quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand hoe je mapjes maakt bij Youtube? Ik heb nu 2 verschillende soorten videos. Spelers en Goals. Die wil ik eigenlijk apart houden..
No shit sherlock!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Falstyr het volgende:
Klein foutje. In topic staat Football Manager 2011 wat correct is. In het plaatje en de tekst + patch staat 2010 wat niet klopt.
Nog paar dagen wachten. Ben ik jarig en krijg dan deze game
quote:Jij hebt Levchenko, Lima, Sheotahul samen met wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Wispelturig als ik ben toch maar Willem II gedaan. Inmiddels Rigters teruggestuurd en Levchenko, Lima, Sheotahul en wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd.
quote:Hier ookOp dinsdag 2 november 2010 12:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
suk heeft het nederlanderschap aangenomen omdat hij denkt dat hij goed genoeg is voor het nederlands elftal:P
quote:Haha oh wacht die zin zit niet helemaal goed.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt Levchenko, Lima, Sheotahul samen met wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd?
quote:bij team settings(balk bovenin met de menu's, dan het menu waar de naam van je club staat en daar team settings kiezen en dan aanvinken dat je assistent de wedstrjden leidt)Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan je nou instellen dat je assistent de oefenwedstrijden doet?
quote:Naam van je club klikken bovenin, team settings onderaan en daar staat het bij.Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan je nou instellen dat je assistent de oefenwedstrijden doet?
quote:BedanktOp dinsdag 2 november 2010 13:12 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
bij team settings(balk bovenin met de menu's, dan het menu waar de naam van je club staat en daar team settings kiezen en dan aanvinken dat je assistent de wedstrjden leidt)
Kramaric gescoord?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef Fenomeno het volgende:
Zojuist eerste competitiewedstrijd met 1-0 van PSV gewonnen, ik zou een screenie maken, maar dat lukt niet :S
Komt misschien omdat je met een illegale versie aan het spelen bentquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
krijgen jullie trouwens ook zoveel gele kaarten? lijkt me een bug...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je met een illegale versie aan het spelen bent
Waarom geen El Hamdaoui?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Nu de eerste transfer periode er op zit ziet mijn Ajax elftal er zo uit. Kadlec en Lukaku binnengehaald Lukaku met een afbetalingsregeling anders kon ik hem niet betalen, maar hij maakt het nu al waar. Oh en een gekke Koreaanse linksback, een paniek aankoop onder mijn bewind omdat Anita en Emanuelson langdurig geblesseerd zijn.
[ afbeelding ]
De eerste resultaten zijn goed te noemen, met veel pijn en moeite de Champions League gehaald als zou de 3-0 eindstand tegen Sampdoria anders doen vermoeden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik had hem er in het begin instaan voor Kadlec, maar hij presteerde niet goed of ik kreeg hem niet aan de praat. Toen heb Kadlec er maar ingezet en die doet het beduidend beter, en heeft natuurlijk nog meer groei mogelijkheden.quote:
Dat is wel cool ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond weer FM11 spelen (mits mn laptop het toelaat). Wordt gewoon weer een game met Roda JC waarbij ik een eigen gemaakte speler toevoeg die mijzelf moet voorstellen.
Vaak maak je jezelf echter veel te goed (omdat je (denk ik) jong bentquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel cool idee! Ergens in de serie C zetten, en dan na 10 jaar maar kijken
pak de hooivorken en fakkelsquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
De TopictitelIemand heeft 'm veranderd.
Hahaha zie het nu pasquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
De TopictitelIemand heeft 'm veranderd.
Spoiler tags aub!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Al 2 must buys gevonden. Kramaric van Dinamo wordt gruwelijk goed. En Fazio van Sevilla is natuurlijk een koopje welke nergens mag ontbreken.
lol wutquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef Scorpie het volgende:
Suk is bij mij naar Real Madrid gegaan en Kaka vind hem een wereldster in wording.
Ja, sommige mensen cheaten liever niet.quote:
Als je de .tac file upload kunnen we zelf zien hoe je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef Falstyr het volgende:
Heb bij Advanced de corner ingesteld op voorzetten Mixed en als alternatief in de 6 meter box. De Zeeuw geeft vaak lage voorzetten bij de eerste paal die Vertongen dan er in loopt. Of met hoop geknoei dat Vertonghen het voor krijgt zodat alderweireld de bal er in legt. Enkele keer dat het maar een nette corner is die er in gaat.
