quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand hoe je mapjes maakt bij Youtube? Ik heb nu 2 verschillende soorten videos. Spelers en Goals. Die wil ik eigenlijk apart houden..
No shit sherlock!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Falstyr het volgende:
Klein foutje. In topic staat Football Manager 2011 wat correct is. In het plaatje en de tekst + patch staat 2010 wat niet klopt.
Nog paar dagen wachten. Ben ik jarig en krijg dan deze game
quote:Jij hebt Levchenko, Lima, Sheotahul samen met wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Wispelturig als ik ben toch maar Willem II gedaan. Inmiddels Rigters teruggestuurd en Levchenko, Lima, Sheotahul en wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd.
quote:Hier ookOp dinsdag 2 november 2010 12:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
suk heeft het nederlanderschap aangenomen omdat hij denkt dat hij goed genoeg is voor het nederlands elftal:P
quote:Haha oh wacht die zin zit niet helemaal goed.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt Levchenko, Lima, Sheotahul samen met wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd?
quote:bij team settings(balk bovenin met de menu's, dan het menu waar de naam van je club staat en daar team settings kiezen en dan aanvinken dat je assistent de wedstrjden leidt)Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan je nou instellen dat je assistent de oefenwedstrijden doet?
quote:Naam van je club klikken bovenin, team settings onderaan en daar staat het bij.Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan je nou instellen dat je assistent de oefenwedstrijden doet?
quote:BedanktOp dinsdag 2 november 2010 13:12 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
bij team settings(balk bovenin met de menu's, dan het menu waar de naam van je club staat en daar team settings kiezen en dan aanvinken dat je assistent de wedstrjden leidt)
Kramaric gescoord?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef Fenomeno het volgende:
Zojuist eerste competitiewedstrijd met 1-0 van PSV gewonnen, ik zou een screenie maken, maar dat lukt niet :S
Komt misschien omdat je met een illegale versie aan het spelen bentquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
krijgen jullie trouwens ook zoveel gele kaarten? lijkt me een bug...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je met een illegale versie aan het spelen bent
Waarom geen El Hamdaoui?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Nu de eerste transfer periode er op zit ziet mijn Ajax elftal er zo uit. Kadlec en Lukaku binnengehaald Lukaku met een afbetalingsregeling anders kon ik hem niet betalen, maar hij maakt het nu al waar. Oh en een gekke Koreaanse linksback, een paniek aankoop onder mijn bewind omdat Anita en Emanuelson langdurig geblesseerd zijn.
[ afbeelding ]
De eerste resultaten zijn goed te noemen, met veel pijn en moeite de Champions League gehaald als zou de 3-0 eindstand tegen Sampdoria anders doen vermoeden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik had hem er in het begin instaan voor Kadlec, maar hij presteerde niet goed of ik kreeg hem niet aan de praat. Toen heb Kadlec er maar ingezet en die doet het beduidend beter, en heeft natuurlijk nog meer groei mogelijkheden.quote:
Dat is wel cool ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond weer FM11 spelen (mits mn laptop het toelaat). Wordt gewoon weer een game met Roda JC waarbij ik een eigen gemaakte speler toevoeg die mijzelf moet voorstellen.
Vaak maak je jezelf echter veel te goed (omdat je (denk ik) jong bentquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel cool idee! Ergens in de serie C zetten, en dan na 10 jaar maar kijken
pak de hooivorken en fakkelsquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
De TopictitelIemand heeft 'm veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |