijvoorbeeld een stel hangjongeren (meestal jongens) ergens in een groepje wat staat te niksen. Ze zeggen niets tegen me, kijken me ook niet raar aan en ze gaan ook niet geheimzinnig tegen elkaar staan praten, dus loop ik er gewoon langs.
En nee, ik ben nog nooit aangevallen of zo!

Bevooroordeeld zijn wil zeggen dat je van tevoren al denkt te weten hoe iemand is. In plaats van bij een stel kakkers te denken van "Oh, dat zijn arrogante jongens" of bij kale jongens die kisten dragen "Oh, die zijn racistisch", denk ik wellicht "Hmmm, wat een kakker... (m.b.t kledingstijl) ik vraag me af of het een vriendelijk persoon is" of "Kale kop, kistjes.... Ik vraag me of hij dat niet gewoon leuke kleding vindt, of dat hij er een statement mee maakt".

Mijn punt is gewoon dat het belachelijk is om, als je een gemengd stel ziet, gelijk te denken van "Oh, kon dat blanke meisje niets beters vinden?", omdat je, gebaseerd op een huidskleur ( :') !) al gelijk aanneemt dat die donkere man inferieur is aan de blanke vrouw. Je ziet ze alleen lopen! Dan kun je wel gooien met allemaal zogenaamde statistieken (die je niet eens kunt verantwoorden), maar dit verandert niets aan het feit dat je eigenlijk niets weet van die ander.

En dan roep je dingen als "de mens is bevooroordeeld, dat is gewoon een feit". Volgens mij betekent dit dat het geen reden heeft om hier nog over te discussiëren, want dit is iets dat mensen vaak doen als ze weten dat hun standpunt eigenlijk niet te rechtvaardigen is. Of als ze gewoon niet beter weten, dunkt mij.

Ik kan me ergens wel voorstellen dat het vreemd (en misschien verwarrend?), als iemand zijn hele leven zo vooringenomen is, en denkt dat iedereen zo is, en dan ineens merkt dat bevooroordeeld zijn niet zo gewoon is. Misschien is dit bij jou het geval, en durf je het niet toe te geven. Of je gelooft natuurlijk nog steeds stellig dat ik niet eerlijk ben, en dat iedereen bevooroordeeld is. Kan ook. Either way, ik zie deze discussie eigenlijk nergens heen leiden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over dat "De mens bevooroordeeld, dat is gewoon een feit. Dat heeft er voor gezorgd dat we niet al millennia geleden zijn uitgestorven" hoef ik eigenlijk niet eens uitleg te geven... Het deugt voor geen meter! Ik hoop dat je dit zelf inziet! "Pas op voor leeuwen, want deze kunnen je aanvallen" is echt wat anders dan bijvoorbeeld "Begin geen relatie met een donkere man, want hij is vaak promiscue en gewelddadig", kom op nou!
pi_88356801
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef HappyGirl91 het volgende:

Bevooroordeeld zijn wil zeggen dat je van tevoren al denkt te weten hoe iemand is. In plaats van bij een stel kakkers te denken van "Oh, dat zijn arrogante jongens" of bij kale jongens die kisten dragen "Oh, die zijn racistisch", denk ik wellicht "Hmmm, wat een kakker... (m.b.t kledingstijl) ik vraag me af of het een vriendelijk persoon is" of "Kale kop, kistjes.... Ik vraag me of hij dat niet gewoon leuke kleding vindt, of dat hij er een statement mee maakt".

Daaahaaag hele argument dat je niet bevoordeeld bent. _O-
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:03:42 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88356842
Grappig dat mensen nog reageren in dit trolltopic.....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88356933
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef Murmeli het volgende:
Grappig dat mensen nog reageren in dit trolltopic.....
Nadat het al gezegd is zelfs :)
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:19:44 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88357467
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nadat het al gezegd is zelfs :)
_O-
Maar ik moet ook wel zeggen dat je echt onuitstaanbaar aan het doen bent..... Ik wilde bijna ook gaan reageren
pi_88357746
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daaahaaag hele argument dat je niet bevoordeeld( :D ) bent. _O-
Er staat "kakker (mb.t. kledingstijl)." Het is dus een kledingstijl, net zoals Gothic en Emo.
Daaahaaag weerlegging argument dat ik niet bevooroordeeld ben. :)
pi_88357752
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-
Maar ik moet ook wel zeggen dat je echt onuitstaanbaar aan het doen bent..... Ik wilde bijna ook gaan reageren
Ja sorry hoor, maar als ze blijven happen, nadat zelfs 100% duidelijk is dat ik aan het trollen ben, vind ik het heerlijk om door te gaan :D
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:28:50 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88357846
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Er staat "kakker (mb.t. kledingstijl)." Het is dus een kledingstijl, net zoals Gothic en Emo.
Daaahaaag weerlegging argument dat ik niet bevooroordeeld ben. :)
Klopt! Je moet ook niet serieus op babs happen..... Hij zit te klieren! :*
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:29:48 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88357882
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar als ze blijven happen, nadat zelfs 100% duidelijk is dat ik aan het trollen ben, vind ik het heerlijk om door te gaan :D
Ik weet het :')
Het is iig al beter dan je gehap op singles
pi_88358055
Fuck! - Ik was nog nooit getrolld! :D :D :P
Maar wanneer begon je dan met trollen? Vanaf het begin? Die comment van "dat vind ik zonde", was dat getroll of was dat de echte stbabylon?
pi_88358095
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar wanneer begon je dan met trollen? Vanaf het begin? Die comment van "dat vind ik zonde", was dat getroll of was dat de echte stbabylon?
Vanaf mijn eerste reactie in het vorige topic...
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:36:06 #193
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88358109
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
Het hele topic volgens mij....
Staat op de eerste pagina's
pi_88358195
@HappyGirl91 neemt overigens niet weg dat ik best wil toegeven dat ik af en toe, over zeer uiteenlopende onderwerpen, merk dat ik bevoordeeld ben. Maar zeker niet zo extreem als dat ik het hier portretteer :)
pi_88358278
:D Nou ja, ik vind het wel grappig. In het dagelijks leven neem ik ook altijd iedereen serieus, m'n vrienden nemen me constant in de maling - Ik dacht dat ik op internet veilig achter m'n pc'tje zat, maar zelfs hier word ik getrolld xD
Maar goed, ik raak offtopic

quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
@HappyGirl91 neemt overigens niet weg dat ik best wil toegeven dat ik af en toe, over zeer uiteenlopende onderwerpen, merk dat ik bevoordeeld ben. Maar zeker niet zo extreem als dat ik het hier portretteer :)
Da's op zich wel menselijk, I guess. Zolang je niet star aan die vooroordelen vasthoudt, en mensen er ook naar gaat behandelen, is het wel begrijpelijk.
pi_88358457
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Da's op zich wel menselijk, I guess. Zolang je niet star aan die vooroordelen vasthoudt, en mensen er ook naar gaat behandelen, is het wel begrijpelijk.
Neh, als ik eenmaal met iemand aan de klets ben, stel ik me wel open.
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:31:49 #197
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88360131
Spijtig dat je het moest laten weten.
Ben zelf nog steeds van mening dat elk mens vooroordelen heeft.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:38:47 #198
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_88384013
White power :X
Ja ja
  zaterdag 6 november 2010 @ 03:28:15 #199
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_88392757
Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zit nu 5 minuten in een documentaire over relaties tussen blanke meisje en Antiliaanse straatjongens ik schrik me werkelijk te pletter.

http://player.omroep.nl/?aflID=10378136
pi_88392884
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zit nu 5 minuten in een documentaire over relaties tussen blanke meisje en Antiliaanse straatjongens ik schrik me werkelijk te pletter.

He ja. Lekker generaliseren. Laten we elke Antiliaan over dezelfde kam scheren.
  zaterdag 6 november 2010 @ 08:53:43 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88393719
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:

Die meiden zijn wel fucking dom. _O-
pi_88397063
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 08:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die meiden zijn wel fucking dom. _O-
Tja botsing tussen polygamisch ingestelde antillianen en monogaam ingestelde blanke vrouwen, dat gaat nooit werken. :D
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:19:17 #203
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88397127
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja botsing tussen polygamisch ingestelde antillianen en monogaam ingestelde blanke vrouwen, dat gaat nooit werken. :D
Die meisjes zijn echt niet monogaam ingesteld. _O-
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:05:43 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88398280
Ik zie dat blanke meisjes echt niet monogaam zijn ingesteld. als zij de kans krijgen gaan ze 'scheef'. zwarte jongens zijn meestal heel opzichtig. Blanke meisjes verschuilen 'skeletons in de closet' achter hun onschuldige "ik ben nogstees 6 jaar oud" glimlach.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_88398509
quote:
1.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat blanke meisjes echt niet monogaam zijn ingesteld. als zij de kans krijgen gaan ze 'scheef'. zwarte jongens zijn meestal heel opzichtig. Blanke meisjes verschuilen 'skeletons in de closet' achter hun onschuldige "ik ben nogstees 6 jaar oud" glimlach.
En jij kan het weten, want jij hosselt immers chicks bij vleet...
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:29:08 #206
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88398867
Ik hossel zelf niet. nooit gedaan, nooit geprobeerd helaas. maar ik kan wel om me heen kijken en zien wat anderen uitspoken, niet dan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_88399492
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die meisjes zijn echt niet monogaam ingesteld. _O-
Tuurlijk vervagen grenzen monogamie is allang niet iets hollands meer, maar veel meiden krijgen er nog veel van mee dus blijven op een bepaalt vlak nog wel monogame gedachtes hebben. Maar veel van de antillianen in deze video zijn gewoon duidelijk voorstander van veelwijverij. Vrouwen versieren, ze van je laten houden, klein houden en naar de volgende gaan en als ze je mazzel hebt pikt ze dat. Maar ook dit moraal verandert een beetje naar een westers beeld.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:44:45 #208
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_88402648
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:

Huilen nadat ik haar heb geslagen.
Dat is het, ik moet huilen.
Ja ja
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:29:15 #209
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88403871
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tuurlijk vervagen grenzen monogamie is allang niet iets hollands meer, maar veel meiden krijgen er nog veel van mee dus blijven op een bepaalt vlak nog wel monogame gedachtes hebben. Maar veel van de antillianen in deze video zijn gewoon duidelijk voorstander van veelwijverij. Vrouwen versieren, ze van je laten houden, klein houden en naar de volgende gaan en als ze je mazzel hebt pikt ze dat. Maar ook dit moraal verandert een beetje naar een westers beeld.
Ik ga niet liegen, er is veel Antilliaanse tuig in Nederland. Ik heb zelf ook dingen gedaan in het verleden die messed up is.

Maar dat soort meisjes, dat zijn echt geen onschuldige wijven. Die reportage laat het zien alsof ze helemaal onschuldige slachtoffers zijn en dat zij er niks aan kunnen doen.

Die Antillianen doen wat ze doen, omdat het werkt. Ik merk het zelf ook, als ik maar blijf lachen en relaxt doet, kan ik in principe alles flikken. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat als die Antilliaanse jongens die dingen niet deden, dus stoer en agressief gedragen, dat die meisjes die jongens niet eens zo leuk zouden vinden. Als die Antilliaanse jongens lief en romantisch waren tegenover die meisjes, dan zouden die meisjes hun links laten liggen.

Ik heb hier over dat soort meisje, niet meisjes in het algemeen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:59:26 #210
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88415136
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga niet liegen, er is veel Antilliaanse tuig in Nederland. Ik heb zelf ook dingen gedaan in het verleden die messed up is.

Maar dat soort meisjes, dat zijn echt geen onschuldige wijven. Die reportage laat het zien alsof ze helemaal onschuldige slachtoffers zijn en dat zij er niks aan kunnen doen.

Die Antillianen doen wat ze doen, omdat het werkt. Ik merk het zelf ook, als ik maar blijf lachen en relaxt doet, kan ik in principe alles flikken. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat als die Antilliaanse jongens die dingen niet deden, dus stoer en agressief gedragen, dat die meisjes die jongens niet eens zo leuk zouden vinden. Als die Antilliaanse jongens lief en romantisch waren tegenover die meisjes, dan zouden die meisjes hun links laten liggen.

Ik heb hier over dat soort meisje, niet meisjes in het algemeen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leucopterus op 06-11-2010 22:21:04 (Verbetering.) ]
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  zondag 7 november 2010 @ 11:49:29 #211
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88427799
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:59 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niemand hapt? :')
  zondag 7 november 2010 @ 11:54:48 #212
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88427973
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Als die meid op straat naast hem loopt is ze er duidelijk tevreden mee en heeft ze geen blanke met statistieken en gemiddelden nodig. En als een meid ervan droomt om een zwarte man te hebben dan is voor haar zwart de betere optie omdat ze die prefereert, dus ook al is er een gemiddelde, voor die vrouw in kwestie zal zwart altijd beter zijn.

'Blank vs. zwart' bij vrouwen lijkt me dan ook gewoon een kinderachtig spelletje waar het ego van de mannen de grootste rol speelt.

Primitief gedoe.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 7 november 2010 @ 13:33:44 #213
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88430880
Dit topic is deudt, Keep_Walking. :(
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_90023617
ik ben een blanke vrouw en moet zeggen dat ik het meer dan 100 % oneens ben met stbabylon om even terug te gaan naar je gemiddeld blanke mannen zijn beter mening.
ik ben een puur hollandse en geloof me ik hoef echt niks van me eige hollandse mannen.
ik heb zelf een zwarte man + een dochter samen met hem, dat ik ooit met hem begon had niks met seks te maken alhoewel k geloof vanuit 1 ervaring met mijn man dus dat negers wel degelijjk grotere geslachtsdelen hebben als blanke, maar ja daar ging het mij niet om mijn ex was een arrabier met andere woorden geen hollander voor mij en waarom:

juist om dat deze denken dat ze "liberaal, feministich en rijker" zijn,
ik heb niks aan die arrogante superieure houding, want ja als we naar de hele wereld kijken "gemiddeld" dus ja blanke mannen heersen zegmaar, maar daarom juist hoef ik er niks van, ze denken alleen aan eigen belang en rijkdom terwijl aan de andere kant sterke zwarte mannen jagen op koeien, maar ik bedoel maar niet alleen blanke mannen hebben deze houding, zo goed als me eige soortgenoten : de blanke vrouw.

ik ben er helemaal niet trots op om uit dit land te komen, en nee dit is toch niet rasictisch ik ken heus wel goeie maar dit is dus mijn gemiddelde beeld haha als we het dan gemiddeld gaan bekijken.

En over agressie gesproken, mijn vader is blank en heeft vroeger mijn moeder mishandeld en mijn eigen enigste blanke ex heeeft mij mishandeld, nou wat een feminisme of niet.

En trouwens ik ben een streng gelovige en heb t niet met zo met moderne vrouw en mannen wereld, blank wit of geel.
de wereld is een beetje aan t verzieken enzo begrijp je dusss.. ik weet dat deze hele topic al een maand ofzo stil ligt maar ik kwam hier terrecht met surfen op internet en ik MOEST gewoon dit kwijt, en heb me daar dus ook speciaal voor aangemeld op FOK!

hmhm, dus gemiddeld gezien vind ik dat blanke mannen zwak zijn, rijker of niet want vrouw betaalt toch voor haar eige dus wat heeft een blanke vrouw aan een rijke blanke man als ze toch als invidu leven, geloof me want GEMIDDELD gezien is het blanke ras ook nog is gierig en ook onder elkaar.. geloof me en GEMIDDELD gezien zijn de blanke mannen dus ook zwak in broek achter de gulp.. aHAHAHHA sorry vor mn harde mening maar ja wat ik al zei,, wat stbabylon ook alo zei,, ik ben niet rasictisch maar ik bekijk dingen gemiddeld.. ja my ass!!

ik wil best in discussie hoor vind ik leuk, maar eloof me ik bedoel niet onvriendelijk echt niet maar dit is gewoon mijn mening, ik praat leiver met buitelanders zwart.. misschien arabisch whatever de waarde van liefde kennen jiust omdat ze niet rijk zijn en armoede beter kennen
wij blanke mensen hebben heel wat te leren van de mensen die we gemiddeld lager noemen

Oke nu stop ik ech.. ik hoop wel dat iemand een x wat terug zegt..
  donderdag 16 december 2010 @ 23:03:02 #215
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90023758
Ik zeg wat terug :).

Ik volg je niet helemaal, misschien zou je toch wat minder spreektaal moeten verweven in je zinnen en wat meer interpunctie, maar de strekking is dat je door een vorm van 'blanke arrogantie' liever de donkere underdog kiest die zich niet hoeft te bewijzen en niet gemaakt feministisch is?