En Penalties krijg ik gewoon vaak. Kan er niks aan doen. Net me eerste 2x geel gehad met Lindgren in de eerste competitie partij tegen Groningen. Even opstelling aangepast en alsnog met 2-0 gewonnen hehe.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen cheaten liever niet.
Het zijn voor mij must buys. Ik zeg niet dat je ze moet kopen.quote:
Als je niet erg vindt ga ik nog eerst een paar dagen verder spelen en de opties wat meer eigen maken. Is best grote overstap vanaf 2008 voor mij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
Il wil die .tac ook wel even. Scoren gaat bij mijn ajax ook moeizaam..
Van een niet-legale versie of demo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben ik nou achterlijk of is ie nog niet uit? Of zijn die screenies die jullie laten zien van 2010 of van de demo?2009 was mijn laatste versie
bijna, ik heb mijn best gedaan met een updatequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Jorwol het volgende:
Er is zeker nog geen MU-update? Wil natuurlijk wel 17
Miljoen minder schulden bij Feyenoord
Ja heb 't gezien, maar was niet op zoek naar een update waar spelers werden aangepast. Overigens ben ik er bijna zeker van dat het verwijderen van de schulden van PSV en Ajax juist tot onrealistische situaties zal leiden. Ajax en PSV hebben in het echt bijna geen geld om uit te geven aan transfers. Als jij Ajax 40 miljoen eigen vermogen geeft en geen schulden zal het spel 25 miljoen ofzo aan transferbudget geven in de loop van het seizoen. En dat terwijl PSV en Ajax grote verliezen draaien met de huidige salarissen!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef rednitro het volgende:
[..]
bijna, ik heb mijn best gedaan met een update
check maar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35381
Niet verkeerd voor een eerste poging!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:03 schreef rednitro het volgende:
[..]
bijna, ik heb mijn best gedaan met een update
check maar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35381
Castaignos is een enorm talent. Die kan waarschijnlijk in de toekomst het niveau van Arsenal aan (In FM dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:10 schreef Falstyr het volgende:
Mijn versie is legaal. Maar heb het voordeel bij import bedrijf te werken dus heb altijd games soms al weken van te voren tegen een goedkoop prijsje.
Vind het wel apart trouwens. Die set pieces kun je dus maken en instellen net zoals dat je custom tactics doet. Via zo'n 12 stappen help menu. Maar het lijkt net alsof die set pieces nergens opgeslagen worden en dat je ze bij elke match weer opnieuw moet instellen. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik lag trouwens in een deuk toen Arsenal de spits van Feyenoord Costaignos kocht
Eerste divisie is het laagst speelbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Winski05 het volgende:
Ik zie dat mensen het volledige spel van FM2011 al spelen. Gedownloade versie neem ik aan?
Hoe ziet het Nederlandse competitiesysteem er dit jaar uit? Is de Topklasse speelbaar? En nog lagere divisies? Ben heel benieuwd!
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste divisie is het laagst speelbaar.
Maar dat zal wel weer via een download beschikbaar komen.
Wel een hoop serieuze verbeteringen dit keer, serieuze contractonderhandelingen en een wat uitgebreider media-systeem om te reageren op onderwerpen.
Of op de eerste patch, zonder patches is het meestal niet veelquote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de eerste MU update denk.
Ik heb in de Editor gekeken en geprobeerd maar de Top klasse zit wel in de database maar is niet te spelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel jammer zeg, want juist de toevoeging van de Topklasse maakt de Eerste Divisie momenteel een interesante competitie. Het zal uiteraard, net als vorig jaar, wel via een MU-update of iets dergelijks komen, maar het is wel jammer dat SI niet zelf de Topklasse heeft toegevoegd.
Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volledige versie, vrijdag direct maar aanschaffen
Ik heb al een Update gemaakt waar een hoop foutjes in weg gepoetst worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht op de eerste MU update denk.
