abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:53:54 #251
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90063171
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Mohammed_Atta het volgende:
Ik heb heel veel mooie blanke meisjes mogen ontmaagden. Ze zijn zo makkelijk!
Liever een mooi blank meisje met ervaring, al dan niet opgedaan door de besneden tamp van een mocro zoals jij, dan uitgehuwelijkt worden aan een maagdelijke hoofddoek mét snor en vliesje
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90063479
ik kan mij niet herinneren de laatste keer dat ik een blank meisje met een zwarte man heb gezien. En Ja ik kom in de grootste steden in Nederland.. R'dam/A'dam/Utrecht..
pi_90063966
^ :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:22:08 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90064822
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:06 schreef bewaker het volgende:
Ik begrijp hier niks van, vooral omdat het er best veel zijn, terwijl veel negermannen nou niet bepaald opvallen door een mooie kop. Kijk eens naar de gemiddelde zwarte voetballer, acteur of rapper.

Bij een handjevol kan ik nog begrijpen wat blanke vrouwen daar in zien, maar het gros lijkt alleen maar door zo'n blanke schoonheid te zijn uitgekozen omdat het hipper is dan een blanke man ofzo (of wat voor vage reden dan ook).

Er zal wel weer iemand racisme gaan roepen nu, maar een vrouw die roept dat ze liever een neger heeft dan een blanke mag dat ook gewoon dus niet zeuren graag. Is gewoon mijn mening. :)
Dat is een van de weinige redenen waardoor ik een beetje ben gaan twijvelen of uiterlijk wel echt zo belangrijk is voor vrouwen. Ik zeg tuurlijk wel, want je moet geen hunchback the notredamme zijn. Maar toch. De meeste antillianen/suris zijn zeker niet knap.. Wellicht is status/image dan toch van doorslaggevende waarde. En daarom zeg ik bedankt TMF ;(
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_90065223
Ik lees nog even mee want Schenkstroop :D

Misschien moet je een proces aanspannen tegen TMF, dat je je gediscrimineerd voelt. Bij de Commisie Gelijke Behandeling willen ze nog wel eens gekke dingen doen, dus wie weet maak je nog kans ook!
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:46:16 #256
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90066197
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ben ik ook echt zwaar op tegen, dat soort types heb je wel meer. Dat je nou niet op je eigen soort ras/geloof of wat maar ook valt kan natuurlijk. Maar dan niet je eigen mannen naar beneden halen. Trouwens ben ik de enige die eerst kijkt hoe de persoon is en dan pas het ras/kleurtje ziet?
Nou als je iemand ontmoet in persoon is het heel moeilijk iemand te leren kennen voor je zijn/haar huidskleur ziet. Om nou geblindoekt overstraat te gaan is niet heel erg handig :P . Maar qua huidskleur maakt het mij niet uit. Of een vrouw zwart of blank of aziatisch is maakt mij niet uit, als ze maar leuk is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90068048
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou als je iemand ontmoet in persoon is het heel moeilijk iemand te leren kennen voor je zijn/haar huidskleur ziet. Om nou geblindoekt overstraat te gaan is niet heel erg handig :P . Maar qua huidskleur maakt het mij niet uit. Of een vrouw zwart of blank of aziatisch is maakt mij niet uit, als ze maar leuk is.
Ik kijk eerst naar het uiterlijk, daarna pas naar de persoon. Lijkt mij vrij logisch, je ziet iemand eerder dan dat je hem leert kennen.
Dit heb ik natuurlijk niet alleen met allochtonen. Als ik een corpsbal zie heb ik ook zo mijn vooroordelen, als die waar blijken te zijn zeg ik toch snel doei.
pi_90068095
Ik wil ingaan alsnog op Stbabylon... deze smartass vind zich zelf te hoog denk ik om mijn quote te lezen meer dan 4 zinnen ja..
Ehm stbabylon ik vind het wel goed dat onze meningen gelukkig verschillen maar ik zou t toch fijn vinden om een echte reactie te lezen over mijn mening, ik bekijk de dingen namelijk uit mijn eigen perspectief ook GEMIDDELD hahahha. en trouwens ik vind je niet alleen te hoog doen tegenover mij, maar bijna bij elke quote die je zet vind je een beetje arrogant doen, je kan wel merken dat je de blanken een superieur ras vind ja. zeer teleurstellend. want ik denk niet zo kleurig over ons volk als je mijn quote dan wel echt zou lezen die echt voor jou bedoeld was om te lezen, kan je tenminste echte argumenten bedenken.