Leuk om te zien dat Fok! ook andere doelgroepen aanspreekt :s).
pi_90024278
leuk iemand reageert..
nou nee zo zie ik t dus niet ik zeg wel ja dat ik buitelander verkies boven blank ras.. en ik bedoel niet perse de zwarte man.

en wat ik dus al zei nee, ik kies geen underdog maar dat komt omdat ik deze mensen in het algemeen niet als underdogs zie, en ze moeten zich zeker wel bewijzen, deze mensen zijn jaren door slavernij gegaan puur voor huidskeur, deze mensen hebben nooit geklaagd over hun harde werk en jij durft hen underdog te noemen? ik bedoel maaar zo zie je dat iedereen dingen anders bekijkt.. wel interresant en trouwens sorry voor me slechte nederlands ik typ snel en ik let hierbij niet echt op spelling wat me ook nie echt boeit zolang mensen het maar begrijpen hehe

en wat ik ook zei ik ben gelovig en wat zie jij dan onder feministich want de zwarte man is wel degelijk feministich maar in welk opzicht zie jij dat? want ik heb t niet over modern.
ik geef je een tip van hoe ik dat zie op youtube kan je zoeken naar louis farrakhan hij is de leider van islam en het is een zwarte amerikaan. hij legt uit wat een man zou moeten betekenen voor een vrouw, dat vnd ik meer feminisme dan dat modnerne gezeik, dat vind ik goddeloos.
dus vertel maar, hoe zie jij feminisme?
  donderdag 16 december 2010 @ 23:14:00 #217
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90024329
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef MissSarah het volgende:
ik ben een blanke vrouw en moet zeggen dat ik het meer dan 100 % oneens ben met stbabylon om even terug te gaan naar je gemiddeld blanke mannen zijn beter mening.
ik ben een puur hollandse en geloof me ik hoef echt niks van me eige hollandse mannen.
ik heb zelf een zwarte man + een dochter samen met hem, dat ik ooit met hem begon had niks met seks te maken alhoewel k geloof vanuit 1 ervaring met mijn man dus dat negers wel degelijjk grotere geslachtsdelen hebben als blanke, maar ja daar ging het mij niet om mijn ex was een arrabier met andere woorden geen hollander voor mij en waarom:

juist om dat deze denken dat ze "liberaal, feministich en rijker" zijn,
ik heb niks aan die arrogante superieure houding, want ja als we naar de hele wereld kijken "gemiddeld" dus ja blanke mannen heersen zegmaar, maar daarom juist hoef ik er niks van, ze denken alleen aan eigen belang en rijkdom terwijl aan de andere kant sterke zwarte mannen jagen op koeien, maar ik bedoel maar niet alleen blanke mannen hebben deze houding, zo goed als me eige soortgenoten : de blanke vrouw.

ik ben er helemaal niet trots op om uit dit land te komen, en nee dit is toch niet rasictisch ik ken heus wel goeie maar dit is dus mijn gemiddelde beeld haha als we het dan gemiddeld gaan bekijken.

En over agressie gesproken, mijn vader is blank en heeft vroeger mijn moeder mishandeld en mijn eigen enigste blanke ex heeeft mij mishandeld, nou wat een feminisme of niet.

En trouwens ik ben een streng gelovige en heb t niet met zo met moderne vrouw en mannen wereld, blank wit of geel.
de wereld is een beetje aan t verzieken enzo begrijp je dusss.. ik weet dat deze hele topic al een maand ofzo stil ligt maar ik kwam hier terrecht met surfen op internet en ik MOEST gewoon dit kwijt, en heb me daar dus ook speciaal voor aangemeld op FOK!

hmhm, dus gemiddeld gezien vind ik dat blanke mannen zwak zijn, rijker of niet want vrouw betaalt toch voor haar eige dus wat heeft een blanke vrouw aan een rijke blanke man als ze toch als invidu leven, geloof me want GEMIDDELD gezien is het blanke ras ook nog is gierig en ook onder elkaar.. geloof me en GEMIDDELD gezien zijn de blanke mannen dus ook zwak in broek achter de gulp.. aHAHAHHA sorry vor mn harde mening maar ja wat ik al zei,, wat stbabylon ook alo zei,, ik ben niet rasictisch maar ik bekijk dingen gemiddeld.. ja my ass!!

ik wil best in discussie hoor vind ik leuk, maar eloof me ik bedoel niet onvriendelijk echt niet maar dit is gewoon mijn mening, ik praat leiver met buitelanders zwart.. misschien arabisch whatever de waarde van liefde kennen jiust omdat ze niet rijk zijn en armoede beter kennen
wij blanke mensen hebben heel wat te leren van de mensen die we gemiddeld lager noemen

Oke nu stop ik ech.. ik hoop wel dat iemand een x wat terug zegt..
Het klinkt niet alsof je van zwarte mannen houdt, maar meer dat je blanke mannen haat. Kijk, ik vind het leuk en aardig wanneer een leuk meisje zegt dat ze donker aantrekkelijk vindt, maar als ze haar eigen mensen moet gaan afkraken als reden vind ik haar dan ook niet zo interessant meer.
pi_90025214
:@

oh leuk nog iemand reageert, ik zal je zeggen dat ik mijn ras niet haat, en dat is dus ook niet de
reden als je goed gelezne heb zul je gezien hebben dat ik wel een blanke man heb gehad, en hij was niet goed voor me maar dat is niet de reden tot haat, een leuke man heeft invloed op een vrouw blank geel of paars zwart maak nie uit toch? mar wat ik probeer te zeggen is dat ik GEMIDDELD gezien haha dus wel blankie mannen zwakker vind en de zwarte mannen sterker, maar dat geld ook voor de arabische mannen hoor dus het is niet zo zeer ZWART, ik ben zelf blank en ik zeg dat de wereld een beetje verziekt is .. een beetje? best ernstig, en dat ligt natuurlijk niet allen aan blanke maar ik ben nogal bezig met geloof dus superieur gedrag is bij ij uit den boze en dat komt toch gemiddeld meer voor bij blanken of wil je zeggen van niet?

Maar zelf hoe hard ik ook klink ben juist een peace full men JUIST omdat ik verschil wil maken in al die verderf, kijk meeste mensen zullen wel denken dat ik gek ben met me serieusze gedachtes en dit en dat maar ik ben helemaal niet voor de moderne wereld,
ik wil zelf nederland uit en niet omdat ik min volk zou haatten maar nee omdat god geen land wil zien zoals deze, en niet omdat het nederland is maar omdat we leven van gemisch gemanipuleerde natuur bijvoorbeeld, of door de zieke poltiek en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen, en dat is ook een van de redene waarom ik zeg voor mij is een blanke man niet snel een optie zegmaar. begrijp je? mijn man denkt bijne overan t zelfde over.

Jij bent toch antilliaans of suri? kan je goed engels kijk dan louis farrakhan op youtube een zwarte amerikaan een leider van islam die preken geeft voor de mensen,hij heeft echt heel veel onderwerpen en daarmee bedoel ik dus heel veel filmpjes. deze man is echt wijs. hij is ook een minister en hij verteld ook dingen over de overheid en hoe corrupt ze zijn en hoe ze alles doen om amerika aan de macht te houden, hij vertteld over slavernj over geloof over van alles. hij is zegmaar gekomen na martin luther king, malcom x enz.. als je dat kijkt dan begrijp je een beetje waar ik t over heb en dat is dus alles behave haat t is maar hoe je t bekijkt.
;)
  donderdag 16 december 2010 @ 23:55:26 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90026127
quote:
12s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef MissSarah het volgende:
:@

oh leuk nog iemand reageert, ik zal je zeggen dat ik mijn ras niet haat, en dat is dus ook niet de
reden als je goed gelezne heb zul je gezien hebben dat ik wel een blanke man heb gehad, en hij was niet goed voor me maar dat is niet de reden tot haat, een leuke man heeft invloed op een vrouw blank geel of paars zwart maak nie uit toch? mar wat ik probeer te zeggen is dat ik GEMIDDELD gezien haha dus wel blankie mannen zwakker vind en de zwarte mannen sterker, maar dat geld ook voor de arabische mannen hoor dus het is niet zo zeer ZWART, ik ben zelf blank en ik zeg dat de wereld een beetje verziekt is .. een beetje? best ernstig, en dat ligt natuurlijk niet allen aan blanke maar ik ben nogal bezig met geloof dus superieur gedrag is bij ij uit den boze en dat komt toch gemiddeld meer voor bij blanken of wil je zeggen van niet?

Maar zelf hoe hard ik ook klink ben juist een peace full men JUIST omdat ik verschil wil maken in al die verderf, kijk meeste mensen zullen wel denken dat ik gek ben met me serieusze gedachtes en dit en dat maar ik ben helemaal niet voor de moderne wereld,
ik wil zelf nederland uit en niet omdat ik min volk zou haatten maar nee omdat god geen land wil zien zoals deze, en niet omdat het nederland is maar omdat we leven van gemisch gemanipuleerde natuur bijvoorbeeld, of door de zieke poltiek en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen, en dat is ook een van de redene waarom ik zeg voor mij is een blanke man niet snel een optie zegmaar. begrijp je? mijn man denkt bijne overan t zelfde over.

Jij bent toch antilliaans of suri? kan je goed engels kijk dan louis farrakhan op youtube een zwarte amerikaan een leider van islam die preken geeft voor de mensen,hij heeft echt heel veel onderwerpen en daarmee bedoel ik dus heel veel filmpjes. deze man is echt wijs. hij is ook een minister en hij verteld ook dingen over de overheid en hoe corrupt ze zijn en hoe ze alles doen om amerika aan de macht te houden, hij vertteld over slavernj over geloof over van alles. hij is zegmaar gekomen na martin luther king, malcom x enz.. als je dat kijkt dan begrijp je een beetje waar ik t over heb en dat is dus alles behave haat t is maar hoe je t bekijkt.
;)
Louis Farrahkan ken ik. Khalid Muhammad ken ik ook. Ken je die? Die gasten waren niet echt grote voorstanders van gemengde relaties.
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:04:08 #220
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90026479
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MissSarah het volgende:
leuk iemand reageert..
nou nee zo zie ik t dus niet ik zeg wel ja dat ik buitelander verkies boven blank ras.. en ik bedoel niet perse de zwarte man.

en wat ik dus al zei nee, ik kies geen underdog maar dat komt omdat ik deze mensen in het algemeen niet als underdogs zie, en ze moeten zich zeker wel bewijzen, deze mensen zijn jaren door slavernij gegaan puur voor huidskeur, deze mensen hebben nooit geklaagd over hun harde werk en jij durft hen underdog te noemen? ik bedoel maaar zo zie je dat iedereen dingen anders bekijkt.. wel interresant en trouwens sorry voor me slechte nederlands ik typ snel en ik let hierbij niet echt op spelling wat me ook nie echt boeit zolang mensen het maar begrijpen hehe.
Ik ben het niet eens dat ze nooit geklaagd hebben over hun harde werk of dat ze puur vanwege hun huidskleur slaaf geworden zijn, ik neem in ieder geval aan dat je vriend niet zo oud is dat hij de slavernij nog heeft meegemaakt. Ik durf ze wel de underdog te noemen omdat iemand met een kleurtje toch altijd afwijkt van wat je verwacht - althans in Nederland. Als jij iemand je vriend voorstelt zal het in veel gevallen afwijken van het standaard-beeld dat ze misschien hebben van je. Als er een donkere advocaat zou zijn, een negroïde manager, een leidinggevende chinees, een Marokkaan als accountant. Allemaal mensen die afwijken van de norm, de norm die ik als blanke ben.