Bij mij bood Real me Raul Ruiz aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Boys, ik zoek een goede rechter aanvaller/middenvelder (talentje)
Giulianoquote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef Self-Catering het volgende:
Boys, ik zoek een goede rechter aanvaller/middenvelder (talentje)
Aangezien ik niet mag linken naar warez kan ik je wel een simpele tijdelijke oplossing geven (de juiste oplossing moet je zelf maar zoeken d.m.v een andere iso), gewoon tijdens het spelen niet saven en automatisch saven uitschakelen en pas als je klaar bent gewoon saven en afsluiten.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:22 schreef Pablo88 het volgende:
Ik heb een probleem met FM 2011.
Ik kan het spel spelen, maar als ik hem op wil slaan gaat hij zeuren dat er geen CD in de drive zit.
Terwijl ik wel de Crack heb gecopieerd, die melding kreeg ik ook bij de eerste keer opstarten van het spel.
Meer mensen me die probleem?
Castaignos is bij mij naar Chelsea, evenals Ruiz. Dzsudzsak is naar ManU en Arsenal heeft Van Ginkel weggeplukt bij Vitesse.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Castaignos is een enorm talent. Die kan waarschijnlijk in de toekomst het niveau van Arsenal aan (In FM dan.)
Haha maf spel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef icebliss het volgende:
[..]
Castaignos is bij mij naar Chelsea, evenals Ruiz. Dzsudzsak is naar ManU en Arsenal heeft Van Ginkel weggeplukt bij Vitesse.
Overigens kreeg ik net dit bericht:
[ afbeelding ]
24.000 man mee naar Roemenië
Dat vind ik altijd wel zó kut als een dramaat als van Dijk of pakweg een de Cler naar een leuke buitenlandse club vertrekken terwijl ze wissel staanquote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef heiden6 het volgende:
Vandaag nieuwe game begonnen met FM 2011, eerst maar eens kijken met Feyenoord.
De eerste prioriteiten zijn (hoe realistisch!) het op orde brengen van de financiën, en daarnaast het in balans brengen van de selectie. Lukt tot nu toe redelijk. De nieuwe contractbesprekingsfunctie vind ik echt een enorme verbetering trouwens.![]()
Ik heb de transfervrije keeper Michael Rensing overgenomen van Bayern, echt een zeer goede aankoop. Vervolgens heb ik gek genoeg Rob van Dijk voor 180k aan Bayern verkocht.![]()
Van Dijk kon ook naar diverse andere topclubs. Een van die clubs was Arsenal, maar daar wilde hij niet heen, dus daar zit nu niemand anders op de bank dan Erwin Mulder.![]()
Viel allemaal niet mee om minder uit te geven en meer inkomsten te vergaren en ondertussen de toch al armoedige selectie op niveau te houden, maar het is redelijk gelukt. Natuurlijk beschik ik wel over enkele goede talenten, waarvan er sowieso drie uit zullen groeien tot topspelers als het goed is.
Ik kom moeilijk op gang in het eerste seizoen, mede vanwege enkele nare blessures (). Sta voorlopig derde (media prediction vierde, minimum eis bestuur is meedoen voor de titel) en op het nippertje uitgeschakeld in de vierde kwalificatieronde van de Europa League.
Kut omdat onrealistisch?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel zó kut als een dramaat als van Dijk of pakweg een de Cler naar een leuke buitenlandse club vertrekken terwijl ze wissel staan
Heb je er ook mee gespeeld? Vlak nadat je begint krijg je vier leningen in je maag gesplitst, zodat je de komende 3 jaar 12 miljoen per jaar mag aflossen (evenveel als het salarisbudget!).quote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Giggs het volgende:
Financiën met Feyenoord ben je zo mee klaarDie researcher heeft het niet helemaal in orde gemaakt bij die Rotterdammers.
Misschien heb je iets stoms gezegd?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:19 schreef rednitro het volgende:
Wat gebeurt hier !!?!?!
De volledige selectie stond op moraal Uitstekend.
1 verloren oefen potje tegen Milan en kijk
[ afbeelding ]
Users die daar naar kijkenquote:
Alleen zwakke prestatie maar toen was de moraal al dramatisch gezakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je iets stoms gezegd?
Speel je 4-3-3?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel met Real echt sneu controlerend countervoetbal, behoorlijk effectief want na 10 wedstrijden heb ik alles gewonnen en nog geen enkele tegengoal.
Vooral verdedigend kun je in FM 2011 de boel echt goed dichttimmeren, dat is me na zoveel seizoenen in het vorige deel niet gelukt.
Heb trouwens Bryan Ruiz op links staan, teller staat nog op 0 terwijl de collega op rechts op 12 goals staat.
Ik speel met 4 verdedigers, 2 man ervoor (een ondersteunend, de ander verdedigend), een controlerende middenvelder daarvoor en dan 2 man op de (hangende) vleugels die naar binnen moeten komen en een eenzame spits die gelanceerd wordt op de counter.quote:
Post je tac eens als je wilt?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik speel met 4 verdedigers, 2 man ervoor (een ondersteunend, de ander verdedigend), een controlerende middenvelder daarvoor en dan 2 man op de (hangende) vleugels die naar binnen moeten komen en een eenzame spits die gelanceerd wordt op de counter.
Werkt voorlopig prima, al is het spel niet echt geweldig en dominerend.
Ben nog wel van plan om een iets meer aanvallend ingesteld team neer te zetten, maar dat komt in seizoen 2 wel.
Net wel m'n eerste tegengoal moeten incasseren tegen Sociedad (1-4), penalty veroorzaakt door Materazzi, tevens rood.![]()
Lolquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooooooooooi nu kan ik beginnen met spelen! RLD
Zo nog één keer dan !quote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Giggs het volgende:
Financiën met Feyenoord ben je zo mee klaarDie researcher heeft het niet helemaal in orde gemaakt bij die Rotterdammers.
Ik had het zelfde heb hem toen maar op de bank gezet en daarna verkocht aan Arsenal voor 9 miljoen en Kadlec erin wat echt een heldje is, hij scoorde bijna elke wedstrijd bij mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Falstyr het volgende:
Nice. Ik heb nog steeds een scorend probleem met Ajax. Krijg kansen zat, maar win op moment maar krapjes op 1 doelpunt verschil. Die mounhir el huppeldepup krijgt er geen 1 in het net.
Ik laat El Hamdaoui en Mido rouleren. Mido heeft er 1 uit 3, Hammy heeft er 4 uit 7.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Ik had het zelfde heb hem toen maar op de bank gezet en daarna verkocht aan Arsenal voor 9 miljoen en Kadlec erin wat echt een heldje is, hij scoorde bijna elke wedstrijd bij mij.
Mijn voorhoede Poacher/Suarez - Targetman/Lukaku - Poacher/Kadlec En dan soms nog met Eriksen of Lodeiro op 10 er achter. 2 a 3 doelpunten per wedstrijd (in de eredivisie) gegarandeerd.
zit in de eerste patch dacht ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik pik 'm dalijk onderweg naar huis op. Vraagje wel: Weet iemand of Liverpool al is overgenomen in de game? In de demo namelijk nog niet...
Wanneer komt die uit?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef rednitro het volgende:
[..]
zit in de eerste patch dacht ik.
Heb je niet gewoon pauperscouts?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vind het hele scouting systeem een beetje gaar. Spelers waar dan 4 sterren voor staan als potentieel en aanbevolen vind ik ontiegelijk slecht.
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft iemand een dutch.ltc voor mij? (fm2011)
Hij is aan het pre-loaden. Het daadwerkelijke spelen gaat pas vanaf morgen 12.00 dacht ikquote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb hem net gekocht bij FRS. Dus ik dacht van 'eens kijken waar dat Steam nou goed voor is'. Dus ik typ die code op het boekje in in Steam, gaat hij (volgens mij) ineens FM installeren, terwijl de DVD er niet eens in zit
.
Mooi man.
Dat sowieso, echt verschrikkelijk die vertalingenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef OreO het volgende:
[..]