Ik wil ook opgaan op GSbrder, je kan wel zo grof gaan praten tegen mohammed maar dan ben je otch niet beter dan hem bezig? want zeg nou eerlijk blanke vrouwen zijn inderdaad makkelijk hij heeft geen ongelijk en ten 2e hij gebruikt geen scheldwoorden zoals jij dat doet, jij zit nu uiteindeljik meer fout dan hij want de gemiddelde islamitische vrouw weet wel hoe ze haar lichaam moet bewaren voor haar vrouw. er was ooit een indonesische/nederlandse comedian op tv die een grapje maakte over de hollandse vrouw. hij zei de hollandse vrouw heeft het sex in the city syndroom van de ene man naar de volgende.. als dat niet gaat ondertussen in een dronke bui ook nog ff een vrouwtje proberen,. een voorbeeld dus. mohammed heeft niet ongelijk alleen hahahah ahij had moeten zeggen de GEMIDDELDE blanke vrouw is makkelijk , want mo, ik ken heus wel blanke vrouwen die meer respect hebben dan die moderne marrokaanse tienermeisjes hoor dus ja dat is dan ook wel weer iets he..
ja maar GSbrber zo is t dus wel en als je zon islamitische vrouw heb, kan die snor altijd nog geepileerd worden als je er zo mee zit.
pi_90068805
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef MissSarah het volgende:
Ik wil ingaan alsnog op Stbabylon... deze smartass vind zich zelf te hoog denk ik om mijn quote te lezen meer dan 4 zinnen ja..
Ehm stbabylon ik vind het wel goed dat onze meningen gelukkig verschillen maar ik zou t toch fijn vinden om een echte reactie te lezen over mijn mening, ik bekijk de dingen namelijk uit mijn eigen perspectief ook GEMIDDELD hahahha. en trouwens ik vind je niet alleen te hoog doen tegenover mij, maar bijna bij elke quote die je zet vind je een beetje arrogant doen, je kan wel merken dat je de blanken een superieur ras vind ja. zeer teleurstellend. want ik denk niet zo kleurig over ons volk als je mijn quote dan wel echt zou lezen die echt voor jou bedoeld was om te lezen, kan je tenminste echte argumenten bedenken.
He, muts, ik zat te trollen! Als je mijn echte mening wil horen, zul je toch echt eerst 2 jaar Nederlands moeten gaan leren (minstens). Ik heb je gebrabbel gelezen, met veel moeite, maar een volwassen discussie voer ik alleen met mensen die dat op een normale manier kunnen. Dus voor nu: shoo
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:50:35 #260
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90069799
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:22 schreef MissSarah het volgende:
Ik wil ook opgaan op GSbrder, je kan wel zo grof gaan praten tegen mohammed maar dan ben je otch niet beter dan hem bezig? want zeg nou eerlijk blanke vrouwen zijn inderdaad makkelijk hij heeft geen ongelijk en ten 2e hij gebruikt geen scheldwoorden zoals jij dat doet, jij zit nu uiteindeljik meer fout dan hij want de gemiddelde islamitische vrouw weet wel hoe ze haar lichaam moet bewaren voor haar vrouw. er was ooit een indonesische/nederlandse comedian op tv die een grapje maakte over de hollandse vrouw. hij zei de hollandse vrouw heeft het sex in the city syndroom van de ene man naar de volgende.. als dat niet gaat ondertussen in een dronke bui ook nog ff een vrouwtje proberen,. een voorbeeld dus. mohammed heeft niet ongelijk alleen hahahah ahij had moeten zeggen de GEMIDDELDE blanke vrouw is makkelijk , want mo, ik ken heus wel blanke vrouwen die meer respect hebben dan die moderne marrokaanse tienermeisjes hoor dus ja dat is dan ook wel weer iets he..
ja maar GSbrber zo is t dus wel en als je zon islamitische vrouw heb, kan die snor altijd nog geepileerd worden als je er zo mee zit.
Jij vindt jezelf makkelijker dan een islamitische vrouw? Je geeft af en toe blijk van een minderwaardigheidscomplex, als blanke vrouw waarin je de blanke cultuur veracht en zegt dat andere volkeren, dichter bij de natuur of met een slavernijverleden, meer respect verdienen dan wij.
Je geeft jouw mening, dat is niet overeenkomstig met de waarheid en ik liep maar te dollen met mo.
pi_90074411
hoezo niet overeenkomst met de waarheid? ik bedoel ik wil ook niet zeggen dat mijnwoord ten alle tijden de waarheid is , en zowieso wat is jou waarheid dan hoe inpeterteer jij die? want ik vind dat iedereen evenveel respect verdient, jammer genoeg zie ik vanuit mijn perspectief dat het blanke ras zichzelf superieur vind en dus vind ten alle tijden tegenover wie dan ook dat ze meer respect verdienen..dus ook het blanke ras vind ik verdient evenveel respect als wie dan ook alleen ik ben gewoon teleuresteld geraakt in mijn 19 jaar leven door min eigen volk goed te observeren.. jij noemt het verrachten, zo zit het dus niet voor mij. maar nogmaals ik vraag jou als jij niet vind dat ik de waarheid spreek ofzo, vertel mij jou waarheid
pi_90074602
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En als ik wel de statistieken erbij haal, is het dan geen discriminatie meer?