quote:
en wat ik ook zei ik ben gelovig en wat zie jij dan onder feministich want de zwarte man is wel degelijk feministich maar in welk opzicht zie jij dat? want ik heb t niet over modern.
ik geef je een tip van hoe ik dat zie op youtube kan je zoeken naar louis farrakhan hij is de leider van islam en het is een zwarte amerikaan. hij legt uit wat een man zou moeten betekenen voor een vrouw, dat vnd ik meer feminisme dan dat modnerne gezeik, dat vind ik goddeloos.
dus vertel maar, hoe zie jij feminisme?
Feminisme vind ik een aspect dat blijkt uit wederzijds respect, het wegvallen van een traditionele rolverdeling. Een man die zich niet te mans voelt te koken, te strijken, schoon te maken desnoods. Die jouw carrière net zo belangrijk acht als het zijne. Eigen normen, die niet eens overeen hoeven te komen met eigen wensen, want ik beschouw mezelf als geemancipeerd maar met auto's vind ik het wel fijn wanneer ik daar meer over te vertellen heb, m'n vriendin neem ik niet mee naar voetbal, beleggen of bier drinken en ik zou het niet leuk vinden huisman te zijn en een vriendin te hebben die veel en veel meer verdient als ik. Maar in mijn omgeving, mijn ouders, mijn familie, zou niemand gek opkijken wanneer ik te kennen geef thuis te koken vanavond of als m'n meisje werkt. Iets wat bij sommige andere culturen nog wel eens anders is. Daar wordt je door je schoonmoeder apart genomen als meisje en vraagt ze je of je wel genoeg kookt omdat je vriend zo dun wordt.
pi_90026553
nee k weet het maar ik weet wel dat ze toch goeie harten hebben en louis farrakhan is wel een grote vriend van farrad muhammed (een halfbloedje) in een van louis zn preken verteld ie over farrad met een blanke moeder die gelooft om een verschil te maken in blanke superieuriteit.
dus niet in alle gevallen zijn gemengde relaties een probleem , maar haha wat je zegt heb ik wel vaak mee gezeten omdat ik zo vaak naar louis zn preken luister.. maar ik weet zeker (hoop ik) dat als ik louis ontmoet of khalid, dat ik m zou uitleggen wat mijn gedahte is en dat hij me dan wel zou accepteren als een blanke vrouw van de zwarte man.
net als het geval van farrad muhammed dus.
leuk dat je louis kent, ik kijk elke dag naar zn preken en heb bijna alles al gehad maar hij doet het nogsteeds dusss.
pi_90027244
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens dat ze nooit geklaagd hebben over hun harde werk of dat ze puur vanwege hun huidskleur slaaf geworden zijn, ik neem in ieder geval aan dat je vriend niet zo oud is dat hij de slavernij nog heeft meegemaakt. Ik durf ze wel de underdog te noemen omdat iemand met een kleurtje toch altijd afwijkt van wat je verwacht - althans in Nederland. Als jij iemand je vriend voorstelt zal het in veel gevallen afwijken van het standaard-beeld dat ze misschien hebben van je. Als er een donkere advocaat zou zijn, een negroïde manager, een leidinggevende chinees, een Marokkaan als accountant. Allemaal mensen die afwijken van de norm, de norm die ik als blanke ben.

[.eeehmm. ja okeee jij noemt hen dus de underdog hierom ja ik begrijp het opzich wel maar wat is dan respect want als ze dit niet doen hoor je de politiek weer klagen oer luie buitelanders dus dan wees blij dat de accountant een mrrokaan is voordat jij of andere weer met mening kunnen gaan gooieen een hollandse en of blanke man is rijker.. eehm wat ik al zei de blanke man is ondanks dat net zo vrouwlijk als zijn vrouw zelf dus wie is dan de underdug?.]

Feminisme vind ik een aspect dat blijkt uit wederzijds respect, het wegvallen van een traditionele rolverdeling. Een man die zich niet te mans voelt te koken, te strijken, schoon te maken desnoods. Die jouw carrière net zo belangrijk acht als het zijne. Eigen normen, die niet eens overeen hoeven te komen met eigen wensen, want ik beschouw mezelf als geemancipeerd maar met auto's vind ik het wel fijn wanneer ik daar meer over te vertellen heb, m'n vriendin neem ik niet mee naar voetbal, beleggen of bier drinken en ik zou het niet leuk vinden huisman te zijn en een vriendin te hebben die veel en veel meer verdient als ik. Maar in mijn omgeving, mijn ouders, mijn familie, zou niemand gek opkijken wanneer ik te kennen geef thuis te koken vanavond of als m'n meisje werkt. Iets wat bij sommige andere culturen nog wel eens anders is. Daar wordt je door je schoonmoeder apart genomen als meisje en vraagt ze je of je wel genoeg kookt omdat je vriend zo dun wordt.
en hier wil ik zeggen.. wow er zijn wel dingen die ik met je eens ben.., maar over dat laatste eignelijk vind ik het heel normaal de vrouw is de gene die zorgt voor de MAN niet andersom, de man is hoofd van de vrouw de vrouw is hoofd van de kinderen, zo zeggen de ouden normen dat.
de man is de geld brenger, de beschermer en nee hij bepaalt niet alles maar de vrouw vind ik ook moet alles overleggen met de man en de man heeft het recht om zijn vrouw te zeggen wat hij niet en wel wilt hebben. simpel is dat de man zijn taak is ook om de vrouw blij te houden en zeker over haar zelf, nou zie ik dat dat dat wel ontbreekt blank of zwart. dus dat is wel iets wat ik nogsteeds mis, maar de man is engels gezegd de maintainer of the women. dus ook van haar geluk enzovoorts en dat als de vrouw ziek is of te veel werkt ja vind ik het ook wel zo dat de man niet vies moewt zijn om even te koken en misschien schoonmaken maar dit moet in mijn ogen geen gewoonte zijn in de generatie want anders worden de mannen mietjes, wat ze al zijn hier in niederland.. hehe GEMIDDELD gezien en dat vind ik een beledeging voor de vrouw, alles behalve feminisme dus.
pi_90027321
oh sorry foutje G Sbrder, als je me reactie leest me eerste stuk reactie zit in het grijze vlakje en mijn tweede is die in het normale vak ofzo, sorry heb me pas aangemaeld hier en maakte een tyofout waardoor me eerste reactie dus in het grijze vlak is beland in het midden van jou 2 vorige reacties goed lezen he
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:26:43 #224
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90027336
Ik zie het, mijn reactie komt eraan MissSarah ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:36:38 #225
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90027616
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef MissSarah het volgende:

eeehmm. ja okeee jij noemt hen dus de underdog hierom ja ik begrijp het opzich wel maar wat is dan respect want als ze dit niet doen hoor je de politiek weer klagen oer luie buitelanders dus dan wees blij dat de accountant een mrrokaan is voordat jij of andere weer met mening kunnen gaan gooieen een hollandse en of blanke man is rijker.. eehm wat ik al zei de blanke man is ondanks dat net zo vrouwlijk als zijn vrouw zelf dus wie is dan de underdug?
Het gaat niet om respect of luiheid, ik vind het goed dat ze het doen, laat dat even duidelijk zijn, maar het is niet de norm, de meeste mensen verwachten niet dat een buitenlander een hoge functie heeft dus is het wennen voor ze, als jij vroeger je ouders een donkere jongen liet zien moesten ze ook wennen, terwijl een blanke jongen misschien net zo fout kon zijn, maar daar niet verbaasd op gereageerd werd.

Ik denk niet dat een blanke man net zo vrouwelijk is als zijn vrouw. Voetbal, bier, auto's, geld, humor, lichaamshaar, uitgaan, risico's, sporten zijn nog steeds terreinen waar veel verschillen zijn. Over het algemeen zijn blanke mannen rijker en hoger-opgeleid. Dat is een statistisch gegeven, maar sluit daarmee niet uitzonderingen uit.

quote:
en hier wil ik zeggen.. wow er zijn wel dingen die ik met je eens ben.., maar over dat laatste eignelijk vind ik het heel normaal de vrouw is de gene die zorgt voor de MAN niet andersom, de man is hoofd van de vrouw de vrouw is hoofd van de kinderen, zo zeggen de ouden normen dat.de man is de geld brenger, de beschermer en nee hij bepaalt niet alles maar de vrouw vind ik ook moet alles overleggen met de man en de man heeft het recht om zijn vrouw te zeggen wat hij niet en wel wilt hebben. simpel is dat de man zijn taak is ook om de vrouw blij te houden en zeker over haar zelf, nou zie ik dat dat dat wel ontbreekt blank of zwart. dus dat is wel iets wat ik nogsteeds mis, maar de man is engels gezegd de maintainer of the women. dus ook van haar geluk enzovoorts en dat als de vrouw ziek is of te veel werkt ja vind ik het ook wel zo dat de man niet vies moewt zijn om even te koken en misschien schoonmaken maar dit moet in mijn ogen geen gewoonte zijn in de generatie want anders worden de mannen mietjes, wat ze al zijn hier in niederland.. hehe GEMIDDELD gezien en dat vind ik een beledeging voor de vrouw, alles behalve feminisme dus.
Ik verschil daarin van mening met jou, maar dat geeft verder niet. Als mijn vriendin een lange dag op werk heeft kook ik iets te eten voor haar, dat is haar geluk onderhouden. In standaard situaties zou ik nog steeds de man zijn, hoewel misschien minder expliciet dan jij graag hebt in een huwelijk, met minder traditionele rollen, maar daarmee niet minder man of zij minder vrouw.

Ik val niet op vrouwen wier geluk afhankelijk is van de man, ik wil een vrouw die zelf gelukkig wordt, haar eigen leven wordt en dat samen met mij nog leuker vindt. Ik bepaal niet wat een vrouw met haar verdiende geld doet, ik bepaal wel wat er met mijn geld gebeurt. Ik bepaal niet wat een vrouw aantrekt als ze met haar vriendinnen gaat stappen, ik heb wel iets te zeggen wat ze draagt als ze met mij mee uit gaat. Ik kies de carriere, opleiding en passies van een vrouw niet, ik kan het wel zeggen wanneer ik mij niet prettig voel bij haar keuzes en wanneer ik liever niet zie dat ze sommige dingen onderneemt.

Ik neem ook aan dat jouw vriend niet te zeggen heeft naar welke sites jij surft, met welke mensen je discussieert en naar welke films je kijkt. Ik heb die controledrang nog veel lager dan dat :)

Maar goed dat er verschillen zijn en jij een sterke of dominante vriend fijn vindt en ik een gelijkwaardige en zelfstandige vrouw. Zonder daarmee te zeggen dat jij het ene niet bent of ik het andere niet.
pi_90027814
weltrusten ik check morgen of zo wel de verdere reacties hoop ik... :W
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:58:03 #227
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90028219
quote:
Het gaat niet om respect of luiheid, ik vind het goed dat ze het doen, laat dat even duidelijk zijn, maar het is niet de norm, de meeste mensen verwachten niet dat een buitenlander een hoge functie heeft dus is het wennen voor ze, als jij vroeger je ouders een donkere jongen liet zien moesten ze ook wennen, terwijl een blanke jongen misschien net zo fout kon zijn, maar daar niet verbaasd op gereageerd werd.
Ik wil wel zeggen dat jouw kijk op allochtonen vooral jouw kijk zijn. Hangt ervan af waar je bent opgegroeit enzo, maar ik zou niet zeggen dat de meeste Nederlanders jouw kijkpunt hebben.
  vrijdag 17 december 2010 @ 01:06:46 #228
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90028430
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik wil wel zeggen dat jouw kijk op allochtonen vooral jouw kijk zijn. Hangt ervan af waar je bent opgegroeit enzo, maar ik zou niet zeggen dat de meeste Nederlanders jouw kijkpunt hebben.
Kan jij niet net zoveel over "de meeste Nederlanders" zeggen als ik?
Jouw directe omgeving is ongeveer net zo groot als de mijne, schat ik zo in. Wat maakt jou de betere observant?
pi_90028468
er zijn heel wat dingen waar je je punt heb gemaakt, maar er zijn dingen waar ik nog niet oer eens ben ..en is niet erg het is maar goed dat mensen verschillende meningen hebben he..

ik bedoel hoe denk jij dat over het algemeen blanke mensen hoger opgeleind dan de andere mensen die oorspronkelijk uit ontwikkelingslanden komen, want als deze mensen wel geboren zijn in NL zijn het alsnog families met arme families in het land van hun roots, waar ze geld naar toe sturen geloof me ik heb ervaringen buitelanders sturen altijd geld, kleding what so ever naar het buiteland waaronm denk je dat ze hier werken en zo niet ze altijd een uitkering perse willen heus niet om alleen te profiteren, wat dacht je dus waar we weer belanden bij feminisme, de mannen onderhouden hun vrouw financieel en ook als de vrouw kleding wil what so ever, en niet altijd maar meestal wel want dit is wat de man wil bereiken en wat ik wel zo terrecht vind hoorm want als dat niet het geval was vin dik ook niet dat de vrouwen zo hard moeten werken voor de man.
om even terug te gaan, ja blanke mensen over het algemeen zijn dus hoger opgeleid en nog veel meer dingen omdat die andere mensen met de natuur zijn opgegroeir .. in woestijn of what so ever wat geen wetenschap inbegrepen heeft, wat ik vind veel meer eer houd omdat deze mensen misschien wel achterstallig zijn maar ze zijn wel met hun volk 1 en werken hard in de natuur die alleen god voor hun gemaakt heeft en hun zijn niet afhankelijk van een of andere gekke politikus deze mensen houden zich vast aan de kracht van elkaar, de liefde van elkaar, en verdienen meer eerbied dan ons die alles kant en klaaar hebben. hoe denk jij er over waarom de blanke over het algemeen dingen anders voor elkaar heeft dan?

En ja ik vind ook niet, en ik heb het trouwens ook nooit zo gezegd dat de man totale controle heeft over de vrouw maar ik bedoel maar de vrouw moet wel weten, dat als het gaat zoals het hoort, de man dus de KOST verdient , de vrouw het HUISHOUDEN, als het dus zo gaat dan moet de vrouw weten dat de man is wie haar beschermt, en hij heeft haar lief en hij is haar dankbaar dat ze voor hem zorgt, wat ze voor de man doet is ook een soort moederinstinct, en een vrouw maakt het al gelukkig genoeg als haar man haar trouw bewijst en altijd terug komt naar de vrouw om te zeggen hoe goed ze voor hem zorgt en dat ze mooi is blabla romantisch gedoe maarja.
we zijn het er niet helemaal over eens geloof ik.
Ik heb wel en ouderswets beeld van man vrouw, kind weetjewel zoals ik al zei man is hoofd van de vrouw vrouw is hoofd van de kinderen, maar man kan nooit de hoofd van de vrouw zijn als god niet zijn hoofd is, god is hoofd van alles.

en natuurlijk beslis ik geen dingen dus ik zeg ook niet dat iedereen volens mijn idealen moet elven maar ik vind wel degelijk dat de mens zichzelf aan het bederven is als het gaat om gezin.

de man word mama en de vrouw word papa daarom zeg ik je ik vind dat in de blanke cultuur veel te veel twist is omdat de man meer in de buurt van de vrouw komt en de vrouw is zelfstandig en bierdrinkend als de man, wat jij zegt over bier is iets voor mannen is waar dacht ik , maar de hollandse vrouwen die ik ken ( veel ouder dan mij ) drinken allemaal bier.. ik bedoel maar de vrouwen gedragen zich als mannen en andersom , zo krijg je twist, homoseksualiteit enzovroorts.

ik heb ook moeite met het feit dat als je dan een gezin sticht bij de meeste hollandse gevallen die ik zie zijn het invidu, je hoort een gezin te zijn.. dat betekent dat je samen 1 word.
maar nee de man heeft zijn baan, de vrouw heeft haar baan en het kind zit bijna 24/7 bij kinderdagverblijven of andere instituten of anders kennissen en of familie om het kind bezig te houden
de man en vrouw leiden een leven apart en als de man en vrouw samen een x uit eten gaan samen gaan ze ook nog is klagen wie de rekening betaalt... daar is twist.

hollandse mensen staan zowieso bekent als gierig, en dat zeg ik niet alleen zelfs in comedy series zie ik daar wel is grapjes over.. dus wat heeft zon vrouw aan een hoog opgeleide man met veel geld als ze niet eens haar rol als vrouw (hoe die hort te zin) kan uitoefenen, maar de rol van een vrouw en de rol van een man is , die mening is bij ons duidelijk een verschil..

En ik wou ff zeggen: mijn man bepaalt meestal wel wa t ik aantrek hij bepaalt niet alles maar dat wel, maar als je naar het jaar 2010 kijkt vind ik dat ook niet raar, die vrouwen worden steeds losbandiger, dus net als mannen willen de vrouwen nu jagen op een stuk vlees (seks) of andere onzin buiten huis.leef je leven fatsoenlijk, niet als een beest, dus nee mijn man is niet in alles dominant maar ik vraag m grotendeels ook de rol van een dominante man aan te nemen zoals ouderwetse normen, ik vind dit fijn om de vrouw in huis te zijn en dat hij de man in?

Maar als je nog reacties heb die lees ik dan morgen wel want ik ben moe moet morgen vroeg op en ben hoogzwanger dus ik zeg hierbij weltrusten en ik beloof dat ik morgen nog een keer kijke neem . :z :W
pi_90028522
en ojah Keep_Walkin jou spreek ik ook graag morgen ik hoop dat je nog reacties heb op me quotes of hoe je die noemt ik ben pas net op deze site FOK!
wetltrusten hee :Z
pi_90028607
Stopte met lezen toen ik het woord god las!

"god is hoofd van alles." prima als je dat vind!
Iedereen ervaart geluk op zijn manier!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')