Mensen die fm in het nederlands spelen
Wat heb jij een geluk met 30k.. Ik kan maar 47k per week geven en die sjaakie vraagt 50kquote:Op donderdag 4 november 2010 11:35 schreef Buitendam het volgende:
Holy crap, ik moet op zoek naar een vervanger voor Dzsudzsak, want die gaat aan het eind van het seizoen voor veeeul weg
Contract van Afellay loopt ook af, maar die lul wil z'n contract alleen verlengen als ik hem 30k per week ga betalen, en dat heb ik niet.
Dodo heb ik geleend, maar wel met een afkoopsom van 4.5 miljoen. Kreeg net een bericht dat ie had verlengd met een jaar. Maar dat maakt gelukkig dan niet meer uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:31 schreef SevD het volgende:
Kut. Anita gaat in de winter weg, Dodo zou komen. Moet bevestigen. Raakt die lul 6 maanden geblesseerd, gaat 't niet door. Zit ik dan met Atouba
Ben een beetje aan het zoeken, maar wil niet echt lukken. Voorlopig heb ik Boilesen er maar neer gezetquote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dodo heb ik geleend, maar wel met een afkoopsom van 4.5 miljoen. Kreeg net een bericht dat ie had verlengd met een jaar. Maar dat maakt gelukkig dan niet meer uit.
Clausule van 1,5 miljoen in z'n contract..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dodo heb ik geleend, maar wel met een afkoopsom van 4.5 miljoen. Kreeg net een bericht dat ie had verlengd met een jaar. Maar dat maakt gelukkig dan niet meer uit.
Je kunt vaak rustig de helft geven.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, wat een kut kut kut kut kut kut zaakwaarnemer.. Ibi wil dus 50k en ik verkoop Bakkal voor 4 mil.. Dus dat wil ik erbij doen als salaris, vraagt hij nu meer dan dat ik kan geven en 1.3 mil voor de zaakwaarnemer..
16 Miljoen?!?! Seizoen 2 ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef SevD het volgende:
Oh oh, ruzie met Fazio
Whoa, Man City met een bod van 16 miljoen voor Eriksen. Door bestuur geaccepteerd. Suarez voor 18,5 door Madrid. Is al weg. Daar gaat m'n team![]()
Cristaldo als vervanger voor Suarez.
Nee, Januari 2011. Volgens mij is het ook verspreid, maar dat kan ik volgens mij niet zien als het al geaccepteerd is door bestuur? Is trouwens basisspeler, 10 assists & 6 goals uit 31 wedstrijden.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
16 Miljoen?!?! Seizoen 2 ofzo?
Toch een mooi bedrag, al is er in de toekomst inderdaad meer voor te krijgen. Bij mij basisklant, eerste seizoen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef SevD het volgende:
[..]
Nee, Januari 2011. Volgens mij is het ook verspreid, maar dat kan ik volgens mij niet zien als het al geaccepteerd is door bestuur? Is trouwens basisspeler, 10 assists & 6 goals uit 31 wedstrijden.
Ik heb 'em ook een monstercontract aangeboden, hopen dat hij blijft. Maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch een mooi bedrag, al is er in de toekomst inderdaad meer voor te krijgen. Bij mij basisklant, eerste seizoen.
Neymar 17 miljoen. Paulo Henrique 12 miljoen. En je bent klaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef SevD het volgende:
Oh oh, ruzie met Fazio
Whoa, Man City met een bod van 16 miljoen voor Eriksen. Door bestuur geaccepteerd. Suarez voor 18,5 door Madrid. Is al weg. Daar gaat m'n team![]()
Cristaldo als vervanger voor Suarez.
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neymar 17 miljoen. Paulo Henrique 12 miljoen. En je bent klaar.
Hoeveel was ie?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb hem net gekocht bij FRS. Dus ik dacht van 'eens kijken waar dat Steam nou goed voor is'. Dus ik typ die code op het boekje in in Steam, gaat hij (volgens mij) ineens FM installeren, terwijl de DVD er niet eens in zit
.
Mooi man.
Die Ganso inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neymar 17 miljoen. Paulo Henrique 12 miljoen. En je bent klaar.
Juventus.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef SevD het volgende:
Vurnon Anita vertrokken naar Juve dus, voor ¤3.2M. Vervanger gevonden in Kevin Larsen van Tromsø voor 1.9.
Nu nog proberen Silva & Sno te verkopen ivm salaris.
