er zijn heel wat dingen waar je je punt heb gemaakt, maar er zijn dingen waar ik nog niet oer eens ben ..en is niet erg het is maar goed dat mensen verschillende meningen hebben he..
ik bedoel hoe denk jij dat over het algemeen blanke mensen hoger opgeleind dan de andere mensen die oorspronkelijk uit ontwikkelingslanden komen, want als deze mensen wel geboren zijn in NL zijn het alsnog families met arme families in het land van hun roots, waar ze geld naar toe sturen geloof me ik heb ervaringen buitelanders sturen altijd geld, kleding what so ever naar het buiteland waaronm denk je dat ze hier werken en zo niet ze altijd een uitkering perse willen heus niet om alleen te profiteren, wat dacht je dus waar we weer belanden bij feminisme, de mannen onderhouden hun vrouw financieel en ook als de vrouw kleding wil what so ever, en niet altijd maar meestal wel want dit is wat de man wil bereiken en wat ik wel zo terrecht vind hoorm want als dat niet het geval was vin dik ook niet dat de vrouwen zo hard moeten werken voor de man.
om even terug te gaan, ja blanke mensen over het algemeen zijn dus hoger opgeleid en nog veel meer dingen omdat die andere mensen met de natuur zijn opgegroeir .. in woestijn of what so ever wat geen wetenschap inbegrepen heeft, wat ik vind veel meer eer houd omdat deze mensen misschien wel achterstallig zijn maar ze zijn wel met hun volk 1 en werken hard in de natuur die alleen god voor hun gemaakt heeft en hun zijn niet afhankelijk van een of andere gekke politikus deze mensen houden zich vast aan de kracht van elkaar, de liefde van elkaar, en verdienen meer eerbied dan ons die alles kant en klaaar hebben. hoe denk jij er over waarom de blanke over het algemeen dingen anders voor elkaar heeft dan?
En ja ik vind ook niet, en ik heb het trouwens ook nooit zo gezegd dat de man totale controle heeft over de vrouw maar ik bedoel maar de vrouw moet wel weten, dat als het gaat zoals het hoort, de man dus de KOST verdient , de vrouw het HUISHOUDEN, als het dus zo gaat dan moet de vrouw weten dat de man is wie haar beschermt, en hij heeft haar lief en hij is haar dankbaar dat ze voor hem zorgt, wat ze voor de man doet is ook een soort moederinstinct, en een vrouw maakt het al gelukkig genoeg als haar man haar trouw bewijst en altijd terug komt naar de vrouw om te zeggen hoe goed ze voor hem zorgt en dat ze mooi is blabla romantisch gedoe maarja.
we zijn het er niet helemaal over eens geloof ik.
Ik heb wel en ouderswets beeld van man vrouw, kind weetjewel zoals ik al zei man is hoofd van de vrouw vrouw is hoofd van de kinderen, maar man kan nooit de hoofd van de vrouw zijn als god niet zijn hoofd is, god is hoofd van alles.
en natuurlijk beslis ik geen dingen dus ik zeg ook niet dat iedereen volens mijn idealen moet elven maar ik vind wel degelijk dat de mens zichzelf aan het bederven is als het gaat om gezin.
de man word mama en de vrouw word papa daarom zeg ik je ik vind dat in de blanke cultuur veel te veel twist is omdat de man meer in de buurt van de vrouw komt en de vrouw is zelfstandig en bierdrinkend als de man, wat jij zegt over bier is iets voor mannen is waar dacht ik , maar de hollandse vrouwen die ik ken ( veel ouder dan mij ) drinken allemaal bier.. ik bedoel maar de vrouwen gedragen zich als mannen en andersom , zo krijg je twist, homoseksualiteit enzovroorts.
ik heb ook moeite met het feit dat als je dan een gezin sticht bij de meeste hollandse gevallen die ik zie zijn het invidu, je hoort een gezin te zijn.. dat betekent dat je samen 1 word.
maar nee de man heeft zijn baan, de vrouw heeft haar baan en het kind zit bijna 24/7 bij kinderdagverblijven of andere instituten of anders kennissen en of familie om het kind bezig te houden
de man en vrouw leiden een leven apart en als de man en vrouw samen een x uit eten gaan samen gaan ze ook nog is klagen wie de rekening betaalt... daar is twist.
hollandse mensen staan zowieso bekent als gierig, en dat zeg ik niet alleen zelfs in comedy series zie ik daar wel is grapjes over.. dus wat heeft zon vrouw aan een hoog opgeleide man met veel geld als ze niet eens haar rol als vrouw (hoe die hort te zin) kan uitoefenen, maar de rol van een vrouw en de rol van een man is , die mening is bij ons duidelijk een verschil..
En ik wou ff zeggen: mijn man bepaalt meestal wel wa t ik aantrek hij bepaalt niet alles maar dat wel, maar als je naar het jaar 2010 kijkt vind ik dat ook niet raar, die vrouwen worden steeds losbandiger, dus net als mannen willen de vrouwen nu jagen op een stuk vlees (seks) of andere onzin buiten huis.leef je leven fatsoenlijk, niet als een beest, dus nee mijn man is niet in alles dominant maar ik vraag m grotendeels ook de rol van een dominante man aan te nemen zoals ouderwetse normen, ik vind dit fijn om de vrouw in huis te zijn en dat hij de man in?
Maar als je nog reacties heb die lees ik dan morgen wel want ik ben moe moet morgen vroeg op en ben hoogzwanger dus ik zeg hierbij weltrusten en ik beloof dat ik morgen nog een keer kijke neem .