Wat als ik niet op blond val, discrimineer ik dan ook?
Nee, dat is positieve discriminatie.
Als je niet op negerinnen valt ben je een vieze vuile racist. :(
pi_90074629
stbabylon ja ik geef toe ik heb ergens in 1 van de vorige paginas ook gezegd sorry voor me slechte nederlands ik spreek en schrijf het goed alleen ik typ hier erg snel het boeit me niet waar de hoofdlettter puntjes of commas staaan ofzo zolang mensen begrijpen wat ik bedoel te zeggen.
Dus doe niet arrogant en geef nogmaals een argument als je wil en dit x over wat ik probeer te zeggen, want geloof me je irriteert me een beetje met je arrogante gedrag en niet alleen tegenover mij telkes als ik lees dat ergens anders iemand het niet eens is met jou geef je ook al zon bijdehand antwoord of een antwoord wat jou zogenaamd de beste zou maken.. nou bij mij neit dus in nog geen 100 jaar.
en ja naam wat houd dat in? stbabylon wat bedoel je ermee? want babylon was een stad weetjewel waar het volk van god heeft geleefd maar al deze mensen zijn zondaars en duivels in de ogen van god, zelfs reagge muziek hoor je nog teksten over babylon.. het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp hoor maar je doet dus nie alleen arrogant, in je naam zeg je ook al iets "wicked" naar mijn mening, maar ach ja ik krijg nu waarschijnlijk van allerlei mensen boze ogen omdat ik alles relateer aan god en deze goddeloze wereld wil het woord god niet eens meer lezen in een zin.
en niet alleen blanke valllen hier onder als je nogsteeds denkt dat ik een racist ben tegenover blanke.. ik ben zelf ook blank trouwens. ja tja je moet toch echt goed lezen om me te begrijpen en probere dan een GEMIDDELD antwoord te geven.. jij met je gemiddeld blanke mannen blablabla ja my asssss
pi_90074659
maar blablabla ik check dit morgen wel ik ga slapen adios
pi_90074744
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef MissSarah het volgende:
hoezo niet overeenkomst met de waarheid? ik bedoel ik wil ook niet zeggen dat mijnwoord ten alle tijden de waarheid is , en zowieso wat is jou waarheid dan hoe inpeterteer jij die? want ik vind dat iedereen evenveel respect verdient, jammer genoeg zie ik vanuit mijn perspectief dat het blanke ras zichzelf superieur vind en dus vind ten alle tijden tegenover wie dan ook dat ze meer respect verdienen..dus ook het blanke ras vind ik verdient evenveel respect als wie dan ook alleen ik ben gewoon teleuresteld geraakt in mijn 19 jaar leven door min eigen volk goed te observeren.. jij noemt het verrachten, zo zit het dus niet voor mij. maar nogmaals ik vraag jou als jij niet vind dat ik de waarheid spreek ofzo, vertel mij jou waarheid
Het blanke ras vind zichzelf niet superieur, het zit gewoon zo. Het blanke ras heeft een ontnuchtering meegemaakt van de samenleving en vindt zichzelf daarom een heel relationeel ras. Een buitenlander die even nuchter redeneert niks aan de hand, maar als je emotioneel op blanke mensen reageert vinden ze zichzelf beter ja. Terwijl een blanke best emotioneel op buitenlanders mogen reageren.

Kortom wat je anno2010 nog heb is dat blanke mensen zichzelf meer emotionele waarde geven. Maar dat heb je in bijna elk land met autochtone bevolkingen. Maar hier heb je het relationele aspect er nog bij.

Dat zie je inweze al bij het sinterklaas feest, het kerstfeest willen sommige afschaffen omdat het te religeus is maar over sinterklaas en de beeldvorming hoor je niemand.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 18-12-2010 01:35:46 ]
UITGESCHREVEN
pi_90075410
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Jij weer. :')

kerel, hoe blank je ook bent, je blijft een lelijk, duf en dikkig mannetje. Dat een vrouw eerder gaat soppen van een grote, stoere, atletisch gevormde neger dan van iemand als jij verbaast mij persoonlijk geenszins.

Dat jij t vervolgens gepast en nodig vindt te beginnen over werk/inkomen vind ik vrij tekenend.

Zeg, ben jij vroeger eigenlijk gepest?
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 18 december 2010 @ 03:10:24 #267
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90076578
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef MissSarah het volgende:
Mijn waarheid is dat ik te vaak bevestigd ben in vooroordelen in mijn langer dan 19-jarig leven om nog zonder vooroordelen te zijn. Daarnaast is mijn waarheid dat veel van de zelfbenoemde 'onbevooroordeelden' hypocriet zijn en wel degelijk hun eigen verwachtingspatroon hebben bij nieuwe mensen. Ik stap niet zo snel af op iemand die stinkt, hoe leuk het innerlijk kan zijn. Een meisje met een hoofddoek bezigt een religie die mij niet aanstaat, hoe goed ze van binnen ook is, talloze atheistische meisjes waarvoor ongetwijfeld hetzelfde geldt. Evenzo een negroide man, komt weinig in mijn directe omgeving voor, geen familie, geen buurtbewoners, geen medestudenten, geen collega's en geen teamleden van een ander ras dan het blanke. Ik kom er eigenlijk alleen mee in aanraking op het station, de burger king, tijdens het uitgaan en in de stad. Dan zijn de contacten te vluchtig en de verschillen te groot om aan te pappen met een groep, waarvan ik qua uiterlijk al vrijwel zeker weet dat het mijn type niet is.

Iedereen verdient respect op basis van kwaliteiten en de dingen die ze doen, wanneer ik goed geholpen wordt bij de Burger King zal ik net zo dankbaar zijn voor een donkere bediende als een blanke, bij hetzelfde resultaat. Ik ga geen blanke bedienden voorop stellen en ook niet mijn houding tegenover een aardige neger veranderen als bij een aardige blanke. Maar wanneer een groep intimiderende negers, met een hiphop-uiterlijk, dito muziek, overdaad aan sieraden en een attitude die mij niet aanstaat langs loopt, hoef ik ze niet te 'respecteren' en ook geen contact te zoeken, want het zijn m'n types niet. Iedereen hier die de mond vol heeft dat ze geen onderscheidt maken, moet nog maar eens goed kijken hoe hij of zij reageert op een onbekende, blank of zwart. Jij bent toevallig vaak teleurgesteld door het blanke ras, dat kan, ik vaker door het negroïde, hoewel het aantal waarnemingen lager lag.
pi_90078523
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef MissSarah het volgende:
stbabylon ja ik geef toe ik heb ergens in 1 van de vorige paginas ook gezegd sorry voor me slechte nederlands ik spreek en schrijf het goed alleen ik typ hier erg snel het boeit me niet waar de hoofdlettter puntjes of commas staaan ofzo zolang mensen begrijpen wat ik bedoel te zeggen.
Het boeit mij wel. Ik ga geen discussie met je aan. Zeker niet over een onderwerp waar ik al twee topics alles bij elkaar heb verzonnen, dat tig keer heb toegegeven, en nog steeds domme mensen op happen.

ps. Mijn naam refereert aan het Babylonische volk, en dan geschiedkundig, niet religieus. Babylonie heeft de wiskunde en de astronomie een enorme boost gegeven, iets wat ik enorm waardeer. Wat God van ze vind/vond zal mij mijn anus oxideren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

kerel, hoe blank je ook bent, je blijft een lelijk, duf en dikkig mannetje. Dat een vrouw eerder gaat soppen van een grote, stoere, atletisch gevormde neger dan van iemand als jij verbaast mij persoonlijk geenszins.

Dat jij t vervolgens gepast en nodig vindt te beginnen over werk/inkomen vind ik vrij tekenend.

Lees je mijn reactie op die quote even?
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:31:12 #269
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90078809
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een van de weinige redenen waardoor ik een beetje ben gaan twijvelen of uiterlijk wel echt zo belangrijk is voor vrouwen. Ik zeg tuurlijk wel, want je moet geen hunchback the notredamme zijn. Maar toch. De meeste antillianen/suris zijn zeker niet knap.. Wellicht is status/image dan toch van doorslaggevende waarde. En daarom zeg ik bedankt TMF ;(
Vergeleken met wie, dan? Chinezen? Hollanders? Marokkanen? Turken?

Ik zou niet zeggen dat er minder knappe negers zijn dan de andere rassen. Elke ras heeft hun knappe en minder knappe mensen. Als ik naar de gemiddelde Hollander kijkt, zou ik persoonlijk zeggen dat de gemiddelde Antilliaan of Surinamer knapper is. Maar wie ben ik?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90078824
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wie ben ik?
Keep_Walking :Y)
pi_90079927
quote:

[..]

:P o my
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:37:29 #272
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90081491
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:24 schreef MissSarah het volgende:
Dus doe niet arrogant en geef nogmaals een argument als je wil en dit x over wat ik probeer te zeggen, want geloof me je irriteert me een beetje met je arrogante gedrag en niet alleen tegenover mij telkes als ik lees dat ergens anders iemand het niet eens is met jou geef je ook al zon bijdehand antwoord of een antwoord wat jou zogenaamd de beste zou maken.. nou bij mij neit dus in nog geen 100 jaar.
en ja naam wat houd dat in? stbabylon wat bedoel je ermee? want babylon was een stad weetjewel waar het volk van god heeft geleefd maar al deze mensen zijn zondaars en duivels in de ogen van god, zelfs reagge muziek hoor je nog teksten over babylon.. het kan zijn dat ik het verkeerd begrijp hoor maar je doet dus nie alleen arrogant, in je naam zeg je ook al iets "wicked" naar mijn mening, maar ach ja ik krijg nu waarschijnlijk van allerlei mensen boze ogen omdat ik alles relateer aan god en deze goddeloze wereld wil het woord god niet eens meer lezen in een zin.
en niet alleen blanke valllen hier onder als je nogsteeds denkt dat ik een racist ben tegenover blanke.. ik ben zelf ook blank trouwens. ja tja je moet toch echt goed lezen om me te begrijpen en probere dan een GEMIDDELD antwoord te geven.. jij met je gemiddeld blanke mannen blablabla ja my asssss
Jij met je blablabla met God, blablabla ja my asssss.

:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90088055
quote:

[..]

NotYou, I Totally agree with you!
pi_90088093
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Jij met je blablabla met God, blablabla ja my asssss.

:')
ja t zelfde , blablaaaa, dan ben je het misschien niet eens met mijn god gepraat maar er zit iniedergeval meer in houd in als je zinnetje met je blabla adios
pi_90088134
[quote]99s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het boeit mij wel. Ik ga geen discussie met je aan. Zeker niet over een onderwerp waar ik al twee topics alles bij elkaar heb verzonnen, dat tig keer heb toegegeven, en nog steeds domme mensen op happen.

ps. Mijn naam refereert aan het Babylonische volk, en dan geschiedkundig, niet religieus. Babylonie heeft de wiskunde en de astronomie een enorme boost gegeven, iets wat ik enorm waardeer. Wat God van ze vind/vond zal mij mijn anus oxideren.

[..]

Hey stbabylon , jou hele menselijke wezen zal mijn anus oxideren oke..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')