Morgen om 12.00quote:Op donderdag 4 november 2010 18:19 schreef Leonos het volgende:
Ben hem aan het downloaden op Steam.
Mag pas zeker morgen spelen ?
Gewoon gelijk met Suárezquote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juventus.
Sno verdient inderdaad much too veel.
Dat had ik ook, ik krijg 'm maar niet wegquote:Op donderdag 4 november 2010 19:01 schreef SevD het volgende:
[..]
Gewoon gelijk met SuárezIk krijg 'm alleen niet weg, dus nu maar voor ¤0 aangeboden
Oh, zelfs voor noppes wil niemand hemquote:Op donderdag 4 november 2010 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik krijg 'm maar niet weg
Niks in Oost-Europa?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:14 schreef Scorpie het volgende:
El Ham 9 maanden uit de roulatie
Iemand die nog een goedkope spits weet?
Mja ben aan het kijken, maar denk dat het probleem zich wel opgelost heeft; Man City bood Jo aan in een leenconstructie.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja ben aan het kijken, maar denk dat het probleem zich wel opgelost heeft; Man City bood Jo aan in een leenconstructie.
Wiltquote:
Scouting, coaching en fitness zuigen hard bij Ajax.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
De coaching staff bij Ajax is echt een grote puinhoop
4-6-0 spelen met Hadouir en Verratti op de AMC?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Kn0x het volgende:
Ben begonnen met een spel met Roda. Heb Yulu-Matondo (200K) Addo (750K) en Delorge (900K) verkocht en daarvoor in de plaats Bruggink (free), Gregoire (free) en Verratti (800K) kunnen kopen. Heb zelf nog een eigen speler aangemaakt.
Voorbereiding verliep goed met onderstaande resultaten: Wedstrijden waren thuis of uit, maar voor de leesbaarheid even als volgt geschreven.
Roda JC - Eintracht Braunschweig 5-1
Roda JC - Koblenz 6-1
Roda JC - Ulm 10-1
Roda JC - Koln 2-4
Roda JC - Darmstadt 2-1
Op zich geen slechte resultaten. Alleen jammer dat ze (op Junker na) al mijn spitsen eruit schoppen. Vlak voor de eerste wedstrijd valt Bodor en Lachambre uit waardoor ik geen DL heb. Met de start onderstaande resultaten:
Roda JC - NEC 0-0
Roda JC - AZ 0-2
Roda JC - Ado 1-1
Nu vlak voor de volgende wedstrijd (Utrecht uit) schopt Hadouir mijn enige spits (Junker) een maand eruit op de training
Inderdaad. Mensen met een handicap horen te werken voor een stuiver en een koekblik.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Juventus.
Sno verdient inderdaad much too veel.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Steam users do not need to apply this patch as their game will be patched automatically. If you have purchased the game in Russia, please DO NOT install these patches. We are currently finalising a specific patch for Russian users and this will be made available soon. You can find the PC boxed and Mac boxed patches here - these are for the DVD versions of the game. http://www.footballmanager.com/patches There are also bit torrent links to these files available : FM2011 – PC Patch (Boxed) v11.1.0 http://torrents.sigames.com:7000/tor...9C28F836422C0B FM2011 – Mac (Boxed) v11.1.0 http://torrents.sigames.com:7000/tor...C39D2BEAA8FC7F For Mac users, we are pleased to announce an 11.1.0 eSellerate version of the game is available: Bit Torrent: http://torrents.sigames.com:7000/tor...B91FD8D29277AE Direct Download: http://segaeu.vo.llnwd.net/o37/setup_fm2011_mac.zip Here is a link to a complete FAQ for FM2011 - http://community.sigames.com/showthr...nager-2011-FAQ |
Fixlist?!quote:
Morgen maar in de stad kopen, must have!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef PirE het volgende:
Net maar even in de pre-order gegooid. Ik DL hem morgenavond wel. Hij ook was maar 23,95 GBP.
Zou ik ook graag willen, maar dan voor de Braziliaanse competitie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:31 schreef Bulletdodger het volgende:
is er ergens een goede kit&logo pack te downloaden? Ik bedoel dan de clublogo's die je ziet, ik speel de Premier League en ik zie saaie logo's en kits die nergens op lijken.
Hmm wat doet die keeper van jou daar dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef CarlosJacques het volgende:
Die gekke Mounir toch..
[ afbeelding ]
Ik speel met Excelsior, El Hamdaoui omhaalt er even een corner in.
=scheids?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm wat doet die keeper van jou daar dan?
Geen idee, die Paauwe kan nog geen standbal vangen, echt een dramakeeper. Ik word overigens aan alle kanten weggespeeld, moet nog eventjes inkomen geloof ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm wat doet die keeper van jou daar dan?
Nee dat snap ik dat die groene de scheids is, zou anders wel heeeeeeel erg zijn.quote:
rodney sneijder is het houden waard..quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Mijn grote uittocht voor aankomende periode:
[ afbeelding ]
Vind je echt? Ik vind Rodney Sneijder in nog geen enkele FM uitgroeien tot een enigzins nuttige speler...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:30 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
rodney sneijder is het houden waard..
Goede backup en multifunctioneel..quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik vind Rodney Sneijder in nog geen enkele FM uitgroeien tot een enigzins nuttige speler...
Verdient Mido veel? Zo niet zou ik z'n contract verlengen zodat je 'm nog kan verkopen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Sneijder maar verlengt. De rest kan allemaal wieberen wat mij betreft.
7,750 per week, is redelijke verdiener. Heb hem nu op de transferlijst gezet voor 200k, kijken of er nog clubs voor hem zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verdient Mido veel? Zo niet zou ik z'n contract verlengen zodat je 'm nog kan verkopen.
Jozefzoon? Bonevacia?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:
Oke, Sneijder maar verlengt. De rest kan allemaal wieberen wat mij betreft.
Defederico had ik ook in 2010 in mijn game met PSG. Geweldige spelerquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
Lukaku en Defederico binnengehaald.Kosten: 15 miljoen, maar ik denk dat het het waard is. Zo'n vermindering tegenover Suárez en El Hamdaoui is het niet, en ik maak 12 miljoen winst.
Sorry ik kan niet lezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dat die groene de scheids is, zou anders wel heeeeeeel erg zijn.
Maar zijn keeper zit ook aardig mis...paar meter ofzo
Naar Ajax?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Castaignos binnengehaald via free transfer
Een betere 1e reactie is natuurlijk. "Oke ik zal erop letten" of iets dergelijksquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat denkt ie wel niet.
[ afbeelding ]
Neen, ik verwacht dat ze naar mij luisteren. Ik eis discipline!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een betere 1e reactie is natuurlijk. "Oke ik zal erop letten" of iets dergelijks
ORDNUNG muss sein en als ze niet luisteren gewoon in de reserves pleurenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Neen, ik verwacht dat ze naar mij luisteren. Ik eis discipline!![]()
Lindgren. hoor je dat? Hij wil je vervangen man!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:44 schreef SevD het volgende:
Moet trouwens zeggen dat een betere DM/MC eigenlijk prioriteit #1 is nu. Ben niet super tevreden met Enoh noch met Lindgren. Een van de twee zou mogen vertrekken - maar pas als ik een vervanger heb.
Suggesties? Heb 3 mil
Moet 'ie z'n best maar doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lindgren. hoor je dat? Hij wil je vervangen man!
Je hebt een maximaal aantal trainers wat je mag hebben van je bestuur. Wat vaak het geval is, dat je als je het spel begint al meer trainers hebt dan het bestuur eigenlijk wilt hebben. Dan mag je b.v. maximaal 10 hebben, en je hebt er 12. Als je er dan 1 ontslaat mag je geen nieuwe aannemen. Of dat nu keepertrainers of wat dan ook zijn, een trainer telt in dit geval als een trainerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Omkron het volgende:
Ben hem nu ook aan het spelen, al heb ik geen verstand van voetbal, vind ik het zelfs niet leuk. Maar een managersgame, dat is dan wel weer mijn ding.
Ik wil een nieuwe trainer aanstellen met betere kwaliteiten. De oude is al weg, contract geregeld met de nieuwe trainer, die is akkoord met alles en wil gaan beginnen. Maar dan blaast het bestuur de hele boel af omdat ze geen extra veldtrainer nodig hebben. En dat terwijl ik enkel keepertrainers heb en jeugdtrainer, geen normale?
Wat gaat hier fout?
Bij Board Room staat een makkelijk overzicht in FM 11 - daar kan je zien wat je aan staf hebt en wat je mag hebben. Inmiddels bij mezelf flink ingekort er op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef Omkron het volgende:
Ben hem nu ook aan het spelen, al heb ik geen verstand van voetbal, vind ik het zelfs niet leuk. Maar een managersgame, dat is dan wel weer mijn ding.
Ik wil een nieuwe trainer aanstellen met betere kwaliteiten. De oude is al weg, contract geregeld met de nieuwe trainer, die is akkoord met alles en wil gaan beginnen. Maar dan blaast het bestuur de hele boel af omdat ze geen extra veldtrainer nodig hebben. En dat terwijl ik enkel keepertrainers heb en jeugdtrainer, geen normale?
Wat gaat hier fout?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef donroyco het volgende:
* FM2009 is helaas heengegaan op een verre trip..
Ja, zat in een koffer richting Australië, maar nooit meer gezienquote:
Maakt niet zoveel uit, volgens mij kunnen spelers wel boos worden als je assistent iets verkeerd zegt maar dat heb ik nog nooit meegemaakt (ook niet in FM10 trouwens). Ik doe alleen zelf persconferentie bij belangrijke wedstrijden, anders ben je constant bezig dezelfde vragen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef Omkron het volgende:
Inderdaad te veel trainers.
Maakt het nog iets uit of ik zelf naar de persconferentie ga of mijn ass.trainer er naartoe stuur?
Assistenten doen steeds maffere dingen. Ze delen zelfs boetes uit (Alderweireld werd laaiendquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, volgens mij kunnen spelers wel boos worden als je assistent iets verkeerd zegt maar dat heb ik nog nooit meegemaakt (ook niet in FM10 trouwens). Ik doe alleen zelf persconferentie bij belangrijke wedstrijden, anders ben je constant bezig dezelfde vragen te beantwoorden.
en na 20 minuten in zijn debuutwedstrijd het veld afgetraptquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:59 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
van nistelrooy gehaald naar de graafschap:D
Seizoen 2 ofzo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:59 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
van nistelrooy gehaald naar de graafschap:D
jep transfervrij, is nog een topper voor elke eredivisieclubquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie opstellingen en tactieken. Ik zal straks de mijne even posten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie opstellingen en tactieken. Ik zal straks de mijne even posten.
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:46 schreef Moron het volgende:
Ik heb zojuist FM11 gekocht via Steam en hij wordt nu geinstalleerd op me laptop.
Ik heb alleen nog teveel plezier met mijn FM10 game waar ik Man Utd ben. Neem aan dat je savegames niet mee kan nemen naar FM11?
Zoals altijdquote:
Omdat de Nederlandse vertaling vaak nergens op lijktquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo spelen jullie met Engelse taal?
Als je met Ajax, PSV of een andere NL club speelt dan doe ik zelf Nederlands, meer realistischer dan dat Sjaak Polak opeens Engels praat.![]()
Tenzij ik met Chelsea ofzo speel, dan gelijk de taal op Engels en de pond als betaalmiddel..
Engels wel dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vertaling vaak nergens op lijkt.
En killzone op de ps3?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Falstyr het volgende:
Nederlands is in het algemeen gewoon een kut taal. Als je dan ook nog eens kijkt naar vertalingen van games, films, boeken e.d. is het nog rampzaliger. Ik doe altijd alles zoveel mogelijk in de taal waarin iets gemaakt is.
Drakensang is afkomstig uit Duitsland. Dus ik speel het in het duits. Stuk beter dan de engelse vertaling. Bijna alles wat in nederland gemaakt wordt qua games is kut dus dat speel je bij voorbaat niet. En voor de rest veel uit amerika/engeland afkomstig en dus speel ik dat in het engels.
Nooit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Buitendam het volgende:
Passen jullie de tactiek aan op tips van de assisten. Bijvoorbeeld als er staat dat veld smal is en je beter door het centrum kunt spelen?
Dito.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |